Hop til indhold
john55

"Herreklub" på Sjælland

Recommended Posts

Nu har jeg læst med både interesse og en anelse misundelse om den nye herreklub i Østjylland.

Og er der mon basis for en lignende klub her på Sjælland. Selv er jeg bosiddende i København og vil gerne være tovholder for en sådan klub.

Er der interesse?

Giv endelig lyd.

hilsen

john55

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej john55

Jeg er bestemt interesseret :!:

Personligt er jeg tilhænger af at vi starter med at organisere os i et minimum antal mænd, der kan bære et arrangement med 2 piger. Det kan så eventuelt vokse herfra.

Som jeg ser det skal vi have afklaret et økonomisk leje indbyrdes, de første 6 - 8 mænd, og 1 os iblandt skal enten uden, eller mod lejebetaling, kunne tilbyde en facilitet, såsom et sommerhus eller andet. Omkostningerne han har deler vi som minimum.

Edielt er herefter hvis en eller flere os iblandt har kontakt til, som jeg ser det unge attraktive amatør piger, der stiller op til en fornuftig penge, mod at de ingen egne udgifter har. Selvfølgelig betaler vi deres transport udgifter.

Hvis ingen har kontakter, må vi selv igang med at annoncere efter piger. Hovedsagen er at vi på forhånd har sikret nok mænd til det første arrangement, at vi har sikret at pengene er lagt forlods, mindst den første gang.

Pengene skal kun ligge i puljen forlods, sådan at fællesudgifter kan betales forud, pigerne får først deres penge på dagen hvor de møder op.

Efter min mening skal mændene være villig til at lægge pengene forlods til en af os, acceptere at pengene er tabt, hvis han ikke møder op - det beror selvfølgelig på tillid, og kan vi opnå den før et første arrangement?

Er der nogle der kender et sted vi kan mødes som de første i alt diskretion? På sigt kan vi godt mødes 3 - 5 mænd, piger med hvis aktuelt hos mig til planlægning af nye arrangementer, hvis det lykkes at få afholdt det første arrangement.

Under alle omstændigheder bliver det svært den første gang, og om det bliver lettere at arrangere flere arrangementer end det første arrangement, afhænger i højeste grad af om vi starter på helt bar bund eller ikke.

Hvis bare en mand eller kvinde kender nogle som kender nogle, kan det gøre det uendeligt meget nemmere at få projektet startet op, end hvis 6 - 8 behjertede mænd forsøger uden skyggen af egne kontakter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nody

Hej

Hmm.. har aldrig prøvet GB, men (næsten) alt skal jo som bekendt prøves mindst en gang :)

Er helt enig med RN, lad os starte i det små.

Det burde absolut ikke være svært at skaffe pigerne til opgaven, stedet kan blive lidt mere kringlet, men et sommerhus kunne naturligvis være en mulighed, en pænt stor hotelsuite kan også gøre det.

Må jeg foreslå at det arrangeres diskret enten via pm eller e-mail ?

Et forlods møde nogle gutter imellem er ikke nogen dum idé.

Nody

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa*s*

Har med stor fornøjelse fulgt med i snakken om herreklub, og må medgive at det ville være helt på sin plads, hvis/når vi også for en lignende klub her på sjælland.

Jeg har kontakt til en fræk sag, der er fra jylland, og er også ved at overtale et par fra fyn til en gang GB. jeg ved frækkerten, fra jylland, gerne vil komme til Sjælland, og tror også parret fra fyn kan overtales. Vil meget gerne være med til at få det her op at stå, hvis man kan buge det udtryk.

Mv

MasterMind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også med, hvis det bliver torsdag - fredag efter 18:00 eller week-end, jeg kan simpelthen ikke forlade mit arbejde i dagtimerne.

Venligst

Spunsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nody, pigerne kan absolut være nemme at finde, særligt indenfor branchen, på branchens præmisser og til branchens priser.

Men spørgsmålet er om det er det vi vil, nogle vil, andre ikke - og hvem er vi når, dem det ender op med at blive?

Hvem vi er beror vel på det økonomiske leje? Er det dem hvor pengene betyder mindre/ingenting, eller er det for nogle hvor pengene faktisk betyder noget, men ikke mere end at de har mulighed for at være med.

Om jeg er dømt inde eller ude kan måske allerede afgøres her? Jeg forestiller mig max 1000 - 1500 kr ved gangbang pr mandlig deltager inclusiv fællesudgifter, 1500 - 2000 kr max ved sexparty inclusiv fællesudgifter.

