Hop til indhold
Guest HappyYoungster

Pamela Skalborg / Aalborg

Recommended Posts

HappyYoungster skrev, den 29/6/2018 at 14:27:

Har tidligere læst gode anmeldelser om hende, men det må være hendes venner ellers bekendte der har skrevet dem.

https://annoncelight.dk/showad/249057

Hun er på ingen måde lækker og kunne efter min mening godt trænge til et bad.

Synes glædespiger burde bade mellem hver kunde, for at holde en ren stil.

Hun var super opmærksom på tiden konstant. Det er så meget turnoff for mig.

Jeg er en yngre fyr, ser ret godt ud og er godt udrustet, så pigerne er altid glade for mine besøg.

Men har aldrig oplevet så dårlig service og indlevelse, som hos Pamela.

Jeg skal ikke anklage, men hun virkede også som en der havde drukket.

Ærgerligt man ikke kan stole på gode anmeldelser her.

Spar jeres penge og hold jer væk fra Pamela!

Enig i at hendes udseende ikke ikke vælter bussen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, for 2 timer siden:

Kan du forklare mig hvad det du skriver har med sagen at gøre, at du mener hendes udseende ikke er dig er en ting, det er din mening, men gør det hende fordrukken, til en der godt kunne trænge til et bad??? 

Men du har jo nok ikke besøgt hende, for hendes billeder passer jo 100% så man ved hvad man går ind til på forhånd, din udmelding er helt i skoven..

Men det er nok fint for mange af os, at GPerne ikke ligger beskrivelser af os der besøger dem :-o:)

Det kører da helt af sporet det her...

Here we go again. Når man laver en anmeldelse, så kan nogle typer ikke acceptere, at man ikke deler deres opfattelse, og så bliver man mødt af denne triste tone.

 

Trådstarter "HappyYoungster" skriver "Hun er på ingen måde lækker.....".

"Smiley5år" hvortil jeg tilføjer "Enig i at hendes udseende ikke ikke vælter bussen"!

Hvis du havde passet din folkeskole, så ville du måske kunne læse, at jeg skriver, at jeg er enig med trådstarteren i, at hendes udseende ikke er noget særligt. Jeg kommenterer slet ikke på hvad "HappyYoungster ellers skriver. Jeg blander mig faktisk helt udenom. Jeg kommenterer alene på hendes udseende, hvilket for mig er vigtigt, når jeg besøger en købepige. Jeg nævner således ikke, som du anklager mig for, at hun skulle være fuld, trænge til et bad eller noget som helt andet. Modsat dig angriber jeg, i min oprindelig anmeldelse, IKKE de af mine loge brødre, der f.eks. mener at hendes udseende er en 10'er på en 10 skala. Derimod respekterer jeg deres mening, og giver blot meget kort min mening/oplevelse til kende  (1 linje) - Hvilket er selve formålet med "Eroguide.dk". 

Jeg holder mig til 1 linje, da jeg netop ikke ønsker at deltage jeres kontrovers. Men alligevel magter du, at læse mit indlæg som djævlen læser biblen. 

Redigeret af Liverpool
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 26 minutter siden:

... at jeg skriver, at jeg er enig med trådstarteren i, at hendes udseende ikke er noget særligt. Jeg kommenterer slet ikke på hvad "HappyYoungster ellers skriver. Jeg blander mig faktisk helt udenom. Jeg kommenterer alene på hendes udseende, hvilket for mig er vigtigt, når jeg besøger en købepige. 

Hvorfor så citere hele trådstarters indlæg i stedet for blot det relevante? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg citerer hele den oprindelige tekst for læseren, netop fordi jeg ønsker, at det skal være tydeligt for læseren, hvilken del af anmeldelsen jeg forholder mig til.  Så behøver læseren ikke gå tilbage til side 1 og læse den oprindelige tekst, når jeg forbrugervenligt stiller den til rådig. Vi er tror alt på side 3, i en tråd som er løbet af sporet.

