Hop til indhold
HansG

Hvem kan huske den gang:) ? Memory lane.....

Recommended Posts

 

Kan jo se at mange herinde har været igang

Jeg smider bare navne og adresser ind så kan i selv citere/komentere.

 

Jeg brugte tit Hedomax.com forum og man søgte nogle annoncer der.. eller "travbladet" spm EB hed imellem os.

 

Orikide velvære (palægade)  det lå HELT inde bag kgs. nytorv. 2006- ich... virkelig god massage.. fik aldrig andet der... men der blev delt ud.. ældre personale og stedet lukkede mener jeg nogle år senere.

 

Den originale Royal thai på østerbro.. for Saaaaa...an da.. mor og datter kombinationen var suplim... en time med hver var nok det bedste!.. Ved godt de nu ligger på amager.. men der er jo også gået en del år:) Har læst at det ikke alle gamle vander der er "glemt" :) Husker stedet som virkelig pænt.. Datteren var (og er stadig idag) nok den smukkeste pige.. som stadig kunne finde ud af at massere... Dog var hun ikke altid i lige godt humør...... den en gang var hun fyr og flamme... næste gang kold som is!.. Oplevede dog mest gode dage!.

 

Gruntvigsvej.. der skal vi nok frem til 2012- ich?  Virkelig flotte piger.. wow siger jeg bare... Har mødt personalet herfra forskelllige "pæne" steder i kbh...

 

Flensborggade..2006 ich.... der var en pige der hed NOK... uHAAAAAA.. en nips på 22 der gav den max gas... hun blev vist gift med en kunde... (heldige asen.. hun var virkelig liderlig)

 

Albertslund thai massage der lå på 1 sal i Albertslund centeret.. de havde en stor udskiftning men det var altid køreturen værd!...

 

thai ...Stedet på Danøgade.. inde i red light.. Man kunne se ude fra gaden igennem gardineren skyggen af en thai massør hvor hovedet bare kørte op og ned... i et blow til en kunde... den skulle de nok have tænkt mere over.. alle der sad ude på gadernes cafe'er kunne så se skyggerne af havd der foregik:)

 

Min efterlysning:

Somma thai da det lå i kælderen på retortvej.. der var 2 piger "søstre" NOK og LEK.. nogle der har set dem? De var mega sjove og den ene var tynd den anden var lidt af et pengeskab... Havde fast en aftal med dem på skift.. Men stedet flyttede... og de forsvandt?

 

 

Hans G

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Somma Thai forsvandt kun 800 meter ind af Folehaven/Ellebjegvej. Hun overtog Zensuals lokaler på første sal over fitnesscenteret ved Ellebjerg Station.

Jeg har ret gode minder fra da Jenny lige havde overtaget massagebutikken i Ålborggade 8. Der var hun godt nok fræk og sexet. I dag er hun desværre en skygge af sig selv, omend stadig en flot dame.

Der lå også engang et sted på Laurentsvej i Bagsværd. Det var også et godt sted, altid hæderlig massage, og nogen piger var ikke til mere, nogen var måske til mere, og nogen var ganske pågående og til mere. Det sted havde den magi over sig som mange falder for ved thaimassagestederne. At man aldrig helt lige kan vide sig sikker, og at der stadig godt kan være lidt “scoringsleg”, måske er man heldig og måske er man ikke.

Jeg arbejdede for cirka 10 år siden nogle år i Roskilde, og så derfor ofte mit snit til at besøge stedet der på Ringstedvej, i de gamle spritfabrikkers administrationsbygning. Det var tiden hvor Paula som nu er i Bagsværd var en rigitig frækkert. Hun var saftsuseme også god. Mama har stadig et sted lidt uden for Roskilde, mn det hændte også at jeg fik hende. Og det var kompetent massage og store bløde bryster.

Et lille diskret sted i byen var også på Nordre Fasanvej helt i starten, nummer 2 vist, skråt overfor porcelænsgrunden. Det blev startet af en anden men de fleste år var det en ung pige der hed Faar der havde det. Hun var supersød, og havde også lidt skiftende men for det meste rigtigt godt og ungt personale. Hendes veninde Kanya arbejdede der også nogle gange indtil hun selv startede et sted på Hans Knudsens Plads. I dag har Kanya et sted i Aalborg. Et par andre af hendes piger arbejder i dag på Sallingvej 49, men i dag har de været lidt for længe i branchen til at have bevaret den charme de havde dengang for 10-12 år siden.

