Hop til indhold
kvinde 1966

Et spørgsmål til panelet..

Recommended Posts

Guest Røvslikker

Duno...bruger ikke tidsbestilling på dette område, men tror det er et generel problem i samfundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, for 2 minutter siden:

Piger gør det samme

Men beats me to

Gang i fantasien om hvad det kunne have sket 

Ja det kan jeg jo se herinde de gør... Men det mindste man ka gøre er da og melde fra igen tænker jeg... Der er jo en gør sig klar og sætter sig op for at gøre et besøg så godt så muligt.. 

Ja måske... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 1 minut siden:

Mon ikke nogle af dem i virkeligheden er teenagere, der leger lidt uden virkelig at turde, når det kommer til stykket

Jo måske... Desværre får man bare aldrig svar på sådan noget.. 

Men når man som jeg ikk massere så meget og faktisk har sagt nej til en anden så blir man sur.. På en måske dum teen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 47 minutter siden:

Hej herinde.

 

Har et spørgsmål til de herre... 

Hva får mænd ud af og bestille en tid til 4 timer senere... Og så IKKE dukke op og IKKE melde fra... :( 

Jeg forstår det bare ikke... :( 

Men blir sku rødhåret af sådan noget.. :oops:

Pas nu på af "udebliveren" ikke sender en Stuhr-regning på det røde hår ;) 

Jeg tror at der bliver lavet masser af aftaler, hvor kunden udebliver. Der er da den eneste forklaring på, hvorfor det er helt ligegyldigt om man har bestilt tid på langt de fleste bordeller. 

Når dette er sagt, så synes jeg nok at der er en forskel. Hvis man laver en aftale med fx kvinde 1966, så får i hvert fald jeg indtryk af, at jeg nok er den eneste kunde hun venter, og så bliver man ikke væk. Det er simpelthen dårlig stil, og det kan man ikke være bekendt. 

Den eneste undskyldning er at man har fået kolde fødder, men så melder man afbud - også selvom det er en halv time, før man skulle være der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 17 minutter siden:

Pas nu på af "udebliveren" ikke sender en Stuhr-regning på det røde hår ;) 

Jeg tror at der bliver lavet masser af aftaler, hvor kunden udebliver. Der er da den eneste forklaring på, hvorfor det er helt ligegyldigt om man har bestilt tid på langt de fleste bordeller. 

Når dette er sagt, så synes jeg nok at der er en forskel. Hvis man laver en aftale med fx kvinde 1966, så får i hvert fald jeg indtryk af, at jeg nok er den eneste kunde hun venter, og så bliver man ikke væk. Det er simpelthen dårlig stil, og det kan man ikke være bekendt. 

Den eneste undskyldning er at man har fået kolde fødder, men så melder man afbud - også selvom det er en halv time, før man skulle være der. 

Så får han en regning tilbage på en times massage... :D

Rigtigt.. Man er den eneste her.. Har kun en om dagen da jeg os har alm job så det gør det lidt mere øv.. 

Nemlig... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Finn1101 skrev, for 22 minutter siden:

Pas nu på af "udebliveren" ikke sender en Stuhr-regning på det røde hår ;) 

Jeg tror at der bliver lavet masser af aftaler, hvor kunden udebliver. Der er da den eneste forklaring på, hvorfor det er helt ligegyldigt om man har bestilt tid på langt de fleste bordeller. 

Når dette er sagt, så synes jeg nok at der er en forskel. Hvis man laver en aftale med fx kvinde 1966, så får i hvert fald jeg indtryk af, at jeg nok er den eneste kunde hun venter, og så bliver man ikke væk. Det er simpelthen dårlig stil, og det kan man ikke være bekendt. 

Den eneste undskyldning er at man har fået kolde fødder, men så melder man afbud - også selvom det er en halv time, før man skulle være der. 

Jeg har flere gange oplevet at jeg får det indtryk at jeg netop IKKE er den eneste kunde hun venter og så KAN jeg tænke at så kan det jo være ligemeget om jeg kommer. En opfordring til at gøre selve aftalen lidt mere personlig kan måske afhjælpe problemet. Har lige lavet en aftale til søndag, godt nok med en jeg kender, og kunne høre at hun glæder sig. Sådan en aftale er guld værd. Forsøgte at lave en anden aftale til i dag, men fornemmede at det var lige meget. Så blev det ikke til noget.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har flere gange oplevet at jeg får det indtryk at jeg netop IKKE er den eneste kunde hun venter og så KAN jeg tænke at så kan det jo være ligemeget om jeg kommer. En opfordring til at gøre selve aftalen lidt mere personlig kan måske afhjælpe problemet. Har lige lavet en aftale til søndag, godt nok med en jeg kender, og kunne høre at hun glæder sig. Sådan en aftale er guld værd. Forsøgte at lave en anden aftale til i dag, men fornemmede at det var lige meget. Så blev det ikke til noget.

vh. Piraten

Og det er da heller ikk sjovt og føler man ikk er den eneste... Men det er man her... Og har man fuldt lidt med herinde... det var jeg godt mange ikk har... Så ville man os vide det.. :) 

Jeg ser altid frem til at mine gæster kommer.. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 1 time siden:

Har et spørgsmål til de herre... 

Hva får mænd ud af og bestille en tid til 4 timer senere... Og så IKKE dukke op og IKKE melde fra... :( 

 

Tja.. de får vel en følelse af at have sparret nogle penge :)  Selvfølgelig får de ikke meget ud af det.  Årsagerne kan være mange som beskrevet i beslægtede tråde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Tja.. de får vel en følelse af at have sparret nogle penge :)  Selvfølgelig får de ikke meget ud af det.  Årsagerne kan være mange som beskrevet i beslægtede tråde.

