Hop til indhold
Finn1101

Hvem står bag bordellet?

Recommended Posts

I et svar til @Kindhesten80 i en anden tråd har @Trinetease skrevet

Citat

Der er ingen centrale bagmænd. Ihvertfald i Danske piger segmentet.

Den ‘største’ Mutter vi har haft er Annie F. Pt er der vist kun een Mutter i Dk som rent faktisk ejer mere end 2 steder.

Der er ingen skumle bagmænd som ejere.

[…]

Jeg tror nu heller ikke at der er centrale bagmænd i prostitutionsmiljøet i Danmark, men når @Trinetease så påstår at Anni Fønsby er Danmarks til dato største bagmand, så forstyrrer det altså min retfærdighedssans.

Jeg tror at der er bordelejere, der betaler både moms og skat, og i øvrigt forsøger at drive et sted, hvor både de arbejdende piger og kunderne er glade for at være, men det ændrer ikke på at vi befinder os i en underverden, alene af den årsag at ethvert bordel - uanset hvordan det drives - ifølge den gældende lovgivning vil være rufferi, og hvad man så opfatter som ”skummelt” er jo et definitionsspørgsmål.  

Dermed ikke sagt at enhver "mutter" (eller "fatter") er skummel, kriminel eller i ledtog med kriminelle, eller for den sags skyld at konen til lederen af den lokale MC-klub ikke kan drive et bordel på rimelige og anstændige vilkår, men derfra og til fortællingen om at den typiske danske bordelejer eller P/D-udlejer er en hyggelig, nærmest velgørende, tidligere glædespige, tror jeg ikke på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
Finn1101 skrev, for 22 minutter siden:

Jeg tror at der er bordelejere, der betaler både moms og skat 

Nurhh, hvor er du altså sød. Og det næste er vel uskyldige kvinder, påske haren og julemanden ?

De er en flok iskolde griske sataner, sådan har det altid været og det kommer sku nok ikke til at ændre sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng

Jeg er ikke helt med. Betyder det altså at det er teledamen der alene ejer bordelle? Jeg har hele tiden tænk på, at det højst sandsynligt er en mand eller mænd der står bag bordellerne og tjener kassen...

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
liderlig-dreng skrev, for 8 minutter siden:

Jeg er ikke helt med. Betyder det altså at det er teledamen der alene ejer bordelle? Jeg har hele tiden tænk på, at det højst sandsynligt er en mand eller mænd der står bag bordellerne og tjener kassen...

Er du overhovedet gammel nok til at gå til luder ?

NEJ, teledamen er ikke ejer. Hun er den der tjener mindst i alt dette. For det meste er der en eller anden grisk so der er ejer det og i nogle tilfælde, arbejder hun selv på stedet som luder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Også mine erfaringer fra branchen selvom de er 25 år plus gamle dengang havde jeg en kæreste der var GP, uden at jeg vidste det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Annie F, er nok den mest profilerede kendt Mutter i nyere tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
JoeBiden skrev, for 4 minutter siden:

Er du overhovedet gammel nok til at gå til luder ?

Jeg har altså fået lov af min mor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
liderlig-dreng skrev, for 1 minut siden:

Jeg har altså fået lov af min mor.

Det muligt junior, men betyder ikke du er gammel nok. Mentalt tror jeg ikke du er.

liderlig-dreng skrev, for 3 minutter siden:

Hvad betyder Mutter? Er det teledamen eller hvad? 

Inden du stiller spørgsmål, så husk altid RTFM!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
liderlig-dreng skrev, for 6 minutter siden:

Hvad betyder Mutter? Er det teledamen eller hvad? 

Mutter er et meget anvendt Nick name for bordel ejeren eller bestyrer, i 90 erne administrerede myndighederne at bordeller ejes eller bestyres af en kvinde der også selv var aktiv i forretningen og ingen GP var under 21 år. Når politi kom på besøg spottede de også moder var stoffer og alkohol, for så var der problemer, derfor navnet Mutter, bordelmutter, tele er telefondamen, der også servicere GP erne med kaffe mad og indkøb og ordne bollerum,et efter endt seance. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Mutter er et meget anvendt Nick name for bordel ejeren eller bestyrer, i 90 erne administrerede myndighederne at bordeller ejes eller bestyres af en kvinde der også selv var aktiv i forretningen og ingen GP var under 21 år. Når politi kom på besøg spottede de også moder var stoffer og alkohol, for så var der problemer, derfor navnet Mutter, bordelmutter, tele er telefondamen, der også servicere GP erne med kaffe mad og indkøb og ordne bollerum,et efter endt seance. 

