Hop til indhold
Jernsvinet

Thailand, efterår 2018

Recommended Posts

Jeg er ved at planlægge en tur til Thailand (Pattaya) i september måned, da Norweigian

https://www.norwegian.com/dk?utm_source=NL_Oracle_Responsys_DK&utm_medium=email&utm_content=ORG&utm_campaign=2018_W26_NORDICS_SUMMER_DK

pludselig havde sommerudsalg og billige billetter til kun 2638,- for en retur og direkte til BKK - så jeg har sikret mig en billet - men Thailand er jo lidt nyt for mig og vil derfor gerne høre, om der er nogen, der vil mødes - og evt. vise mig lidt rundt de gode steder? Send gerne PB for nærmere detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Jeg er ved at planlægge en tur til Thailand (Pattaya) i september måned, da Norweigian

https://www.norwegian.com/dk?utm_source=NL_Oracle_Responsys_DK&utm_medium=email&utm_content=ORG&utm_campaign=2018_W26_NORDICS_SUMMER_DK

pludselig havde sommerudsalg og billige billetter til kun 2638,- for en retur og direkte til BKK - så jeg har sikret mig en billet - men Thailand er jo lidt nyt for mig og vil derfor gerne høre, om der er nogen, der vil mødes - og evt. vise mig lidt rundt de gode steder? Send gerne PB for nærmere detaljer.

Jeg kommer nok ikke lige til Thailand i efteråret, men har været der en hel del gange, så du er velkommen til at spørge.

I forhold til at "blive vist rundt de gode steder", så kan jeg berolige dig med, at lige netop Pattaya er så nem at gå til, at du kan være helt rolig :rolleyes:. Men vil jo altid være en fordel, hvis man nu havde kontakt med en lokal farang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk at have høretelefoner til din telefon i lommen når du flyver. Så slipper du for at købe nogen ombord eller sidde i tavshed. En madpakke hjælper også. Pas og kuglepen i lommen hjælper også, når du udfylder visumpapirerne i flyet.

Er du ryger så husk at e-cigaretter er forbudt i Thailand.

Selve livet i Pattaya ved andre nok mere om, men skal du have lidt ro, så gå en tur op til det store Pattaya-skilt. Den store budda er også i det område syd for Walking Street.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Taxi til og fra Lufthavnen anbefales:

http://www.namstaxipattaya.com/

Køb dit sim kort i lufthavnen mener det er lige ud af tolden og en etage ned. Det er samme etage hvor du vil blive samlet op af Nams taxi service.

Tag til Soi 6 onsdag kl. 17-19 her har bar manager AJ i sin bar Sexy in the city Newbee night der kan du få masse af hjælp og møde andre der kan vise dig rundt.

Jeg kan også anbefale:

http://www.pattaya-addicts.com/forum/

Have en super tur tager selv afsted slut Okt og næsten hele Nov glæder mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager selv bussen fra lufthavnen til Pattaya (120 baht) og helt uproblematisk.

Busserne afgår fra ground floor, hver time.

Når jeg skal hjem forgår det altid i taxa, pga. afgangstiderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
MadDogAarhus skrev, den 28/6/2018 at 05:38:

Jeg tager selv bussen fra lufthavnen til Pattaya (120 baht) og helt uproblematisk.

Busserne afgår fra ground floor, hver time.

Når jeg skal hjem forgår det altid i taxa, pga. afgangstiderne.

Helt enig i forhold til bus. Det er simpelthen så nemt og bekvemt. Og hvad der er sparet er der tjent... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.jomtiennightlife.com/kinnaree-place/

Jeg  er lidt interesseret i at høre mere om dette sted, hvis nogen vil dele oplevelser, prisniveau mm.

Er det lidt ligesom FKK, hvor man kan gå rundt og snakke lidt med de forskellige piger, inden en tur ovenpå? Bliver man afpresset til at give drinks til højre og venstre til pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet den kan jeg svare på.

Onsdag er der en lille buffet lørdag og søndag er der kæmpe buffet. Du skal kun betale for buffet hvis din regning bliver på under 1100 BATH.

Der er rigtig mange mennesker de dage hvor der er buffet som i rigtig mange.

De andre dage er der vel 10-20 gæster af gangen.

Der er altid 30-70 piger på arbejde.

Lady Drinks er kun hvis du hiver en pige over de koster 130 bath og du skal invitere de er low hassel. Men det forventes at du giver en lady drink hvis du hiver en pige over og snakker med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, 1 time siden:

Lady Drinks er kun hvis du hiver en pige over de koster 130 bath og du skal invitere de er low hassel. Men det forventes at du giver en lady drink hvis du hiver en pige over og snakker med.

Så, man kan godt få lov at sidde i fred, før man beslutter sig til at snakke med en pige - mod at man altså giver en ladydrink? Men hvordan så med at få pigerne med ovenpå - hvor ligger priserne her? - og hvordan er prisniveauet i Jomtien generelt i forhold til Pattaya? - og er servicen og pigerne bedre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

Så, man kan godt få lov at sidde i fred, før man beslutter sig til at snakke med en pige - mod at man altså giver en ladydrink? Men hvordan så med at få pigerne med ovenpå - hvor ligger priserne her? - og hvordan er prisniveauet i Jomtien generelt i forhold til Pattaya? - og er servicen og pigerne bedre?

