Hop til indhold
Nikolaj K

Søger anbefalinger af Sexy Club i Søborg

Recommended Posts

Guest Calletti

Stedet som sådan er ganske almindelig massageklinikagtigt. Lidt til den slidte side men rummene ok. Pigerne = max yuhuuuu!!!!!! Helt sikkert det sted jeg oftest kommer pilende ind/ud af lige pt. Kender dog ikke Monique. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere gange, også fornyeligt, skrevet om adgangsforholdene tilstedet, som vist er lidt af en smagssag.

Stedet har gennem tiderne huset nogle rigtige flotte piger. Jeg har flere gange tænkt på, hvordan de bærer sig ad med at finde dem...

Meget ofte flotte, unge nipsting. 

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt stedet flere gange, men for et års tid siden havde jeg to dårlige oplevelser i træk, hvor der var tale om decideret dårlig service/moral og snyd med tiden, hvilket ikke er acceptabelt for et sted med dette prisniveau. Ingen af de to piger er der dog længere. Jeg har også haft rigtig gode oplevelser på stedet, og på listen med de aktuelle piger kan jeg anbefale Jennifer og især Saga (for begge skal der dog lægges mindst 10 år til alderen, stedet kører desværre med helt misvisende aldersoplysninger).  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Sexyclub har altid haft nogle dejlige piger. Men det er også et sted, der har snydt med både billeder og alder. På det seneste har de nystartede piger fået lavet nogle virkelige gode ‘naturel’ billeder - se fx Amy og Melissa. Og det øger jo unægteligt troværdigheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sexy Club har i mange år været mit favoritsted. Det var dengang legendariske Nikita Darling huserede der og et års tid efter hun stoppede.

Og der er sket meget siden.

Fx kan Sexy Club nu finde på at have udenlandske piger, uden de oplyser det på deres hjemmeside. Rimeligt øv.

Jeg kan også nikke genkendende til beretningerne om snyd med tiden.

Desuden er serviceniveauet og venligheden hos ’mutter’ dalet betragteligt.

Det SKAL dog skyde ind, at det er over halvandet år siden, jeg var der sidst - af ovennævnte grunde. Tingenes tilstand kan derfor have ændret sig - til det bedre og det dårligere.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Jeg skal ikke betvivle jeres oplevelser med tid etc. Jeg har dog ikke oplevet det - ej heller snyd med billeder - og bestemt ikke service - hos de piger jeg har haft fornøjelsen af at møde:

Melissa 

Maja

Denise

Amy

Naomi 

Her har jeg væltet ned ad trappen med bukserne omvendt på, røde kinder, fjoget smil, glemte strømper og uglet hår. Æggeuret har jeg aldrig haft med. 

......... resten kender jeg ikke, men tænker, at det virker voldsomt at hænge hele selskabet ud, fordi enkelte piger i enkelte tilfælde har skuffet. 

Tlf-pigerne har opfyldt deres del af jobbet...... dvs taget telefonen, booket min tid, leveret min kaffe og mine hjemmesko, og banket på døren.... 

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 19 minutter siden:

Jeg skal ikke betvivle jeres oplevelser med tid etc. Jeg har dog ikke oplevet det - ej heller snyd med billeder - og bestemt ikke service - hos de piger jeg har haft fornøjelsen af at møde:

Melissa 

Maja

Denise

Amy

Naomi 

Her har jeg væltet ned ad trappen med bukserne omvendt på, røde kinder, fjoget smil, glemte strømper og uglet hår. Æggeuret har jeg aldrig haft med. 

......... resten kender jeg ikke, men tænker, at det virker voldsomt at hænge hele selskabet ud, fordi enkelte piger i enkelte tilfælde har skuffet. 

Tlf-pigerne har opfyldt deres del af jobbet...... dvs taget telefonen, booket min tid, leveret min kaffe og mine hjemmesko, og banket på døren.... 

