Hop til indhold

Recommended Posts

letsgo skrev, for 21 timer siden:

Det kunne godt være den ikke var sådan for et par år siden, men nu har jeg prøvet mit held med alle derinde, synes det hele er fup og falsk.

Sjovt for jeg har haft VIP profil derinde i en uge, hvor jeg har skrevet til 21 piger og har fået 15 piger på krogen. Det vil sige, at der pt. er villige til at mødes. Mit problem er, at jeg skal til at sortere fra hvem jeg har tid og råd til at se.

Og de svar jeg får har da nogen variation. Nogen snakker jeg lektier med, andre er mere direkte og lige på for at møde og spytter bare en pris ud. 

Måske du skal se på din egen tilgang når nu mange andre har succes og du ikke har?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, jeg vil med glæde giv dig adgang til min profil, og vis mig at du kan mødes med bare en af de piger jeg har skrevet til, som hverken svar tilbage, eller ikke har læst min besked, eller sletter sin profil efter nogle dage, eller er falsk.

Det er ret normalt man skriver til piger, Hej, jeg bruger min hverdag sådan, og evt forventer.., hvad med dig.

Det er trejde gang jeg er VIP, jeg vil lige gør jer opmærksom jeg har ingen billeder på min profil.

Jeg har tidligere sendt lagt et billed af min indbakkede herinde, men det blev slettet, for at vise andre at det er ren fup.

Redigeret af letsgo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha, jeg vil med glæde giv dig adgang til min profil, og vis mig at du kan mødes med bare en af de piger jeg har skrevet til, som hverken svar tilbage, eller ikke har læst min besked, eller sletter sin profil efter nogle dage, eller er falsk.

Det er ret normalt man skriver til piger, Hej, jeg bruger min hverdag sådan, og evt forventer.., hvad med dig.

Det er trejde gang jeg er VIP, jeg vil lige gør jer opmærksom jeg har ingen billeder på min profil.

Bemærk jeg har lige registeret mig på richmeet.. og allerede indenfor 10 minutter, er der 20 der har skrevet til mig, og nej pigerne er ikke de flotteste, og jeg har ingen erfaring med den side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 18 timer siden:

Haha, jeg vil med glæde giv dig adgang til min profil, og vis mig at du kan mødes med bare en af de piger jeg har skrevet til, som hverken svar tilbage, eller ikke har læst min besked, eller sletter sin profil efter nogle dage, eller er falsk.

Det er ret normalt man skriver til piger, Hej, jeg bruger min hverdag sådan, og evt forventer.., hvad med dig.

Det er trejde gang jeg er VIP, jeg vil lige gør jer opmærksom jeg har ingen billeder på min profil.

Bemærk jeg har lige registeret mig på richmeet.. og allerede indenfor 10 minutter, er der 20 der har skrevet til mig, og nej pigerne er ikke de flotteste, og jeg har ingen erfaring med den side.

Er det på sugardaters.dk eller sugardating.dk? 

Jeg er sikker på at sugardating.dk er svindel, men sugardaters.dk er altså legit og det er meget let at komme i kontakt med pigerne derinde. Jeg har kun billeder i mit private galleri, men får hurtigt kontakt selv uden at have åbnet mine billeder.

Richmeet er højst sandsynligt også svindel når du bliver spammet med beskeder så hurtigt så er det med garanti bots. Hvis noget er for godt til at være sandt, du ved.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 37 minutter siden:

Jeg snakker om https://sugardaters.dk, ift richmeet så har mange uskarpe billeder, som gør dem måske falsk, men de 20 der skrev er ikke lige flotte i min øjne, så jeg har ikke svaret en eneste.

 

Lyder mere som om du har noget personligt imod sugardaters.dk, for kan slet ikke genkende det du siger, og mange andre herinde har også haft godt erfaringer med siden.

Tror heller ikke en skid på at det er ægte kvinder der har skrevet til dig på richmeetbeautiful :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@letsgo Dine fuldstændigt uunderbyggede angreb på sugardaters.dk virker nærmest sygelige. Ingen andre har oplevet, hvad du hævder at have været udsat for. Personligt har jeg kun haft gode oplevelser på siden. Det betyder ikke, at alle babes har svaret på mine henvendelser, eller at alle babes har ønsket at møde mig - og heller ikke, at jeg har ønsket at date alle babes, som jeg har skrevet med, eller har ønsket et "fast" forhold til dem, jeg har mødt.

