Hop til indhold
Guest HappyYoungster

Pamela Skalborg / Aalborg

Recommended Posts

Guest mature man

For en god ordens skyld – jeg har ikke besøgt pigen eller kender hende.

Når det nu er sagt, har hun har da som alle andre ret til at forsvare sig hvis hun bliver angrebet eller kritiseret.

I øvrigt er det da noget af en led karl hun har fået på nakken – først prøver han at få skide 100 kroners rabat – når han indser at den ikke går kan pludselig godt betale – i guder en nar :rolleyes:

Jeg beundrer pigerne for at de stadig fortsætter på trods af de skvadderhoveder der tilsyneladende render løs omkring og laver lort for os andre :)

Desværre osse været nogle historier om piger der har stoppet pga. chikane :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyYoungster

Det er ikke mig der har sendt de sms beskeder hun har lagt op, hvilket jeg faktisk er glad for. Undrer mig over at folk tror det. Jeg kunne aldrig finde på at spørge om billigere priser. Giver altid ekstra af ren respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
HappyYoungster skrev, for 1 time siden:

Det er ikke mig der har sendt de sms beskeder hun har lagt op, hvilket jeg faktisk er glad for. Undrer mig over at folk tror det. Jeg kunne aldrig finde på at spørge om billigere priser. Giver altid ekstra af ren respekt. 

Du kan jo bare bede Pamela verificere at det ikke er dit nr.

Bare et godt råd:

Ved at omtale hendes manglende hygiejne og hendes manglende ædruelighed angriber du jo hendes levebrød. Så du må/skal være helt sikker før du gør det.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

I waited all those days for your sms, and I received nothing from you, which again proves that your review is fake.

I am not a person who does not accept criticism, I work offering a service and I know that I can not satisfy 100% of the clients who visit me, I just try.

 

I answered your criticism: 

1 ° because it is false.

2 ° because you decide to use the eroguide as a way to threaten me, and this I do not accept and I will not accept. (This is not the purpose here).

 

And when I did that, I did not think only of myself, but of all the girls and boys who work in the industry. Imagine if everyone who does not get what they want, decide to write on the site, fake reviews?

 

For me this is a closed topic, I'm still working here, trying to do my best for my clients, respecting each one and expecting the same. 

 

Kisses

 

Pamela Sunshine

Tel: 50135420

HappyYoungster skrev, for 18 timer siden:

Det er ikke mig der har sendt de sms beskeder hun har lagt op, hvilket jeg faktisk er glad for. Undrer mig over at folk tror det. Jeg kunne aldrig finde på at spørge om billigere priser. Giver altid ekstra af ren respekt. 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Well done, Pamela. It seems like HappyYoungster has to realize his scam is not working. In my point of view you are innocent until proven otherwise. And I know a lot of other guys has the same opinion. Forget about him, he’s a fool. Just relax with a smile:)

your Pirate

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, den 4/7/2018 at 15:12:

Well done, Pamela. It seems like HappyYoungster has to realize his scam is not working. In my point of view you are innocent until proven otherwise. And I know a lot of other guys has the same opinion. Forget about him, he’s a fool. Just relax with a smile:)

your Pirate

mmm.... you wrote "just relax with a smile" .... Maybe Pamela should have done that from the beginning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
marcellino skrev, for 2 timer siden:

mmm.... you wrote "just relax with a smile" .... Maybe Pamela should have done that from the beginning :D

Ja, nok nemmere sagt end gjort. Nu har hun da fået en form for oprejsning. Når det er sagt forstår jeg godt dine betænkeligheder ved at give dårlige anmeldelser. Problemet her er at anmeldelsen tilsyneladende er falsk og kun lavet for hævnens skyld. Han har jo slet ikke besøgt hende da hun bad ham om at blive væk pga uoverensstemmelser omkring prisen. Og det er da under lavmålet  at skrive at hun ikke vasker sig og er påvirket. Dårlige anmeldelser er velkomne hvis de er sandfærdige. Alle her ved at den samme pige kan give helt forskellige indtryk efter hvem der oplever dem. Det vil vi til gengæld godt høre om.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyYoungster

Hej Alle :)

Håber i nyder varmen!

Jeg vil minde jer om at der jo altid er to sider af en historie.

Som I kan se, så henviste Pamela til at jeg skulle sende hende en sms, for at bevise det ikke var mig der havde skrevet til hende. Hun påstod jo at hun gemmer al sms korrespondance, hvilket er skræmmende. Det er der i hvert fald ikke meget diskretion over.

