Hop til indhold
Borge

Hedomax.com

Recommended Posts

Hvad er der sket på dette site ?

Alle anmeldelser har samme sprog brug - ikke anmeldere, som har været på stederne.

Jeg undrer mig - er jeg den eneste med den fornemmelse ?

Eller skal jeg bare glemme dette site.

En tanke jeg har fået lyst til at lufte i dette forum.

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre, at dette site er på vej ud i mørket. Desværre, for der var nogle funktioner, jeg godt kunne lide og savner her på Ero'en.

Men stedet virker efterhånden noget støvet og bedaget. Der mangler bl.a. vedligeholdelse. Går man f.eks ind på den glimrende funktion, hvor man systematisk kan gå frem bydel for bydel, er der mange adresser, der er forældede eller ikke eksisterer. Det gælder en som Ane i Fanøgade 37. Hun flyttede for over et år siden, og på adressen i H. P. Ørumsgade har der aldrig været nogen thaiklinik. Men stederne figurerer stadig. Til gengæld optræder Siam Elephant på Knudsens Plads ikke.

Der er efterhånden også langt imellem anmeldelserne.

Selv har jeg opgivet stedet og kommer der kun en sjælden gang af nysgerrighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ellers glimrende vejviser på stedet, er fuldstændig værdiløs, som Borende X er inde på.

Webmaster har gennem det sidste år fået utallige opfordringer til at opdatere brugernes oplysninger om nedlagte/nye steder, men intet sker. Jeg kan kun beklage udviklingen, da jeg mener, at der er plads til "com" også, men det virker ikke som om, at der er lyst og vilje til at drive siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, hedo er ikke særlig anvendelig mere.

Hvad så med VL?

Selv de Gamle rotter er begyndt at svømme væk :?:

Dette er ikke en hentydning til dig "Gamle rotte" ;)

Bare en tanke der lige fløj forbi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad så med VL?

Selv de Gamle rotter er begyndt at svømme væk :?:

VL? Hvem er hun??? Eller er det et badebassin??? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

VL? Hvem er hun??? Eller er det et badebassin??? :lol:

Nu er der jo ikke nævnt køn på rotterne :D

Ej heller hvad de svømmer i?

Jeg tror at det er et næsten udtøret gadekær? som ikke er blevet holdt

vedlige af de lokale, og den gamle sognefoged, ja det er bare gået i forfald?

Man levede i lykkelig uvidenhed, om alt hvad der skete uden for det lille

byskilt? som du jo nok ved kræver et Byskilt 200 indbyggere, og hvis der ikke er så mange indbyggere tilbage, hvad skal "rotterne" så leve af? De finder da nye græsgange, og hvor er de?

Der hvor der er frodigt :) Sådan er livets gang for en rotte, den giver aldrig op, hvis man ikke holder den nede, og hvordan gør man det????????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så med VL?

Selv de Gamle rotter er begyndt at svømme væk :?:

Dette er ikke en hentydning til dig "Gamle rotte" ;)

Bare en tanke der lige fløj forbi ;)

Tja, tanken er rigtig nok, og udviiklingen peger jo i den retning. Jeg er der hvor aktiviteten er, og det synes at være her. Kan godt lide tonen og har allerede fået fine venner. :-)

Det skal nok blive godt, men om det varer ved?? Det ved ingen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, tanken er rigtig nok, og udviiklingen peger jo i den retning. Jeg er der hvor aktiviteten er, og det synes at være her. Kan godt lide tonen og har allerede fået fine venner. :-)

Det skal nok blive godt, men om det varer ved?? Det ved ingen...

Jamen, velkommen Gammel Rotte. Du har altså forladt den synkende skude. Jeg er sikker på, at "det varer ved". Her er højt til loftet, så jeg er sikker på, at du vil føle dig hjemme her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ok at vi rotter om ikke forlader den synkende skude, så dog checker om ikke den nye sejler bedre ;) - det er jo ikke sikkert vi alle er smittefarlige og bringer virus med os :) .