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nam var den bedste, men hun er desværre væk nu. Vist nu taget hjem til Thailand

Jeg mødte hende første gang hos Dokkun i Glostrup og fulgte hende de efterfølgende år fra sted til sted – Hovedvejen i Glostrup, derefter på forskellige adresser bla. Laurentsvej i Bagsværd og Helsingørsgade i Hillerød.

Så fik hun sit eget sted på Østerbro, Aarhusgade tro jeg men skiftede ud til nogle kælderlokaler på Vigerslevvej. Sidste sted jeg mødte hende, var der hvor Kalasin ligger nu på Lyngbyvej.

Nam var virkelig en ener, jeg gik altid fra hende med en vel masseret krop og et stort smil på læben. Efter Nam mistede jeg lysten til at besøge Thai steder, kunne ikke finde nogen steder hvor service or pris passede sammen – eller også var jeg blot blevet bedre vant. Nok også fordi jeg ikke har lyst til at betale de vanvittige priser for ”extra ydelser”, der som oftest ikke udføres særlig godt og hvor tiden bliver taget fra den tid der allerede er betalt for, så 10-15 min opgradering til FP kommer op i 7-800 kr, eller omkring 4.000 kr i timen når der skal sammenlignes priser med andre piger.

Eneste sted jeg stadig besøger er Rainbow på Peter Bangs vej hos Pim, for en gang olie massage eller B2B

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, for 37 minutter siden:

Nam var den bedste, men hun er desværre væk nu. Vist nu taget hjem til Thailand

Jeg mødte hende første gang hos Dokkun i Glostrup og fulgte hende de efterfølgende år fra sted til sted – Hovedvejen i Glostrup, derefter på forskellige adresser bla. Laurentsvej i Bagsværd og Helsingørsgade i Hillerød.

Så fik hun sit eget sted på Østerbro, Aarhusgade tro jeg men skiftede ud til nogle kælderlokaler på Vigerslevvej. Sidste sted jeg mødte hende, var der hvor Kalasin ligger nu på Lyngbyvej.

Nam var virkelig en ener, jeg gik altid fra hende med en vel masseret krop og et stort smil på læben. Efter Nam mistede jeg lysten til at besøge Thai steder, kunne ikke finde nogen steder hvor service or pris passede sammen – eller også var jeg blot blevet bedre vant. Nok også fordi jeg ikke har lyst til at betale de vanvittige priser for ”extra ydelser”, der som oftest ikke udføres særlig godt og hvor tiden bliver taget fra den tid der allerede er betalt for, så 10-15 min opgradering til FP kommer op i 7-800 kr, eller omkring 4.000 kr i timen når der skal sammenlignes priser med andre piger.

Eneste sted jeg stadig besøger er Rainbow på Peter Bangs vej hos Pim, for en gang olie massage eller B2B

Mvh
Balshoi

Jeg var ikke klar over at hun havde været på Laurentsvej, men ja hun var også god.

Din rækkefølge er dog lidt forkert. Hendes sted på Østerbro hed Thongnin Wellness og lå på Lyngbyvej 89 ikke langt fra Hans Knudsens plads men på modsatte side. Det skiftede hun til efter Vigerslevvej. Stedet på Vigerslevvej var ikke det bedste. På trods af udlejers gentagne løfter om at installere et bad fik hun det aldrig. Det var vist en stor medvirkende årsag til at hun skiftede til Lyngbyvej.

Men ja, hun opholder sig i Thailand nu. Hun blev gravid efter hun startede på Lyngbyvej, og så lejede hun butikken ud til nogle andre under graviditeten, men hun kom vist aldrig tilbage.

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, den 12/7/2018 at 09:08:

Et lille diskret sted i byen var også på Nordre Fasanvej helt i starten, nummer 2 vist, skråt overfor porcelænsgrunden. Det blev startet af en anden men de fleste år var det en ung pige der hed Faar der havde det. Hun var supersød, og havde også lidt skiftende men for det meste rigtigt godt og ungt personale. Hendes veninde Kanya arbejdede der også nogle gange indtil hun selv startede et sted på Hans Knudsens Plads. I dag har Kanya et sted i Aalborg. Et par andre af hendes piger arbejder i dag på Sallingvej 49, men i dag har de været lidt for længe i branchen til at have bevaret den charme de havde dengang for 10-12 år siden.

Ja.. det var lige det!.. husker også stedet.. jeg lavede "ruten"... jeg fik 1 times herre sygt god massage hos SURIN... og gik så de 40 meter over gaden og ind og fik en seriøs omgang alternativ masage med ALT... :) Det var tider!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jenny fra det hedengangne Aalborggade, nu Vardegade har jeg altid syntes var/er spændende at komme hos. Har dog ikke oplevet de mere erotiske dele af festen i hendes selskab, som nogle kan berette om. Hertil er jeg nok junior i dette univers.