Forestiller mig at det er et leje hvor nogle amatør piger godt vil være med når de ingen egne udgifter har, samtidig med at flest mulige interesserede mænd kan være med.

Uden at have belæg overhovedet for om hende her vil være med, er det måske hendes profil, der kan kendetegne en fokusgruppe af piger?

Aarhusbaben Bella - en usleben diamant

viewtopic.php?f=7&t=620

Hun annoncerer med 1 - 1,5 timer, forestiller sig 1400 kr. Det er så for et hjemmebesøg, på vanlig vis, men der står i anmeldelsen at hun også kommer i en swinger klub, så hvem ved, hvilke piger der findes derude til et overkommeligt honorar i en klub, hvor alt er timet, tilrettelagt og betalt af klubbens mandlige medlemmer.

Hvis jeg kan være med, kan jeg mødes med interesserede fra og med lørdag den 2/6 til og med onsdag den 6/6, hvor jeg har fri, medmindre jeg bliver kaldt på arbejde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nody

RN

Dit budgetforslag ser rimeligt ud i min optik.

Om det er private (halvprofessionelle) eller om det er fuldprof. gør næppe den store forskel, den sidste kategori kan dog nok være med til i første omgang at gøre arrangementet noget nemmere at stable på benene.

Men som nogen herinde måske ved, så er jeg éen af dem der gerne besøger eller får besøg af "private" piger. Jeg har da været omkring nogle stykker, som jeg dog uden at vide det præcist, alligevel kunne forestille mig, at vedkommende kunne være friske på et sådant arrangement.

Flere af os har jo nok nogle sådanne kontakter hvor man kunne gøre et forsøg med lidt networking, bla. også derfor jeg mener at et forudgående møde kunne være en idé. En sidegevinst er at vi også lige kan se hinanden lidt an og måske den vej igennem kan det blive lidt afslappet og morsomt både for os og de damer :)

Vi kan vel også her opfordre til, at hvis nogle af de kære damevæsner der læser med på sidelinien kunne være interesseret i lidt sjov og spas på det erotiske plan, så kom da lige med et input til éen af os :)

Nody

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nody

Det er jo det som det nok gør, om det er private (halvprofessionelle) eller om det er fuldprof, det gør nok en forskel.

Og derfor er det en udfordring at finde nogle piger, der deltager til en fornuftig penge, når bare vi selv kan arrangere os, vi selv betaler for at arrangere os.

De rigtige kontakter der har faciliteten, kender pigerne, kan så gøre det alt sammen til en overkommelig udgift for os.

Alene det at vi ikke er drevet af et profit motiv, men alene af oplevelsen, kan måske få en på banen der kan skaffe faciliteten uden at skulle tjene penge på det, blot have dækket udgiften.

Det nemmeste i verden er at arrangere sig med SMS Planet, der tager 3500 kr pr mand for 4 timers sexparty, eller bestille deres party patrulje:

http://sms-planet.dk/Default.aspx?pageid=553

Men så tror jeg at flertallet af interesserede i dette initiativ er hægtet af på forhånd, for så er vi oppe i en liga af mænd, der nok kender hinanden i forvejen, og som bare bestiller og betaler uanset hvad det koster.

Så er der også den med at nogle af jer måske gerne ser 30 - 40 årige kvinder med kvindelige former deltage, mens jeg som minimum forudsætter 1 - 2 ungpige babes :) Også her skal vi om end ikke være helt på bølgelængde, men så dog finde et rimeligt kompromis.

Det vil simpelthen være genialt med et samarbejde med en privat pige der har en egnet lejlighed, og som måske kender 1 - 2 villige piger, en samlet pakke kan arrangeres for en rimelig penge.

Så jo, det vil absolut være velkomment, hvis en pige eller flere piger med sådanne muligheder kommer med input til os.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også med stor misundelse set på den nye herreklub i Jylland :D

Så stor ros til det gode initiativ her på Sjælland.

Jeg har mit første GB til gode og tænker at en herreklub vil være det rette forum ;)

Jeg kan desværre kun deltage i dagtimerne og ikke i weekenderne.

For mit vedkommende vil en som Bella også være en klar favorit - godt valg RN :-)

Vh. Love ass

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se lige her:

GangBang i København med 20årig smuk pige

Kontakt: [email protected]

Placering: København

https://annoncelight.dk/annonce/7922/gan ... -smuk-pige

Læs annoncen, jeg synes at oplægget med pige og pris passer meget godt til en herreklub. Kan desværre ikke selv deltage :(

Men kunne det være en ide, at I forsøger at finde sammen pm, om at møde op. I kan så varsko annoncøren om dette initiativ, stikke en forhåndsføler ud, om de kun kører dette ene arrangement, eller om de kunne være interesseret i en snak om fremtidige muligheder, når I deltager i gangbang den 30/5?

