Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige oprettet mig igen, og har fået VIP på den anden konto, så nu har jeg 2 konto med VIP, den ene udløber i slutning af måneden og den anden næste måned.

Det er ikke dyrt 400kr, men det tager skue tid at finde en derinde som man synes godt om, jeg har fundet maks 3-5 stykker, så håber jeg en af dem skriver tilbage, ellers må jeg vente på nye profiler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, den 6/12/2018 at 20:58:

Haha, jeg vil med glæde giv dig adgang til min profil, og vis mig at du kan mødes med bare en af de piger jeg har skrevet til, som hverken svar tilbage, eller ikke har læst min besked, eller sletter sin profil efter nogle dage, eller er falsk.

Det er ret normalt man skriver til piger, Hej, jeg bruger min hverdag sådan, og evt forventer.., hvad med dig.

Det er trejde gang jeg er VIP, jeg vil lige gør jer opmærksom jeg har ingen billeder på min profil.

Jeg har tidligere sendt lagt et billed af min indbakkede herinde, men det blev slettet, for at vise andre at det er ren fup.

Altså ud fra det du skriver, så tænker jeg at du er fuld af løgn..

Siden du er så ivirg efter at gøre reklame for en anden skod site..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...