 

Jeg har ikke selv været på Kinearee. Men jeg gætter på prisen er stort set det samme som alle andre gentleman clubs i Pattaya/Naklua/Jomtien/Darkside. 1300-1500 baht.

Hvis du bor på hotel i Jomtien, så er de andre Gentleman Clubs i området Jade House, KitCat Lounge, Passion Lounge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har ikke selv været på Kinearee. Men jeg gætter på prisen er stort set det samme som alle andre gentleman clubs i Pattaya/Naklua/Jomtien/Darkside. 1300-1500 baht.

OK - men hvordan fungerer konceptet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

OK - men hvordan fungerer konceptet?

Du ringer på døren. Døren bliver åbnet, og du bliver ført indenfor. Sætter dig ned, bestiller noget drikkelse til digselv. Du vinker en pige over, og giver hende en LD. I snakker, hun forfører dig, du betaler, I træder afsidens og hun tømmer din pung, du går tilbage og bestiller en ny drink til digselv eller forlader stedet.

Nogen steder er pigerne linet op på en række og wei'er når du kommer og igen når du går. Andre steder går pigerne rundt på må og få, men kontakter dig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 5 minutter siden:

Du ringer på døren. Døren bliver åbnet, og du bliver ført indenfor. Sætter dig ned, bestiller noget drikkelse til digselv. Du vinker en pige over, og giver hende en LD. I snakker, hun forfører dig, du betaler, I træder afsidens og hun tømmer din pung, du går tilbage og bestiller en ny drink til digselv eller forlader stedet.

Nogen steder er pigerne linet op på en række og wei'er når du kommer og igen når du går. Andre steder går pigerne rundt på må og få, men kontakter dig ikke.

Det lyder da lidt som FKK - me like - så man kan godt tage flere ture med forskellige piger?

Er de nøgne - eller letpåklædte, så man kan se hvad man får?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Det lyder da lidt som FKK - me like - så man kan godt tage flere ture med forskellige piger?

Er de nøgne - eller letpåklædte, så man kan se hvad man får?

Ikke helt som en FKK.

De er påklædte til let påklædte, og du er fuldt påklædt. LD hjælper med at afklæde din udkårende. Teoretisk er det kun din økonomi som sætter grænserne for hvor mange ture du tager og med hvem.

Men pas på!! Asiatiske piger bliver ekstremt nemt jaloux. Så tag det som en advarsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag og veksle penge i lufthavnen når du ankommer hos Superrich: https://www.superrichthailand.com/#!/en/exchange#converter-section

Kontoret er placeret ved Airport Rail Link, så gå efter togstationen i "kælderen". Jeg kan så ikke huske om den ligger før eller efter billetkontoret til toget.

De tager i mod danske kroner (sedler), og i linket kan du se den aktuelle kurs.

Der ligger ikke nogen Superrich i Pattaya.

Redigeret af mr. sving
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den 27/7/2018 at 00:03:

Ikke helt som en FKK.

Konceptet minder da en hel del om FKK: Et hus fyldt med søde unge piger, der bare ikke er så påtrængende, som pigerne i Tyskland - men man kan selv i fred og ro få lov til at udvælge en bestemt pige, før man inviterer hende over - det er endda faktisk det oprindelig FKK-princip, hvor pigerne ikke må kontakte mændene.

Desuden serveres der mad og drikkelse - godt nok mod betaling, men er en bill på drikkevarer og ladydrinks over et vist beløb er maden gratis - men er der ingen entre? - og er der ikke en dresscode?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i Thailand én gang, med fly til Bangkok, hvor jeg var de første fire dage, tog derefter til Pattaya (ca. 2 timer med taxa fra Bangkok), hvor jeg var i tre uger.

Må sige at Thailand ikke er mig. Der er for varmt, og alt handler om penge (eller at få penge fra dig).

Jeg ved ikke om man kan kalde det et paradis for mænd, men man skal ikke have meget empati for at få den tanke, at det for nogle af sexarbejderne må være et rent helvede. Værst er Working Street i Pattaya.

I Bangkok finder man Thermae Cafe. Han kan man finde en ”date” for hele natten. Skulle jeg igen rejse til Thailand, så skulle det primært være for dette sted og Bangkok som by.

Jeg boede dog på et dejligt hotel i Pattaya, og både stranden og nogle af de små gader (også med masser af piger) er okay – men en del af sexindustrien i byen kan altså godt få en til at miste lysten.

Både Bangkok og Pattaya byder på nogle meget store massageklinikker/bordeller med meget attraktive damer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Konceptet minder da en hel del om FKK: Et hus fyldt med søde unge piger, der bare ikke er så påtrængende, som pigerne i Tyskland - men man kan selv i fred og ro få lov til at udvælge en bestemt pige, før man inviterer hende over - det er endda faktisk det oprindelig FKK-princip, hvor pigerne ikke må kontakte mændene.