Hvis pigen er interesseret, og de også har stedet til en anden god gang, lyder det som noget der kunne udgøre en god start på herreklubben, hvis altså annoncøren også er interesseret.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se lige her:

GangBang i København med 20årig smuk pige

Tak for tippet,

Ja det kunne være en start for herreklubben. Vi har et konkret tilbud og dem der kan og vil, kan mødes og starte et netværk for nye tiltag.

Umiddelbart synes jeg at 1-2 timer GB incl. hygge og afslapning er for kort.

Jeg overvejer da at komme.

Det bliver en god time løn til pigen/parret hvis der kommer 5-7 stykker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ved 1 pige kan det blive en god timeløn, og jeg vil også mene at der bør deltage 2 piger i 2 timer fremadrettet til den pris. Men i markedet uden en etableret herre klub, er det ikke så dårligt et tilbud til en begyndelse - hvem ved hvad det måske kan føre med sig, hvis bare I er nogle der får den første snak på dagen.

Det vides jo ejheller hvilke udgifter parret selv har, i en klub kan vi nemmere på sigt selv lægge budgettet for fællesomkostninger, alt efter hvilke muligheder der måtte vise sig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

"at I forsøger at finde sammen pm, om at møde op".

Psst, nu er det anden gang i dag, jeg læser dette "pm". Er der en, der gider fortælle mig uvidende, hvad det betyder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajt

Billigt og billigt?

Fra annoncen:

Vi afholder et lille gangbang Onsdag den 30/5 klokken 18-19/20 stykker (afhænger af antallet af deltagere).

Arrangementet gennemføres med min 4 max 7 deltagere.

Er det ikke 12-1500 kr det koster for 1 time, 2000 kr for 2 timer i klub, eller hos arrangeret sted når der deltager 2 piger i de gangbangs du kommer til?

Som jeg ser det skulle det gerne på sigt kunne blive en prisbilligere oplevelse når en herreklub selv står for at arrangere, pigerne bare skal have betaling, men ikke selv have penge op af lommen, en mere attraktiv pris end den samlede pakke på en klinik.

Men det forudsætter at vi på sigt kan selv, og det er jo spørgsmålet om vi kommer til at kunne?

Forudsætningen er at nogle uafhængige amatørpiger både har lyst til at deltage, og vil opfatte en given pris som fornuftig. Kan vi tilbyde dem det, opnår vi optimalt en økonomi i oplægget der er attraktiv for både piger og mænd på samme tid.

For ca 2 år siden lå der en nu nedlagt klub i Rødovre, hvor 2 friske unge piger, vel lidt spontant tilbød 1,5 timers gangbang for 800 kr. Det var en kæmpe succes, pigerne havde meget lyst til at gøre det igen, mændene også, men det endte med at være første, eneste og sidste gang det forekom, kort eftet lukkede stedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej BorendeX

Pm betyder private message.

Du har en funktion der hedder "Private beskeder", hvor vi kan skrive til hinanden.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tusind tak skal du have.

Hilsen Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se her:

28. maj 2012, 11:28

Gaffer

Re: "Herreklub" i Østjylland?

Kan se er glade for BM GB arrangementer- jo, han er i Danmark pt. :)

Var så heldig at besøge Blomstermanden på hans kontor for et par dage siden og han sagde: Det er lidt tyndt med seriøse piger, men for den sags skyld også seriøse fyre. Ved sidste arrangement var der 23 tilmeldinger, 7 afbud dagen før og ud af de resterende 16 mødte 5 op til to piger - det får man ikke gjort pigerne interesserede i.

Tror han arbejder på noget med nogle lækre unge amatør piger - så nogle af jer har måske en opgave i at overbevise ham om at i skal have en invitation. :?:

Han skal vel også have "test knaldet" nogle af pigerne hmmm :P

Jeg synes at dette viser at vi bør lægge mere vægt på planlægning, og forpligtende tilsagn for egen økonomiske risiko.

Det er stort med kontakter som Blomsternanden har, men i længden er det ikke holdbart at piger får en oplevelse som beskrevet af Gaffer.

