Guest liderlig-dreng Skrevet 7. August, 2018 Som overskriften lyder, hvor meget kan en GP der arbejder i en klinik tjene? Jeg ved naturligvis, at det afhænger af hvor mange timer der bliver arbejdet og at nogle af pengene får til klinkens ejer herunder huseleje og teledamens løn osv. Men 2100 kr. for en time er alligevel mange penge og det er hvad en dygtig advokat tjener. Så hvad ligger gennemsnittet lønnen for en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. August, 2018 En dygtig advokat tjener 2500 kr. + moms i timen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sammy 474 Skrevet 7. August, 2018 FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden: En dygtig advokat tjener 2500 kr. + moms i timen. En anden forskel er at udover de 2500 + moms plejer det at være Advokaten der knepper folk. 1 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 7. August, 2018 Hej allesammen. Det undre mig, hvorfor det er så spændende. At få at vide, hvad en GP tjener. Dem der spørger viser jo ikke, hvad de tjener. Og, hvad folk tjener er deres sag. fatter virkelig ikke det er så interessant. God aften i varmen. KK 5 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. August, 2018 @Sammy - de fleste advokater knepper alle - selv deres klienter.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2838 Skrevet 7. August, 2018 et spørgsmål du aldrig for svar på men fra pålidelig kilde (mamasan ejer af en thai kilinik) hun forventer at 1 pige tjener 130 000 ind pr mdr som så deles 50/50 for at det skal løbe rundt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. August, 2018 Liderlige dreng, en GP, tjener det en GP kan tjene, lige som alle andre og der er ligesom for alle andre selvstændige erhvervsdrivende forskel på hvad folk tjener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 7. August, 2018 Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden: Liderlige dreng, en GP, tjener det en GP kan tjene, lige som alle andre og der er ligesom for alle andre selvstændige erhvervsdrivende forskel på hvad folk tjener. Det ved jeg dog. Jeg spørger om hvor meget de generelt tjener. Iøvrigt så er prisen på alle klinker næsten det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 68 Skrevet 7. August, 2018 sweetstone skrev, for 3 minutter siden: et spørgsmål du aldrig for svar på men fra pålidelig kilde (mamasan ejer af en thai kilinik) hun forventer at 1 pige tjener 130 000 ind pr mdr som så deles 50/50 for at det skal løbe rundt. Det vil sige sige 130 kunder til FP om måneden.....lyder af meget....5-6 kunder om dagen, da de fleste thaiér arbejder 6 dage om ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 7. August, 2018 kanonkongen skrev, for 8 minutter siden: Hej allesammen. Det undre mig, hvorfor det er så spændende. At få at vide, hvad en GP tjener. Dem der spørger viser jo ikke, hvad de tjener. Og, hvad folk tjener er deres sag. fatter virkelig ikke det er så interessant. God aften i varmen. KK Så er du så heldig, at du heldigvis bare kan zippe videre til en anden tråd, hvis emnet ikke interessere dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 7. August, 2018 Du kan ikke generalisere, en anden branchen også med egen forretning, egne driftsmidler, kørerlærere har også markant forskellig indtjening og stort set ens priser i den region de ligger i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 7. August, 2018 liderlig-dreng skrev, for 20 minutter siden: Som overskriften lyder, hvor meget kan en GP der arbejder i en klinik tjene? Jeg ved naturligvis, at det afhænger af hvor mange timer der bliver arbejdet og at nogle af pengene får til klinkens ejer herunder huseleje og teledamens løn osv. Men 2100 kr. for en time er alligevel mange penge og det er hvad en dygtig advokat tjener. Så hvad ligger gennemsnittet lønnen for en GP. Hvad skal du bruge den viden til udover at stille din nysgerrighed? Jeg kunne aldrig drømme om at spørge andre mennesker hvad de tjener. Kunne finde på at spørge om de er glad og tilfreds med deres job men aldrig hvad de tjener. Det er en ligegyldigt ting. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. August, 2018 For år tilbage blev der lavet en større undersøgelse af prostitutionsmarkedet. Dengang tabte folk kæben da det kom frem at gennemsnitslønnen lå på ca 25.000 om måneden. Der var nok en del der ikke kunne forstå den enorme forskel til hvad de selv havde udregnet på regnemaskinen På et tidspunkt var der en pige der i medierne fortalte at hun tjente ½ mil om året og boede et dejligt sted på landet med heste osv. Men som @kanonkongen skriver er det jo umådeligt uinteressant, med mindre man går med gifteplaner og efterfølgende forsørgelse af en GP. Eller tænke tænke, at man har ondt i røven over at pigerne har denne mulighed. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. August, 2018 (edited) Der har i årenes løb været flere tråde med netop dette spørgsmål, og teorier, påstande samt formodninger er fløjet frem og tilbage. Ingen er dog blevet klogere af noget som helst, og det bliver de garanteret heller ikke denne gang. Der er alt for mange parametre at tage hensyn til, og hvis man går glad og tilfreds fra glædespigen, tjener det ikke noget formål sætte spørgsmålstegn ved fortjenesten. Redigeret 7. August, 2018 af Borende X 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 7. August, 2018 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Hvad skal du bruge den viden til udover at stille din nysgerrighed? Jeg kunne aldrig drømme om at spørge andre mennesker hvad de tjener. Kunne finde på at spørge om de er glad og tilfreds med deres job men aldrig hvad de tjener. Det er en ligegyldigt ting. Så er vi heldigvis forkellige. Du stiller spørgsmål som du finder interessante og jeg stiller spørgsmål som jeg finder interessante. Hvis du mener at emnet ikke interessere dig og er irrelevant, jamen så er den heldigvis ikke svære end at zappe videre til en anden tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 7. August, 2018 Kender prisen fra en i Kbh. for ca. 5 år siden - det var 1000,-kr til klinikken 10% til tele og derudover skulle der betales for annonce, kondomer mm... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5326 Skrevet 7. August, 2018 liderlig-dreng skrev, for 3 minutter siden: Så er vi heldigvis forkellige. Du stiller spørgsmål som du finder interessante og jeg stiller spørgsmål som jeg finder interessante. Hvis du mener at emnet ikke interessere dig og er irrelevant, jamen så er den heldigvis ikke svære end at zappe videre til en anden tråd Mener at det er tegn på dårlig opdragelse at stille spørgsmål til andres indtægt. Spørger du din tandlæge mm om det samme. Jeg kan fortælle dig at der er forskel på vores indtægter alt efter hvem man er. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 7. August, 2018 To om dagen fem dage i ugen er 15000 i måneden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 7. August, 2018 Jeg har fundet formlen så al den snak om pris og fortjeneste kan afsluttes. Værs'go: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 7. August, 2018 LastResort skrev, Lige nu: Jeg har fundet formlen så al den snak om pris og fortjeneste kan afsluttes. Værs'go: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest liderlig-dreng Skrevet 7. August, 2018 Frodige Ida skrev, for 1 minut siden: Mener at det er tegn på dårlig opdragelse at stille spørgsmål til andres indtægt. Spørger du din tandlæge mm om det samme. Jeg kan fortælle dig at der er forskel på vores indtægter alt efter hvem man er. Personligt vil jeg ikke spørge en anden person som jeg ikke kender om hvor meget han PERSONLIGT TJENER. Men jeg spørger om hvor meget man generelt tjener i en branche og ikke hvor meget en person (som jeg ikke kender) tjener. Jeg kan heller ikke forstå, hvordan der kan være store forkskele på indtægterne. Klinkerne i KBH har de samme priser. Måske undtagen lige en enkel klinik som tager 100 kr. mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FritidsQ 410 Skrevet 7. August, 2018 (edited) LastResort skrev, for 33 minutter siden: Jeg har fundet formlen så al den snak om pris og fortjeneste kan afsluttes. Værs'go: FEDT - kan ikke lige gennemskue om denne tager højde for menses, ubetalte sygedage og ferie? Redigeret 7. August, 2018 af FritidsQ 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 228 Skrevet 7. August, 2018 Billedet bliver som end meget mere plumret end som så. Når sweetstone skriver, at en Thai forventes at tjene 130.000 pr. måned (om det så i øvrigt er realistisk eller ej, vil jeg ikke udtale mig om), så skal man jo lige starte med at definere hhv. om at "Tjene" er lige med "omsætning" eller "overskud" - det er bestemt ikke det samme. Jeg vil tro at vi taler omsætning. Næste væsentlige forudsætning for at kunne "estimere" noget som helst er, om GP'en i givet fald er "Registreret" som selvstændig, og dermed betaler moms, for så kan du da lige trække 20% fra omsætningen, og så "Tjener" hun ikke længere 130.000, men i stedet 104.000 kr. Når du så har fratrukket alle omkostningerne som hun skal afholde til f.eks. annoncer, kondomer, vask, håndklæder, husleje, varme, olier, køkkenrulle, stearinlys, frækt undertøj, evt. fotos, hjemmeside, revisor, elektricitet mv., så fremkommer der måske i stedet et overskud på 80.000 kr. før skat Alt dette er ud fra en "tænkt" omsætning på 130.000 kr. pr. måned - hvilket i mine ører lyder meget højt sat - men Thaierne er jo kendte for at være arbejdssomme. Hvis man laver samme beregnings eksempel med 3 kunder á 1.000 kr. om dagen, så bliver indtægten kun på ca. 46.000 kr. om måneden, selvom der arbejdes 6 dage om ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. August, 2018 FritidsQ skrev, for 6 minutter siden: FEDT - kan ikke lige gennemskue om denne tager højde for menses, ubetalte sygedage og ferie? Nej, men så vidt jeg kan se med et hurtigt blik, er udregningen retvisende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 7. August, 2018 bla.bla.bla.bla…. kæft I taler som I har forstand. Ingen kommer til at bidrage med et retvisende billed - for hvorfor skulle vi det ? Hvorfor og hvilken forskel ville det gøre ? hvis vi bidrog med den indsigt ? Lige som alle andre aspekter hvor det fordækte er den primære tilgang til tingene - altså alle andre aspekter af det danske samfund, hvor mennesker ikke bidrager med åben indsigt. Hvorfor skulle vi. ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg