Hop til indhold
tvr

Godt nok fedt at VM er slut

Recommended Posts

Guest Aros
tvr skrev, for 29 minutter siden:

Nu startede jeg jo denne tråd som et humoristisk indlæg. Jeg håber alle vil respektere det som dét, istedet for afsporinger osv. Jeg kan selv blive afsporet, det indrømmer jeg blankt. Men opfordrer alligevel til at diskussionen bliver i trådstartens ånd fremadrettet.

På forhånd tak.

Det havde klædt dig, at komme med det udsagn i stedet for først at have sendt en masse angreb sted mod andre, og so forsøge på at lukke det efter du har sendt en masse afsted mod andre, kan du ikke selv se det ? :D

tvr skrev, for 48 minutter siden:

Jeg er jo ikke radikal. Det har vi vist konkluderet flere gange. Du fik chancen  tidligere, hvor du kunne liste de "mange" punkter hvor jeg er radikal.... du listede ikke et eneste. Skal jeg finde tråden, så du kan prøve igen?

Og ja, Dansk 3 er noget man skal kunne for at få opholdstilladelse, det er jo det jeg siger - og jo, det giver da netop en indikation omkring success. De kvinder der ikke taler andet end arabisk, har nok ikke den store chance for success....

Men du har jo ret i at talent, uanset sprog, er det der virkelig betyder noget. 

Og der er intet korstog... Nyd nu bare det ironiske i at det kræves at udefra-kommende mestrer en del af det danske sprog, som store dele af danskerne ikke mestrer. Uden at gøre det politisk på nogen måde. Nyd paradokset. Og grin lidt af det. For det er lidt morsomt.

 

 

Du har talt rigtig meget om Dansk 3 og at der er et krav om opholdstilladelse i dit forsøg på at politisere tråden

Du mener altså at følgende er usandt og forkert, som er angivet som betingelse for at få opholdstilladelse ?

Du skal have bestået Prøve i Dansk 2 eller en danskprøve på et tilsvarende eller højere niveau.

Liste over danskprøver på tilsvarende eller højere niveau end Prøve i Dansk 2:

  • Danskuddannelsernes Prøve i Dansk 2 med et karaktergennemsnit på mindst 6 (efter 13-skalen) eller 02 (efter 7-trins-skalaen).
  • Bestået FVU-læsning trin 2 eller trin 3.
  • Prøver nævnt på listen over danskprøver, der har tilsvarende eller højere niveau end Prøve i Dansk 3. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 10 minutter siden:

Det havde klædt dig, at komme med det udsagn i stedet for først at have sendt en masse angreb sted mod andre, og so forsøge på at lukke det efter du har sendt en masse afsted mod andre, kan du ikke selv se det ? :D

Jeg lader mig ikke afspore yderligere. Andet kan tages i andre tråde. Der skal jeg gerne svare

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
tvr skrev, 1 time siden:

Jeg lader mig ikke afspore yderligere. Andet kan tages i andre tråde. Der skal jeg gerne svare

Ok, men bare for at det var skal være sandt, det du selv på afsporende vis har bragt på banen. Det var forkert, det du formulerede på dansk om Dansk 3 og opholdstilladelse i dit forsøg på at politisere og afspore din egen tråd. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Ok, men bare for at det var skal være sandt, det du selv på afsporende vis har bragt på banen. Det var forkert, det du formulerede på dansk om Dansk 3 og opholdstilladelse i dit forsøg på at politisere og afspore din egen tråd. ;)

Ikke for at politisere min egen tråd. For at vise der er højere standarder for indvandrere end for jyder.... og det MÅ du da kunne se noget humoristisk i, selvom jeg simpelt hen ikke begriber hvordan min humoristiske lille opstød kunne køre så galt af sporet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
tvr skrev, Lige nu:

Ikke for at politisere min egen tråd. For at vise der er højere standarder for indvandrere end for jyder.... og det MÅ du da kunne se noget humoristisk i, selvom jeg simpelt hen ikke begriber hvordan min humoristiske lille opstød kunne køre så galt af sporet.

Ja du er en humørspreder herinde :D :D :D Når du selv skal omtale dig selv, så får du smilet frem på læben, ikke om læben :D

Der er jo ikke højere standarder for indvandrer end for jyder, og selvom man kludrer i sin og hans kan man godt bestå Dansk 3 og Dansk 3 er slet ikke et krav for at få opholdstilladelse, som du påstod, men alt det taget i betragtning, så jo, så var du da sjov nok :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt galt går det, når håbefulde sportsanalytikere/kommentatorer skal vriste begavede synspunkter ud af boksere,

Er der nogensinde nogen, der har fattet et klap af, hvad bamse Brian har svaret på det, han gennem tiden er blevet spurgt om?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Onslow skrev, for 18 minutter siden:

Helt galt går det, når håbefulde sportsanalytikere/kommentatorer skal vriste begavede synspunkter ud af boksere,

Er der nogensinde nogen, der har fattet et klap af, hvad bamse Brian har svaret på det, han gennem tiden er blevet spurgt om?

 

Det er heller ikke nemt for journalister, når de kommer til det mørke med deres dumme spørgsmål, og træneren står der med hans bondejyske-accent og forklare sig, og journalisten intet fatter, så træneren til sidst må "slå" den unge arme journalist  :D 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Mon "Tordenskjolds soldater" har taget ferie fra det politiske forum. 

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 21 minutter siden:

Mon "Tordenskjolds soldater" har taget ferie fra det politiske forum. 

Ja, for nu skal der hygges under hyggesnak. hehe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
tvr skrev, Lige nu:

Ja, for nu skal der hygges under hyggesnak. hehe. 

Serveres der kaffe og kage til?

vh.piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, Lige nu:

Serveres der kaffe og kage til?

vh.piraten

Hahaha. Ikke i det hjørne jeg sidder i. Desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Det er heller ikke nemt for journalister, når de kommer til det mørke med deres dumme spørgsmål, og træneren står der med hans bondejyske-accent og forklare sig, og journalisten intet fatter, så træneren til sidst må "slå" den unge arme journalist  :D 

 

 

 

 

Wow. Manden har jo ret. Det er da en irriterende journalist. Han skal selvfølgelig ikke slå ham. Selv når han står der med SIN jyske accent/dialekt som åbenbart ikke bliver forstået....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
tvr skrev, for 20 minutter siden:

Wow. Manden har jo ret. Det er da en irriterende journalist. Han skal selvfølgelig ikke slå ham. Selv når han står der med SIN jyske accent/dialekt som åbenbart ikke bliver forstået....

Mon han havde et smil OM læben ? :D

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Mon han have et smil OM læben ? :D

 

Sandsynligvis. hehe..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 12 timer siden:

Helt galt går det, når håbefulde sportsanalytikere/kommentatorer skal vriste begavede synspunkter ud af boksere,

Er der nogensinde nogen, der har fattet et klap af, hvad bamse Brian har svaret på det, han gennem tiden er blevet spurgt om?

 

En enkelt gang, og det var da han mødte Mike Tyson. Brian fortalte at Mike slog hårdt meget hårdt.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
69er skrev, den ‎16‎-‎07‎-‎2018 at 10:28:

Synes det er ærgerligt at VM er slut - kommer jo et helt tomrum nu :razz:

 

 

Så er det jo godt at vi  har Touren :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...