Desuden serveres der mad og drikkelse - godt nok mod betaling, men er en bill på drikkevarer og ladydrinks over et vist beløb er maden gratis - men er der ingen entre? - og er der ikke en dresscode?

 

Nu er det grundlæggende i FKK nøgenheden, der af navnet, Freie Körper Kultur, som i øvrigt er lånt fra de tyske naturistforeninger. I de thailandske Gentlemans Klubber er der ingen nøgenhed. Desuden mange af Gentleman Klubberne servere ikke mad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 14 timer siden:

 

Nu er det grundlæggende i FKK nøgenheden, der af navnet, Freie Körper Kultur, som i øvrigt er lånt fra de tyske naturistforeninger. I de thailandske Gentlemans Klubber er der ingen nøgenhed. Desuden mange af Gentleman Klubberne servere ikke mad.

Nu kommer jeg som regel ikke (i modsætning til visse andre ;-) ) på FKK pga. maden - og på mange FKK er pigerne heller ikke altid oben und unten ohne (på Harmony f.eks. kun på fredage) - men iført frækt lingeri, som jeg kan se det visse dage også er praksis på flere af Gentlemens klubberne.  

For mig ligger ligheden i koncepterne især i at man frit kan gå rundt mellem en masse interessante og ofte yngre piger - og henvende sig til den man synes virker mest tiltrækkende - eller den/de som man lige nu og her har lyst til at dyrke lidt lagengymnastik med - evt. efter påfyldning af lidt lady-drinks - men det forstår jeg nærmest som en slags betaling for entreen og evt. mad.

Men det skal nok opleves IRL - og jeg forstår udmærket, når folk også har mange spørgsmål til FKK - indtil de har oplevet det selv ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Nu kommer jeg som regel ikke (i modsætning til visse andre ;-) ) på FKK pga. maden - og på mange FKK er pigerne heller ikke altid oben und unten ohne (på Harmony f.eks. kun på fredage) - men iført frækt lingeri, som jeg kan se det visse dage også er praksis på flere af Gentlemens klubberne.  

For mig ligger ligheden i koncepterne især i at man frit kan gå rundt mellem en masse interessante og ofte yngre piger - og henvende sig til den man synes virker mest tiltrækkende - eller den/de som man lige nu og her har lyst til at dyrke lidt lagengymnastik med - evt. efter påfyldning af lidt lady-drinks - men det forstår jeg nærmest som en slags betaling for entreen og evt. mad.

Men det skal nok opleves IRL - og jeg forstår udmærket, når folk også har mange spørgsmål til FKK - indtil de har oplevet det selv ;-)

Hvis sammenligningskriteriet er at du kan gå rundt inden du vælger, så er stort set en hvilken som helst bar og agogo et FKK koncept.

Lo siento Señor, men du har vist for høje forventninger.

Betragt GC'erne som en blowjob bar, eller en soi 6 shortime bar væk fra gaden.  Pigerne er ikke iført lingerie, men gadetøj eller en usexet klub uniform eller en billig kjole ala det du kan købe fra wish.com, hvor du måske kan danne dig et indtryk af hendes former (lige indtil du opdager at pushup bh'en har ekstra puder så det som ligner en C-skål, rent faktisk kun er en A-skål). Alderen på pigerne i GC'erne er som regel det samme som i beerbars 25 og opefter. Mange GC'er har en halvdunkel belysning så du ikke kan se strækmærker og det der er værre. Nogle GC'er har ikke desideret værelser, men blot et gardin de trækker for en sofa bagerst i lokalet.

Kort over GC'erne:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1iFJ_TrUhOYlNyTS4Kg5q8_lwLFw&shorturl=1&ll=12.9121786357568%2C100.87643200000002&z=14

 

Som et halv-anderledes alternativ til Soi 6, så er de fine nok. Men heller ikke mere eller mindre.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 15 minutter siden:

blot et gardin de trækker for en sofa bagerst i lokalet.

OK - det er måske mere i stil med en flattrate-club ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, 1 time siden:

Det er vist godt jeg lige har booket en hel måned i Pattaya gennem Airbnb - fandt tilfældigvis (fik tastet en lidt forkert dato ind) ud af at jeg ved at booke en enkelt dag mere end jeg behøver, fik månedsrabat på 40 % - så jeg nu kan bo en hel måned i en flot lejlighed med eget køkken og bad i Pattaya Muang for kun godt kr. 1700,- ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, den 29/7/2018 at 06:08:

Nu er det grundlæggende i FKK nøgenheden, der af navnet, Freie Körper Kultur, som i øvrigt er lånt fra de tyske naturistforeninger.

Min opfattelse er at vi her på EG kalder "det hele" for FKK, men faktisk bør man skelne mellem FKK-klubber (med nøgne piger) og saunaklubber (piger letpåklædte). Er det ik' sådan det er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...