Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Gratis sex - WTF !

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Så - af og til modtager jeg mails omkring gratis sex.

Og det får mig lidt til at grine - sjovt, at købesex byder ind med så megen morskab, det overrasker alligevel - fordi disse mænd finder min mailadresse på annoncelight, som jo ligesom er et site med udbydere af købesex....

Og egentligt bare så sent som i går modtog jeg en mail omkring gratis sex.

Vedkommende ville få det dårlig, såfremt der skulle udveksles betaling for sex men søger en, som bare godt gider at ses en gang om ugen..

Og så er det jeg tænker, hvordan kan det dog falde en (mand) ind - at søge efter gratis sex i et udpræget købesex-miljø ? 

Handler det om hans egne tanker om hans kompetencer ? At han simpelthen bare er så god sex, at vi bare dåner over hans pik og hans kunnen og bare så meget gerne vil have lige ham ?

Ell ligger der et bagomliggende motiv til grunds - måske noget om at ville vise frem, at det er moralsk forkert at betale sig til sex ?

Ell helt grundlæggende - er han bare en klaphat ? 

:D - igen - jeg er nysgerrig... ;-) 

Måske også på andre GPeres oplevelser med ønsket om gratis sex... (jeg kan også nogle andre, men det kan være, at de dukker op i tråden)...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan fortælle dig lidt om noget lignende fra en anden branche.

For nogle år siden arbejde jeg i en møbelbutik. Her var der heller ingen grænser for hvad folk kunne få sig selv til at spørge om.

Der var selvfølgelig den normale prutten om prisen. Det er så hvad det er. Men nogle kunder var også så frække at spørge om de kunne få varerne gratis som du har været ude for, enten bare fordi de var frække, andre havde også, i deres egen øjne en god begrundelse for hvor de skulle have tingene gratis: Det var til en forening, en spejderklub, der ingen penge havde. :huh::P

Øh...nej, en butik lever sgu ikke af at forære varerne væk.

Andre igen mente de skulle sætte priserne: Ville have 2 for ens pris, ville kun betale indkøbspris, osv osv.

Så min pointe er: Den slags kunder findes vist overalt, og de prøver bare til. Sikkert ud fra tanken: Går den, så går den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Jernet -- jamen ja, de slags mennesker findes naturligvis hele vejen rundt.. 

Jeg forundres fortsat over adfærden, men det må jeg så selv deale med ;-) - altså udfordringen med at forstå disse mennesker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nok mange som kender til, at Lillemor derhjemme er dyr i drift. Mad og drikke hver dag. Tag over hovedet, sover ved siden af hende. Hun får massage hver morgen, når hun bliver sparket ud af sengen. Har evig hovedpine når der skal hygges, og hun hvæser konstant dagen lang. 

Næh du, jeg betaler glædeligt for mine hyggestunder i byen.... 

:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 57 minutter siden:

@Jernet -- jamen ja, de slags mennesker findes naturligvis hele vejen rundt.. 

Jeg forundres fortsat over adfærden, men det må jeg så selv deale med ;-) - altså udfordringen med at forstå disse mennesker.. 

Eftersom nogle GP'ere markedsfører sig som værende mere eller mindre konstant sexhungrende, kan jeg da godt forstå at nogen kunne finde på at tilbyde at hjælpe dem med at afhjælpe problemet :D Jeg mener, en sexhungrende GP'er må jo sidde inde med en enorm indebrændt liderlighed sidst på dagen hvis der ikke har været ret mange kunder, så er det vel rart at have en at ringe til for at få taget trykket. Og så endda helt gratis :D 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Bear skrev, for 1 minut siden:

Eftersom nogle GP'ere markedsfører sig som værende mere eller mindre konstant sexhungrende, kan jeg da godt forstå at nogen kunne finde på at tilbyde at hjælpe dem med at afhjælpe problemet :D Jeg mener, en sexhungrende GP'er må jo sidde inde med ind enorm indebrændt liderlighed sidst på dagen hvis der ikke har været ret mange kunder, så er det vel rart at have en at ringe til for at få taget trykket. Og så endda helt gratis :D 

Du HAR JO humor Bear dejligt at erfare...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Bear - damn… så det er helt og aldeles min egen skyld, at de skriver sådan... Det havde jeg slet ikke tænkt.. Jeg må straks ændre min strategi.. hahhaahahah WTF !!!:D

 

@Walter the Licker - præcist. Koner er simpelthen så dyre i drift, at de fleste mænd ville spare en røvfuld penge, såfremt de valgte en tilværelse uden ægtefælle.. i særdeleshed hvis man påbegynder regnestykket med hendes driftsomkostninger : med antal sex pr. mdr.. ;-) haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom bilkøberen, der prøver at presse prisen ved at ringe og påstå han kan købe en lignende bil, så og så meget billigere hos en anden sælger ;-)

Dåh - hvorfor køber han så ikke bare den, fremfor at ringe og spilde min tid?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 57 minutter siden:

@Bear - damn… så det er helt og aldeles min egen skyld, at de skriver sådan... Det havde jeg slet ikke tænkt.. Jeg må straks ændre min strategi.. hahhaahahah WTF !!!:D

 

@Walter the Licker - præcist. Koner er simpelthen så dyre i drift, at de fleste mænd ville spare en røvfuld penge, såfremt de valgte en tilværelse uden ægtefælle.. i særdeleshed hvis man påbegynder regnestykket med hendes driftsomkostninger : med antal sex pr. mdr.. ;-) haha

Jeg får en ide.... Jeg hyrer dig til en hyggestund hjemme hos mig. Konen kommer hjem og opdager os knalde. Du maner dig og gir hende tørt på. Fortælle vigtighed i at knalde udenom og at du skal med på budgetkontoen. Det er en win-win...jeg kan besøge dig oftere og Lillemor er med til at betale for gildet. 

:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
Walter the Licker skrev, for 5 timer siden:

Jeg får en ide.... Jeg hyrer dig til en hyggestund hjemme hos mig. Konen kommer hjem og opdager os knalde. Du maner dig og gir hende tørt på. Fortælle vigtighed i at knalde udenom og at du skal med på budgetkontoen. Det er en win-win...jeg kan besøge dig oftere og Lillemor er med til at betale for gildet. 

:D:D:D

Kan man ikke komme på distributions listen? Jeg ville elske at læse referatet fra lige præcis det møde. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Gratis sex - WTF

Ja hvorfor skulle noget man har gensidig sammen være gratis. Det er jo en fuldstændig absurd tanke :biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen

Lol, ja det er mærkeligt at bede en prostitueret om gratis sex. Jeg er sikker på at der sidder nogle fyre derude med skumle motiver, men jeg tror altså også bare at mange af dem er klaphatte og simpelthen ikke tænker længere end "det her kunne min pik godt tænke sig". Det er lidt sødt, på sådan en irriterende hundehvalp agtig måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Jeg foreslog såmænd, at han fandt nogle kvinder på scor, når han sådan ikke ønskede at betale for sex... WTF ;-) såå morsommt.. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den ‎25‎-‎06‎-‎2018 at 06:03:

Så - af og til modtager jeg mails omkring gratis sex.

Og det får mig lidt til at grine - sjovt, at købesex byder ind med så megen morskab, det overrasker alligevel - fordi disse mænd finder min mailadresse på annoncelight, som jo ligesom er et site med udbydere af købesex....

Og egentligt bare så sent som i går modtog jeg en mail omkring gratis sex.

Vedkommende ville få det dårlig, såfremt der skulle udveksles betaling for sex men søger en, som bare godt gider at ses en gang om ugen..

Og så er det jeg tænker, hvordan kan det dog falde en (mand) ind - at søge efter gratis sex i et udpræget købesex-miljø ? 

Handler det om hans egne tanker om hans kompetencer ? At han simpelthen bare er så god sex, at vi bare dåner over hans pik og hans kunnen og bare så meget gerne vil have lige ham ?

Ell ligger der et bagomliggende motiv til grunds - måske noget om at ville vise frem, at det er moralsk forkert at betale sig til sex ?

Ell helt grundlæggende - er han bare en klaphat ? 

:D - igen - jeg er nysgerrig... ;-) 

Måske også på andre GPeres oplevelser med ønsket om gratis sex... (jeg kan også nogle andre, men det kan være, at de dukker op i tråden)...

Når du nu skriver du er nysgerrig, forstår jeg så ikke, at du ikke bare holdt dialoggen med ham. Det ville vel give et bedre indtryk af hvad hans bevæggrunde var. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 25/6/2018 at 06:03:

 disse mænd finder min mailadresse på annoncelight, som jo ligesom er et site med udbydere af købesex....

Der er nu også en del gratis sex - en lille procentdel, bevares og mest fra mandlige udbydere, men jeg har altså mødt en kvindelig udbyder den vej ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lottelust

En af mine gengangere skrev den anden dag at han da havde en go pik og at jeg da også fik noget ud af det, så han mente da det var fair med en gratis tur :D

Han har det også med at ville forhandle om prisen... Fordi han er genganger OG fordi det kun tager 10 min har han fået lidt rabat... men nu er prisen sat op til min en halv time, ligesom vanligt. Gider ikke al den forhandling. Betal eller bliv væk. Jeg ved jeg leverer varen <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
lottelust skrev, for 32 minutter siden:

En af mine gengangere skrev den anden dag at han da havde en go pik og at jeg da også fik noget ud af det, så han mente da det var fair med en gratis tur :D

Han har det også med at ville forhandle om prisen... Fordi han er genganger OG fordi det kun tager 10 min har han fået lidt rabat... men nu er prisen sat op til min en halv time, ligesom vanligt. Gider ikke al den forhandling. Betal eller bliv væk. Jeg ved jeg leverer varen <3

Don’t mess with a gp:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lottelust

præcis Pirat :D   Når han vil forhandle.... så fint. Min forhandling går bare modsat hans fniiisss

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
lottelust skrev, for 39 minutter siden:

En af mine gengangere skrev den anden dag at han da havde en go pik og at jeg da også fik noget ud af det, så han mente da det var fair med en gratis tur :D

Han har det også med at ville forhandle om prisen... Fordi han er genganger OG fordi det kun tager 10 min har han fået lidt rabat... men nu er prisen sat op til min en halv time, ligesom vanligt. Gider ikke al den forhandling. Betal eller bliv væk. Jeg ved jeg leverer varen <3

Den er da lidt sjov den der: god pik, du får også noget ud af det, 10 min. Ikke lige min ide’ om gensidig fornøjelse:)

mvh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
lottelust skrev, for 3 timer siden:

En af mine gengangere skrev den anden dag at han da havde en go pik og at jeg da også fik noget ud af det, så han mente da det var fair med en gratis tur :D

Han har det også med at ville forhandle om prisen... Fordi han er genganger OG fordi det kun tager 10 min har han fået lidt rabat... men nu er prisen sat op til min en halv time, ligesom vanligt. Gider ikke al den forhandling. Betal eller bliv væk. Jeg ved jeg leverer varen <3

Var det egentligt ikke mest fair for begge parter, at fortælle ham at han ikke længere er ønsket som gæst.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lottelust
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

Var det egentligt ikke mest fair for begge parter, at fortælle ham at han ikke længere er ønsket som gæst.  

Han er velkommen hvis han betaler ☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...