Hop til indhold

Et spørgsmål til panelet..

Featured Replies

Skrevet
  • Author
hambosatiaalborg skrev, den 19/7/2018 at 12:18:

Det her minder mig lidt om en tråd jeg husker fra et stykke tid tilbage herinde, hvor en GP havde læst om / hørt om / selv oplevet (erindrer jeg ikke) at kunder tog kondomet af, under akten, og dernæst stillede spørgsmålet: "Er der nogle af jer som gør det - i så fald hvorfor? Hvorfor ville man gøre sådan noget?"

Tråden kom hurtigt til at handle om diverse legaliteter, om hvorvidt det var voldtægt og diverse andet - fordi det er et umuligt spørgsmål.

Ingen herinde, med to fungerende hjerneceller (eller bare en smule skam i livet) har jo tænkt sig at sige: "Tja, jeg hopper sgu tit fra min aftaler, fordi jeg bare ikke gider alligevel, og så gider jeg ikke at skrive, for det er jo bare en dum luder" eller hvad fanden ellers forestillingen er. Alle os "kunder" som sidder herinde fatter jo netop heller ikke sådan en slags opførsel. Det er noget pis når folk ikke dukker op; det tror jeg vi alle er enige om :)

Godt så :D

Nemlig :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.