Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvordan kommer man om til opgangen? Er det hen op ad torvet og ind i baggården til svalegangene?

Skrevet

I gavlen ved indgangen til Center ud mod Herlev Hovedgade :)

Rimeligt diskret, da ingen ved hvilken dørklokke du ringer på :ph34r:

Good luck 

• 2 weeks later...
Skrevet

Er der nogen som kan bekræfte at Namphet er en "sikker" pige (under henvisning til denne tråd hvor der hentydes til at ubeskyttet sex er normen efter få besøg på det gennemsnitlige thai-sted). Overvejer nemlig at aflægge hende et besøg, men kun hvis hun holder stien ren.

Tak....................

Skrevet
kosteskaftet skrev, for 26 minutter siden:

Er der nogen som kan bekræfte at Namphet er en "sikker" pige (under henvisning til denne tråd hvor der hentydes til at ubeskyttet sex er normen efter få besøg på det gennemsnitlige thai-sted). Overvejer nemlig at aflægge hende et besøg, men kun hvis hun holder stien ren.

Tak....................

Jeg tror du læser indlægget i den tråd forkert.

Uanset hvad Hans G har oplevet et sted, så gør det det ikke til normen alle steder

Redigeret af Thaiuser

Skrevet
kosteskaftet skrev, 1 time siden:

Tak....................

Du kan jo bare bruge gummi, hvad er problemet :P

Skrevet

Havde en aftale Nampeth her kl 16  . Så da jeg kom havde  . Hun ikke tid  men jeg kunne  få massage af hendes veninde .der er ikke god stil  gik igen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.