Hop til indhold
Guest HappyYoungster

Pamela Skalborg / Aalborg

Recommended Posts

Guest HappyYoungster

Har tidligere læst gode anmeldelser om hende, men det må være hendes venner ellers bekendte der har skrevet dem.

https://annoncelight.dk/showad/249057

Hun er på ingen måde lækker og kunne efter min mening godt trænge til et bad.

Synes glædespiger burde bade mellem hver kunde, for at holde en ren stil.

Hun var super opmærksom på tiden konstant. Det er så meget turnoff for mig.

Jeg er en yngre fyr, ser ret godt ud og er godt udrustet, så pigerne er altid glade for mine besøg.

Men har aldrig oplevet så dårlig service og indlevelse, som hos Pamela.

Jeg skal ikke anklage, men hun virkede også som en der havde drukket.

Ærgerligt man ikke kan stole på gode anmeldelser her.

Spar jeres penge og hold jer væk fra Pamela!

Redigeret af HappyYoungster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Hun har nu egen profil her på Eroguide: Pamela Sunshine

Så kan hun jo komme efter jer, kan hun. Hun er nu en lækker lille sag:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi my dear, remember me right?! 

No, because you do not visit me...

let's go to the true... 

because with true the people’s can see what’s happen here... 

i have screenshots here... but don’t worry the number is blinded for preserve your integrity...

and if you want make review you can do that, but talk the true... ok?

you are young, you have many things to learn with the life, especially about respect other people... 

I’m adult, free, work for myself, registered, pay my moms, and yes I decide my prices, my time...

Have many girls is this work, and everyone decide about prices and time, it’s free... same mode you are free for make your choices about the girls... but lie because I don’t accept what you propose me... it’s so stupid... 

but, thanks... and more one time you are not welcome... 

Pamela

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9484BD7A-16D5-40F0-97C9-07BBCEA061EF.jpeg

2240C40E-8377-4821-90C0-FB613414AD50.jpeg

E472A95F-C40A-4C00-B158-A6084CA9BBDA.jpeg

60AED70F-529B-4163-905D-4B9B28161503.jpeg

D0BAF35C-D820-4952-B7E9-23780636D6E1.jpeg

E68C94FD-E613-4F26-BBA4-AA657CC00249.jpeg

54A4C8D3-E48B-4C73-89C5-770CEF960405.jpeg

Redigeret af Pamela Sunshine
  • Synes godt om 6
  • Tak 3
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley5 skrev, Lige nu:

Sådan Pamela, sikke et fjols, jeg kunne heller ikke få det han skrev til at passe... håber han bliver blokkeret af eroguide...

I hope too, because with the true don’t have figth right? 

You know me, and you know I’m really correct... thank you for support me... :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Det er ikke pænt at tage pigerne som gidsler, true med dårlige anmeldelser eller lyve. Skam dig, HappyYoungster

/Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anyway. Jeg besøgte også på et tidspunkt Ålborg og Angela i skalborg. 

En lille sag ja... men lækker... hmm det kan altså i min optik diskuteres. Ikke en vårflue ihvertfald

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Ja man kan i hvert fald udlede af Tråden, at Pamela må være en MEGET tålmodig kvinde :)

andre havde nok blokeret Idioxxx for længst :shock: men Tak til Pamela for the True :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Sprillen skrev, for 16 minutter siden:

Anyway. Jeg besøgte også på et tidspunkt Ålborg og Angela i skalborg. 

En lille sag ja... men lækker... hmm det kan altså i min optik diskuteres. Ikke en vårflue ihvertfald

 

Pamela-Angela? Er det den samme? Og vårflue? Hvis det er hendes alder du hentyder til, skriver hun at hun er 32. Det er da ingen alder? Jeg foretrækker faktisk piger der er endnu ældre:) men det er selvfølgelig smag og behag

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber en moderator kan udelukke trådstarter og hans ip adresse. Vi har masser af falske annoncer som vi ikke kan gøre så meget ved, men vi kan da udelukke falske anmeldere ikke sandt? @Ledvogter

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
HappyYoungster skrev, for 6 timer siden:

Jeg er en yngre fyr, ser ret godt ud og er godt udrustet, så pigerne er altid glade for mine besøg.

Bla bla bla... måske er du det.  Men penge har du sq ingen a.. lol

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Pamela Sunshine skrev, for 3 timer siden:

Hi my dear, remember me right?! 

No, because you do not visit me...

let's go to the true... 

because with true the people’s can see what’s happen here... 

i have screenshots here... but don’t worry the number is blinded for preserve your integrity...

and if you want make review you can do that, but talk the true... ok?

you are young, you have many things to learn with the life, especially about respect other people... 

I’m adult, free, work for myself, registered, pay my moms, and yes I decide my prices, my time...

Have many girls is this work, and everyone decide about prices and time, it’s free... same mode you are free for make your choices about the girls... but lie because I don’t accept what you propose me... it’s so stupid... 

but, thanks... and more one time you are not welcome... 

Pamela

Why did you talk to that ass?
I write only two text to girls ... done.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KimBigGuy skrev, for 31 minutter siden:

Bla bla bla... måske er du det.  Men penge har du sq ingen a.. lol

Måske han skal have en ekstra avisrute. 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyYoungster
Pamela Sunshine skrev, for 5 timer siden:

Hi my dear, remember me right?! 

No, because you do not visit me...

let's go to the true... 

because with true the people’s can see what’s happen here... 

i have screenshots here... but don’t worry the number is blinded for preserve your integrity...

and if you want make review you can do that, but talk the true... ok?

you are young, you have many things to learn with the life, especially about respect other people... 

