Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var også der ud efter at have læst denne anmeldelse.

Ringede til Lisa og fik booket tid til 45min efter. Hun sendte adressen osv, og jeg skrev min ankomsttid igen på sms. 

Jeg nåede frem ca. 10min før den aftalte tid, men jeg tænkte at jeg må heller holde mig til tiden så besluttede mig for at gå en tur i området og vente til de 10min var gået. Efter min lille gå tur, begynte jeg at gå tilbage mod huset, og skrev til hende igen på sms at jeg er der om 2 min, samtidig så jeg en anden mand der var på vej ind i huset. 

jeg bankede på døren og blev lukket ind af en pige/dame som spurgte hvem jeg skulle besøge? Jeg sagde jeg havde booket tid hos Lisa, så fortæller hun at Lisa er taget ud i byen, og kommer nok tilbage om en time. Jeg viste hende min mobil og sagde at jeg havde booket tid og fik bare at vide det samme igen at hun er taget ud i byen, jeg kunne vælge at komme tilbage efter en time eller besøge en anden pige. Jeg takkede nej og gik ud der fra. 

Jeg er meget skuffet over denne behandling, specielt fordi jeg havde booket tid og bekræftet flere gange over sms at jeg var på vej, at man så bare vælger en kunde der så kommer ind bare 1 min før. Jeg har flere gange besøgt andre piger som ikke tager i mod bookinger, men i stedet beder om at ringe til dem 15min før for at se om de er ledig på det tidspunkt. Hvis de ikke vil have at man booker tid på forhånd, så skal pigerne sige det på telefonen, så man ikke går forgæves. 

Så jeg har ikke noget at sige om Lisa, hun er sikkert meget sød og frækt, men jeg havde bare ikke lyst til at vente en time på hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde stort set samme oplevelse ved en tidligere lejlighed, hvor jeg også så en anden mand gå ind fem minutter før min aftale. Jeg var bare fræk og mosede helt op i nakken på ham, så vi kom ind ad døren samtidig. Han bad om den samme pige som jeg havde bestilt og da damen i døren så spurgte hvem jeg skulle besøge, og jeg bad om samme pige, sagde hun at hun lige var taget. Jeg protesterede dog og fremviste min booking, hvorefter jeg så fik min aftale og ham den anden måtte finde en anden pige. Et minut senere, og jeg var havnet i din situation, for når pengene først er betalt, får man nok ikke lavet om på en aftale. Det betyder bare at man skal være oppe på mærkerne, når man laver aftaler i det hus, og det er da også nævnt flere gange, at der er et problem med deres afslappede holdning til aftaler.

Bedre held næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
MrGentleman skrev, for 4 timer siden:

tilbage til dk

I happened to speak to the delicate young woman exactly about that. She wont be back until October. In the mean time she is getting a boob job :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en aftale med hende i morgen formiddag. Spændende om den bliver overholdt.

På billedet hvor hun sidder i badekaret, ser det ud til at hendes bryster hænger ret meget. Er det tilfældet? Eller er det bare billedet + måden hun sidder på der får det til at se sådan ud?

Redigeret af Jaksor88

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
Jaksor88 skrev, for 16 minutter siden:

Har en aftale med hende i morgen formiddag. Spændende om den bliver overholdt.

På billedet hvor hun sidder i badekaret, ser det ud til at hendes bryster hænger ret meget. Er det tilfældet? Eller er det bare billedet + måden hun sidder på der får det til at se sådan ud?

Personally I think her breasts are super lovely. They do not hang to the extent you suspect. She did give birth. But I did not see it right away. This you can see...but just slightly, on her breasts, tummy and pussy. Makes no difference to me. That girl is hot.

I would say, from the input I have received previously, it is a place where you can't really make an appointment except if you are an early bird. I did not make time appointment when I visited. I probably waited for 40-60 min to meet her. Went for a 20 minute walk. Then waited in their kitchen for some time. I saw her say goodbye just before she greeted me. I also overheard a guy asking for her just before it was my turn. He was told there was a one hour waiting time. When I was finished I could hear there was another guy waiting in the kitchen, likely for her.

