Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kiggede også lige forbi her idag.
Hun er i samme hus som Emilly.
Hun er en flot kvinde, en slat år ældre end der står i annoncen.
Er meget indlevende og varm, og giver masser af dybe kys og et super blow !

Hun er her indtl på fredag, måske jeg lige kan nå en tur forbi inden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Evelyn WOW siger jeg bare.

 

Den havde jeg ikke set komme, virkelig spændende person med masser af humor og personligheder i bagagen.

Hun er meget smuk med gode voksne former på helt den lækre måde i min verden.

Grineren med hendes navngivning af hendes krops dele og noget er 17 år og andet er 150 år.

Hun har lovet mig hendes smukke sorte hår når hun tager flyet hjem, planlægger at tage ambulancen til lufthavnen da hun bliver crazy af alle de danske mænd. 

 

Dejlig modtagelse smilende og lidt sort humor og det fortsatte hele gennem hele vores 70min sammen, havde købt 60min.

Value for money jeps og virkelig grineren hvis man er til at kombinere sort humor og at være kinky på en gang, det er frækt at se i de 2 store spejle imens XXX

Minus point for at der var begrænset adgang til at lege med babser pga. følsomhed efter operation, eller måske var jeg nr 6 den dag på hendes to do liste how knows? Not me.

Hun kommenterede at min størrelse ikke passede til hendes et par gange, men hun tog det pænt, så det mest som en fræk detajle, "Ååhhh mr Lion you are too big for me"

 

Alt i alt en dejlig oplevelse en af dem jeg husker, pas på hende, hun har et alm liv derhjemme og er menneske ligesom de fleste herinde.

 

Mvh. Solskin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om hun er taget hjem igen og hvor ofte hun kommer til landet?

Skrev til hende i går, hvor længe hun ville være her endnu, og hun skrev de næste par dage, hvor til jeg svarede, at vi kunne skrives ved i morgen for en tid. Hun har dog ikke svaret eller set mine beskeder dagen efter, altså i dag. Havde glædt mig en del, da jeg havde hørt så meget godt om hende, og hun virkede som min type.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...