I’m adult, free, work for myself, registered, pay my moms, and yes I decide my prices, my time...

Have many girls is this work, and everyone decide about prices and time, it’s free... same mode you are free for make your choices about the girls... but lie because I don’t accept what you propose me... it’s so stupid... 

but, thanks... and more one time you are not welcome... 

Pamela

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9484BD7A-16D5-40F0-97C9-07BBCEA061EF.jpeg

2240C40E-8377-4821-90C0-FB613414AD50.jpeg

E472A95F-C40A-4C00-B158-A6084CA9BBDA.jpeg

60AED70F-529B-4163-905D-4B9B28161503.jpeg

D0BAF35C-D820-4952-B7E9-23780636D6E1.jpeg

E68C94FD-E613-4F26-BBA4-AA657CC00249.jpeg

54A4C8D3-E48B-4C73-89C5-770CEF960405.jpeg

This is not me. I visited you about two weeks ago for 60 mins. I think you remember me. It was a tuesday 2 pm!

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyYoungster skrev, for 2 timer siden:

This is not me. I visited you about two weeks ago for 60 mins. I think you remember me. It was a tuesday 2 pm!

Del dette indlæg


Link til indlæg

And the experience is so bad and you wait 2 weeks for talk about? 

For appointment you called or text me rigth? 

Can you text me from the same number? I have sms in my telephone, and if you really visited me, your number is here...  

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
skivemd skrev, for 5 timer siden:

Kan admin ikke lukke den her hønsegård? ;)

Hvorfor egentlig? jeg har aldrig rigtig forstået dem der vil ha lukket tråde, det er da så let bare at klikke videre til næste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt okay du ikke forstår det. Det behøver du sådan set heller ikke gøre. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Opmæen skrev, for 45 minutter siden:

Hvorfor egentlig? jeg har aldrig rigtig forstået dem der vil ha lukket tråde, det er da så let bare at klikke videre til næste. 

Problemet er, sådan som jeg ser det, at trådstarter angiver en(falsk?) anmeldelse af en pige som kun har gode anmeldelser. Og trådstarter har tilsyneladende ikke travlt med at bevise sin uskyld. Hvilket burde være nemt da Pamela blot skal verificere om trådstarters nr. er det samme som det nr. der bruges til sms’erne. I dette tilfælde er man vel ikke uskyldig indtil andet er bevist, tværtimod. Dvs. tråden, hvis anmeldelsen er falsk, slet ikke burde eksistere. Selv om vi brødre skal holde sammen er det rart at se at vi holder selvjustits. Ret skal være ret.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

HOLD DA HELT OP ...... pyh sikke en liste at hammerslag, og trådstarter ender med at sige at hele "afsløringen" slet ikke er ham ...

Jeg har selv besøgt Pamela et par gange og var ikke særligt imponeret  hver gang - hun er køn og flink, men det svinger med indlevelse og den sidste gang da en "klokke" ringede da tiden var gået, tænkte jeg - pyt jeg kommer vist ikke igen. Jeg har ikke lyst til at svine Pamela til da hun er en dejlig lille kvinde - men det var bare ikke lige det jeg kunne tænde på.

Når det så er sagt bryder jeg mig ikke om at man, hver gang man anmelder en pige dårligt, får hele banden af tilhængere på nakken - ej heller at Pamela ligger en hel tråd af sms op for at "rense" sig - (nummeret er faktisk delvist blotlagt) .......

hrm .... Jeg vil nok selv efter dette show være tilbageholdende med at beskrive egne dårlige oplevelser, hvis man risikerer at få sviner, blive kaldt både det ene og andet, med reference til en sms tråd som ingen ved er trådstarters..... og svinet til at hele heppekoret ...pyh ha 

Pamela - en anden gang - så lad vær at reagere sådan - det vil gavne dig - Det er dufor god til :)

  • Synes godt om 2
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyYoungster skrev, den ‎29‎-‎06‎-‎2018 at 14:27:

Har tidligere læst gode anmeldelser om hende, men det må være hendes venner ellers bekendte der har skrevet dem.

https://annoncelight.dk/showad/249057

Hun er på ingen måde lækker og kunne efter min mening godt trænge til et bad.

Synes glædespiger burde bade mellem hver kunde, for at holde en ren stil.

Hun var super opmærksom på tiden konstant. Det er så meget turnoff for mig.

Jeg er en yngre fyr, ser ret godt ud og er godt udrustet, så pigerne er altid glade for mine besøg.

Men har aldrig oplevet så dårlig service og indlevelse, som hos Pamela.

Jeg skal ikke anklage, men hun virkede også som en der havde drukket.

Ærgerligt man ikke kan stole på gode anmeldelser her.

Spar jeres penge og hold jer væk fra Pamela!

Sikken en gang vås du skriver at det venner og bekendte der skriver om hende jeg er ikke nogen af tingene men jeg har da skrevet en god anmeldelse,

og holder fast ved at komme ved hende,du skriver også at de andre piger er glade for dit besøg,hvor ved du det fra du må tro noget om dig selv

 du kommer også med at det virkede som hun havde drukket det har jeg aldrig oplevet jeg har ellers været ved hende mange gange så der mener jeg

også du af fuld af løgn, og hvorfor tror du at man kan prutte om prisen når prisen er 800 for en halv time og det ikke er 700 hun er da billig i forhold

til andre glædespiger, så hun får klart en anbefaling fra mig, Pamela glæder mig til jeg igen får tid til at besøge dig.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Pamela en gang,og jeg synes hun er dejlig at være sammen med.Flot krop og dejlige små faste bryster.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...