Acceptable or not? I think having  a schedule can be bad for business. She would have to say no to clients walking in because of that schedule. She would also have to manage the schedule or have someone do it. All in all I think it's fair to wait if there is a line. This is best for her business! Be determined if you want to see her. Maybe meet the other girls and get acquainted.

Also have to say. I visited her today. Did not know she was so popular. But she really pulls off a fantastic experience even when clients are lining up to see her, hour after hour.

I read good review about place in Taastrup. It's further out, perhaps with less customers. Girls look hot. Good review here!

Stay cool and be positive B)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheBiscuit skrev, for 21 timer siden:

Havde lidt sammen oplevelsei onsdag selv om jeg cyklede der til, naboerne blev ved at stå udenfor og glo så kørte hjem igen, men fandt ud af Paula var flyttet til Hvidovre i en lejlighed mere diskret. Så håber denne skønhed bliver flyttet der til ;-)

 

Eron skrev, for 23 timer siden:

Ja hvad er den af? Er hun derfra @cumonface  valbybollefabrik? Priserne og teksten ligner - havde desværre en ubehagelig oplevelse med aggrasive naboer der stod med et kamera og kiggede på mig, og så sku deres børn også - der har vist før været ubehagelige naboer. Måske man skal stille bilen på den store vej, og gå derhen, det kan være det kan berolige naboerne - nogle der har oplevet noget sådant?

Kedelig oplevelse - hvad tid på døgnet var i der?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
ny_kjs skrev, for 42 minutter siden:

Måske man skal stille bilen på den store vej, og gå derhen

Quite clearly don't park on the same street. It is a small street with residential housing. Absolutely it could draw negative attention from neighbours. They have no sense :rolleyes:

There is plenty of parking opportunity within just 200 m. A supermarket, gas station and town house residential area just down the street opposite big road. Place is also walking distance to train stations.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PreferEnglish skrev, 1 time siden:

I would say, from the input I have received previously, it is a place where you can't really make an appointment except if you are an early bird. I did not make time appointment when I visited. I probably waited for 40-60 min to meet her. Went for a 20 minute walk. Then waited in their kitchen for some time. I saw her say goodbye just before she greeted me. I also overheard a guy asking for her just before it was my turn. He was told there was a one hour waiting time. When I was finished I could hear there was another guy waiting in the kitchen, likely for her.

Acceptable or not? I think having  a schedule can be bad for business. She would have to say no to clients walking in because of that schedule. She would also have to manage the schedule or have someone do it. All in all I think it's fair to wait if there is a line. This is best for her business! Be determined if you want to see her. Maybe meet the other girls and get acquainted.

Also have to say. I visited her today. Did not know she was so popular. But she really pulls off a fantastic experience even when clients are lining up to see her, hour after hour.

Er helt enig i dette. Selvom jeg foretrækker aftalt tid, er det bare ikke sådan det fungerer her. Jeg har til gengæld været heldig de sidste par gange med Paula og i dag med Lisa, hvor jeg bare kom direkte ind fra gaden og fik tid med det samme :D (jeg mødte faktisk Lisa, da jeg besøgte Paula, men hun havde endnu ikke nogen profil, så jeg måtte vente til cumonface kom med sin anmeldelse (tak!).

Da Lisa kom ind til mig virkede hun lidt presset og negativ, og jeg frygtede, at populariteten havde slidt hende op, men efter betaling og bad tøede hun op, og jeg fik 50 dejlige min. med hende. Hun er smuk og sød, og hun giver et lææækert blow. Det var svært at løsrive sig fra, men der var lige et par andre ting der skulle prøves. Dejlig pige, der helt klart bør besøges igen.

Lisa sagde at hun er der en uge endnu (?), og kommer retur senere.