Men er vi ikke lidt langt ud, hvis vi nu skal diskuterer, om jeg viser læseren hele teksten eller dele af teksten. Skulle folk ikke blot tage og læse hvad der står, og holde op med at skyde motiver i folks sko. Så behøver vi ikke bruge al vores tid på at ligegyldige ting.

Det kan anføres, at jeg ikke behøvede, at citerer noget som helst, hvis jeg alene ønskede, at kommenterer hendes udseende. Men jeg valgte at citerer, af alm. respekt for trådstarteren, da jeg var enig i denne del af hans anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 9 minutter siden:

Jeg citerer hele den oprindelige tekst for læseren, netop fordi jeg ønsker, at det skal være tydeligt for læseren, hvilken del af anmeldelsen jeg forholder mig til.

Du modsiger dig selv. Det er netop ikke tydeligt, hvilken del du forholder dig til, når du citerer hele det oprindelige indlæg.

Liverpool skrev, for 11 minutter siden:

Så behøver læseren ikke gå tilbage til side 1 og læse den oprindelige tekst, når jeg forbrugervenligt stiller den til rådig.

Det behøver læseren vel heller ikke, hvis du nøjes med at citere det relevante? 

Liverpool skrev, for 12 minutter siden:

Vi er tror alt på side 3, i en tråd som er løbet af sporet.

Vi er på side fire ;-)

Liverpool skrev, for 14 minutter siden:

Men er vi ikke lidt langt ud, hvis vi nu skal diskuterer, om jeg viser læseren hele teksten eller dele af teksten. Skulle folk ikke blot tage og læse hvad der står, og holde op med at skyde motiver i folks sko. Så behøver vi ikke bruge al vores tid på at ligegyldige ting.

Jeg er egentligt ligeglad med tråden - den er efterhånden ren hat og briller. Jeg prøver blot at hjælpe godtfolket med at undgå den slags misforståelser, du netop blev udsat for. Det kan blandt andet gøres ved at citere korrekt. 

God lørdag, d'herrer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, for 58 minutter siden:

Nu er det vel egentlig ikke rigtigt det tråden handler om, det tror jeg de fleste vil være enig i, folkeskole eller ej, men hun har jo en profil der kan man selv se om det er noget for en eller ej, altså udseends mæssigt, behøver vi hører alles mening om hun er pæn eller man ikke synes hun er pæn, det kan hver man da vel selv vurdere, der vil altid være mange meninger, måske også derfor der er så mange forskellige biler i forskellige farver, hver sin smag.

Men som Alcacer skriver, så har du citeret hele indlægget

Nå men du synes ikke Pamela er ret pæn, det respektere jeg da som alle bør, og jeg håber du er glad for du fik det ud, især når du ved hun læser med Tombs up for det ;-)  jeg ved bare stadigvæk ikke hvad du vil ha ud af at vi andre skal vide du ikke synes hun er pæn, og jeg gik skam i skole i al den tid jeg skulle ;-) 

PS: du må da regne med der kan komme svar på tiltale "here we go again"

Hendes billeder viser ikke f.eks. hendes ansigt. Et kønt ansigt og flotte øjne er vigtige for min oplevelse. Derfor efterlader hendes billeder mig med mange spørgsmål (inden jeg mødte hende). Hvordan var hendes ansigt når nogle skrev, at  hun var en 10 af 10? Var billederne manipuleret blot en smule? Jeg tillod mig at give læseren mit helhedsindtryk af hende med en anmeldelse på blot 1 linje. Det er fint, hvis du synes at hun er stjerneflot, eller at du er ligeglad med om hende ansigt er flot eller ej, når du betaler penge for at bolle en pige. for mig er pigen udseende (krop og ansigt), gestik, personlighed mm vigtigt. Pigerne er ikke blot et hul for mig. Men jeg respekterer, at hvis du har en anden smag, eller at du synes rigtig godt om hende.