Det har jeg gjort + jeg har ringet, men hun grinede bare håneligt og sagde "too bad. Everybody ind eroguide believes me haha". 

Husk på at kvinden er en forretningskvinde. Derfor vil hun jo gøre alt, for at få mig til at fremstå som en løgner. Det er jeg ikke, men i må tro hvad i vil.

Mener bare ikke at det er korrekt at en gp får gavn af en dårlig og sand anmeldelse.

Jeg vil ønske jer alle en god sommer og glem nu ikke jeres sunde fornuft :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

5 min of fame to you... and you continue this shit here?! 

YOU ARE JUST A BIG LIAR... 

 

HappyYoungster skrev, for 33 minutter siden:

Hej Alle :)

Håber i nyder varmen!

Jeg vil minde jer om at der jo altid er to sider af en historie.

Som I kan se, så henviste Pamela til at jeg skulle sende hende en sms, for at bevise det ikke var mig der havde skrevet til hende. Hun påstod jo at hun gemmer al sms korrespondance, hvilket er skræmmende. Det er der i hvert fald ikke meget diskretion over.

Det har jeg gjort + jeg har ringet, men hun grinede bare håneligt og sagde "too bad. Everybody ind eroguide believes me haha". 

Husk på at kvinden er en forretningskvinde. Derfor vil hun jo gøre alt, for at få mig til at fremstå som en løgner. Det er jeg ikke, men i må tro hvad i vil.

Mener bare ikke at det er korrekt at en gp får gavn af en dårlig og sand anmeldelse.

Jeg vil ønske jer alle en god sommer og glem nu ikke jeres sunde fornuft :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Pamela Sunshine skrev, for 7 minutter siden:

5 min of fame to you... and you continue this shit here?! 

YOU ARE JUST A BIG LIAR... 

 

 

Don’t worry, No one believes in him:)

Vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyYoungster skrev, for 2 timer siden:

Hej Alle :)

Håber i nyder varmen!

Jeg vil minde jer om at der jo altid er to sider af en historie.

Som I kan se, så henviste Pamela til at jeg skulle sende hende en sms, for at bevise det ikke var mig der havde skrevet til hende. Hun påstod jo at hun gemmer al sms korrespondance, hvilket er skræmmende. Det er der i hvert fald ikke meget diskretion over.

Det har jeg gjort + jeg har ringet, men hun grinede bare håneligt og sagde "too bad. Everybody ind eroguide believes me haha". 

Husk på at kvinden er en forretningskvinde. Derfor vil hun jo gøre alt, for at få mig til at fremstå som en løgner. Det er jeg ikke, men i må tro hvad i vil.

Mener bare ikke at det er korrekt at en gp får gavn af en dårlig og sand anmeldelse.

Jeg vil ønske jer alle en god sommer og glem nu ikke jeres sunde fornuft :) 

Hør nu her, du gør dig selv mere og mere til grin, vi er nogle der kende denne dejlige pige mere end du tror, og ved at alt det kast op halløj du skriver bare ikke passer, jeg er 100 på hun aldrig kunne finde på sige "too bad. Everybody ind eroguide believes me haha" men tag dog et screenshot af at du har skrevet til hende og du behøver jo ikke skjule hendes nummer det er jo offentligt.. 

Men synes egentligt du skal stoppe din historie nu, alle der kender Pamela ved du lyver big time...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyYoungster skrev, den 12/7/2018 at 15:47:

 

Det har jeg gjort + jeg har ringet, men hun grinede bare håneligt og sagde "too bad. Everybody ind eroguide believes me haha". 

Den sms kan du jo bare ligge op her. Ellers er det vist på tide du stopper med at ydmyge dig selv. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyYoungster

Jeg synes dette er kommet for langt ud :)

Derfor vil jeg gerne mødes med alle jer der ikke tror på mig, for at bevise sandheden bag mine påstande..

Jeg foreslår søndag d. 29. Juli kl.15.00 ved tankstationen ved meny i skalborg ved aalborg :)

Lad mig høre hvem der er klar!

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyYoungster skrev, for 6 minutter siden:

Jeg synes dette er kommet for langt ud :)

Derfor vil jeg gerne mødes med alle jer der ikke tror på mig, for at bevise sandheden bag mine påstande..

Jeg foreslår søndag d. 29. Juli kl.15.00 ved tankstationen ved meny i skalborg ved aalborg :)

Lad mig høre hvem der er klar!