Når jeg har været forbi Jenny, som er et stykke tid siden, så har der været god massage og Jenny var sød og sexet....

JoJo i Dr. Tværgade har altid været min helt store favorit i Thai-universet. Hun var lækker og meget sympatisk, og gav en b2b i verdensklasse, på niveau med May fra Amagerbrogade, men med et var hun væk og intet spor af hende..meget øv

Ju fra Kalasin Thaimasssge giver den bedste massage, men det blev for trivielt i længden. Hun er do super super sød....

Bee fra Valby Langgade er et dejligt lille nips, men har ikke besøgt hende i årevis..

Dokbor på Vigerlsev Alle er også på højt niveau, og hun har gaver i ærmet....dejlig kvinde...

Alt i alt har jeg oplevet fine forhold hos de massører, som jeg har besøgt...

Har nogle frisk Update fra nogle af stederne, da det mindst er et år siden jeg har været besøg på Memory Lane.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JJ4Solo

Har dejlige minder fra kælderen i Viborggade. To piger der. Den ene, en lille vietnam/thai pige, meget spinkel, måske 43-45 kg. Gav forrygende dejlig hård massage, og efterfølgende lækker fuldpakke. Hun var så stram, at jeg ikke kunne holde dråberne tilbage. En dag kom jeg så kraftigt inde i hende, at spermen kom ud af bunden af kondomet. 

Samme kælder, Kanjana hed pigen. Ret høj thai pige, der gav dejlig indlevende massage og sex. Startede altid i deres spa (som lød som en gammel Nilfisk støvsuger), og endte hurtigt inde på sengen. Man fik ikke lov at gå før hun selv var kommet et par gange. Fik til sidst hendes privatnummer, men som altid har alt godt en ende, og en dag var det en gnaven mand som svarede, og hun forsvandt fra kælderen.

Joy fra Anya Thaimassage i Glostrup. Super flot pige, der ikke gav synderlig god massage, men alt det andet var sygt godt. Var meget kinky, og dækkede tit ens ansigt til med et håndklæde, alt imens hun gjorde frække ting ved en. En dag red hun mig, og jeg var helt bange for at det var uden kondom. Men det havde hun så fået smuttet på under den indledende fransk, på en måde så jeg ikke mærkede det. Fik også hendes privat nummer til sidst, men tabte sedlen på vej hjem. Kørte ned til Anya et par dage efter, men fik vredt af vide hun var blevet fyret pga. hun havde haft sex med kunderne.

Og så var der lige de sexoplevelser med en superlækker thai pige, fra aller øverste hylde. Hun var dyr at knalde, men det var sindsygt godt. Hun kom i ægte orgasmer, og de spor hun satte i mig, sidder stadig i kroppen den dag i dag. Jeg nævner ikke hendes navn af respekt for hendes virke i dag, da hun ejer et større thaisted og er boss nu.

Det var mit bidrag til trip down memory lane. Der har selvfølgelig også været nogle dårlige oplevelser, men de overskygges heldigvis af de gode.

Redigeret af JJ4Solo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit indlæg i memory Lane :

Det startede hos Miss Hawaii, i 03 - 04 i en skummel kælder lokale i Baldersgade 71, Kbh N. Dejlig pige, alt var tilladt, frit valg på alle hylder, ( ÷  anal ) 1 times hygge all incl. for 1 plow :P

Blev mødt med et smil og kram.

Senere kom der en Copycat til Miss Hawaii, som også var gavmild med ydelserne, men ikke på samme hylde som nr. 1<3

Det var også dengang at alle massage annoncer kun var at finde i EB.

Dengang i nullerne var udbuddet ikke så stort i KBH,  men ydelserne var bedre, efter min mening :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske en på Kong Georgs vej på Frederiksberg. I kælderen i et stort hus. Et nr. i 20érne mener jeg, på venstre side, når man kom fra Falkoner Alle. Husker vist at hun kaldte sig Tina (eller noget der omkring). Det må være mindst 10 år + siden. Hun var sød, kunne næsten være faldet for hende. Virkelig nærværende og dejlig sex. Hende ville jeg gerne møde igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er siden komet i tanke om "det forbudte " hus på frederiksborggade? på nørrebro.. Hende der styrede det blev vist ok dømt for rufferi..

Var der en del gange.. der var altid mange piger men kun et rum.. kvaliteten sank.. det første besøg der var det bedste jeg har oplevet.. smuk som en engel.. og hun mente SELV at hun skulle være HELT nøgen.. min første oplevelse der var så fin..

stedet lukkede for år tilbage og var omtalt i "travbladet"

(EB)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

The Golden Age.... 


