Hop til indhold
Nikolaj K

Søger anbefalinger af Sexy Club i Søborg

Recommended Posts

Finn1101 skrev, den 14/8/2018 at 18:15:

Jeg har besøgt stedet flere gange, men for et års tid siden havde jeg to dårlige oplevelser i træk, hvor der var tale om decideret dårlig service/moral og snyd med tiden, hvilket ikke er acceptabelt for et sted med dette prisniveau. Ingen af de to piger er der dog længere. Jeg har også haft rigtig gode oplevelser på stedet, og på listen med de aktuelle piger kan jeg anbefale Jennifer og især Saga (for begge skal der dog lægges mindst 10 år til alderen, stedet kører desværre med helt misvisende aldersoplysninger).  

Arghhhh.. Jeg kan gå med til 6-7 år men fandemar ikke 10.. Og i hvertfald ikke "mindst 10 år":blink:.. Jeg kan sku ikke engang købe smøger uden id.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
dongding skrev, den 18/8/2018 at 00:57:

Jennifer is far from 21 and closer to 31 Then the 27-28 she says

Jennifer er BESTEMT ikke 30+ !

Og jeg er 100 % sikker på at hun blot bliver dejligere med alderen

Så jeg besøger hende gerne når hun er fyldt 35 ,altså  forudsat at rollatoren kan komme med ind på værelset

Redigeret af nicegent2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt ærgeligt at Sexyclub ikke er hvad det har været mere...Hvor der var gang i ,og høje støn,fra hvert et værelse når man kom på besøg.(dejligt med tynde vægge!)

For 8-10 år siden kunne de præsenterer et guddommeligt udvalg af dejlige, unge, danske piger, såsom Alia og Livlige Laura, samt Græskelskende Clara. Alle  som arbejdede i en del tid ( Tak for det!)

Nu er der sjældent nye piger med et ungt udseende som finder vej dertil..Det ser næsten ud som om Romantica og Seductiongirls har overtaget rollen hvor nye danske piger kommer ind i spillet og hvor vagtskemaet er fyldt ud..

Ærgeligt for det var så spændende at gå på opdagelse i Sexyclubs dejlige og forførende unge danske killinger som nød det ligeså meget som jeg..Og hver en mis skulle nusses forskelligt.

Måske er der kommet ny ejer? Måske finder de smukke danske studine andre måder at tjene til studierne på idag..? Måske er SU'en blot for høj? Måske får de tuet ørene fulde af deres mødre i en tidlig alder,om ikke at sprede benene før uddannelsen er sikret? (og så er de jo ikke 21-24 år længere og der skal arbejdes mere for at tænde missen og når de er 27- 28 er ballet forbi, da deres tanker så kræser om fast kæreste og børn)

Ved det ikke.

Bare man kunne opfinde en tidsmaskine og få det gamle Sexyclub tilbage..

Taknemmelig og glad for at jeg nåede at opleve de gode tider, som næppe kommer tilbage..

*Snøft*

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

@PPD

Jeg foretrækker helst Privat DIskret, men skal det være klinik , så er sexyclub klart bedre end Romantica både med hensyn til placering og indretning .

Hvilket ærgrer mig, da Jennifer ikke længere træffes på Sexyclub

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gh0st skrev, den 14.7.2019 at 09:39:

@PPD

Jeg foretrækker helst Privat DIskret, men skal det være klinik , så er sexyclub klart bedre end Romantica både med hensyn til placering og indretning .

Hvilket ærgrer mig, da Jennifer ikke længere træffes på Sexyclub

Men der er et eller andet galt hos Sexyclub...!

Her til aften virker deres vagtplan ikke

http://www.sexyclub.dk/vagtplan.php

og der har generelt været mange vagter som ikke er besat...

But WHY!!!:(

Håber at de snart får styr på det som i gamle dage..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...