Hop til indhold
Guest Svingersnedker

Kan man ha følser for en glæde pige

Recommended Posts

Guest Svingersnedker

Hej kan man være forelske i en glædespiger 

Og hvor find man en kærse som er luder om naten og droning om dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Prøv at bruge søgefunktionen, dette emne har være debatteret til hudløshed - bogstaveligt talt...

Ja til det første og i himlen til det sidste :wub:

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig kan du have/udvikler følelser for en GP

Dog er GP'er  sjældent kun "luder" om dagen (med undtagelser selvfølgelig) For en stor del af GP'er er det deres liv (det er min oplevelse)

Men jeg har som oftest besøgt udenlandske GP'er som kun er her  i DK for at lave hurtige penge.

Jeg kender dog også til danske GP'er som har mand og børn …. ved siden af.

Hilsen Gamle Ole 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gamle ole skrev, for 20 minutter siden:

Dog er GP'er  sjældent kun "luder" om dagen (med undtagelser selvfølgelig) For en stor del af GP'er er det deres liv (det er min oplevelse)

Kan du uddybe??

"Os" der tilbyder lidt sjov i gaden, hvad enten det er fuld- eller deltid har da et helt almindeligt liv ved siden af. Præcis som du og alle andre. 

Og nej "vi" er ikke kampliderlige fra morgen til aften og tænker kun på sex .......selvom varmen næsten gør at man selv begynder at tvivle på dét punkt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svingersnedker skrev, for 1 time siden:

Hej kan man være forelske i en glædespiger 

Underligt spørgsmål. Det afhænger af, hvem man er. Jeg kan forelske mig i postbude, socialrådgivere og sygeplejersker.   Det er ikke damens profession der er afgørende.

Redigeret af Yehudi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Svingersnedker skrev, for 1 time siden:

Hej kan man være forelske i en glædespiger 

Og hvor find man en kærse som er luder om naten og droning om dag 

Ja, selvfølgelig kan man da forelske sig i en GP.  Men når det sker efter få besøg, er der nok mere tale om, at man forveksler forelskelse med et stærkt seksuelt begær.  Nu kan sexbranchen jo ikke sammenlignes med et dating market, så det er nok et meget skidt idé at søge efter en kæreste der.  I øvrigt så er virkeligheden nok ikke så spændende som fantasien om at være kæreste med en GP :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yehudi skrev, for 5 minutter siden:

Underligt spørgsmål. Det afhænger af, hvem man er. Jeg kan forelske mig i postbude, socialrådgivere og sygeplejersker.   Det er ikke damens profession der er afgørende.

Enig, men der findes jo mennesker der er i stand til at forelske i tanken, fantasien eller  illusionen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Isex

Man kan have følelser for en glædespige uden at være forelsket.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Jeg er knus forelsket i alle "mine" piger. Ja, i hvert fald så længe de flasher mås og gider møsse med mig. :wub::rolleyes: Resten af tiden er jeg bare sådan lidt smålun, fordi de nu overhovedet gad...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Det er helt og aldeles umuligt at forelske sig i en GP. Når hun smider tøjet lukker dine følelser ned. Nærmest som en blokering

Og hvem er da også interesseret i en lækkermås som med et smil gør sit bedste for at tilfredsstille dig og opfylde dine ønsker???

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Du kan vel ikke undgå at blive bare lidt forelsket i en pige som kærligt kigger op på dig og slikker sig om munden, efter du har leveret ladningen i hendes mund og på hendes ansigt....?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg


Forelsket er et stort ord. Jeg tror ikke på at man kan blive forelsket i nogen som man har været sammen med hende i 52 minutter, mod behørig betaling, men man kan nok blive begæret. Nogle glædespiger bruger endda dette til at få ekstra penge ud af dig, og hvis du udsættes for en sådan unfair udnyttelse, så kan du måske udvikle reelle følelser. 

Jeg vil dog tro at de fleste, der forelsker sig i en glædespige, ikke har forelsket sig i glædespigen, men i hende med det lyse hår, og de har næppe mødt hende på det lokale lysthus. 

Jeg kunne da godt lave en liste med glædespiger, som jeg har været sammen med, og som jeg ikke havde noget imod at få med på en date, men derfra og til forelskelse er der et stykke vej. 

Men du kan nemt opleve at du synes godt om en glædespige, og jeg tror da at det er sket at en kunde og en glædespige har fundet sammen, men det er sjældent at det sker. Du skal huske på, at pigerne først og fremmest, for ikke at sige udelukkende, er sammen med dig, fordi de ude efter dine penge.  

Hvis du er heldig, bliver du betjent godt for pengene og I har begge en god oplevelse. Jeg tror at du skal gøre dig selv en tjeneste og være tilfreds med dette.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det kun mig, der har oplevet at have en hyggesnak med pigen, mens vi nusser lidt ovenpå “eventyret”, hvor man finde4 ud ag, at hun faktisk er en rigtig dejlig pige? Når jeg er gået derfra, er det tilfredsstillet, glad, med tanken om en smuk pige, de5 var sød og dejlig at snakke med? Når jeg så har besøgt hende igen (og igen), begynder forelskelsen at melde sig, selv om jeg godt ved, at det nok ikke er gengældt, og at hun sandsynligvis er uopnåelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 timer siden:

 

 

Du kan vel ikke undgå at blive bare lidt forelsket i en pige som kærligt kigger op på dig og slikker sig om munden, efter du har leveret ladningen i hendes mund og på hendes ansigt....?