Mht. parkering foretrækker jeg at parkerer tæt på, på en anden vej, og gå det sidste stykke, for selvom jeg ikke har oplevet direkte chikane, har jeg da prøvet at blive overbegloet af emsige naboer (det stopper som regel, hvis man stopper op, og bare står og stirrer tilbage på dem.....:ph34r:).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg faldt også i fælden og besøgte Lisa i dag. Servicemæssigt er der ikke noget at klage over. Kan kun som de fleste rose hendes egenskaber i sengen hvor især blowjobbet får topkarakter. Får min skyld kunne hun have suttet i en hel time og jeg tror næsten hun ville have gjort det. Sindsygt lækkert var det ihvertfald. Hun kan godt anbefales.

Mht. billederne synes jeg ikke de er helt retvisende. Jeg ville nok sige de var 5 år gamle og for 5 kg siden. Men lækker det er hun! (Og især til prisen)

Jeg mødte også bare op og bankede på for at høre om hun var fri og det var hun, så ingen problemer der.

Redigeret af Ubeskriveligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
PreferEnglish skrev, for 1 time siden:

 

Acceptable or not? I think having  a schedule can be bad for business. She would have to say no to clients walking in because of that schedule. She would also have to manage the schedule or have someone do it. All in all I think it's fair to wait if there is a line. This is best for her business! Be determined if you want to see her. Maybe meet the other girls and get acquainted.

 

 

if they don't want to keep a schedule then they shouldn't accept booking/appointments from customers. They should just simply say that on their ad or on the phone that we cannot gurantee you, that she will be available and that you just have to show up or call 15min before you can come, in order to know when the girl is available. What annoyed me personally was the fact that the other person walked in just 2 min before me. I would have accepted it if I was late for the appointment, and therefor she just accepted whichever customer came first. But I wasn't late, in fact I was still 5 minute early than my scheduled appointment. 

I undestand that she is popular and that there is a line of customers waiting to meet her, but still doesn't justify that they give your scheduled time to someone else. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
nolan skrev, for 2 minutter siden:

undestand that she is popular and that there is a line of customers waiting to meet her, but still doesn't justify that they give your scheduled time to someone else. 

Think positive :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hun fransk kysset jer?

Annoncen siger ja, telefon damen siger ja, men nogle kunder fik nej Irl. 

 

Hvad er jeres erfaring?

 

Er det rigtig at man skal ligge 5 år og 5 kg på billederne 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 24 minutter siden:

Har hun fransk kysset jer?

Annoncen siger ja, telefon damen siger ja, men nogle kunder fik nej Irl. 

 

Hvad er jeres erfaring?

 

Er det rigtig at man skal ligge 5 år og 5 kg på billederne 

 Jeg fik ikke french kiss desværre. Jeg mener ikke man skal lægge 5 år eller 5 kg til de billeder. Det synes jeg ikke man bare kan sige. Hendes krop er ikke slank omkring maven men det er bare kun godt så det ikke er en for tynd pige. Hendes bryster hænger heller ikke. Hun er bare ialt så fucking lækker og jeg er død misundelig på dem som har fået tunge kys.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
Liverpool skrev, for 30 minutter siden:

Hvad er jeres erfaring?

I French kissed quite a bit with the lovely woman. It is the most important part of service for me. That is why I ask about it direct to the girl before payment and service begins. It doesnt matter how lovely the girl is. If there is no French kiss, then I am leaving! I can imagine the following:

- Some men are not very kissable. Some even have stinky breath. Some have health issues.

- For some men it is not so important. Then girl can cut service. Imagine it must be difficult to French kiss with many men hour after hour for popular girl. 

- Be nice to her, clean, shaved and use a bit of Armani. Tell her what a dream babe she is. It might do the trick.

Photos on sites always show the best possible. Women are like that and it sells. I can just agree to cumonface. That girl is drop dead gorgeous. She might be wearing towel when u see her. I also saw her in nifty lingerie kimono style outfit. Was so stunning and exactly like photos in real life right next to me. 5 years and 5 kilos is absurd to say!

