Hop til indhold
john55

"Herreklub" på Sjælland

Recommended Posts

Hej John55

Jeg synes det er et super initiativ og jeg vil gerne melde mig som "stamgæst" forudsat at du kan ramme den type kvinder, der har min interesse, samt melde en dato ud min. 3 uger i forvejen.

Fantastiske parties er en mangelvare i dk, så jeg vil gerne deltage på de rette forudsætninger og gøre mit til, at det kan blive en succes. Før i tiden lavede pussy galores, seductiongirls og SMS løbende parties, med unge frække skønheder, men det er overstået nu, så din timing er god, hvis kvaliteten og rammerne er i orden.

Håber at du allerede nu har fået nok tilkendegivelser, til at der kan sættes noget i gang, for jeg tror ikke det bliver helt nemt, da der er mange holdninger, meninger og intensioner.

Håber det lykkes, jeg er i hvertfald frisk og ser gerne mere fra dig.

MVH

Fast gæst ved diverse sexparties...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg PM med en seriøs fra debatten, og nu er John 55 og Papi på linje, hvilket giver de første 3, og sidder der 1nr 4 der er på linje med os, er det måske ved at være tid for det kaffemøde?

Jeg kan mandag den 11 eller tirsdag de 12/6 og torsdag den 21 eller fredag den 22/6.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kikker interesseret med. Har forsøgt nogle gang at stable noget på benene.

Jeg er åben over for forhandling om pris og kunne muligvis stille lokaler tilrådighed.

jeg har et indlæg om BG i ballerup d. 12...

mvh. Nette

5197 3368

netteslyst.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se her:

Seduction Girls på banen igen

viewtopic.php?f=15&t=672

Er der nogle af jer interesserede i en herreklub, der er interesseret i at vi så mange som muligt, koordineret og samlet deltager i dette sexparty?

Vi skal så mødes for at aftale at vi gør det, men også aftale at vi møder op i samlet flok en dag, for at betale 2600 kr hver på samme tid forud for vores deltagelse i party lørdag den 7 juli kl 17 - 21. Eventuelt kan vi nøjes med at erlægge det krævede depositum på 1300 kr.

Min tanke er, hvis vi gør det, at bede om en lille samtale med mutter om vores påtænkte herreklub. Mutter ved at sådan nogle som os nok skal sørge for at få skrevet om vores oplevelser efterfølgende, her uden at der af den grund ligger en aftale om at vi alle skriver en god anmeldelse, men hun ved at de har ry for at være så gode, at de plejer at få gode anmeldelser.

Vi kunne så spørge admin om han stiller et gratis party banner tilrådighed, mod at mutter udlover en fribillet til det næste sexparty, som gevinst for bedste anmeldelse på Eroguide.dk

Hvis vi bliver 3 - 4 der gør det, begynder vi at ligne begyndelsen på et seriøst initiativ, som eksempelvis mutter hos Seduction Girls forhåbentlig godt vil tale gode tilbud med, men vi skal først vise at vi værd for dem at ville tale med.

Skal vi til en begyndelse mødes til en kop kaffe til en snak, om en koordineret tilmelding og betaling for sex have party hos Seduction Girls lørdag den 7 juli?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se her:

Seduction Girls på banen igen

viewtopic.php?f=15&t=672

Er der nogle af jer interesserede i en herreklub, der er interesseret i at vi så mange som muligt, koordineret og samlet deltager i dette sexparty?

Vi skal så mødes for at aftale at vi gør det, men også aftale at vi møder op i samlet flok en dag, for at betale 2600 kr hver på samme tid forud for vores deltagelse i party lørdag den 7 juli kl 17 - 21. Eventuelt kan vi nøjes med at erlægge det krævede depositum på 1300 kr.

Min tanke er, hvis vi gør det, at bede om en lille samtale med mutter om vores påtænkte herreklub. Mutter ved at sådan nogle som os nok skal sørge for at få skrevet om vores oplevelser efterfølgende, her uden at der af den grund ligger en aftale om at vi alle skriver en god anmeldelse, men hun ved at de har ry for at være så gode, at de plejer at få gode anmeldelser.