Det jeg ikke kan lide er, at du vil stille dig til dommer for, om jeg må skrive min oplevelse, til gaven for andre læser. Jeg synes ikke, at hun er noget særligt at se på. Jeg kan kan sige det endnu mere klart. Da jeg så hende IRL, så gik jeg omgående! Jeg vil give hende 4 af 10. Det er ikke en pige, som jeg vil give penge for. Som kunde ville jeg gerne have sparret køreturen. Det er tid af mit liv, som jeg aldrig får igen. Derfor min oprindelige anmeldelse. 

Smily5 du skriver "Jeg ved bare stadigvæk ikke hvad du vil ha ud af at vi andre skal vide du ikke synes hun er pæn". Måske har du fået dig svar her. 

 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 40 minutter siden:

Du modsiger dig selv. Det er netop ikke tydeligt, hvilken del du forholder dig til, når du citerer hele det oprindelige indlæg.

Det behøver læseren vel heller ikke, hvis du nøjes med at citere det relevante? 

Vi er på side fire ;-)

Jeg er egentligt ligeglad med tråden - den er efterhånden ren hat og briller. Jeg prøver blot at hjælpe godtfolket med at undgå den slags misforståelser, du netop blev udsat for. Det kan blandt andet gøres ved at citere korrekt. 

God lørdag, d'herrer. 

Jeg synes også at vi skal stoppe her. 

Utroligt at du kan læse mit udsagn "Enig i at hendes udseende ikke ikke vælter bussen" på en måde, der kan skabe så meget forvirring hos dig. Hvad forstår du ikke ved ordet "udseende"?

Mht. citater og citatteknik, så er jeg ikke bekendt med, at det ovenstående er en korrekt måde at citerer på. Jeg ser det mere som en henvisning eller tekstgengivelse - desuagtet hvad eroguide putter på af termer. Et citet er for mig tydeligt afgrænset og indgår i teksten, efter regler for et lille eller stort citat. Men det er nok blot mig. Men jeg må sige, at når jeg set andre trykke på citatknappen, så fokuserer jeg på hvad hvad de rent faktisk skriver, frem for at diskuterer, om man har brugt den ene eller anden citatteknik. Det er tros alt eroguide og ikke en akademisk journal. 

Redigeret af Liverpool

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 9 minutter siden:

Utroligt at du kan læse mit udsagn "Enig i at hendes udseende ikke ikke vælter bussen" kan skabe så meget forvirring hos dig. Hvad forstår du ikke ved ordet "udseende"?

Jeg er skam ikke forvirret. Hvor læser du det? Fik du heller ikke fuldført folkeskolen, som du så smukt kalder det? Jeg prøvede blot, at få dig til at indse, hvordan du kunne have undgået forvirringen. 

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. 

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alcacer skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er skam ikke forvirret. Hvor læser du det? Fik du heller ikke fuldført folkeskolen, som du så smukt kalder det? Jeg prøvede blot, at få dig til at indse, hvordan du kunne have undgået forvirringen. 

Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves. 

Det tager jeg til mig

Hermed gjort. Link til en forklaring af begrebet "udseende"  https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=udseende

Her vil du også kunne få andre ord forklaret så evt. forvirring undgås

Redigeret af Liverpool
  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, for 16 minutter siden:

Må man spørge dig om hvornår du har besøgt hende?

Smiley5

Har hendes udseende ændret sig så meget over den sidste tid?

Jeg gik da jeg så hende!!! Jeg giver hende 4 af 10. Mødte jeg hende en sen aften på Damhuskroen, og havde jeg ikke fået fisse i en måned, så var det ikke en pige, som jeg ville tage en tur på - ej heller hvis hun var gratis.