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Endnu en gang faldt jeg i med et brag. Er der ved at være et mønster her? 

Cumonface lægger ud med at nævne en række velkendte flotte piger. Derefter kommer turen til Lisa. "Kunne nævne nogle få mere men denne tråd er om sindsyg smukke , kønne og lækre Lisa som måske i udseende topper alle de ovennævnte".

For det første er jeg i tvivl om billederne overhovedet er ægte. I så fald er de adskillige år gamle og voldsomt retoucherede. Jeg mødte en pige som var kvabset, havde mindre bryster og et helt andet tandsæt end på billederne. Jeg kan ikke udelukke at det var hende, men vi er langt fra den lækre tøs på billederne. Som andre har nævnt har hun født. Og det kan i den grad ses på maven. Jeg skulle være gået, men blev desværre. 

"Der er nogle ting hun ikke vil..." Det tør siges. Det var en lang og træls vej op ad bakke med hende. Voldsomt irriterende. Et eksempel er hendes manglende vilje eller evne til at sprede sine ben !?, men listen er lang. Også flere ting som ellers annonceres med. Skriv pm hvis du vil vide flere nogos.

Jeg blev som sagt, så hun var alligevel fuckable, men det er altså også det bedste der er at sige om denne polak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PreferEnglish skrev, for 49 minutter siden:

Photos on sites always show the best possible. Women are like that and it sells. I can just agree to cumonface. That girl is drop dead gorgeous... Was so stunning and exactly like photos in real life right next to me. 5 years and 5 kilos is absurd to say!

Exactly like photos? That is absurd. 10 years and 10 kilo is closer to the truth.

Edit. I took another look at the photos. When I zoom in on picture #8, I can see that she had already given birth at the time the pictures were taken. So obviously they are not 10 years old. I still believe she is 10 kilo heavier though. And why did she get new teeth? Look at her beautiful smile on picture # 5. So new teeth, push up bra and retouched pictures. But it is her.

 

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish

Ok, LittleFinger. We all have a right to a view. But your experience is in sharp contrast to many members. Its word against word.

I would agree that you can find many other girls who would top her on body and beauty. She is not a model type. Many many others are hotter. But Lisa is the cute beautiful blonde that many men are attracted to. To me she is a dream girl. I would take her over a model any day! Apparently you are not the same type of man.

On top of this Lisa is very popular because their rates are a sweet deal. It would cost kr. 1000-1200 per hour other places, plus extras...superfrench, French kiss, etc. Chances are she would never have had this level of attention at another establishment...

Del dette indlæg


Link til indlæg
PreferEnglish skrev, for 1 minut siden:

Ok, LittleFinger. We all have a right to a view. But your experience is in sharp contrast to many members. Its word against word.

I would agree that you can find many other girls who would top her on body and beauty. She is not a model type. Many many others are hotter. But Lisa is the cute beautiful blonde that many men are attracted to. To me she is a dream girl. I would take her over a model any day! Apparently you are not the same type of man.

On top of this Lisa is very popular because their rates are a sweet deal. It would cost kr. 1000-1200 per hour other places, plus extras...superfrench, French kiss, etc. Chances are she would never have had this level of attention at another establishment...

Actually, I agree with you a 100 %.

You: "I would agree that you can find many other girls who would top her on body and beauty. She is not a model type. Many many others are hotter."

Cumonface:" Jeg ved godt vi alle har forskellige smag, men dem jeg nu nævner tror jeg de fleste af os mænd ville gå lang for at være sammen med. Babe og smukke Lola, utrolige dejlig og søde sweet Alexandra, super dejlige sexet Cecilia, smukke Vicky B., over lækre smukke Anastasia og ikke mindst utopiske Bambi, Derudover vil jeg nævne en pige ved navn Jessyca som var både sød og kær som kun have været har en gang. En pige jeg med sikkerhed aldrig kunne været blivet træt af Kunne nævne nogle få mere men denne tråd er om sindsyg smukke , kønne og lækre Lisa som måske i udseende topper alle de ovennævnte."

