Hop til indhold
Borge

Hedomax.com

Recommended Posts

Ja det har varet noget tid siden der sidst er sket noget på Hedomax og jeg tror at den bedste vej frem for siden er at lukke alt det gamle ned og starte helt forfra med et nyt design. Dog stadig med nogle af de samme funktioner som er på siden nu.

Den ting jeg syntes er mest genial er måden at lave anmeldeser på. Det er meget mere overskueligt end det er når man gør det i et forum som her.

På den måde bliver alle anmeldeser om et sted samlet på samme side selv om det er om forskellige piger.

Også vejviseren er fin hvis man er på ukendt territorium. Så er det nemt at se hvad for nogle klinikker der ligger i nærhedden.

En ting som der også skal gøre noget ved er hastigheden på sitet. Det halter også lidt i forhold til her men er dog væsentlig bedre end gimel er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja det har varet noget tid siden der sidst er sket noget på Hedomax og jeg tror at den bedste vej frem for siden er at lukke alt det gamle ned og starte helt forfra med et nyt design. Dog stadig med nogle af de samme funktioner som er på siden nu.

Den ting jeg syntes er mest genial er måden at lave anmeldeser på. Det er meget mere overskueligt end det er når man gør det i et forum som her.

På den måde bliver alle anmeldeser om et sted samlet på samme side selv om det er om forskellige piger.

Også vejviseren er fin hvis man er på ukendt territorium. Så er det nemt at se hvad for nogle klinikker der ligger i nærhedden.

En ting som der også skal gøre noget ved er hastigheden på sitet. Det halter også lidt i forhold til her men er dog væsentlig bedre end gimel er.

Hvis vi prøver at se på forums fra ejerens og moderatorernes side, hvad er der så i at bruge penge, kreativitet, og ikke mindst energi og tid, på fora?

Jeg synes, at det er meget imponerende at nogen gider bøvlet, og takker mange gange.

Jeg undrer mig samtidigt over, hvor mange forum om købesex og det som ligner, der kan være plads til?

Hvad med donationer til sites som denne, det er meget almindeligt at donere til hjemmesider i andre lande. Det at donere til en side, som man er glad for, og betragter donering som en del af rosen, er det noget udansk? :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig Stump

Admin har meldt klart ud at der ikke bliver tale om brugerbetaling, og der er i enhver debat udtrykt massiv modstand mod brugerbetaling.

Men en ordning med frivillig mulighed for at donere til sitet, synes jeg ville være helt på sin plads fremadrettet.

Eksempelvis som en mulighed på den kommende version 2 af Eroguide.dk

Og hvis Admin ikke selv måtte ønske sig frivillige bidrag til sitet, kunne han eksempelvis vælge at pulje bidragene som fryns til Moderator og den kommende Co-admin, for alt den tid de ulønnet bruger på at holde os i ørerne, og sitet såvidt muligt fri for at tråde udvikler sig på uheldig vis.

Det ville ikke være for meget, om vi var nogle der spyttede en hundred lap i bøssen i ny og næ, der kunne give en tudse eller to til en bedre middag for dem, eller andet som en mindre kompensation for indsatsen til daglig gavn for alle.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...