Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Gratis sex - WTF !

Recommended Posts

lottelust skrev, for 11 timer siden:

Han er velkommen hvis han betaler ☺

Ok, så problemet omkring mænd der vil prutte pris er reelt ikke støre end, at vis de betaler listeprisen, så er "skaden"  til at leve med. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LastResort
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Ok, så problemet omkring mænd der vil prutte pris er reelt ikke støre end, at vis de betaler listeprisen, så er "skaden"  til at leve med. :) 

Ja det lyder som om det ikke er anderledes end når man sælger en stol i Den Blå Avis. "Ja ja, 750 er da et fint bud, men jeg forlanger altså 1000". "1000 er ok? Fint, den er din". :shock::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
LastResort skrev, for 7 minutter siden:

Ja det lyder som om det ikke er anderledes end når man sælger en stol i Den Blå Avis. "Ja ja, 750 er da et fint bud, men jeg forlanger altså 1000". "1000 er ok? Fint, den er din". :shock::D

Ha ha.   :D

Det er så nok mit indtryk at det for en del piger i branchen stikker dybere end, at man blot ikke gider at pruttepris, hvilket jo også fremgår af tidligere debatter omkring emnet. Det er så nok her at jeg mener, at man er nødt til at være mere konsekvent end i det enkelt tilfælde jeg kommenterede på. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Enig med @thevoice - det handler om noget andet. 

Nemlig at man selv sætter sine grænser og er ansvarlig for ens reaktion, når mennesker prøver at overskride disse.

Man kan vælge at blive ophidset og pege fingre af den, som prøver at få en billigere handel - eller man kan trykke på pyt-knappen - informere om ens prisniveau er fast og så bare ignorerer personens vedholdende forsøg på billigere priser.

Men vi har selv et valg. Altså om andres forsøg påvirker os og hvordan det føles i vores indre.

Endnu engang kan andre ikke fortænkes i at prøve men vi kan selv bestemme, om vi vil lade disse individers forsøg på at skabe en dårlig stemning - rent faktisk nå ind i vores indre. Eller om vi står forankret i vores udgangspunkt, som er det, vi mener er vores værdi og vores værd.

Uanset om det er køkkenudstyr eller fræk sex, der formidles...

 

Redigeret af FrokostUartig
rettet lille ting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lottelust

tak for jeres kommentarer omkring grænser. Jeg er ny og kan godt mærke at jeg har brug for at markere mine grænser bedre, mere tydeligt. Det er gode råd som jeg har tænkt meget over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...