Af de 5, som jeg har dated over de sidste par år var 1,2 og 4 engangsoplevelser. Nr. 3 mødtes jeg med regelmæssigt over 18 måneder, og mit nyeste bekendtskab skal jeg på min anden date med om en uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 6 timer siden:

Jeg snakker om https://sugardaters.dk, ift richmeet så har mange uskarpe billeder, som gør dem måske falsk, men de 20 der skrev er ikke lige flotte i min øjne, så jeg har ikke svaret en eneste.

 

Jamen send mig dit login i en pb så skal jeg skabe nogle aftaler for dig. At få sex på sugardaters.dk er lige så svært som at trække vejret. Men hvis jeg skal fixe det for dig skal du være hurtigt for i morgen er jeg på date fra 23 til næste morgen - altså en overnatning - for 1500 kr. fra sugardaters..... blot FYI.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 15 timer siden:

@letsgo er du sponsoreret af richmeetbeautiful?

Jeg har lige oprettet mig haha, og betalt for VIP, jeg kan godt sende dig min beskeder.

 

image.thumb.png.c77cc101afee7ce21c932d84a4a63996.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 26 minutter siden:

Jeg har lige oprettet mig haha, og betalt for VIP, jeg kan godt sende dig min beskeder.

 

image.thumb.png.c77cc101afee7ce21c932d84a4a63996.png

Det der er jo helt tydeligt bots :) Hvis du svarer, så sidder der en mand i den anden ende og skriver tilbage til dig, men du kommer aldrig til at møde en eneste af dem, det kan jeg love dig! 

Men hvis du vil snydes, så bliv det da endeligt :) Så har vi andre lidt at grine over, når du kommer tilbage og brokker dig over at den side er et scam.

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har lige oprettet mig haha, og betalt for VIP, jeg kan godt sende dig min beskeder.



@letsgo  Hej - vil du ikke købe mine ejerandele i Rundetårn. Du får selvfølgelig også nøglen, så du kan invitere dine dates på en fræk nat i tårnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 15 timer siden:

Lyder mere som om du har noget personligt imod sugardaters.dk, for kan slet ikke genkende det du siger, og mange andre herinde har også haft godt erfaringer med siden.

Tror heller ikke en skid på at det er ægte kvinder der har skrevet til dig på richmeetbeautiful :) 

Det tror jeg hellere ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 28 minutter siden:

Det der er jo helt tydeligt bots :) Hvis du svarer, så sidder der en mand i den anden ende og skriver tilbage til dig, men du kommer aldrig til at møde en eneste af dem, det kan jeg love dig! 

Men hvis du vil snydes, så bliv det da endeligt :) Så har vi andre lidt at grine over, når du kommer tilbage og brokker dig over at den side er et scam.

Jeg er ikke så desperat, jeg tjekker profile, ser om den er verified, og evt spørger om flere billeder eller andet. Så der er ikke noget at grine over, jeg har sådanset styre på den del, derfor synes jeg og mener at sugerdating er FAKE! indtil det modsatte er beviset.

Redigeret af letsgo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 23 minutter siden:

@letsgo  Hej - vil du ikke købe mine ejerandele i Rundetårn. Du får selvfølgelig også nøglen, så du kan invitere dine dates på en fræk nat i tårnet.

Haha jeg tror de er ligeglad med din tårn, de er primært interesseret hvad du putter i deres lommer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 11 timer siden:

Jamen send mig dit login i en pb så skal jeg skabe nogle aftaler for dig. At få sex på sugardaters.dk er lige så svært som at trække vejret. Men hvis jeg skal fixe det for dig skal du være hurtigt for i morgen er jeg på date fra 23 til næste morgen - altså en overnatning - for 1500 kr. fra sugardaters..... blot FYI.

1500kr? Det er da en god pris du får, jeg er villig til at give det dobbelte :D

Jeg tror jeg opretter mig fra ny, smider et par billeder op og ser om det ændre på noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 4 minutter siden:

1500kr? Det er da en god pris du får, jeg er villig til at give det dobbelte :D

Jeg tror jeg opretter mig fra ny, smider et par billeder op og ser om det ændre på noget.

Jeg tror du gør dig selv en tjeneste ved at ligge et billede på eller to. Jeg ville aldrig kontakte en pige uden billede på sugardaters. Jeg vælger at tro det modsatte er gældende i en vis udstrækning. 