"Udseende" has to do with her looks, not her personality. I believe a review should be able to distinguish between the two. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
Littlefinger skrev, for 12 minutter siden:

distinguish

To distinguish would make no sense to me. Neither works without the other ;)

But I think, from here photos it is possible to judge her looks. Photos are always enhanced and you always use the best out of the 200 photos taken! Also it is clear that she is not a long legged model. And 20 years old...she could be, but how many women there lie about their age :D

All of this makes no difference to me. She is the cute, pretty blonde. Not the blonde bombshell.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Great. Also I took another look at the photos. When I zoom in on picture #8, I can see that she had already given birth at the time the pictures were taken. So obviously they are not 10 years old. I still believe she is 10 kilo heavier though. And why did she get new teeth? Look at her beautiful smile on picture # 5. So new teeth, push up bra and retouched pictures. But it is her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Littlefinger skrev, for 59 minutter siden:

For det første er jeg i tvivl om billederne overhovedet er ægte. I så fald er de adskillige år gamle og voldsomt retoucherede. Jeg mødte en pige som var kvabset, havde mindre bryster og et helt andet tandsæt end på billederne. Jeg kan ikke udelukke at det var hende, men vi er langt fra den lækre tøs på billederne.

Jeg genkendte hende i annoncen, selvom jeg kun havde mødt hende kort ved et tidligere besøg, og der er slet ingen tvivl om, at billederne selvfølgelig er af hende. Nogle af dem er modelbilleder med makeup, men stadig mere vellignende end gennemsnitsbilleder fra danske klinikker.

Hendes selfie billeder er retvisende (max 1 år) efter min mening.

At hun skulle være 10 kg tungere og 10 år ældre i dag er langt langt ude i hampen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
Loveyouladies skrev, for 38 minutter siden:

How is se with the kissing? Tonguekissing?

Difficult for me to compare or rate. She is cute kisser. Her mouth is not super big and she does not take the mans tongue all the way in...which is also a bit...hmmm...now I am getting horny again. Please stop!

Found it really nice to kiss her in different situations among these while in missionary :D

Redigeret af PreferEnglish

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest PreferEnglish
Littlefinger skrev, 1 time siden:

So obviously they are not 10 years old. I still believe she is 10 kilo heavier though.

Do you realize how much ten kilos is? Or just 5? 

Go get ten cartons of milk and strap them around your body :lol:

Visual impression of weight can easily change 1 kilo during the day for all people. Feeling bloated, etc. This probably explain your impression.

As for teeth. Honestly I cant say. Its is not something I have taken a note of. Guess I am not s teeth man. I did note, however, just how pretty and young her face is. And how hot her hair is. Unfortunately it was too warm when I visited. So, she had to have it tied up most of the time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, 1 time siden:

Jeg genkendte hende i annoncen, selvom jeg kun havde mødt hende kort ved et tidligere besøg, og der er slet ingen tvivl om, at billederne selvfølgelig er af hende. Nogle af dem er modelbilleder med makeup, men stadig mere vellignende end gennemsnitsbilleder fra danske klinikker.

Hendes selfie billeder er retvisende (max 1 år) efter min mening.

At hun skulle være 10 kg tungere og 10 år ældre i dag er langt langt ude i hampen.

Rolig nu. Hvad jeg skrev var at 10 år var TÆTTERE på sandheden end 5, og det har jeg jo endda rettet. Hvad angår de 10 kg er det et gæt ud fra billederne. At billederne er retoucherede er der vel ikke den store tvivl om. Hvor meget der så er ændret på kroppen er jo svært at sige. Men hvis du kigger på billede #6 vil jeg sige, jo 10 kg tungere end BILLEDET indikerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...