Vi kunne så spørge admin om han stiller et gratis party banner tilrådighed, mod at mutter udlover en fribillet til det næste sexparty, som gevinst for bedste anmeldelse på Eroguide.dk

Hvis vi bliver 3 - 4 der gør det, begynder vi at ligne begyndelsen på et seriøst initiativ, som eksempelvis mutter hos Seduction Girls forhåbentlig godt vil tale gode tilbud med, men vi skal først vise at vi værd for dem at ville tale med.

Skal vi til en begyndelse mødes til en kop kaffe til en snak, om en koordineret tilmelding og betaling for sex have party hos Seduction Girls lørdag den 7 juli?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kære Rejsenetværk

Jeg har lige ladet lidt af mine frustrationer over de manglende sexparties komme ud under indlæget "Sexparty - Cassiopeia Stars" og med dit seneste forslag, vil jeg gerne melde mig under fanerne til at komme på Seductionsgirls kommende party. MEN hvis det bliver aflyst, bliver jeg siiiiiindsyg... LOL

Håber flere fra denne tråd vil deltage, så kan vi trænge "mutter" op i en krog og tvinge hende til opbakning. Er egentlig spændt på om det stadig er hende der har det...

Hvordan finder vi hinanden???? Okay, jeg vil forslå at vi alle maler banditten sort og starter en trend :lol: så kan vi også kalde kaffeklubben for "De sorte dolke".... LOL

Beklager at jeg ikke er på så ofte...

Vi ses den 5 juli og en velvalgt dag, for det er min fødselsdag :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alletiders Papi - jeg har besvaret dit indlæg

Se også hvad jeg skrev her:

Seduction Girls på banen igen

viewtopic.php?f=15&t=672

Min kommentar

Rejsenetværk

11. jun 2012, 23:40

Det er småt med fridage for mig resten af Juni, men skulle vi mødes et eller andet sted til en kop kaffe eller et koldt glas torsdag den 21/6 mellem kl 16 og kl 19? Det kunne være fedt på stedet at aftale at vi herefter hurtigts muligt betaler depositum eller hele summen til Seduction Girls - jeg selv kan tage direkte fra en komsammen ud til dem for at betale.

Er der flere der vil med mig og Stylez til have sex party hos Seduction Girls Torsdag den 5 juli?

Stylez kan ikke komme den 21 juni, men kan du, andre med os?

Vi kunne jo aftale at vi alle har 2600 kr med, og sammen tager ud til Seduction Girls for at betale efter kaffen på en cafe/kaffebar, hvor ellers. Hvis vi gør det, kan vi prøve at aftale at mutter er der, til en snak med os om det vi har på hjerte - hun og stedet må gerne spille lidt med i forum, som vi diskuterer i de andre tråde.

PS

Jeg synes at vi skal smøre dolken ind i Nutella istedet for at male den sort - så kan vi fremover kalde os for Nutella klubben :D

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejsenetværk

Jeg er klar på at kalde os nutella klubben;). Hvis vi aftaler nærmere, og du/I tager sammen ud og får betalt d.21.06 indbetaler jeg med det samme beløbet til SG via konto. Ville ellers gerne have været med, men passer mig dårligt den d.21.06.:(

Mvh.

Stylez

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stylez

Nu har hverken Papi eller andre bekræftet at de kan/vil mødes den 21/6, som jeg foreslår, så det er ikke sikkert at vi træffes nogle forinden. Men Papi har bekræftet at han vil deltage sammen med os 2, fælles herfra.

Vi får se om vi kan blive flere, nu vi er 3 der viser at vi gerne vil deltage samlet i sexparty hos Seduction Girls.

Hvis nogle har god tid på dagen inden den 5/7 kl 17, har jeg også tid til at mødes, eventuelt for at tage i samlet flok til party. Eventuelt kan vi også slutte af 2 eller flere inde i byen over et glas.