Ja måske... Der er bare nogen ting jeg ikk forstår.. :) 

Du har ret....  

 

Er vist heller ikk så rødhåret mere nu... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
kvinde 1966 skrev, for 11 minutter siden:

Og det er da heller ikk sjovt og føler man ikk er den eneste... Men det er man her... Og har man fuldt lidt med herinde... det var jeg godt mange ikk har... Så ville man os vide det.. :) 

Jeg ser altid frem til at mine gæster kommer.. :) 

 

Så kender du og dine gæster,i de fleste tilfælde,hinanden godt. Præcis min pointe. Jeg siger bare, at når man laver en første gangs aftale, er nogle kvinder bedre til at skabe en illusion(?) om at de glæder sig. Hvor man ikke blot føler sig som en i rækken. Jeg ved godt at de fleste piger ikke gider “hygge” SMS eller snak, men jeg tror faktisk at mange aftalebrud kan undgåes hvis man fornemmer en interesse fra start.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 2 timer siden:

Hej herinde.

 

Har et spørgsmål til de herre... 

Hva får mænd ud af og bestille en tid til 4 timer senere... Og så IKKE dukke op og IKKE melde fra... :( 

Jeg forstår det bare ikke... :( 

Men blir sku rødhåret af sådan noget.. :oops:

Kan jo være, han er blevet kørt ned på vej til dig. Af sin kone, måske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 12 minutter siden:

Så kender du og dine gæster,i de fleste tilfælde,hinanden godt. Præcis min pointe. Jeg siger bare, at når man laver en første gangs aftale, er nogle kvinder bedre til at skabe en illusion(?) om at de glæder sig. Hvor man ikke blot føler sig som en i rækken. Jeg ved godt at de fleste piger ikke gider “hygge” SMS eller snak, men jeg tror faktisk at mange aftalebrud kan undgåes hvis man fornemmer en interesse fra start.

vh. Piraten

Ja dem som kommer her fast kender jeg self. Men om jeg kender folk ell ej så tænker jeg da over hvem mon han er og sætter mig op til besøg.. 

Men du har ret. Han virkede så ikk selv SÅ glad.. Kort for hoved.. Men der er bare nogen der ikk gider sms og sådan er det jo... Tænker det måske var sådan en.. Men det var så en fuser i stedet for... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis og så frem at probelemet med udeblivelse er mere reglen end undtagelsen, så kunne en løsning på problematikken være at gøre ligesom restauranter, hoteller, flyselvskaber m.v. Nemlig at sørge for en overbooking. Altså at I har 2 booket til samme tid, eftersom at der er en god chance for at den ene springer fra. Skulle der så i de få tilfælde ske at begge kunder dukker op, så må I jo finde på en mulig kompensation til den som må vente eller gå med uforrettet sag, f.eks. en spontan trekant til med x% rabat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 4 minutter siden:

Hvis og så frem at probelemet med udeblivelse er mere reglen end undtagelsen, så kunne en løsning på problematikken være at gøre ligesom restauranter, hoteller, flyselvskaber m.v. Nemlig at sørge for en overbooking. Altså at I har 2 booket til samme tid, eftersom at der er en god chance for at den ene springer fra. Skulle der så i de få tilfælde ske at begge kunder dukker op, så må I jo finde på en mulig kompensation til den som må vente eller gå med uforrettet sag, f.eks. en spontan trekant til med x% rabat.

Det er ikk ofte det sker her.. Men det sker.. Og nej jeg kommer aldrig til at booke 2 til samme tid...  Og jeg massere kun 1 om dagen de dage jeg massere... Jeg massere kun her og har ikk sex så en trekant ville ikk være muligt hos mig i alt fald... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her minder mig lidt om en tråd jeg husker fra et stykke tid tilbage herinde, hvor en GP havde læst om / hørt om / selv oplevet (erindrer jeg ikke) at kunder tog kondomet af, under akten, og dernæst stillede spørgsmålet: "Er der nogle af jer som gør det - i så fald hvorfor? Hvorfor ville man gøre sådan noget?"

 

Tråden kom hurtigt til at handle om diverse legaliteter, om hvorvidt det var voldtægt og diverse andet - fordi det er et umuligt spørgsmål.

 

Ingen herinde, med to fungerende hjerneceller (eller bare en smule skam i livet) har jo tænkt sig at sige: "Tja, jeg hopper sgu tit fra min aftaler, fordi jeg bare ikke gider alligevel, og så gider jeg ikke at skrive, for det er jo bare en dum luder" eller hvad fanden ellers forestillingen er. Alle os "kunder" som sidder herinde fatter jo netop heller ikke sådan en slags opførsel. Det er noget pis når folk ikke dukker op; det tror jeg vi alle er enige om :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

jeg tro mange aftaler der ikke holder sker fordi, de først finder ud af adr når de har lavet en aftale.

Men det kunne man jo undersøger, ved at spørger dem som skriver kbh nv. Eller andet by navn. Om de har lige så mange der melder afbud eller slet ikke giver lyd fra sig.Jeg har selv aflyst et par gange pga. De først vil give adr.til sidst og det så har været i Hillerød mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Københavner skrev, for 24 minutter siden:

Hej

jeg tro mange aftaler der ikke holder sker fordi, de først finder ud af adr når de har lavet en aftale.

Men det kunne man jo undersøger, ved at spørger dem som skriver kbh nv. Eller andet by navn. Om de har lige så mange der melder afbud eller slet ikke giver lyd fra sig.Jeg har selv aflyst et par gange pga. De først vil give adr.til sidst og det så har været i Hillerød mm.

Nu står der på min side at jeg holder til i Kastrup så det ka ikk komme bag på nogen. 

Men ja ingen ved jo hvorfor ting sker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...