Hop til indhold
tvr

Godt nok fedt at VM er slut

Recommended Posts

Så fik VM i fodbold sin afslutning. Og den (rigtige) vinder fundet.....

TV2 og DR's dækning var pisse-irriterende begge 2. TV2's pga deres reklamer (som de egentlig burde være fri til at lægge som de ville), og DR1, fordi ham Flemming er ulidelig at høre på. Jeg ved godt de har lagt DR Sporten i Århus, men for fanden, da.

FInd da for fanden en "expert" der kan kende forskel på "sin" og "hans", "som" og "der", og ikke har et "j" i "modstander" !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes det er ærgerligt at VM er slut - kommer jo et helt tomrum nu :razz:

Reklamer... tjah.. tryk på mute og lav noget fornuftigt i mens.

Flemming... ja han er sgu irriterende, men man behøver jo ikke se op- og nedtakt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdEnSe

Hvis man er til kedelig fodbold, så er Frankrig den rigtige vinder, hvis man lige ser bort fra finalen hvor de spillede en god kamp(måske på en billig baggrund).

Men ellers er jeg enig omkring Flemming Poulsen.

Manden er direkte pinlig.

En anden ting er også de øvrige såkaldte eksperter når de sidder og kloger sig omkring dommerne.

Der er vel næppe en af dem der ejer et dommerkort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 8 minutter siden:

Morten Bruun er konge:)

vh. Piraten

Er det ham der taler som en fodermester..... eller jeg skulle måske sige fojermester ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 3 minutter siden:

Ja, det er ham. Han er fra Silkeborg:)

mvh. Piraten

Han er frygtelig. Men ikke så slem som Flemming Povlsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 18 minutter siden:

Han er frygtelig. Men ikke så slem som Flemming Povlsen

Enig i at han er konge, meget kompetent, har masser af gode anekdoter og har en en knastør humor.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
69er skrev, for 17 minutter siden:

Enig i at han er konge, meget kompetent, har masser af gode anekdoter og har en en knastør humor.

 

De anekdoter er simpelt hen til at skide i. Der kommer godt nok meget irrelevant uj af den mand..... Humoren har jeg ikke bemærket. Mere dum-smart-hed. Men Flemmig er stadig værre

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

De anekdoter er simpelt hen til at skide i. Der kommer godt nok meget irrelevant uj af den mand..... Humoren har jeg ikke bemærket. Mere dum-smart-hed. Men Flemmig er stadig værre

haha du lyder helt vred...men hvem synes du så er en god med-kommentator ?

vi er enige mht Flemming.. og Nadia Nadim behøver de ikke invitere igen - Arnela gjorde det godt synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
69er skrev, for 1 minut siden:

haha du lyder helt vred...men hvem synes du så er en god med-kommentator ?

vi er enige mht Flemming.. og Nadia Nadim behøver de ikke invitere igen - Arnela gjorde det godt synes jeg.

Enig omkring Nadim, hun er lidt ligesom Wozniaki, kan stort set kun sige selvfølgeligheder. Arnela var jeg skeptisk omkring. Men hun gjorde det faktisk OK. Mere end OK. 

Og, nej, selvfølgelig er jeg ikke vred. Eller ikke lige nu ihvertfald. Men lidt arrig kunne jeg sgu godt blive henover de sidste par uger. For jeg følte virkelig at det her var beskæftigelsesterapi for folk der ikke kunne tale godt nok til at få et rigtigt arbejde......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Jeg synes at dækningen af VM helt overordnet var god.

Peter Møller var en god vært

 Arnela leverede skarpe velformulerede analyser.

Mikkel bishof og Mads Junker var sgu også gode 

  Glenn Riddersholm er og bliver utålelig at høre på. Total fejlcasting af TV2. Jeg slukkede for ham!

Til gengæld synes jeg, at Thomas Sørensen var den bedste ekspert på TV2.

bare et udpluk af mine ydmyge meninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og nu er der så Tour de France, hvor Brian Holm desværre ikke er kommentator på EuroSport - han er virkelig kongen og har nogle sindssyg sjove anekdoter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isex skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes at dækningen af VM helt overordnet var god.

