Hop til indhold

Recommended Posts

Link må komme senere. 

Jeg var en tur hos hende. 

Hun er godt nok lækker, og et dejligt knald. 

Jeg har aldrig før holdt om så smal en hofte, mens jeg høvlede i bund. 

Hun er helt glat, modsat de fleste andre, jeg har været hos. 

Massagen har jeg fået bedre, andre steder, men helhedsoplevelsen var klart god, og jeg tager snart en tur mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rotten skrev, for 2 timer siden:

Link må komme senere. 

Jeg var en tur hos hende. 

Hun er godt nok lækker, og et dejligt knald. 

Jeg har aldrig før holdt om så smal en hofte, mens jeg høvlede i bund. 

Hun er helt glat, modsat de fleste andre, jeg har været hos. 

Massagen har jeg fået bedre, andre steder, men helhedsoplevelsen var klart god, og jeg tager snart en tur mere. 

Hvor meget måtte du af med?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 2 timer siden:

Hvor meget måtte du af med?

Det blev lige en tusse, lige ud, for en times fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mekkeren skrev, den 21/5/2018 at 20:47:

Øko blow incl.?

 

Jeg er ikke sikker på alle de der sære udtryk, men tror at det betyder sutte uden gummi, og ja, jeg blev gjort klar af en herlig våd tunge, inden jeg blev pakket ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt klart en oplevelse som Rotten beskriver, har prøvet hende for 2 år siden all incl. Blow uden , men bum bum  med og alle stillinger,  up  2 U  

Dengang gav jeg en tusse,  incl 40 min go massage af hendes veninde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom sku "til" at booke en aftale med hende. :-)  ville bare lige høre om det er i den røde boligblok overfor torvet, lige ved krydset at hun holder til. Har fået adressen, Men ville bare være helt sikker, så jeg ikke farer forvildet rundt. Tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 23/5/2018 at 13:24:

Helt klart en oplevelse som Rotten beskriver, har prøvet hende for 2 år siden all incl. Blow uden , men bum bum  med og alle stillinger,  up  2 U  

Dengang gav jeg en tusse,  incl 40 min go massage af hendes veninde

Er det Rose du fik massagen af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

har ofte kigget på Namphets billeder, men har været lidt usikker på brysterne, som aldrig rigtig kan ses. Er det hårde silicone babser, eller hvad siger I der har været der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, for 4 timer siden:

Er det Rose du fik massagen af?

No, af en ældre thai 40 +, der var der den gang, men hun var rigtigt go :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

har ofte kigget på Namphets billeder, men har været lidt usikker på brysterne, som aldrig rigtig kan ses. Er det hårde silicone babser, eller hvad siger I der har været der?

Er silicone , men smag og behag, vi har jo alle vores mening  om silli babser så....:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Butterfly

I anden anmeldelse skriver du at du kun har set photo på euroguide alligevel kan du her fortælle at hendes bryster er silikone.

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
The Rider skrev, for 3 minutter siden:

Butterfly

I anden anmeldelse skriver du at du kun har set photo på euroguide alligevel kan du her fortælle at hendes bryster er silikone.

the rider

Det er vist ikke helt korrekt. Det er, så vidt jeg kan læse mig til, Rose’s bryster han kun har set på photos...

TF. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror at du blander Rose og Nanphet sammen, fordi de har samme add.

Måske jeg forstår det forkert, da begge piger bliver blandet sammen i samme tråd, sorry !  måske min fejl :)

Måske Rose og Namphet er same Lady, 

Men i 2 annoncer , men måske Photo lyver :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig stille og roligt over det med bryster: øko  eller  sili.

Undgår man det ene eller det andet?

Lader man bryster bare være bryster?

Jeg ser helst bryster uden sil(d)ikone(n).

Men accepterer naturligvis også bryster med indmad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg er stor nyder af gode thai massør lyder denne anmeldelse for lækker ikke at prøve af..hun ser f... lækker og fræk ud.

Søger nye græsgange...måske er hun den der bliver min faste bolle/massør.

Tak for info og priser..det er lækkert når nogen skriver disse ting. Top dollar!

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende i går, havde bestilt tid hos rose og hendes sommertilbud til 500kr men da jeg ankom havde rose åbenbart fået solstik, så namphet måtte tage tiren for hende, uden det kostede ekstra selvom hun normalt tager mere ( god stil) hun modtog mig i et frækt gennemsigtigt net outfit hvor der var frit udsyn til alt. Lidt for moden til mig men fræk nok. Hun gav en super god massage i næsten 50 min. Før jeg blev bedt om at vende mig om og så blev der kælet og nusset godt om lillemand og da han var klar gav hun et dejligt hj. 

Kommer helt sikkert retur for massagen skyld eller når rose er der. Men er man til moden fræk dame i lille størrelse er hun klart et besøg værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...