Hop til indhold
HansG

Hvem kan huske den gang:) ? Memory lane.....

Recommended Posts

Mindes May fra Holbæk (Blytækkervej) hun var før det på 505 i Hvidovre, hun tog vist til Hvalsø under navnet Patty og er siden forsvundet helt... Hun kunne give en god massage og blev godt våd når man slikkede hende... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ph13 skrev, for 2 timer siden:

Tak for info, kan sikkert godt passe hun hed Lin, men hvor har du set hende som Miss Hawai for nylig?

Smallegade 39, kld,  Frederiksberg,  

Eneste ÷ ligger overfor en restaurant / cafe med udendørs servering :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ph13 skrev, for 5 timer siden:

Tak for info, kan sikkert godt passe hun hed Lin, men hvor har du set hende som Miss Hawai for nylig?

Hun er ikke benævnt Miss Hawai, men hun er i den annonce der spørges til i denne tråd:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 23/7/2018 at 23:55:

The Golden Age.... 


Frederiksvej. Et litte bitte sted med det mindste værelse jeg nogensinde hygget i. On og mig. Snavede og gav hinanden handjobs der fik os begge op og ringe. Hver gang. Noget af det mest liderlige jeg oplevt. 

Tjena, broder! Er det den On, der nu lejlighedsvis gæsteoptræder hos Phan på Lyngbyvej? Hun er fiks og sød, masserer som en drøm. Og så er hun sindssygt fræk...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 23/7/2018 at 23:55:

The Golden Age.... 


Frederiksvej. Et litte bitte sted med det mindste værelse jeg nogensinde hygget i. On og mig. Snavede og gav hinanden handjobs der fik os begge op og ringe. Hver gang. Noget af det mest liderlige jeg oplevt. 


Apple selvfølgelig. På Hovedvejen i Glostrup, lige ovenfor Q8. Egentlig var det nok Apples blufærdigt generte (and oh so smart) stil, der vakte mine sanser op for thaikvinderne - som jeg helt ærlig aldrig havde kigget efter tidligere.


Men den der virkelig trak mig ind til the point of no return, var Joy på Banna i Hellerup. Søde lille Joy med sine store, sorte, blanke øjne. Uden at jeg en eneste gang spurgte om noget overhoved, så var jeg i alle hendes hul uden kondom hver gang, og afsluttede hver gang i hendes mund. Og efter 60-120 minutter ville hun gerne have 800 kr sådan noget hvis det ikke var for meget.... Altid 800 kr, uanset nydelse og tid.

Jeg husker at jeg efter hver session i Hellerup sad på Emmerys med rystende ben og en kaffe og prøvede at finde mine sanser en time eller to inden jeg kunne køre bil igen.
Jeg håber virkelig det gik Joy godt. Hun var satme et væsen.


Et andet væsen var Englen i Herlev. Bygade. Husker kun hendes rigtige navn, og det vil jeg jo ikke gengive her.  Det var kærligt, inderligt og fantastiskt. Hun plukkede 20 år væk fra min høje alder hver gang vi mødtes. Så tog hun tog hjem til Thailand og så var jeg alene, ked og kold i kulden igen. Men vi skrev mail indimellem og så efter mange år er hun pludseligt i København igen, gift med en dansker og i skole og det hele - ikke noget med klinik mere. Ville jeg se hende måske? You bet jeg ville. Og gjorde. Og gør.


Be ... fantastiske Be fra Point Wellness I Rødovre. Der huserede også Pat og Arun med de store bløde bryster. Men Be var noget særligt og kærligt. Mødte hende også nogle gange hos Pim på Sallingsvej og nede i Ringkøbing. Nu er hun nok desværre væk fra os for ever.
Også dejlige, bløde storbystede Arun er væk. Nåede at blive helbredt af hende mange gange på Point Wellness og i Lyngby. Hun fik reumatism desværre og kunne ikke massere mere.
Pat fra Point Wellness har jeg mødt nogle gange i Sverige hvor hun har klinik i en lille by. Stadig lige så ... fræk som altid. The Queen of Rimming.


Nina mødte jeg på Butsaba snart mange år siden og har siden nydt henne alle steder hun har været. Still going og stadig lige så ung og appetitelig, uanset hvor gammel hun eventuelt er blevet. 


Suzy... Oh Suzy. Mange nætter har jag sovet med Suzy på min arm i Buddinge. Idag på Apex Siam, med samme krøllede hår og brystvorter out of this world.


Ole Suhrs Gade skal vi ikke glemme. Annie var ikke en ung modeltype, men men er du gal hun var vild, og jeg husker særligt en av hendes veninder som introduceredes til thaimassage via gamle Bananas. Ikke heller hun var et ungt lille nips men jeg tror næsten jeg var den første der gav hende orgasme. Og det må jeg jo gerne tro hvis jeg vil.