Peter Møller var en god vært

 Arnela leverede skarpe velformulerede analyser.

Mikkel bishof og Mads Junker var sgu også gode 

  Glenn Riddersholm er og bliver utålelig at høre på. Total fejlcasting af TV2. Jeg slukkede for ham!

Til gengæld synes jeg, at Thomas Sørensen var den bedste ekspert på TV2.

bare et udpluk af mine ydmyge meninger.

Overordnet enig med dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Peter Møller, hmmm

Denne selvglade venstrefløjsaktivist, der ikke evner at holde sine åh, så gode og politisk korrekte holdninger ude af et sportsprogram.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 3 minutter siden:

Peter Møller, hmmm

Denne selvglade venstrefløjsaktivist, der ikke evner at holde sine åh, så gode og politisk korrekte holdninger ude af et sportsprogram.

Men er det ikke en af de kvalifikationer, som er et krav, for at lande en ansættelse hos DR? At være venstreorienteret og politisk korrekt? Peter Møller er et fjols. 

Paolo di Canio, denne gudsbenådede fodboldspiller, ville næppe nogensinde blive brugt på DR. Men mon ikke legendariske Silvio kan bruge ham på en af hans stationer :-)  

Hvad angår Morten Bruun. Han er pt. den absolut bedste medkommentator på danske stationer. Fantastisk kompetent. 

Og så har han hver gang et arsenal af tørre one-liners i ærmet, så man ligger flad af grin. 

Omvendt kan jeg også godt forstå, hvis fimsede nordsjællændere har svært ved at forstå, hvad han siger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 4 minutter siden:

Omvendt kan jeg også godt forstå, hvis fimsede nordsjællændere har svært ved at forstå, hvad han siger :D

Sagen i en nøddeskal. :)

Og nu er der hviledag i TDF, hvad skal man så få tiden og den ulidelige varme til at gå med, når det er for tideligt at pakke kuffert til ferieturen?

Håber i al ydmyghed at cykelsporten vil vedblive med at være hvid, så vi slipper for at få alt det politiske lort trukket ned over ørerne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 minutter siden:

Håber i al ydmyghed at cykelsporten vil vedblive med at være hvid, så vi slipper for at få alt det politiske lort trukket ned over ørerne.

Hvid?? Som i ulovlige substanser??

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Hvid?? Som i ulovlige substanser??

Good one, du har vist fået lidt til næsen i dag. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 10 minutter siden:

Good one, du har vist fået lidt til næsen i dag. :P 

Nej, men jeg cykler heller ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 4 minutter siden:

Hører de politiske holdninger ikke til i et andet forum? 

Jo. Og jeg startede tråden helt fri for politik. Den blev dog hurtigt afsporet, først af "politisk korrekt" og dernæst af hvid/farvet. 

Og så kan de ikke forstå man drikker !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 34 minutter siden:

Paolo di Canio, denne gudsbenådede fodboldspiller, ville næppe nogensinde blive brugt på DR.

Nej. Det kræver jo nok undertekster, hvilket er lidt svært i direkte fodbold. Med mindre resultatet er aftalt. Det er du nok ikke fortaler for.....

Lars Boca skrev, for 37 minutter siden:

Omvendt kan jeg også godt forstå, hvis fimsede nordsjællændere har svært ved at forstå, hvad han siger :D

Det behøver man vist ikke være hverken fimset eller nordsjællænder for. Med mindre du selvfølgelig tror at det er hvad de er.....

Og hvis han er det bedste provinsen kan stille op med, gruer jeg for de styrelser der flytter til Jylland. Så bliver den offentlige sektor endnu større.---- 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
tvr skrev, for 16 minutter siden:

Det behøver man vist ikke være hverken fimset eller nordsjællænder for. Med mindre du selvfølgelig tror at det er hvad de er..

For de uciviliserede mennesker, der bor i det mørke Jylland, hænger de to ord ofte uadskilleligt sammen ;)

Redigeret af Gæst
Uad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...