Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

Hvor meget tjener en GP?

Recommended Posts

Det er sjovt at der er så mange der svarer her, når de tilmed overhovedet ikke er interesseret i emnet som de siger :)

det virker mest som om at pigerne gerne vil holde det hemmeligt, lidt ligesom med erhvervsfiskerne, erhvervsfiskerne har også "spindoktorer" som træder i karakter for dem når de bliver spurgt om økonomi, ligesom her :)

jeg synes det er et lige så fair spørgsmål at være nysgerrig på som så meget andet.

jeg var sammen med en pige for et par uger siden, godt nok en udenlandsk og en af de meget velanmeldte. Hun fortalte selv at hun tog hjem på ferie indtil efter sommeren da der var sløvt med kunder her i varmen, hun sagde hun normalt laver 10+ af de lange om dagen. Så er der selvfølgelig stor variation i hvor eftertragtede pigerne de er og hvor meget de er på, men det helt sikkert der er nogen som kan lave rigtig rigtig mange penge hvis det er det de vil! Ligesom det indimellem tyder på, at der er nogen som har svært ved at få det til at køre rundt.

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
sometimes skrev, for 6 minutter siden:

... det virker mest som om at pigerne gerne vil holde det hemmeligt, lidt ligesom med erhvervsfiskerne, erhvervsfiskerne har også "spindoktorer" som træder i karakter for dem når de bliver spurgt om økonomi, ligesom her :)

Nå, så du sammenligner pigerne med kvotekongen Hametner Larsen?

Tjah, nævnte har normalt ikke villet tale med pressen, selvom interessen har været overvældende stor grundet hans efterhånden tætte forbindelse med statsministeren, mens pigerne bliver bebrejdet, at de ikke vil svare.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
sometimes skrev, for 21 minutter siden:

jeg synes det er et lige så fair spørgsmål at være nysgerrig på som så meget andet.

jojo...men et spørgsmål som nok aldrig bliver besvaret, der er åbent lyst stor forskel på setup'et hos hver enkelt pige...så er der selvfølgelig forskellige faktorer som gør at man aldrig kan generalisere en ca indkomst i branchen, selv om time prisen er ens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
AalborgLook skrev, for 4 timer siden:

Så du vil gerne vide hvad GP'erne tjener men vil ikke selv bidrage - useriøs! 

hmmmm.....min årsopgørelse for 2017 siger 955.844 kr + diæter+rejser inden skat, som kørende IT-Tekniker....og hvad vil du bruge det til ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 24 minutter siden:

jojo...men et spørgsmål som nok aldrig bliver besvaret, der er åbent lyst stor forskel på setup'et hos hver enkelt pige...så er der selvfølgelig forskellige faktorer som gør at man aldrig kan generalisere en ca indkomst i branchen, selv om time prisen er ens.

Nuvel. Har tærsket mig igennem 5 stride sider for at følge tråden. For jeg synes også at TS´s nysgerrighed er helt ok og legitim. Men kan godt se at vi ender i gætværk og det der er værre.

Bare der havde været en GP det i allerførste svar havde skrevet: "Forget about it. Det kommer vi ALDRIG til at svare ærligt på" efterfulgt af TS´s svar "oki".

På den tid det tog mig, kunne jeg have nået at lave pølser, spille 500 med min mindste datter og tømme opvaskemaskinen. Nu har jeg skidt i bukserne, min mindste datter synes jeg er en røv med ører og vi har stadig ingen rene gafler i bestikskuffen. Tak for det :( 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 38 minutter siden:

Nå, så du sammenligner pigerne med kvotekongen Hametner Larsen?

Tjah, nævnte har normalt ikke villet tale med pressen, selvom interessen har været overvældende stor grundet hans efterhånden tætte forbindelse med statsministeren, mens pigerne bliver bebrejdet, at de ikke vil svare.