 

Du har tålmod som en engel :!::)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
JoeBiden skrev, for 2 minutter siden:

Du har tålmod som en engel :!::)

Tak Joe, jo jegver rummelig og jeg har på fornemmelsen af liderlig dreng og Romantikeren er Samme person og jevappelerde til at når Romantikeren kommretur skulle vi alle tage godt i mod ham..men sikker er jeg ikke så det er rummeligheden der tager over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 17 minutter siden:

Annie F, er nok den mest profilerede kendt Mutter i nyere tid.

Det er jeg enig i, men det er noget andet end den største (eller værste). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
Alkoholikeren skrev, for 3 minutter siden:

Tak Joe, jo jegver rummelig og jeg har på fornemmelsen af liderlig dreng og Romantikeren er Samme person og jevappelerde til at når Romantikeren kommretur skulle vi alle tage godt i mod ham..men sikker er jeg ikke så det er rummeligheden der tager over.

Dunno, så skal han næsten have en pris for at spille "spejl-blank-og-lige-trillet-ud-af -et -æg" dum 17 årig, men man kan vel aldrig vide.. Kender ærlig talt ikke hans indlæg godt nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeBiden skrev, for 30 minutter siden:

Det muligt junior, men betyder ikke du er gammel nok. Mentalt tror jeg ikke du er.

Inden du stiller spørgsmål, så husk altid RTFM!

Kæft d r bare god LOL d der 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeBiden skrev, for 37 minutter siden:

Det muligt junior, men betyder ikke du er gammel nok. Mentalt tror jeg ikke du er.

Inden du stiller spørgsmål, så husk altid RTFM!

Og hvad betyder så RTFM?

Undren fra en gammel senil eksistens

Del dette indlæg


Link til indlæg
JoeBiden skrev, for 34 minutter siden:

Du har tålmod som en engel :!::)

Alko er en engel. Det er "de åndelige åndedrag", der holder ham kørende. I hvert fald hernede på jorden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Og hvad betyder så RTFM?

Undren fra en gammel senil eksistens

Read the Fucking Manual 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
Alkoholikeren skrev, for 43 minutter siden:

Tak Joe, jo jegver rummelig og jeg har på fornemmelsen af liderlig dreng og Romantikeren er Samme person og jevappelerde til at når Romantikeren kommretur skulle vi alle tage godt i mod ham..men sikker er jeg ikke så det er rummeligheden der tager over.

Jeg aner ikke engang hvem Romantikeren er. ;)

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest liderlig-dreng
JoeBiden skrev, for 53 minutter siden:

Det muligt junior, men betyder ikke du er gammel nok. Mentalt tror jeg ikke du er.

Inden du stiller spørgsmål, så husk altid RTFM!

Slap nu af Justin Bieber. Du virker godt nok sur på mig. Jeg er bare en dum liderlig dreng i din optik :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
liderlig-dreng skrev, Lige nu:

Jeg aner ikke engang hvem Romantikeren er. ;)

Det er der mange af, jeg er en af dem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Read the Fucking Manual 

Jeg gider altså ikke alt det dér engelsk-fis.

Hvorfor kan folk på et dansk site ikke bare (på dansk) skrive rent ud, hvad det er, de mener?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 minutter siden:

Jeg gider altså ikke alt det dér engelsk-fis.

Hvorfor kan folk på et dansk site ikke bare (på dansk) skrive rent ud, hvad det er, de mener?

Det kan jeg så nok ikke svare på, men håber at mit svar omkring RTFM var opklarende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 10 minutter siden:

Det kan jeg så nok ikke svare på, men håber at mit svar omkring RTFM var opklarende :)

Det svar har jeg så ikke set/sat mig ind i, og det gider jeg egentlig heller ikke, når disse engelske forkortelser får lov til uhindret at florere på en dansksproget sidel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvem der står bag bordellerne. I grunden er det meget lang tid siden jeg har været på et egentligt bordel med danske piger. Tingene har ændret sig meget de seneste år og de fleste piger jeg har besøgt er selvstændige kvinder, der annoncerer selv og som man besøger privat eller i lejligheder de låner til formålet. Til gengæld synes jeg det er relevant at spekulere over hvem der står bag de udenlandske piger, som i stigende grad har annoncer der er helt ens med beskrivelse, navne og priser?? Og mange thaimassage klinikker er vel også i den forstand mere at sammenligne med det traditionelle bordel.

@Borende X , jeg forstod nu heller ikke RTFM. Jo altså det er en gængs kommentar på fora for tech geeks (teknologinørder) til at dizze (nedgøre) folk der bare spørger løs uden at undersøge de basale ting på egen hånd først. Men hvor er manualen til bordellernes organisering?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...