He he. god pointe

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, for 12 timer siden:

Er det kun mig, der har oplevet at have en hyggesnak med pigen, mens vi nusser lidt ovenpå “eventyret”, hvor man finde4 ud ag, at hun faktisk er en rigtig dejlig pige? Når jeg er gået derfra, er det tilfredsstillet, glad, med tanken om en smuk pige, de5 var sød og dejlig at snakke med? Når jeg så har besøgt hende igen (og igen), begynder forelskelsen at melde sig, selv om jeg godt ved, at det nok ikke er gengældt, og at hun sandsynligvis er uopnåelig.

Selvfølgelig kan du synes godt om og blive lun på en glædespige, jeg mener stadig at ordet forelskelse er et stort og forkert ord, men det kommer nok også lidt an på alder. Jo yngre man er, jo nemmere har man nok ved at "forelske" sig, men der er grund til at advare og være forsigtig, når vi taler om at forelske sig i glædespiger.  

Du skal huske på, at når du møder en glædespige, så er hun på arbejde for at tjene penge, og ikke for at finde en kæreste, og mange glædespiger er både gift og har børn eller de lever i et fast forhold. 

Jeg vil ikke lyde kynisk, men mit råd vil igen og igen være at man ikke forelsker sig i de piger, som man køber sex af. Det vil yderst sjældent være gengældt. Som regel vil den højeste status være at du betragtes som en god, nem og behagelig kunde. 

De fleste af os foretrækker vel at møde glædespiger, som vi synes er søde og dejlige og som vi i fantasien kunne se som vores, så har det været en god oplevelse, og det gør ikke noget at denne følelse sidder i kroppen til næste dag, men så skal den helst forsvinde, ellers risikerer man at blive slemt skuffet. 

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Svingersnedker skrev, den 27/5/2018 at 20:55:

Hej kan man være forelske i en glædespiger 

Og hvor find man en kærse som er luder om naten og droning om dag 

Du kan være forelsket i alt det du mærker....og ingen bør sætte grænser for det du mærker. Så mærk, og mærk efter for det rigtige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 9 timer siden:

 

Jeg vil ikke lyde kynisk, men mit råd vil igen og igen være at man ikke forelsker sig i de piger, som man køber sex af. Det vil yderst sjældent være gengældt. Som regel vil den højeste status være at du betragtes som en god, nem og behagelig kunde. 

 

Forelskelse er ikke en rationel ting, som man intellektuelt kan bestemme sig for at have eller ikke have. Forelskelse er en helt igennem irrationel tilstand, som “overfalder” en, når situationen er til det. 

Hvis man kunne vælge sine forelskelser, blev verden nok meget kedeligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal man huske at alle glædespiger (inklusive de østeuropæiske, ikke at forglemme) alle er mennesker med følelser. Derfor er intet umuligt. MEN når det er sagt skal man også huske situationen - man køber dem til at gå i seng med en og personligt tror jeg det er meget svært at udvikle følelser for hinanden i den situation. Dog kan sexlyst og lidenskab nok til tider forveksles med kærlighed - ligesom når en GP tilbyder GFE; det er ikke en kæreste relation men det kan til en forveksling minde om det. Du skal dog altid huske at 30/45/60 minutter efter lukker døren bag dig. 

Jeg tror på at vi skal respektere pigernes grænser og vi som sex købere acceptere at pigerne udføre et stykke professionelt arbejde; og lade være med at søge yderligere i den situation og dermed risikere at overskride en grænse for hende eller dig selv, det bliver ingen lykkelige af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke undgå at have gode følelser for en fast GP. Det har jeg haft et par gange, men ikke så der kommer kærligheds følelsen med.

Men gode følelser der udmønter sig I, at der tænkes på GP lidt mere end op til mødet og noget af følelsen tror jeg også er spændingen.

Men jeg tror da at jeg kunne blive forelsket i en af de smukke Thai massage piger, men nok med den frække følelse indblandet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jo da : Jeg har da altid holdt af 'mine' favorit piger, for det er først og fremmest mennesket ,som jeg tænder på.

Parametre som alder, højde, drøjde (til en vis grad), øjne-,hud- og hår farve er  for mig sekundære i forhold hendes personlighed.

Heldigvis bliver jeg ikke så let forelsket, men det forhindrer da ikke en i, at have varme følelser for et andet menneske.

At hun så tilfældigvis er et 'offentligt fruentimmer': who cares?

Men man skal nok passe på med at forveksle denne make believe verden med den virkelig verden

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, den 5/6/2018 at 06:54:

Jo da : Jeg har da altid holdt af 'mine' favorit piger, for det er først og fremmest mennesket ,som jeg tænder på.

Parametre som alder, højde, drøjde (til en vis grad), øjne-,hud- og hår farve er  for mig sekundære i forhold hendes personlighed.

Heldigvis bliver jeg ikke så let forelsket, men det forhindrer da ikke en i, at have varme følelser for et andet menneske.

At hun så tilfældigvis er et 'offentligt fruentimmer': who cares?

Men man skal nok passe på med at forveksle denne make believe verden med den virkelig verden

Jeg har det på præcis samme måde.
Som jeg skrev i en anden tråd, så er det altid rart når andre udtrykker lige dét man selv oplever ...

Jeg tror faktisk aldrig jeg har været forelsket .. og jeg forstår vist ikke rigtig dén følelse ...
Men det betyder bestemt ikke, at jeg er følelseskold ...
Jeg kan meget nemt både tænde på og holde af en kvinde, og jeg er helt enig i, som @nicegent2 skriver, "At hun så tilfældigvis er et 'offentligt fruentimmmer', who cares?"
Mødet med en GP, er for mig præcis det samme som ethvert andet møde menneske-til-menneske ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...