Wow, det lyder virkelig som nogle gode oplevelser :) Er der nogen af de piger, du nævner, som du har oplevet som rigtig gode til nærværende og dybe kys? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Nikolaj K skrev, for 6 minutter siden:

Wow, det lyder virkelig som nogle gode oplevelser :) Er der nogen af de piger, du nævner, som du har oplevet som rigtig gode til nærværende og dybe kys? :) 

Jeg er ikke opsøgende ift kys, men ring evt. når de er på vagt og hør.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 12 timer siden:

Jeg skal ikke betvivle jeres oplevelser med tid etc. Jeg har dog ikke oplevet det - ej heller snyd med billeder - og bestemt ikke service - hos de piger jeg har haft fornøjelsen af at møde:

Melissa 

Maja

Denise

Amy

Naomi 

Her har jeg væltet ned ad trappen med bukserne omvendt på, røde kinder, fjoget smil, glemte strømper og uglet hår. Æggeuret har jeg aldrig haft med. 

......... resten kender jeg ikke, men tænker, at det virker voldsomt at hænge hele selskabet ud, fordi enkelte piger i enkelte tilfælde har skuffet. 

Tlf-pigerne har opfyldt deres del af jobbet...... dvs taget telefonen, booket min tid, leveret min kaffe og mine hjemmesko, og banket på døren.... 

Hvordan er Maja?

Jeg synes ikke jeg har læst om hende nogle steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Skiderik skrev, for 25 minutter siden:

Hvordan er Maja?

Jeg synes ikke jeg har læst om hende nogle steder.

Hun er sød! Du kan finde anmeldelser af hende i forum for kbh og Sjælland (bla. en fra eventyrpigerne) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft supergode oplevelser dér. Nu er mange af de dejlige piger, der er eller har været der, nævnt.

Har også oplevet en superhyggelig sexfest dér, desværre alt for kort, vi var seks-syv mænd, der kneppede to dejlige piger i hoved, fisse og r.. Der var ingen tid til så meget snak, men pigerne gjorde hvad de kunne for at vi mænd havde det godt og jeg har en mistanke om at de også nød det.

Det er et sted jeg gerne "kommer" og jeg nyder pigerne, har ikke oplevet ringe service, snyd med tid eller billeder eller andre kedelige ting. De havde sågar en telefonpige, som jeg gerne havde taget en tur med, men desværre.

En god ting er, at mange af pigerne også er i Sorø og det er rart, når man bor på Vestsjælland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
jensfun skrev, for 11 minutter siden:

Er stedet diskret? møter man andre kunder i døren?

Jeg har aldrig mødt andre på vej ind/ud af Sexyclub, men det er vel en mulighed alle steder. Tror de fleste steder gør deres ypperste for at undgå det, men jeg har da oplevet det ved sjældne lejligheder andre steder. Smil og vink.....I er i samme båd :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, den 14/8/2018 at 21:13:

Jeg skal ikke betvivle jeres oplevelser med tid etc. Jeg har dog ikke oplevet det - ej heller snyd med billeder - og bestemt ikke service - hos de piger jeg har haft fornøjelsen af at møde:

Melissa 

Maja

Denise

Amy

Naomi 

Her har jeg væltet ned ad trappen med bukserne omvendt på, røde kinder, fjoget smil, glemte strømper og uglet hår. Æggeuret har jeg aldrig haft med. 

......... resten kender jeg ikke, men tænker, at det virker voldsomt at hænge hele selskabet ud, fordi enkelte piger i enkelte tilfælde har skuffet. 

Tlf-pigerne har opfyldt deres del af jobbet...... dvs taget telefonen, booket min tid, leveret min kaffe og mine hjemmesko, og banket på døren.... 

Hvordan er Amy i ansiktet? søt? 10/10?:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
jensfun skrev, for 35 minutter siden:

Hvordan er Amy i ansiktet? søt? 10/10?:)

Hvad er der for noget fis med karakterer for et udseende? Det må du altså selv ud og se på :-) - det er jo virkelig et område, som kræver en god gammeldags subjektiv fornemmelse. 

Jeg smilte stort da hun kom ind ad døren første gang! :ph34r:........og endnu mere da jeg lavede gadedrengehop ned ad gaden efterfølgende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 9 timer siden:

Not 10/10 maybe 7.5

Taking your usual negative attitude in consideratiion dingdong that may be a good a good grade. I would rate Amy higher :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...