Hvis det her lykkes, synes jeg at vi på en eller anden måde skal kunne bringe vores penge i fælles udbud fremover? Få eller flere, er det da altid bedre, end når vi står med hver sin tegnebog, som vi bruger af i hver sin retning, sådan som det sig tilfældigt byder - måske det kan blive begyndelsen til noget større?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stylez

Nu har hverken Papi eller andre bekræftet at de kan/vil mødes den 21/6, som jeg foreslår, så det er ikke sikkert at vi træffes nogle forinden. Men Papi har bekræftet at han vil deltage sammen med os 2, fælles herfra.

Vi får se om vi kan blive flere, nu vi er 3 der viser at vi gerne vil deltage samlet i sexparty hos Seduction Girls.

Hvis nogle har god tid på dagen inden den 5/7 kl 17, har jeg også tid til at mødes, eventuelt for at tage i samlet flok til party. Eventuelt kan vi også slutte af 2 eller flere inde i byen over et glas.

Hvis det her lykkes, synes jeg at vi på en eller anden måde skal kunne bringe vores penge i fælles udbud fremover? Få eller flere, er det da altid bedre, end når vi står med hver sin tegnebog, som vi bruger af i hver sin retning, sådan som det sig tilfældigt byder - måske det kan blive begyndelsen til noget større?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hej Rejsenetværk og alle jer andre ;)

Jeg vil have svært ved at mødes inden, så det ville passe mig godt hvis vi mødes den 5. inden det store skrald og taler sammen om de fremtidige planer og hvordan det hele kan blive strikket sammen.

Vil som sagt gerne gøre mit til at det kan blive en succes, i det omfang som jeg nu kan og har mulighed for. Men lad os nu ikke fokuserer på begrænsningerne og finde ud af hvilke muligheder der er og fortsætte den gode ånd der allerede er i nutella klubben :)

Lad mig endelig hører hvad i/vi kommer frem til...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er party jo en hverdag kl 17 - jeg har selv fri hele dagen. Kommer I alle i bil, eller kan vi mødes inde i byen mellem kl 12 og 15, før vi drager til Rødovre? Fremadrettet kan vi godt mødes hos mig privat for at lægge skumle planer - er hardcore single og har ofte fri flere sammenhængende hele dage, modsat arbejder jeg også periodevis sammenhængende.

Jeg er enig i at vi ikke skal fokusere på begrænsningerne, men mit udgangspunkt er at vi ikke er en millionær klub, der kan det meste uden besvær. Derfor er det som jeg ser det vigtigt at udgøre en samlet sum, hvis vi vil forsøge at komme derfra, hvor vi hver især passivt er afhængige af hvad branchen tilbyder os hvornår, og der til hvor vi kan gøre os håb om at kunne udøve indflydelse på hvilke tilbud vi får hvornår.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er party jo en hverdag kl 17 - jeg har selv fri hele dagen. Kommer I alle i bil, eller kan vi mødes inde i byen mellem kl 12 og 15, før vi drager til Rødovre? Fremadrettet kan vi godt mødes hos mig privat for at lægge skumle planer - er hardcore single og har ofte fri flere sammenhængende hele dage, modsat arbejder jeg også periodevis sammenhængende.

Jeg er enig i at vi ikke skal fokusere på begrænsningerne, men mit udgangspunkt er at vi ikke er en millionær klub, der kan det meste uden besvær. Derfor er det som jeg ser det vigtigt at udgøre en samlet sum, hvis vi vil forsøge at komme derfra, hvor vi hver især passivt er afhængige af hvad branchen tilbyder os hvornår, og der til hvor vi kan gøre os håb om at kunne udøve indflydelse på hvilke tilbud vi får hvornår.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg vil godt kunne mødes ved 13-14 tiden og bare giv mig en PM med adresse og hvis der er noget jeg skal medbringe, så finder vi nok ud af resten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der plads til en til i "klubben"? :)

Hvis det har interesse, har jeg kontakt til en del piger, som måske kan være interesserede i at "stille op". Jeg skal gerne være tovholder, hvis det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brystlover

Der er vistnok plads til mange flere i en herreklub for Sjælland, der desværre i praksis ikke eksisterer :?