Hvis Den Gamle rotte kommer herover skal man måske nok overveje at benytte en karantænestation :x

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis Den Gamle rotte kommer herover skal man måske nok overveje at benytte en karantænestation

Tvivler på, at han overhovedet kender til EroGuide's eksistens, ellers har vi jo osse en ignore knap. Den virker upåklageligt! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler på, at han overhovedet kender til EroGuide's eksistens, ellers har vi jo osse en ignore knap. Den virker upåklageligt! :lol:

Joe, men Du kan jo se hvad det medførte for VL at han fik lov at boltre sig næsten uhindret og udvikle og sprede sin virus gennem næsten 2 år :( , mange ønsker jo ikke/kender ikke ignorer-knappens funktion - det havde nok været bedre at isolere om den/de smittebærende :evil: .

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg skrev i mit svar til Sjafutten ;)

Nu er der jo ikke nævnt køn på rotterne :lol::lol::lol:

Jeg mener bare at de er begyndt at dukke op :roll:

Stille og roligt vil de æde sig ind på denne side, hvis man ikke passer på.

Hvilket jeg håber at de "3 Musketerer" nok skal kunne klare.

En fri, og livlig debat, med sjove kommentarer ind i mellem, uden at det bliver for meget.

Som John Lennon skrev: Imagine

http://www.youtube.com/watch?v=yRhq-yO1KN8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i snakker om Den Gamle Rotte som jeg tror i gør må i altså gerne få ham, vi vil give penge for at komme af med ham, en blankocheck er hermed udstedet. Han truer jo næsten dagligt med at gå, bare han dog ville gøre alvor at sine trusler, suk. Hvis Hedo alligevel er ved at lukke helt ned kunne man jo ønske han gik over til dem og gik med skuden ned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

D'herrer, altså... 8-)

Alle er velkomne på EroGuide. Det gælder såvel gamle rotter, utætte ventiler, slingrende og småberusede sjafutter, liderlige fyre og rejselystne personager, sålænge de overholder diverse regler og retningslinier. ;)

Her er ikke den samme topstyring som på andre boards, men naturligvis holdes der øje med, om d'herrer krydser grænsen mellem god opførsel og fnidderfnadder...

Vi har det jo meget sjovt, ik'??? 8-)

MVH

Co Admin :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Spunsen, Sjafutten, gog og bing. Jeg er ikke sikker på om jeg forstår jer rigtigt, men for at fjerne en hver tvivl om mig og mine hensigter, kommer følgende:

Jeg er Gammel rotte, og har benyttet dette tag i snart 10 år. Det henviser til min egen vurdering af mig selv; som en gammel rotte i "faget". Jeg er interesseret, upartisk, medlevende og leveringsdygtig i gode oplevelser i et oplysende, humoristisk pennestrøg. Jeg søger information, og videregiver min erfaring.

Men selv en gammel rotte kan blive stødt, og jeg er i tvivl om hvorvidt I 4 byder mig velkommen, eller måske forveksler mig med andre personer... :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til Spunsen, Sjafutten, gog og bing. Jeg er ikke sikker på om jeg forstår jer rigtigt, men for at fjerne en hver tvivl om mig og mine hensigter, kommer følgende:

Jeg er Gammel rotte, og har benyttet dette tag i snart 10 år. Det henviser til min egen vurdering af mig selv; som en gammel rotte i "faget". Jeg er interesseret, upartisk, medlevende og leveringsdygtig i gode oplevelser i et oplysende, humoristisk pennestrøg. Jeg søger information, og videregiver min erfaring.

Men selv en gammel rotte kan blive stødt, og jeg er i tvivl om hvorvidt I 4 byder mig velkommen, eller måske forveksler mig med andre personer... :?

