Hop til indhold
747

Studine til blow i Ålborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/250084

så denne annonce og tænkte at et godt blow af en ung studine på 24 måtte prøves. Skrev en mail da jeg opfyldte hendes krav:-) hun svarede hurtigt tilbage og vi aftalte et tidspunkt som bekræftede. Hun sendte så en adresse samt en beskrivelse af hvordan man fandt frem.

blev mødt af en utrolig sød og skøn pige i sort undertøj, pengene byttede ejermand og efter afklædning blev jeg spurgt om det skulle være stående eller liggende. Valgte liggende og så kan det nok være at kammeraten blev fornøjet. Et utroligt dybt og vådt blow samt at studere hendes mund køre op og ned af den våde pik. Hun fik snart gjort den affyrings klar og bang så tog hun hele klatten.næste gang bliver en halv time med det hele ;-)

sredet 10

pigen 10

gentagelse+10

billedrne er hende med forskellige hårfarver

med et frækt smil 747

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har man ikke noget godt at sige skal man tie

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basarm
747 skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/250084

så denne annonce og tænkte at et godt blow af en ung studine på 24 måtte prøves. Skrev en mail da jeg opfyldte hendes krav:-) hun svarede hurtigt tilbage og vi aftalte et tidspunkt som bekræftede. Hun sendte så en adresse samt en beskrivelse af hvordan man fandt frem.

blev mødt af en utrolig sød og skøn pige i sort undertøj, pengene byttede ejermand og efter afklædning blev jeg spurgt om det skulle være stående eller liggende. Valgte liggende og så kan det nok være at kammeraten blev fornøjet. Et utroligt dybt og vådt blow samt at studere hendes mund køre op og ned af den våde pik. Hun fik snart gjort den affyrings klar og bang så tog hun hele klatten.næste gang bliver en halv time med det hele ;-)

sredet 10

pigen 10

gentagelse+10

billedrne er hende med forskellige hårfarver

med et frækt smil 747

Så er der bestilt tid, hun lyder rigtig sød og imødekommende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Basarm skrev, for 14 minutter siden:

Så er der bestilt tid, hun lyder rigtig sød og imødekommende :) 

Lad os høre hvordan det gik.. Jeg er også interesseret i hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basarm
deralte skrev, for 53 minutter siden:

Lad os høre hvordan det gik.. Jeg er også interesseret i hende.

Will do :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine

Hej d'herrer!

Tusind tak for jeres interesse og forhåbentlige gode fremtidige anmeldelser.

Jeg er stadig meget ny inden for det her felt, men synes det er vildt ophidsende og spændende!

KH

Sofie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
Brian62 skrev, for 6 timer siden:

Stod hendes ven så uden for mens du fik et lækkert blowjob ?

Hej Brian62! Min ven er ikke altid tilstede, men ja - han plejer at stå udenfor for min sikkerheds skyld :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
Svendsenaalborg skrev, for 10 minutter siden:

Øv, det var kort tid med intropriser:-|...

haha ja, det kan man sige - det er stadig dog under mine konkurrenter, der til sammenligning tager op mod 1000 kr. for et blowjob uden gummi med slug.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Står du meget stejlt på dit krav med alderen? Altså at du kun modtager 40+?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie Studine skrev, for 2 timer siden:

haha ja, det kan man sige - det er stadig dog under mine konkurrenter, der til sammenligning tager op mod 1000 kr. for et blowjob uden gummi med slug.

Det er skam de færreste der tager den pris på 1000kr 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Sofie Studine skrev, for 15 timer siden:

Hej Brian62! Min ven er ikke altid tilstede, men ja - han plejer at stå udenfor for min sikkerheds skyld :)

Jeg håber du med tiden vil blive så sikker på dig selv at din ven ikke behøver at være der. Jeg synes det er lidt ubehageligt at han er.

vh. Piraten

Redigeret af Piraten
Redigering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Det er skam de færreste der tager den pris på 1000kr 

Baseret på hvad? Dine egne priser, eller? ;)

 

Piraten skrev, for 27 minutter siden:

Jeg håber du med tiden vil blive så sikker på dig selv at din ven ikke behøver at være der. Jeg synes det er lidt ubehageligt at han er.

vh. Piraten

 

Det fungerer nu fint med alle de andre - men kan da sige, at jeg i går for første gang tog imod alene :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
LKC skrev, for 6 timer siden:

Står du meget stejlt på dit krav med alderen? Altså at du kun modtager 40+?

Skal i hvert fald verificere, at vi ikke kender hinanden :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Er det muligt at filme/fotografere???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
ViborgMand skrev, for 3 timer siden:

Er det muligt at filme/fotografere???

Hmm - tja ikke umuligt. Hvad tænker du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udbud og efterspørgsel bestemmer prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Sofie Studine skrev, for 12 minutter siden:

Tak for linket. Priserne stemmer da nogenlunde overens med mine - men med al respekt, så er Ida også 40 år gammel. Jeg er 24 - det må da betyde noget ;)

Det var også min umiddelbare tanke. Men med al respekt tror jeg du(og jeg) tager fejl. Jeg er liberal, jeg tror at prisdannelse sker efter udbud og efterspørgsel. Der er helt sikkert nogen der efterspørger din ungdom, og jeg er helt sikker på, at andre efterspørger andre kvaliteter hos dine “konkurrenter”.

Jeg er da glad for at læse, at du gav din “vagthund” fri igår. Det er iøvrigt også et konkurrence parameter.

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
Piraten skrev, for 10 minutter siden:

Det var også min umiddelbare tanke. Men med al respekt tror jeg du(og jeg) tager fejl. Jeg er liberal, jeg tror at prisdannelse sker efter udbud og efterspørgsel. Der er helt sikkert nogen der efterspørger din ungdom, og jeg er helt sikker på, at andre efterspørger andre kvaliteter hos dine “konkurrenter”.

Jeg er da glad for at læse, at du gav din “vagthund” fri igår. Det er iøvrigt også et konkurrence parameter.

vh. Piraten

Da jeg er ny har jeg brug for en "vagthund" til at sørge for, at jeg ikke bliver myrdet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Sofie Studine skrev, for 2 minutter siden:

Da jeg er ny har jeg brug for en "vagthund" til at sørge for, at jeg ikke bliver myrdet :D

Helt iorden. Du skal naturligvis føle dig tryg. Vi byder alle nye velkomne, med eller uden vagthund:)

mvh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Sofie Studine skrev, for 18 minutter siden:

Da jeg er ny har jeg brug for en "vagthund" til at sørge for, at jeg ikke bliver myrdet :D

Jeg har nu svært ved at forstille mig at nogen vil aflive dig :eek: så er der jo ikke flere blowjobs at få fra dig :D


anyway – du kan jo osse stille krav om at telefonnummeret kan checkes på krak mm. – når jeg henvender mig til en pige bruger jeg mit normale telefonnummer og kan  findes på krak med adresse osv. – gætter på at det har betydet at jeg altid har fået hurtig tilbagemelding når jeg her henvendt mig til en ny pige og aldrig fået afslag :) eller i øvrigt har haft problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...