Det var nu ikke kvotekongen jeg tænkte på nej og udover det så var det en retorisk joke, som du lige understøttede pointen i :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 15 minutter siden:

hmmmm.....min årsopgørelse for 2017 siger 955.844 kr + diæter+rejser inden skat, som kørende IT-Tekniker....og hvad vil du bruge det til ???

Tja, det bliver nok ikke lettere at svare på hvad man tjener indenfor IT, når jeg nu oplyser at for 2017 var min skattepligtige indkomst kr. 595.000.   :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
sometimes skrev, for 1 time siden:

Det er sjovt at der er så mange der svarer her, når de tilmed overhovedet ikke er interesseret i emnet som de siger :)

Det er fordi 80 % herinde bare ønsker at komme ud med en masse p.i.s og ligegyldige holdninger.

Prøv at læse kommentar på nationen på eb.dk.... De fleste herinde har også en bruger der, incl min selv.

Jeg er hold op med at bruge eg som en guide, og anmelder heller ikke mere, fordi eg's top posteres aka eg's politi stiller spørgsmål hver gang. Så nu bruger jeg det kun som ren underholdning :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

Ingen ting, da det ikke var din indkomst jeg efterlyste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 1 time siden:

Så har vi i hvert fald en god idé om hvad røvslikkere tjener - hvis du nu er ræpresentativ for røvslikkere? Men røvslikkere har vel altid tjenet ret ok - rent generelt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg tro GP tjener nok til de vil være GP, eller har de jo andre karierre muligheder...selv er jeg selv finacierende pensionist...

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 18 timer siden:

@News

Jamen så lad os bare lukke den ned med  "Det er umuligt at få en ide omkring indkomsten".   :)   

Jep.

Men vi kan slå fast, at en prostituerets indkomst svarer til det hun vil opnå eller derunder.

Lige som de fleste af alle os andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg vender den lidt om....

Ønsker i at vide det beløb der er tilbage når alle ( både de dokumenterbare og de ‘skjulte’ udgifter) er betalt ? 

For så længe rufferi lovgivningen er som den er, så får man jo som pige i virkeligheden ikke så mange andre muligheder end at være tvunget til at snyde....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Advokaters og andres høje timeløn er ikke den løn de "tjener". Det er det honorar de kan fakturere til kunden når de arbejder for kunden direkte. 

Jeg er sikker på at det er meget få advokater der kan fakturere 100 pct af deres arbejdstid. Nok nærmere 50-70 pct. 

Jeg vil tro at en GP tjener nok til at ville forsætte sit erhverv. Hvor meget det bliver til er individuelt. Efterspørgslen afspejler indtjeningen. 

Jeg betaler prisen, hvis hun er prisen værd. Hvor meget hun tjener på en dag, uge, måned er ikke noget jeg behøver at vide. På samme måde som jeg ikke behøver at vide hvad min advokat tjener. Hvis han løser opgaven, er han timeprisen værd. 

Advokatens udgifter, som vedrører driften, kan han naturligvis trække fra, för overskuddet er klar til placering og beskatning. På samme måde som en registreret GP 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 timer siden:

Jeg vender den lidt om....

Ønsker i at vide det beløb der er tilbage når alle ( både de dokumenterbare og de ‘skjulte’ udgifter) er betalt ? 

For så længe rufferi lovgivningen er som den er, så får man jo som pige i virkeligheden ikke så mange andre muligheder end at være tvunget til at snyde....

Jeg gætter på, at  pengene som for de fleste af er os, er brugt ved månedsslutningen . :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 timer siden:

Kunne du prøve at uddybe, hvorfor man som pige er tvunget til at snyde?

Tænker du på de omkostninger, som ikke afregnes via bilag? Eksempelvis betaling til klinik og telefonvagt, hvor der kun udstedes bilag på en del af det betalte?

Del dette indlæg

Link til indlæg
News skrev, for 1 time siden:

Tænker du på de omkostninger, som ikke afregnes via bilag? Eksempelvis betaling til klinik og telefonvagt, hvor der kun udstedes bilag på en del af det betalte?