Og så glemte jeg jo Jenny på Ålborggade. Hvis thaimassage kan være gal, kriminelt spændende og opleves som noget i en film fra VHS'ernes gyldene år, så var det hos Jenny det skete. 
Jenny er stadig igang i Vardegade, gammel og flot, men the days that were can never be again.


Det var min Memory Lane. Og alligevel har jeg sikkert glemt nogle.

Jeg kan se at mange af os har samme præferencer. Jeg blev introduceret for de lidt mere spændende tillægsydelser af Annie fra Ole Suhrs Gade, hun gav en vidunderlig massage og ret fræk i sine stramme Nylon shorts/cykel shorts som ofte begravede ens ansigt imellem hendes lår, ellers kunne jo ikke lige nå de ømme muskler :-) . Her efter vidste jeg lidt mere om Thai massage og var i den grad solgt. dengang kostede 1 time 200 DKK og HJ 100 DKK. Jeg besøgte Annie mange gange efterfølgende og hun havde også en del piger som, tog en weekend dog var Annie min stjerne.

Jeg har også besøgt Jenny i Aalborggade. Der var stor efterspørgsel på den unge og smukke dame. Hun var der dog ikke altid og en lørdag aften besøgte jeg stedet og mødte Pat som senere åbnede Point Wellness sammen med to andre gudinder. Vejrguderne så at jeg havde været uartig med Pat og ville straffe mig med næsten at drukne min bil da jeg skulle hjem derfra. Det lavtliggende kalkbrænderi vej stod visse steder under vand på 30-40 cm og brønddæksler var løftet helt af i et totalt kaos. Fik besøgt Pat flere gange i Aalborggade og efterfølgende hos Point Wellness. Hun var min thai gudinde og blev ofte inviteret til overnatning mm. Sidst jeg hørte fra hende var hun i Norge men ved hun havde en butik i Sverige og kan være hun stadig har den butik. Jeg fik også besøgt Bee hos Point Wellness en meget tidlig morgen og hun var også rigtig sød og gav en fræk massage.

Thai 505 var da også et fedt sted og der var run på men samtidig også god service som et bad sammen med pigen, kun oplevet det sammen med Pat og hos Ratree Wellness på gammel Køge lande vej. En af pigerne fra 505 mødte jeg senere hos Paradise Wellness i Brønshøj, som også er et godt sted.

Alun Sportsmassage (Valby langgade 216) når det skulle værre for vildt. De to piger der, hvor af den ene ligner uskyldigheden selv også sex dronningen som finder på de vildeste ting, var ofte øm bagi men meget lettet for det ene og andet. Virkelig business kvinder men De gav den gas.  

Katin sportsmassage Borups pl. Har besøgt Katin mange gange også da hun delte hus med en Ladyboy på Jyllingevej. Fik fremragende massage af Katin og på Borups pl. havde hun særligt en ældre pige til at hjælpe sig som gav en vidunderlig ansigts massage. Fourhands konceptet blev startet op af Katin og kan varmt anbefales. Kan se der er åbnet et nyt sted på Fyn langeskov Birkevej og billedet ligner unægteligt Katin, måske nogen som kan bekræfte dette.

Nat på Grundtvigsvej 27B og er vist stadig aktiv i Valby. en super prinsesse.  Jeg var på Grundtvigsvej en af de sidste dage før de lukkede. Der var en anden pige den sidste weekend, som senere startede op for sig selv på Frederiksberg men der er ikke fuldpakke. 

Dokbor også meget sød og uskyldig men super lækker og fræk. Stadig aktiv i Valby men giver ikke fuldpakke men for mig gør det ikke så meget bare man kan noget andet.

    

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
giraffen skrev, for 5 minutter siden:

Sidst jeg hørte fra hende var hun i Norge men ved hun havde en butik i Sverige og kan være hun stadig har den butik.

Sidst jeg var i den by, havde hun butikken i Sverige, men rejste meget mellem der og Norge. PM mig hvis du vil besøge hende i Sverige. Ca 9 mil fra Malmö.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhh.. legendariske Baldersgade på nørrebro.

 

Kan huske at stedet var en af de første der reklamerede med B2B... man kunne stå der i morgentågen og se det gamle nørrebro folde sig ud.. med små lastbiler læsset med petroleum køre deres forsyningsrute i Vølundsgade og området med de helt gamle lejlighedder.

HG

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fredenagade 20 mener jeg der var en klinik... i kælder .. var der tit.. det er ihvertfald omkring 2008-10 stykker 

 

det havde nogle sprøde piger og annoncerede i travbladet.

 

der var mange tråde på hedomaxx 

 

Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...