Hop til indhold
747

Studine til blow i Ålborg

Recommended Posts

Guest KunModneKvinder

Er der nogle der kan berette om missionær som hun også tilbyder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KunModneKvinder
mature man skrev, for 47 minutter siden:

Jeg har nu svært ved at forstille mig at nogen vil aflive dig :eek: så er der jo ikke flere blowjobs at få fra dig :D


anyway – du kan jo osse stille krav om at telefonnummeret kan checkes på krak mm. – når jeg henvender mig til en pige bruger jeg mit normale telefonnummer og kan  findes på krak med adresse osv. – gætter på at det har betydet at jeg altid har fået hurtig tilbagemelding når jeg her henvendt mig til en ny pige og aldrig fået afslag :) eller i øvrigt har haft problemer.

Men der er mange psykopater til. Så en eller anden form for sikkerhed må pigen have. Måske din løsning med sporbarhed.

Vh

KMK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ralle

igen er man få unge hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofie Studine skrev, for 22 timer siden:

Tak for linket. Priserne stemmer da nogenlunde overens med mine - men med al respekt, så er Ida også 40 år gammel. Jeg er 24 - det må da betyde noget ;)

Jeps at jeg har haft mere tid til at øve mig og har nok haft flere pikke i munden end dig.  ;)

Ang prisen baserer jeg det ikke på mine priser men den generelle på div sider. 

 

Redigeret af Frodige Ida
  • Synes godt om 1
  • Haha 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Jeps at jeg har haft mere tid til at øve mig og har nok haft flere pikke i munden end dig.  ;)

Ang prisen baserer jeg det ikke på mine priser men den generelle på div sider. 

 

Haha Ida - det har du temmelig sikkert. Godt ord igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Jeps at jeg har haft mere tid til at øve mig og har nok haft flere pikke i munden end dig.  ;)

ha ha  god humor....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vigtigste er at du føler dig tryg. Så kan du også levere et bedre stykke arbejde! :D Behold du blot din beskytter i lejligheden.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke se at det er et problem at der er en fyr tilstede som ikke deltager, hvis man ellers selv er der for at hygge sig og opfører sig ordentligt.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
Ray Hollis skrev, for 2 timer siden:

Det vigtigste er at du føler dig tryg. Så kan du også levere et bedre stykke arbejde! :D Behold du blot din beskytter i lejligheden.

 

AalborgLook skrev, 1 time siden:

Kan ikke se at det er et problem at der er en fyr tilstede som ikke deltager, hvis man ellers selv er der for at hygge sig og opfører sig ordentligt.

Tak! I er søde :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basarm

Så fik jeg også besøgt Studinen Sofie. Kom til lejligheden, og der stod hendes ven og tog imod. Var lidt skeptisk inden jeg gik derop, men må indrømme at det blev gjort til skamme. Blev pænt modtaget og vist ind til Sofie. Og så var han væk. Her blev penge lagt på bordet, og så fik jeg valget mellem, at stå eller ligge i sengen. Havde bestilt et blow :) så jeg valgte sengen, da det er nemmere at se pigen arbejde. Hun kan sit kram og der gik heller ikke lang tid, inden jeg måtte skyde klatten ud i munden på hende. 

Kan kun sige, at hun er en utrolig sød og charmerende pige. At hendes ven er der, er fint med mig. Lidt sikkerhed er der brug for.

Tak for en dejlig oplevelse Sofie Studine. Næste gang bliver en halv time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
Basarm skrev, for 2 timer siden:

Så fik jeg også besøgt Studinen Sofie. Kom til lejligheden, og der stod hendes ven og tog imod. Var lidt skeptisk inden jeg gik derop, men må indrømme at det blev gjort til skamme. Blev pænt modtaget og vist ind til Sofie. Og så var han væk. Her blev penge lagt på bordet, og så fik jeg valget mellem, at stå eller ligge i sengen. Havde bestilt et blow :) så jeg valgte sengen, da det er nemmere at se pigen arbejde. Hun kan sit kram og der gik heller ikke lang tid, inden jeg måtte skyde klatten ud i munden på hende. 