Jeg fik kontakt hurtigt. Brugte nogle få måneder derinde og så 4-5 forskellige som jeg stadig har kontakt til på telefon eller mail den dag idag. Så ingen grund til at fortsætte mit abonnement.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror du gør dig selv en tjeneste ved at ligge et billede på eller to. Jeg ville aldrig kontakte en pige uden billede på sugardaters. Jeg vælger at tro det modsatte er gældende i en vis udstrækning. 

Jeg fik kontakt hurtigt. Brugte nogle få måneder derinde og så 4-5 forskellige som jeg stadig har kontakt til på telefon eller mail den dag idag. Så ingen grund til at fortsætte mit abonnement.  

Sådan, så er en ny profil oprettet, også må jeg prøve for fjerde gang.

Jeg er lidt kræsen med look, men nu må vi se :)

 

Redigeret af letsgo

Del dette indlæg


Link til indlæg
letsgo skrev, for 2 timer siden:

Sådan, så er en ny profil oprettet, også må jeg prøve for fjerde gang.

Jeg er lidt kræsen med look, men nu må vi se :)

 

Jeg har gjort mine billeder private så man ikke ved et uheld bliver genkendt af en kollega eller lignende. Men jeg giver adgang så snart jeg skriver til en pige derinde.

Og mine tips til at få en god respons:

1) Læs deres profiltekst og se om det de tilbyder er det samme som du søger. Skriv KUN hvis du føler et match på teksten.

2) Skriv pænt og respekter deres ret til at vælge og fravælge.

3) Skriv en meningsfyld og charmerende besked til dem. At spørg om de vil have pik på bagsædet af din 1993 Opel Corsa er ikke vejen frem. Pigerne derinde ved godt hvad det er de laver, men de vil behandles som forsøgte du at score dem i byen. 

4) Lad være med at prale med dit hus, din bil og dine penge. Du skal selvfølgeligt være villig til at betale, men pral er ikke charmerende.

5) Husk at give adgang til billeder

 

Fem tips til succes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har gjort mine billeder private så man ikke ved et uheld bliver genkendt af en kollega eller lignende. Men jeg giver adgang så snart jeg skriver til en pige derinde.

 

Vil lige tilføje at jeg havde gjort brug af samme fremgangsmåde. Så kan man selv vælge hvem man ville give adgang til ens billeder. Det fungerer fint. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har gjort mine billeder private så man ikke ved et uheld bliver genkendt af en kollega eller lignende. Men jeg giver adgang så snart jeg skriver til en pige derinde.

Og mine tips til at få en god respons:

1) Læs deres profiltekst og se om det de tilbyder er det samme som du søger. Skriv KUN hvis du føler et match på teksten.

2) Skriv pænt og respekter deres ret til at vælge og fravælge.

3) Skriv en meningsfyld og charmerende besked til dem. At spørg om de vil have pik på bagsædet af din 1993 Opel Corsa er ikke vejen frem. Pigerne derinde ved godt hvad det er de laver, men de vil behandles som forsøgte du at score dem i byen. 

4) Lad være med at prale med dit hus, din bil og dine penge. Du skal selvfølgeligt være villig til at betale, men pral er ikke charmerende.

5) Husk at give adgang til billeder

 

Fem tips til succes.

Tak for tips, det vil jeg huske.

Jeg har lagt en privat album med nogle billeder og skrevet et nyt profil tekst.

Og jeg skriver faktisk ALDRIG noget sexual til pigerne, det synes jeg er for stødene når man ikke rigtige kender deres grænser.
 

Redigeret af letsgo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg har haft profil inde på sugardaters.dk og har lige oprettet mig igen der inde og overvejer om jeg skal have VIP igen for synes måske prisen er pebret for 356 kroner for en måned. Jeg har haft succes der inde med at mødes, har sågar hentet en og kørt hende hjem igen men det er længe siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Jøses det er blevet dyrt :D 

men tænker at 350 ikke er ret meget sammenlignet med de øvrige udgifter derinde ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo 365 for 4 uger (396,50 om måneden på årsbasis), så det har nået sammen niveau som VM, da jeg valgte at droppe stedet.

Hvis man alligevel besøger en ny flere gange om måneden, så er prisen vel ok, men hvis man som regel ser de samme 3-4 stykker over nogle måneder, så bliver det lige pludselig en halv date mindre om måneden, hvis man da ikke er en af dem, som hopper med på skolepigernes overpriser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...