Hvis du læser tråden kronologisk igennem, så kan du konstatere at vi endte op med 2 herfra, Papi og jeg der mødtes for at deltage i sexparty hos Seduction Girls.

Det kom der så min anmeldelse ud af efterfølgende, men så heller ikke mere.

Du har svaret i min nye tråd om en mislykket herreklub øst under "Hyggesnak", at du ikke har tid til at networke, som jeg foreslår, men kan du få tid til at mødes med mig, kan det være et interessant udgangspunkt at du har kontakt til piger der kan være interesserede i at stille op, og jeg har nogen ideer til hvordan vi kan organisere os med dine ( måske ) kontakter i baghånden.

Du skal være velkommen hos mig til kaffe og kage, eller en gang thai take away, skulle du have tiden til det på hjemvejen.

Men det er op af bakke, hvis vi prøver - du kan bare se under tråden om klubbeen i vest, hvor svært det har været at nå i mål med det første arrangement hos dem, og hos os har vi til nu ikke kunnet.

Samme kan dine pige kontakter iagtage, hvilket unægteligt ikke er befordrende for at vi kan gøre dem seriøst interesseret i at stille op - men det kan vi måske få en god snak om hvordan vi griber an? hvis du har en pige kontakt der vil tage med dig, skal hun være velkommen til en snak, hvor jeg nok skal have nogle punkter klar til drøftelse.

Men jeg er overbevist om at det ikke er en latent interesse der mangler, men bare at man ikke kan gribe det an, sådan som et initiativ bør gribes an, sådan som jeg svarede dig i den anden tråd.

Hvorfor skulle der ikke være 200 dedikeret interesserede mænd i en herre klub på hele Sjælland, og 3 x så mange principielt interesserede, der bare først gider når det er blevet stort nok til at det er nemt nok for dem at gå til.

Men eftersom vi ikke kan stille os op i midten ovenpå ølkassen, og kalde sammen til folkemøde, sådan som man kan på arbejdet eller i sportsklubben, er det selvfølgelig totalt urealistisk at mobilisere denne interesse fra grunden, men på sigt er den der potentielt, hvis vi får godt begyndt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har flyttet debatten til "Hyggesnak" hvor Rejsenetværk netop også har en anden debat kørende om en herreklub for det østlige Danmark.

Den var placeret under annoncering af sexevents, altså et board hvor man kan annoncere for et kommende sexevent.

Vh Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brystlover

Der er vistnok plads til mange flere i en herreklub for Sjælland, der desværre i praksis ikke eksisterer :?

Hvis du læser tråden kronologisk igennem, så kan du konstatere at vi endte op med 2 herfra, Papi og jeg der mødtes for at deltage i sexparty hos Seduction Girls.

Det kom der så min anmeldelse ud af efterfølgende, men så heller ikke mere.

Du har svaret i min nye tråd om en mislykket herreklub øst under "Hyggesnak", at du ikke har tid til at networke, som jeg foreslår, men kan du få tid til at mødes med mig, kan det være et interessant udgangspunkt at du har kontakt til piger der kan være interesserede i at stille op, og jeg har nogen ideer til hvordan vi kan organisere os med dine ( måske ) kontakter i baghånden.

Du skal være velkommen hos mig til kaffe og kage, eller en gang thai take away, skulle du have tiden til det på hjemvejen.

Men det er op af bakke, hvis vi prøver - du kan bare se under tråden om klubbeen i vest, hvor svært det har været at nå i mål med det første arrangement hos dem, og hos os har vi til nu ikke kunnet.

Samme kan dine pige kontakter iagtage, hvilket unægteligt ikke er befordrende for at vi kan gøre dem seriøst interesseret i at stille op - men det kan vi måske få en god snak om hvordan vi griber an? hvis du har en pige kontakt der vil tage med dig, skal hun være velkommen til en snak, hvor jeg nok skal have nogle punkter klar til drøftelse.

Men jeg er overbevist om at det ikke er en latent interesse der mangler, men bare at man ikke kan gribe det an, sådan som et initiativ bør gribes an, sådan som jeg svarede dig i den anden tråd.