Kan kun sige, at hun er en utrolig sød og charmerende pige. At hendes ven er der, er fint med mig. Lidt sikkerhed er der brug for.

Tak for en dejlig oplevelse Sofie Studine. Næste gang bliver en halv time.

Tak for de søde ord! Håber at se dig igen snarest ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det en dag bliver mulig at besøge dig, uden din ven er der, så giv endelig besked :)

Måske er det bare mig der er underlig, eller sippet, men vil have det lidt underligt med det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
Ray Hollis skrev, for 9 timer siden:

Noget siger mig at jeg vist snart må en tur nordpå.. ;)

 

Det lyder som en god idé ;)

poulhansen skrev, for 9 timer siden:

Hvis det en dag bliver mulig at besøge dig, uden din ven er der, så giv endelig besked :)

Måske er det bare mig der er underlig, eller sippet, men vil have det lidt underligt med det.. 

Det er skam muligt - det er ikke altid han er der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sofie Studine
poulhansen skrev, for 9 timer siden:

super så vil jeg prøve at prikke til dig en dag når min skema tillader det :)

Det lyder dejligt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lader til, at hun allerede er inaktiv.
Hendes mail-adresse virker ikke længere, og hun har fjernet annoncen.

 

Øv :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
cooperdk skrev, den 17/6/2018 at 22:11:

Det lader til, at hun allerede er inaktiv.
Hendes mail-adresse virker ikke længere, og hun har fjernet annoncen.

 

Øv :-(

https://annoncelight.dk/showad/250084

Annoncen er der stadig, men der står: "Inaktiv pga. chikane " – det er vist ikke første gang når der kommer en ny og populær pige – hvad fanden er det der sker :angry: hvem er det, idiotiske mænd eller jaloux kolleger :(

Jeg bliver så skuffet og ked af det :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er hun aktiv igen, har annonce på AL under nordjylland. Hun er et besøg værd selv om priserne er justeret en smule op :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
747 skrev, for 2 timer siden:

Så er hun aktiv igen, har annonce på AL under nordjylland. Hun er et besøg værd selv om priserne er justeret en smule op :-))

Ja priserne er på et niveau hvor man får god sex og lækker piger mange steder, og uden vagt hund hvilket ikke er noget for mig, da jeg altid bruger tlf nummer der kan spores :-) 

Måske hun har justeret priserne efter chikanen hvem ved, men utroligt der findes så lave mennesker  der ikke kan finde ud af at passe sig selv, det er sørgeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denglade skrev, for 54 minutter siden:

Ja priserne er på et niveau hvor man får god sex og lækker piger mange steder, og uden vagt hund hvilket ikke er noget for mig, da jeg altid bruger tlf nummer der kan spores :-) 

Måske hun har justeret priserne efter chikanen hvem ved, men utroligt der findes så lave mennesker  der ikke kan finde ud af at passe sig selv, det er sørgeligt.

Hun annoncerede herinde at prisen ville stige inden hendes anklage om cikanen.  Hendes tidligere pris var en opstartspris . Den nuværende er meget alm blandt gp'er. Vil enda sige at den er under hvad andre studiner mener de er værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 8 timer siden:

Hun annoncerede herinde at prisen ville stige inden hendes anklage om cikanen.  Hendes tidligere pris var en opstartspris . Den nuværende er meget alm blandt gp'er. Vil enda sige at den er under hvad andre studiner mener de er værd.

"hendes anklage om chikane" - du tror ikke på hun er blevet chikaneret? 

Synes du hendes pris er for lav? 

*pas din egen biks", som du selv skriver. 

Redigeret af anon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
anon skrev, for 1 time siden:

"hendes anklage om chikane" - du tror ikke på hun er blevet chikaneret? 

Synes du hendes pris er for lav? 

*pas din egen biks", som du selv skriver. 

Du lægger ord i munden på Ida. Stik piben ind 

/ Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 2 minutter siden:

Du lægger ord i munden på Ida. Stik piben ind 

/ Piraten

Jeg citerer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
anon skrev, for 1 minut siden:

Jeg citerer. 

Ja, men du tolker hendes ord på anden måde end de er ment

/ Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...