Synes derfor at en kerne af mænd på Sjælland bør efterspørge 1 pige - 2 unge flotte piger, der til en begyndelse vil acceptere et gangbang i 1 - 2 timer, med deltagelse af ned til 4 mænd, der betaler en for begge parter acceptabel pris, på den præmis at mændene sørger for stedet, og betaler alle udgifterne til at afholde arrangementet.

Betingelsen er så at pengene er lagt på forhånd til en af os, og at pengene er tabt, hvis du ikke møder op.

Lad os derfor få samlet 4 seriøse mænd, der som de første vil deltage på en sådan præmis, herefter 1 pige til 2 piger.

Over tid, kan der der måske slækkes på forhåndsbetingelserne, hvis en herreklub opnår seriøs tilslutning, og formår at afholde vellykkede arrangementer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

For ca 2 år siden lå der en nu nedlagt klub i Rødovre, hvor 2 friske unge piger, vel lidt spontant tilbød 1,5 timers gangbang for 800 kr. Det var en kæmpe succes, pigerne havde meget lyst til at gøre det igen, mændene også, men det endte med at være første, eneste og sidste gang det forekom, kort eftet lukkede stedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tja jeg var der og der var kun 2 gæster og pigerne var intet værd de

gad knapt noget som helst og så var det altså IKKE Danske piger, men vist

nærmere importerede piger, og måske derfor de ikke rigtig gad..

1200 for 1 times GB er billigt her i danmark vi er jo ikke i tyskland

Men RN det er jo ikke nemt når du både vil ha gb på min 4 timer

og alle piger skal være unge og smækre og villigt til alt samt det

må¨ikke koste noget..

Med de options tror jeg aldrig du finder noget i Danmark

sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Se her:

Lad os derfor få samlet 4 seriøse mænd, der som de første vil deltage på en sådan præmis, herefter 1 pige til 2 piger.

Over tid, kan der der måske slækkes på forhåndsbetingelserne, hvis en herreklub opnår seriøs tilslutning, og formår at afholde vellykkede arrangementer.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det vil aldrig virke, der skal være en primus motor som Blomstermanden eller andre

som tør tage risikoen eller pigerne må nøjes med hvad der kommer..

Ingen af de mænd jeg kender vil betale et beløb forud, fordi der kan

for nemt komme noget i vejen..

Nogen andet er at vi er mange der når vi tilmelder os så kommer vi selvfølgelig

og kommer der noget i vejen så melder vi fra igen.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret så langt at Blomstermanden hidtil har vist at han trods et fremmmøde i sidste ende som beskrevet, har formået at afholde arrangementer gentagende. Men han er også lykkedes over år med at etablere kontakt til piger.

Vi på Sjælland skal starte op helt på bar bund, og jeg tror at vi står os bedst ved at etablere os fåtalligt i en kaffeklub først, der kan kommunikere til udvalgte piger at nok er vi få, som de første, men vi betaler forud på dagen for det antal vi siger kommer.

Vi kan så ikke stille £,$,kr i udsigt for 10, 15 eller 20 + deltagende mænd på forhånd, hvilket sikkert begrænser pigers forhånds interesse, men vi kan formidle en intention om på sigt at kunne.

Min tilgang er også op af bakke ud fra at grundpræmissen for arrangementet, sikkert er hurtige pigers ønsker om hurtige penge, uforpligtende interesse fra mange mænd, der ikke holder hele vejen til dagen.

Det er for mig at se derfor et spørgsmål om tålmodighed, om at de rette få mænd og piger kommer overens om en præmis for en opstart, der potentielt kan udvikle sig over tid.

Det kan man så ryste på hovedet af som håbløst naivt, men hvis der er nogle, der trods skepsis vil give præmisen en chance, ja så lad os mødes til den kop kaffe som de første :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Ja jeg vil da hellere ha fisse fremfor kaffe

men hvis du tror du kan få en masse til at møde op til kaffe

så forsøger du bare på det..

Blomstermanden søger da via annoncer efter piger og det kan alle da gøre..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en overvældende debat, som har været i forbindelse med Herreklubben.

Personligt hælder jeg mest til modellen "en håndfuld seriøse" deltagere, som mødes over en kop kaffe og aftaler spillereglerne.

Selve arrangementet skal være på den måde, at der er indbetaling på forhånd. Alt andet du'r ikke.

Så hvis du er med på de betingelser, send en besked.

hilsen

john55

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

hæhæ Jamen go kaffeklub derovre.

så gør vi det på vores måde herovre i Jylland

Ingen kaffe ingen forudbetaling

i så fald kommer jeg i alle tilfælde ikke

kh Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...