Frederiksvej. Et litte bitte sted med det mindste værelse jeg nogensinde hygget i. On og mig. Snavede og gav hinanden handjobs der fik os begge op og ringe. Hver gang. Noget af det mest liderlige jeg oplevt. 


Apple selvfølgelig. På Hovedvejen i Glostrup, lige ovenfor Q8. Egentlig var det nok Apples blufærdigt generte (and oh so smart) stil, der vakte mine sanser op for thaikvinderne - som jeg helt ærlig aldrig havde kigget efter tidligere.


Men den der virkelig trak mig ind til the point of no return, var Joy på Banna i Hellerup. Søde lille Joy med sine store, sorte, blanke øjne. Uden at jeg en eneste gang spurgte om noget overhoved, så var jeg i alle hendes hul uden kondom hver gang, og afsluttede hver gang i hendes mund. Og efter 60-120 minutter ville hun gerne have 800 kr sådan noget hvis det ikke var for meget.... Altid 800 kr, uanset nydelse og tid.

Jeg husker at jeg efter hver session i Hellerup sad på Emmerys med rystende ben og en kaffe og prøvede at finde mine sanser en time eller to inden jeg kunne køre bil igen.
Jeg håber virkelig det gik Joy godt. Hun var satme et væsen.


Et andet væsen var Englen i Herlev. Bygade. Husker kun hendes rigtige navn, og det vil jeg jo ikke gengive her.  Det var kærligt, inderligt og fantastiskt. Hun plukkede 20 år væk fra min høje alder hver gang vi mødtes. Så tog hun tog hjem til Thailand og så var jeg alene, ked og kold i kulden igen. Men vi skrev mail indimellem og så efter mange år er hun pludseligt i København igen, gift med en dansker og i skole og det hele - ikke noget med klinik mere. Ville jeg se hende måske? You bet jeg ville. Og gjorde. Og gør.


Be ... fantastiske Be fra Point Wellness I Rødovre. Der huserede også Pat og Arun med de store bløde bryster. Men Be var noget særligt og kærligt. Mødte hende også nogle gange hos Pim på Sallingsvej og nede i Ringkøbing. Nu er hun nok desværre væk fra os for ever.
Også dejlige, bløde storbystede Arun er væk. Nåede at blive helbredt af hende mange gange på Point Wellness og i Lyngby. Hun fik reumatism desværre og kunne ikke massere mere.
Pat fra Point Wellness har jeg mødt nogle gange i Sverige hvor hun har klinik i en lille by. Stadig lige så ... fræk som altid. The Queen of Rimming.


Nina mødte jeg på Butsaba snart mange år siden og har siden nydt henne alle steder hun har været. Still going og stadig lige så ung og appetitelig, uanset hvor gammel hun eventuelt er blevet. 


Suzy... Oh Suzy. Mange nætter har jag sovet med Suzy på min arm i Buddinge. Idag på Apex Siam, med samme krøllede hår og brystvorter out of this world.


Ole Suhrs Gade skal vi ikke glemme. Annie var ikke en ung modeltype, men men er du gal hun var vild, og jeg husker særligt en av hendes veninder som introduceredes til thaimassage via gamle Bananas. Ikke heller hun var et ungt lille nips men jeg tror næsten jeg var den første der gav hende orgasme. Og det må jeg jo gerne tro hvis jeg vil.


Og så glemte jeg jo Jenny på Ålborggade. Hvis thaimassage kan være gal, kriminelt spændende og opleves som noget i en film fra VHS'ernes gyldene år, så var det hos Jenny det skete. 
Jenny er stadig igang i Vardegade, gammel og flot, men the days that were can never be again.


Det var min Memory Lane. Og alligevel har jeg sikkert glemt nogle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow bananas:)

sikke en fin beretning!:)

 

husker også det ekstrem lille rum i frederiksvej:)

det var en smule bøvlet det rum

 

Kan selv genkende en masse steder her fra memory Lane:

men kan nogen huske det sted på islevdalsvej der lå lige ved Kina grillen? Ca 2007..

gaaaal jeg var der tit.! Der var en skinny pige der bare ville ha den i 2’eren...hun var pænt vild husker jeg.

så var der også dybølsgade 68

endnu en slim pige der fik den i 2’eren samme årstal nok 2007-

 

kom også på Folehaven lige over for SuperBrugsen. Der vAr et underligt sted med meget trafik.. men ind ad en bagdør og så var der frit valg på alle hylder... lå i de lave bygninger ved grønthandleren:)

 

Martin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
shiny skrev, for 1 time siden:

Tak Bananas, fint fortalt. Har en aftale med Annie i kalenderen, så skal der knæppes.

