Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Perverteret kink

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

@mature man - jeg har da lidt hår tilbage.. synes jeg er for gammel til at være helt glat.. på en ell anden måde bliver det virkeligt ikke-alderssvarende, når en voksen kvinde er helt glat... ;-) - så jeg forstår dig godt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 39 minutter siden:

@mature man - jeg har da lidt hår tilbage.. synes jeg er for gammel til at være helt glat.. på en ell anden måde bliver det virkeligt ikke-alderssvarende, når en voksen kvinde er helt glat... ;-) - så jeg forstår dig godt....

Kan en lille fræk landingsstribe ikke klare spørgsmålet? Den er jo både og/samt alt eller intet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Borende X - jo... jeg smed et billed af "landingsbanen" i den anden tråd.. hvis du er nysgerrig.. el måske har du set den.. LOL:D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den ‎2018‎-‎05‎-‎16 at 08:01:

@Borende X - jo... jeg smed et billed af "landingsbanen" i den anden tråd.. hvis du er nysgerrig.. el måske har du set den.. LOL:D:P

Eeeeh, jeg kan ikke lige finde "den anden tråd". Et link, måske? :-) ... Vil nemlig MEGET gerne se landingsbanen, som jeg agter at gøre brug af inden længe ;-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Jørgensen - du kan finde billedet her i bloggen :D - og så skal jeg måske sige - vi ses ?? ;

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Misjo1 - hahahaa - du kan jo skrive en mail og spørge pænt.. måske jeg er "imødekommende" haha ;-)

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den ‎2018‎-‎06‎-‎01 at 05:45:

@Jørgensen - du kan finde billedet her i bloggen :D - og så skal jeg måske sige - vi ses ?? ;

Ja, jeg tror faktisk, vi er nødt til at ses - eller mere end bare ses ;-) for du lyder ganske spændende. Jeg er nødt til at finde ud af, om det kun er i cyberspace, du virker spændende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 11/5/2018 at 22:56:

Har du ikke mulighed for bare at købe et par trusser, som er blevet brugt og hænge dem i bilvinduet ?? ;-) 

Nøj sådan et par gad jeg godt have hængende i styrehuset <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, den 11/5/2018 at 22:56:

Har du ikke mulighed for bare at købe et par trusser, som er blevet brugt og hænge dem i bilvinduet ?? ;-) 

Finder duften ret vidunderlig når man kender trussernes ophavs kvinde, men de skal jo ikke hænges op i bilruden men lægges i forruden med blæseren tændt He He

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Ja.. bedst er nok at gemme dem i en lukket pose, som man kan sniffe til af og til ;-) 

Duften aftager jo med tiden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...