Hvorfor skulle der ikke være 200 dedikeret interesserede mænd i en herre klub på hele Sjælland, og 3 x så mange principielt interesserede, der bare først gider når det er blevet stort nok til at det er nemt nok for dem at gå til.

Men eftersom vi ikke kan stille os op i midten ovenpå ølkassen, og kalde sammen til folkemøde, sådan som man kan på arbejdet eller i sportsklubben, er det selvfølgelig totalt urealistisk at mobilisere denne interesse fra grunden, men på sigt er den der potentielt, hvis vi får godt begyndt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Vi må se, om vi kan få Herreklub Østfronten til at eksistere på mere end papiret.

Jeg tror ikke, at jeg kan få en/flere med, uden at vi har en konkret aftale om et gang bang/klubmøde, men jeg kan altid spørge.

Hvor bor du henne? Evt. kan vi mødes på en café i Hovedstaden til en gang brunch eller aftensmad og få os en snak.

For at starte HK Østfronten med et "knald", så giver jeg en halv time til hver af os to på et bordel, inden vi spiser og snakker.

Det kan hjælpe os til at komme på de rette tanker.

Kan du bedst hverdage eller weekender? Tidligt på dagen, aften eller nat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brystlover

Det er et flot tilbud om et gratis bordelbesøg, men det takker jeg principielt nej tak til, da jeg i denne forbindelse helst ikke vil modtage en så generøs gave.

Principielt mener jeg at vi må udelade den slags, os imellem, da jeg ønsker at processen bør fremstå som et team af kontakter, der arbejder sammen om at få kontakter og ideer til at gå op i en højere enhed, uden at nogen af os har tanke for egen gevinst på nogen måde.

Som jeg ser det går det ud på at kunne arrangere noget, der på den ene side er økonomisk acceptabelt for pigerne, som at mænd med almindelige indtægter også kan være med.

Om det så bliver i et samarbejde med et ordinært bordel, amatørpiger/semiprofessionelle, en eller anden der har lokalet og det kan arrangeres økonomisk ok, får tiden vise?

Jeg bor i hovedstaden

Vi kan mødes en af dagene:

Tirsdag 11/9

Onsdag 12/9

Torsdag 13/9

Søndag 16/9

Mandag 17/9

Lad os træffe en aftale pm.

Jeg kan hele dagen til midnat nævnte fri dage.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du sårer mig hvis du siger nej, så jeg beder dig om at tage imod gaven. Jeg har råd til det, og det vil glæde mig, hvis du tager imod den.

Hvis du ikke vil stå i gæld, kan du give maden, så er vi kvit.

Jeg er helt enig med dig i, at der skal findes en mellemvej, hvor den, for pigen, økonomiske grund til at mødes med os, er tilfredsstillende og hvor deltagere, med en normal indkomst, kan deltage uden at det gør for ondt.

Grænsen er et eller andet sted hårfin, og alle kan ikke gøres glade, men vi kan forsøge at sætte en pris, og her har du nok mere erfaring end mig.

Når vi har lidt at komme med, skal jeg præsentere idéen for mine pige kontakter, og vil de ikke, så må vi se om, vi kan få fx et bordel med på legen, hvilket ikke burde være umuligt, da de jo også gerne vil tjene penge.

Lokaler er der nok af i Hovedstaden, så det skal blive det mindste problem.

Mandag d. 17/9-2012 hen under aften kan jeg med sikkerhed. Måske kan jeg også en af de tidligere dage, men her tør jeg ikke lægge noget fast endnu, men vi kan evt. holde det åbent.

Jeg sender dig en PM ang. mødested etc.. Hvis flere vil med, kan de jo skrive i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brystlover

Du har fået en pm, med accept af det flotte tilbud, bare jeg må give middagen efterfølgende, sådan at det ikke bliver alt for ulige :)

I anmeldelsen kommer det også til at fremgå, sådan at der er åbenhed og rene linjer, for den udenforstående.

Jeg har foreslået den 12/9 nu, og ja, hvis du kan vil det være fint hvis flere tager med.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...