Hop til indhold
Guest Yuki

Sonja er god nok

Recommended Posts

Guest Yuki

Der har været så meget tvivl om Sonja var ægte, så jeg valgte at tage en tur derud.

Da jeg sendte en sms fik jeg meget hurtigt et svar og en adresse som fik mig til at smile lidt, det var en velkendt lejlighed som ligger nær Nørrebro Center, som de fleste af os allerede før har besøgt.

Gik op i lejligheden og mødte en lækker pige som rent faktisk ligner hende på billederne, hun var smilende og venlig så jeg valgte at tage en time. Startede med et dejligt blow, cowgirl, missionary og til sidst doggy hvor det gik meget hurtigt ;) Til sidst satte hun sig oven på mig for at give en god massage, det klarede hun meget godt. Jeg fortalte hende at det var svært at se om hendes annonce var ægte, mest pga. den korte tekst og de få priser som vi har set utallige af gange på falske profiler. Hun syntes at den var kort og præcis, så jeg foreslog en del ændringer som kunne hjælpe hende lidt.

Men nu hvor jeg har været derude kan jeg roligt sige at hun er den ægte vare. Jeg er super glad for at jeg valgte at tage derud, som sagt har hun en meget lækker krop og god personlighed.

Sonja bliver i København de næste 6 dage og vender måske tilbage i en af de næste måneder. 

Redigeret af Yuki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Yuki

Nej det kunne være bedre, men jeg ringede og blev hurtigt lukket ind. 

Redigeret af Yuki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yuki skrev, for 3 timer siden:

Der har været så meget tvivl om Sonja var ægte, så jeg valgte at tage en tur derud.

Gik op i lejligheden og mødte en lækker pige som rent faktisk ligner hende på billederne

Jeg fortalte hende at det var svært at se om hendes annonce var ægte, mest pga. den korte tekst og de få priser som vi har set utallige af gange på falske profiler. 

Men nu hvor jeg har været derude kan jeg roligt sige at hun er den ægte vare. Jeg er super glad for at jeg valgte at tage derud, som sagt har hun en meget lækker krop og god personlighed.

Kan du ikke lige tage den én gang til for Prins Knud. Er billederne af hende eller ej. Hun er den ægte vare og ligner pigen på billederne. Kan du ikke lige tage et ekstra blik på især tænderne som jeg synes er ret specielle, og tænke efter om pigen du mødte havde tilsvarende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...