Annie - hvor er hun henne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 2 timer siden:

Hende Annie var det hende der var at finde på Point Wellness i Rødovre og senere i Ole Suhrs Gade ? :)

Yep

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 8 timer siden:

I hvilken bydel i KBH, kan man finde Annie :)

At dømme efter indlægget lige over dit, så skal man til Hvidovre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, den 12/7/2018 at 09:08:

...

Jeg har ret gode minder fra da Jenny lige havde overtaget massagebutikken i Ålborggade 8. Der var hun godt nok fræk og sexet. I dag er hun desværre en skygge af sig selv, omend stadig en flot dame.

 

Ja, det var tider, det var mange vilde, unge og til tider også smukke thai-piger i nogle år der. Men er der nogen, som kan huske hvad hende der havde Ålberggade før Jenny hed? Tror det var noget med 3 bogstaver, men hun var godt nok også smuk, våd og dejlig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ph13 skrev, for 2 minutter siden:

 

Ja, det var tider, det var mange vilde, unge og til tider også smukke thai-piger i nogle år der. Men er der nogen, som kan huske hvad hende der havde Ålberggade før Jenny hed? Tror det var noget med 3 bogstaver, men hun var godt nok også smuk, våd og dejlig...

Som jeg lige husker det, så var butikken tilhørende hende der kaldte sig Miss Hawai, og som pudsigt nok lige her i sidste uge dukkede op igen i en annonce efter mange års fravær fra branchen. Men før Jenny overtog fra Miss Hawai, som vist i øvrigt også hed Lin, var den i kortere tid af gangen lejet ud til lidt forskellige piger. Der var blandt andet en som kaldte sig Bee som talte med svensk accent, og som efter lejeperioden selv startede noget op i Brøndbyøster. Efter noget tid i Brøndbyøster flyttede Bee til Herlev Hovedgade og startede den butik som Nicky / Herlev Thaiwellness senere overtog. Nicky er så nogle år senere rykket én etage op til et lidt mindre lejemål i samme ejendom, men hun købte den oprindelige forretning af Bee. Der var vist lige en enkelt anden pige i Herlev mellem Bee og Nicky. Men det er helt normalt i thaibrancen, at hvis en butik er til salg, så prøver en interesseret køber først lige at køre butikken i en måned eller to på lejebasis for at se hvordan kundeunderlaget er inden de så enten bider til bolle eller springer fra.

Efter Jenny i Ålborggade var der en som hed Sara der kørte butikken i et par år, og hun havde også en Bee på stedet, men det var ikke samme Bee som før Jenny, men derimod hende som nu har en butik på Valby Langgade. Efter Sara var der så en kort periode med en der hed On, og så opstod der vist lidt for mange komplikationer med udlejer, og mig bekendt har der ikke været massagebutik på stedet siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 3 timer siden:

Som jeg lige husker det, så var butikken tilhørende hende der kaldte sig Miss Hawai, og som pudsigt nok lige her i sidste uge dukkede op igen i en annonce efter mange års fravær fra branchen. Men før Jenny overtog fra Miss Hawai, som vist i øvrigt også hed Lin, var den i kortere tid af gangen lejet ud til lidt forskellige piger. Der var blandt andet en som kaldte sig Bee som talte med svensk accent, og som efter lejeperioden selv startede noget op i Brøndbyøster. Efter noget tid i Brøndbyøster flyttede Bee til Herlev Hovedgade og startede den butik som Nicky / Herlev Thaiwellness senere overtog. Nicky er så nogle år senere rykket én etage op til et lidt mindre lejemål i samme ejendom, men hun købte den oprindelige forretning af Bee. Der var vist lige en enkelt anden pige i Herlev mellem Bee og Nicky. Men det er helt normalt i thaibrancen, at hvis en butik er til salg, så prøver en interesseret køber først lige at køre butikken i en måned eller to på lejebasis for at se hvordan kundeunderlaget er inden de så enten bider til bolle eller springer fra.

Efter Jenny i Ålborggade var der en som hed Sara der kørte butikken i et par år, og hun havde også en Bee på stedet, men det var ikke samme Bee som før Jenny, men derimod hende som nu har en butik på Valby Langgade. Efter Sara var der så en kort periode med en der hed On, og så opstod der vist lidt for mange komplikationer med udlejer, og mig bekendt har der ikke været massagebutik på stedet siden.

Tak for info, kan sikkert godt passe hun hed Lin, men hvor har du set hende som Miss Hawai for nylig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...