Jeg ønsker ikke, at bruge mere tid på dette her. Jeg respekterer, at du har en anden opfattelse, og du har meget svært ved at forstå, at jeg ikke synes hun er pengene værd. Det er hele formålet med dette forum, af meninger brydes og folk på den baggrund har det bedst mulige grundlag for at træffe deres valg.

Jeg har lavet en del anmeldelse på dette forum. Folk kan selv vurdere, om de tror på min anmeldelse af denne pige, hvor jeg alene var enig i at hendes udseende ikke ikke vælter bussen.

Redigeret af Liverpool
  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Administrator syntes i ikke det her kører af sporet helt af nu?

Havde det været mig der bliver svinet sådan til, så ville jeg havde det dårligt med det.

Er det standart her at man må det uden i skrider ind?

 

Redigeret af Martin9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja det bliver vidst en af de Grønne som fortsætter Tråden dsv. :huh: 

Men måske også det bedste for alle? Fortsat go Weekend :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Smiley5

Har hendes udseende ændret sig så meget over den sidste tid?

Jeg gik da jeg så hende!!! Jeg giver hende 4 af 10. Mødte jeg hende en sen aften på Damhuskroen, og havde jeg ikke fået fisse i en måned, så var det ikke en pige, som jeg ville tage en tur på - ej heller hvis hun var gratis.

Jeg ønsker ikke, at bruge mere tid på dette her. Jeg respekterer, at du har en anden opfattelse, og du har meget svært ved at forstå, at jeg ikke synes hun er pengene værd. Det er hele formålet med dette forum, af meninger brydes og folk på den baggrund har det bedst mulige grundlag for at træffe deres valg.

Jeg har lavet en del anmeldelse på dette forum. Folk kan selv vurdere, om de tror på min anmeldelse af denne pige, hvor jeg alene var enig i at hendes udseende ikke ikke vælter bussen.

.

Redigeret af Opmæen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, for 55 minutter siden:

Hold da op, du er jo en ubehagelig og nedværdigende person, stod det til mig blev du banned.

Smiley5

 

Nu må du snart holde op.

 

Jeg har skrevet en anmeldelse på én linje ” "Enig i at hendes udseende ikke ikke vælter bussen"!

 

Herefter angriber du mig for at det er din mening, men gør det hende fordrukken, til en der godt kunne trænge til et bad???” Du må forstå, at det er grænseoverskridende, når du planter denne stråmand på mig.

 

Hvorefter du insinuerer, at jeg er en løgner ved at skrive, at jeg nok ikke har besøgt hende. Alt dette på baggrund af nogle billeder der ikke viser hendes ansigt mm., men som du finder fuldstændig oplysende.

 

Alt dette på baggrund af min anmeldelse som lyde "Enig i at hendes udseende ikke ikke vælter bussen"!”.

 

Lig dertil at du stiller dig til dommer for om jeg må beskrive hendes udseende, når du skriver f.eks.  "Jeg ved bare stadigvæk ikke hvad du vil ha ud af at vi andre skal vide du ikke synes hun er pæn".

 

Da det stor klar for dig, at jeg aldrig havde skrevet det, som du beskyldt mig for, så vedblev du med at angribe mig for dette.

 

Det eneste jeg advokerer for, at man frit må anmelde pigerne. Det skal du ikke dømme over.

 

Smiley5 den måde du angriber min anmeldelse på, finder jeg ikke fair. Den måde og de udtryk, som du beskriver mig og andre andre brugeren på eroguide, finder jeg mindst lige så stødende, som noget jeg måtte have sagt, i respons på den angreb, for noget jeg aldrig har sagt.

Du burde blive banned

 

Jeg har hele tiden fasthold hvad jeg har skrevet, og min ret til at at have en anden opfattelse end dig. 

Redigeret af Liverpool
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, for 56 minutter siden:

.

Du har naturligvis ret. Jeg burde ikke beskrive pigen på den måde, blot fordi Smiley5 irriterer mig.

Redigeret af Liverpool
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...