Rotte, jeg tror det sidste, vælg i alt fald at forstå det sådan. Alt andet vil være ubegrundet og uretfærdigt. Jeg har fulgt dig før og jeg er i alt fald selv glad for at se din i "fælden" på denne Guide... :D

ArneO

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rotte, jeg tror det sidste, vælg i alt fald at forstå det sådan

arneo har helt ret! :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan forstå at trekløveret skal læse alt vi skriver? Om 3 måneder er I nok blevet til et ni-kløver ;)

Som I kan se er der ved at udvikle sig en broget skare, med en vis bagudrækkende historik på nettet, vi bliver flere og flere :?;)

Der er god grund til at være på vagt - fordelen for Eroguide.dk er at I kender de andre sites erfaringer med os, i henhold hertil kan og vil I sikkert disponere.

Hvad med at implementere et internt hjælpeværktøj, der kategoriserer os i forskellige risikogrupper? Grønt, gult og rødt lys?

Hver gang en af os har skrevet et nyt indlæg popper vi op, enten som grønt, gult eller rødt lys hos trekløveret, og vi kan læses i rækkefølge herefter.

Det er da en måde til hurtigere at tage den i opløbet, skulle det blive nødvendigt, men alene det at vi ved at der på den ene side er højere til loftet her, men også samtidig kortere snor, gør at vi selv i egen interesse nødvendigvis må blive bedre til at navigere end vi tidligere har været - ja udøve mere selvkritik end tidligere.

Et tip

Jeg bemærkede som passiv iagtager ovre på VL særligt et emne der i den grad kunne bringe sindene i kog hos nogle af de nytilkomne. Det forekom at det blev foreslået at der oprettedes en Top 10 liste over glædespiger i branchen, som læserne kunne bidrage til at holde opdateret.

Skulle samme blive foreslået også her på Eroguide.dk, er det et eksempel på et emne der historisk, vil kunne ophidse hele følelsesregistret i forum, som ville udgøre en udfordring til 3 kløveret om de vil sanktionere, hvordan og hvornår.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@GAMMEL ROTTE :D

Hvis ikke min skolelærdom snyder mig (det er mange år siden) er du nævnt i ubestemt ental ;)

Den figur jeg, og uden tvivl andre også henviser til er nævnt i bestemt ental ;)

Du er i fuld sikkerhed :)

Venligst

Spunsen :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gamle Rotte, det er slet ikke myntet på dig, tvært i mod, jeg syntes du er en yderst sympatisk person, det er en helt anden rotte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endelig når ejer af Hedomax frem til den erkendelse af behov for kompetancer og ressourcer, som han burde have erkendt i en tidligere fase, men som han givet er blevet drevet til at erkende af den succes og professionalisme, der står bag succesen for Eroguide.dk

Blot, ikke at forsvinde i måneder uden forklaring overhovedet, og når så Eroguide kom på banen først under Hedomax.net, at meddele ferie i uger, kunne have gjort underværker for viljen til at understøtte en ny begyndelse for Hedomax.com

Nu står Eroguide så med sin for os læsere første synlige store udfordring, at finde den rette nye Co-admin til en fortsat medvirken til en gnidningsløs drift.

Det er helt tydeligt at alt det Hedomax.com mangler, det har Eroguide.dk, men samtidig har Hedomax et navn, og muligvis fortsat en goodwil der kan reaktiveres, men det bliver i så fald en lang sej kamp op af bakke at opnå en bæredygtig drift af et pt underskudsgivende Hedomax.com

Det er formentlig helt urealistisk, men en fusion af Eroguide.dk og Hedomax.com til et fortsættende site kunne samle op, alle de glade brugere Hedomax tidligere havde, alle dem der er kommet der fra til Eroguide.dk, og alle de nye der er kommet til Eroguide.dk, og de nye der nok fortsat i højere grad vil tilgå Eroguide fremfor Hedomax?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig har den helt store forskel på de 2 sites været viljen og evnen til at lytte til brugerne. Denne dialog, her på siden, krydret med hurtig vedligeholdelse og respons, har skabt respekt og tillid. Man skal aldrig sige aldrig, men Hedomax har meget lang vej igen op ad en stigning udenfor kategori.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...