Piger er ikke nødvendigvis tvunget til at snyde, det er et spørgsmål om, hvordan man indretter sin butik ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
anon skrev, for 15 timer siden:

Jeg er sikker på at det er meget få advokater der kan fakturere 100 pct af deres arbejdstid. Nok nærmere 50-70 pct. 

Jeg kender til gengæld til minimum 1 (større Københavnsk) firma, hvor advokatfuldmægtige og yngre advokater konkurrerer om at kunne fakturere mest tid. Man kommer først ind i "finalen" når man sidst på onsdag eller først på torsdag, har faktureret en hel uge..... Alle telefonopkald faktureres 15 minutter, men hvis de kun tager 5 minutter, kan man jo reelt fakturere 3 timer i timen. Og det gør de. Jeg kender ikke ledelsen i det pågældende firma, men mon ikke det er dem der sætter kulturen?

anon skrev, for 15 timer siden:

Jeg betaler prisen, hvis hun er prisen værd. Hvor meget hun tjener på en dag, uge, måned er ikke noget jeg behøver at vide. På samme måde som jeg ikke behøver at vide hvad min advokat tjener. Hvis han løser opgaven, er han timeprisen værd. 

Nemlig!!

Og for at være helt ærlig (og det er jo ikke som svar til dig @anon, det er generelt), så burde jeg egentlig ignorere denne tråd. For jeg føler i den grad ubehag over at nogen af skribenterne prøver at sætte en pris på et andet menneske, diskutere om vedkommende er prisen værd i forhold til folk med en uddannelse...... Puha. jeg må jo nok bare ignorere det herfra. Og så lige bemærke at pigerne jo ikke har pligt til at svare på den slags spørgsmål eller retfærdiggøre sig selv over for et anonymt forum.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 24 minutter siden:

Jeg kender til gengæld til minimum 1 (større Københavnsk) firma, hvor advokatfuldmægtige og yngre advokater konkurrerer om at kunne fakturere mest tid. Man kommer først ind i "finalen" når man sidst på onsdag eller først på torsdag, har faktureret en hel uge..... Alle telefonopkald faktureres 15 minutter, men hvis de kun tager 5 minutter, kan man jo reelt fakturere 3 timer i timen. Og det gør de. Jeg kender ikke ledelsen i det pågældende firma, men mon ikke det er dem der sætter kulturen?

Nemlig!!

Nemlig!

Men de er nok ikke så drevne som håndværkere. En elektrikker, jeg kender, siger, at han effektivt har 5 timers arbejde om dagen, men kommer hjem med regninger for omkring 11 timer.

Det skyldes bl.a. at kunde A betaler ham for at komme, og når han skal videre til kunde B, betaler både kunde A og B for kørselstid. Halve timer regnes der ikke i, og skal der foretages private indkøb til husholdningen, foregår det selvfølgelig i arbejdstiden. Derudover kan en håndværker få utrolig megen tid til at gå med at køre på et lager for at hente selv ganske almindelige reservedele, som man kunne forvente, at de havde i "service"bilen.

Jeg tror faktisk ikke, at sagførere er værre. De bærer bare stribet slips i stedet for kedeldragt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
News skrev, for 2 timer siden:

Ja det kunne det være. 

Men hvis man lejer en PD lejlighed så er problematikken det samme. Er det en alm lejlighed, så kan den slet ikke trækkes fra overhovedet. Fordi at det ikke er et erhvervs lejemål. 

Teledamerne er svære at fakturere fordi at de ikke har CVR nummer, og indbetaler som B-skat. 

Man kan feks også godt skrive undertøj og lakstøvler osv på, men bliver det opdaget, så bliver det trukket ud/fra igen af Skat. 

Reglerne er skruet så dumt sammen at, alle tager sig ekstra betalt pga risikoen for Rufferilovgivningen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Borende X skrev, for 54 minutter siden:

Nemlig!

Men de er nok ikke så drevne som håndværkere. En elektrikker, jeg kender, siger, at han effektivt har 5 timers arbejde om dagen, men kommer hjem med regninger for omkring 11 timer.

Det skyldes bl.a. at kunde A betaler ham for at komme, og når han skal videre til kunde B, betaler både kunde A og B for kørselstid. Halve timer regnes der ikke i, og skal der foretages private indkøb til husholdningen, foregår det selvfølgelig i arbejdstiden. Derudover kan en håndværker få utrolig megen tid til at gå med at køre på et lager for at hente selv ganske almindelige reservedele, som man kunne forvente, at de havde i "service"bilen.

Jeg tror faktisk ikke, at sagførere er værre. De bærer bare stribet slips i stedet for kedeldragt.

Hehehe Min vaskemaskine er lige død.... det koster 1500kr for at få en mand ud. Det eneste de 1500kr dækker er, at han kommer og fortæller mig hvad den skal have fikset. Jeg har fået oplyst at jeg skal regne med at det tager 30 min ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

... Man kan feks også godt skrive undertøj og lakstøvler osv på, men bliver det opdaget, så bliver det trukket ud/fra igen af Skat.

Dén ulejlighed skal du altså ikke gøre dig. Du er smukkest uden :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Hehehe Min vaskemaskine er lige død.... det koster 1500kr for at få en mand ud. Det eneste de 1500kr dækker er, at han kommer og fortæller mig hvad den skal have fikset. Jeg har fået oplyst at jeg skal regne med at det tager 30 min ;-) 

Hej Søde :D

Havde jeg nu været "slave", ville jeg jo have tilbudt at stille op i dit hjem med gammeldags vaskebræt og tørresnor. Men jeg har ikke denne tilbøjelighed, så jeg vil anbefale, at du simpelthen køber en ny. Det bliver såmænd ikke dyrere i længden med alle disse "konsulenter".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Men hvis man lejer en PD lejlighed så er problematikken det samme. Er det en alm lejlighed, så kan den slet ikke trækkes fra overhovedet. Fordi at det ikke er et erhvervs lejemål. 

Det har vel ikke noget med rufferireglerne at gøre. Hvis det ikke er lovligt fordi det ikke er et erhvervslejemål, så gælder det vel alle erhverv og ikke kun prostitution.

Teledamerne er svære at fakturere fordi at de ikke har CVR nummer, og indbetaler som B-skat. 

Det har vel heller ikke noget med rufferireglerne at gøre. Og det er vel ikke telefondamerne der skal faktureres men omvendt. At telefondamerne ikke vil lægge cpr-nr til din indberetning af b-indkomst for deres indkomst må have en anden årsag. Det er jo netop i Højesteret slået fast, at telefondamer intet ulovligt gør som netop telefondamer.

Man kan feks også godt skrive undertøj og lakstøvler osv på, men bliver det opdaget, så bliver det trukket ud/fra igen af Skat. 

Ligesom Lina Rafn også fik underkendt fradrag for samme type omkostninger i retssystemet. Det er ikke kun prostituerede, der er omfattet af disse regler. Og det har intet med rufferireglerne at gøre.

Reglerne er skruet så dumt sammen at, alle tager sig ekstra betalt pga risikoen for Rufferilovgivningen. 

Det lyder lidt underligt. Rufferireglerne er der netop for at forhindre denne ekstrabetaling. Personligt synes jeg nu det lyder som om, at dem der tager sig ekstrabetalt, er godt tilfreds med, at denne ekstrabetaling kan dækkes ind under netop din “forklaring”, så der ikke skal betales moms og skat af beløbet.

Jeg kan ikke rigtig se ud af disse ting, at du er tvunget til at snyde.

Jeg kan omvendt se, at alle dem, du køber ydelser af, snyder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...