 

Stop nu - du er selv kommet for langt ud. 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyYoungster skrev, for 53 minutter siden:

Jeg synes dette er kommet for langt ud :)

Derfor vil jeg gerne mødes med alle jer der ikke tror på mig, for at bevise sandheden bag mine påstande..

Jeg foreslår søndag d. 29. Juli kl.15.00 ved tankstationen ved meny i skalborg ved aalborg :)

Lad mig høre hvem der er klar!

Den 32. passer mig bedere. 

Men jeg må give dig at du er udholdende, men også til grin. 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyYoungster
Ratata skrev, for 48 minutter siden:

 

Stop nu - du er selv kommet for langt ud. 

På ingen måde. Det er jer der er mere naive end de amerikanere der stemte på Trump ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyYoungster
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Den 32. passer mig bedere. 

Men jeg må give dig at du er udholdende, men også til grin. 

Ja det er helt vildt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
HappyYoungster skrev, for 51 minutter siden:

På ingen måde. Det er jer der er mere naive end de amerikanere der stemte på Trump ;) 

Jeg tror nu nok at dem der stemte på Trump fik den præsident de ønskede. Det ville vel være mere naivt at tro på din anmeldelse, som du står ret alene med. Fair nok, du havde en dårlig oplevelse, det har vi alle ind imellem, det var ikke dig der sendte den SMS, det kan vi åbenbart ikke få opklaret.  Det behøver vi vel ikke tærske mere langhalm på, videre. Glæder mig til at læse din næste, forhåbentligt positive anmeldelse:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyYoungster skrev, for 9 timer siden:

Jeg synes dette er kommet for langt ud :)

Derfor vil jeg gerne mødes med alle jer der ikke tror på mig, for at bevise sandheden bag mine påstande..

Jeg foreslår søndag d. 29. Juli kl.15.00 ved tankstationen ved meny i skalborg ved aalborg :)

Lad mig høre hvem der er klar!

Du har fuldstændig ret. Du har kørt den for langt ud. Jeg har ikke behov for at mødes med dig på en tankstation i Skalborg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyYoungster skrev, for 15 timer siden:

Jeg synes dette er kommet for langt ud :)

Derfor vil jeg gerne mødes med alle jer der ikke tror på mig, for at bevise sandheden bag mine påstande..

Jeg foreslår søndag d. 29. Juli kl.15.00 ved tankstationen ved meny i skalborg ved aalborg :)

Lad mig høre hvem der er klar!

Det er en aftale, jeg kommer

Jeg er der søndag d. 29 juli kl 15:00 ved tanken Meny skalborg.

Men jeg er lidt i tvivl om hvad du vil bevise.

Vi ses (forhåbning)

Redigeret af Martin9000
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Har en fornemmelse af at en jer kommer til at vente forgæves:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 18 minutter siden:

Har en fornemmelse af at en jer kommer til at vente forgæves:)

Nej, for jeg dukker også op, så vi er mindst 2 til at grine.

  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyYoungster skrev, for 20 timer siden:

Jeg synes dette er kommet for langt ud :)

Derfor vil jeg gerne mødes med alle jer der ikke tror på mig, for at bevise sandheden bag mine påstande..

Jeg foreslår søndag d. 29. Juli kl.15.00 ved tankstationen ved meny i skalborg ved aalborg :)

Lad mig høre hvem der er klar!

Jeg kan desværre ikke, men jeg synes du skal fortælle gutterne der møder op hvilken bil eller hvad nu du kan kendes på når du tropper op, ellers er det jo for nemt at sige du var der uden at være det, nøj jeg gad godt kunne være der ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin9000 skrev, for 5 timer siden:

Det er en aftale, jeg kommer

Jeg er der søndag d. 29 juli kl 15:00 ved tanken Meny skalborg.

Men jeg er lidt i tvivl om hvad du vil bevise.

Vi ses (forhåbning)

Og nu skal du ikke aflyse eller et eller andet.

hvor mødes vi ved tanken?

hvordan kan vi kende dig?

husk beviser og ikke kun snak, hvis du kommer, så dette her bliver lukket!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HappyYoungster
Martin9000 skrev, for 6 timer siden:

Det er en aftale, jeg kommer

Jeg er der søndag d. 29 juli kl 15:00 ved tanken Meny skalborg.

Men jeg er lidt i tvivl om hvad du vil bevise.

Vi ses (forhåbning)

Det vil jeg glæde mig til :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...