Hop til indhold

Perverteret kink

Featured Replies

Skrevet

@mature man - jeg har da lidt hår tilbage.. synes jeg er for gammel til at være helt glat.. på en ell anden måde bliver det virkeligt ikke-alderssvarende, når en voksen kvinde er helt glat... ;-) - så jeg forstår dig godt....

• Svar 62
  • Visninger 10k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• underdog40
    underdog40

Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen. Det er det rene volapyk det vælter ud at dit tastatur. Er der nogen der har byttet om på bogstaverne på dit keyboard? Er drillenissen på spil alle årets

• Det er nemlig lige det det skal  Så hvis I ser én derude der kører rundt med en lyserød Wunderbaum hængende under næsen, så er det bare mig 

• Kørte hjem forleden med duften af hende den rigtig søde på mine arme, hænder og fingre   De burde lave en Wunderbaum med den duft   

Skrevet
FrokostUartig skrev, for 39 minutter siden:

@mature man - jeg har da lidt hår tilbage.. synes jeg er for gammel til at være helt glat.. på en ell anden måde bliver det virkeligt ikke-alderssvarende, når en voksen kvinde er helt glat... ;-) - så jeg forstår dig godt....

Kan en lille fræk landingsstribe ikke klare spørgsmålet? Den er jo både og/samt alt eller intet :D

Skrevet

@Borende X - jo... jeg smed et billed af "landingsbanen" i den anden tråd.. hvis du er nysgerrig.. el måske har du set den.. LOL:D:P

• 3 weeks later...
Skrevet
FrokostUartig skrev, den ‎2018‎-‎05‎-‎16 at 08:01:

@Borende X - jo... jeg smed et billed af "landingsbanen" i den anden tråd.. hvis du er nysgerrig.. el måske har du set den.. LOL:D:P

Eeeeh, jeg kan ikke lige finde "den anden tråd". Et link, måske? :-) ... Vil nemlig MEGET gerne se landingsbanen, som jeg agter at gøre brug af inden længe ;-P

Skrevet

@Jørgensen - du kan finde billedet her i bloggen :D - og så skal jeg måske sige - vi ses ?? ;

Skrevet

Damm, trist at jeg falder udenfor kundesegmentet @FrokostUartig  :-)  (Alder)

Nice day for your all :-)

Misjo1

Skrevet

@Misjo1 - hahahaa - du kan jo skrive en mail og spørge pænt.. måske jeg er "imødekommende" haha ;-)

:D

Skrevet
FrokostUartig skrev, den ‎2018‎-‎06‎-‎01 at 05:45:

@Jørgensen - du kan finde billedet her i bloggen :D - og så skal jeg måske sige - vi ses ?? ;

Ja, jeg tror faktisk, vi er nødt til at ses - eller mere end bare ses ;-) for du lyder ganske spændende. Jeg er nødt til at finde ud af, om det kun er i cyberspace, du virker spændende...

Skrevet
FrokostUartig skrev, den 11/5/2018 at 22:56:

Har du ikke mulighed for bare at købe et par trusser, som er blevet brugt og hænge dem i bilvinduet ?? ;-) 

Nøj sådan et par gad jeg godt have hængende i styrehuset <3

Skrevet

@Captain - brugte velduftende trusser kan man altid anskaffe sig.... <3

Skrevet
FrokostUartig skrev, for 6 timer siden:

@Captain - brugte velduftende trusser kan man altid anskaffe sig.... <3

Lyder spændende <3

• 1 month later...
Skrevet
FrokostUartig skrev, den 11/5/2018 at 22:56:

Har du ikke mulighed for bare at købe et par trusser, som er blevet brugt og hænge dem i bilvinduet ?? ;-) 

Finder duften ret vidunderlig når man kender trussernes ophavs kvinde, men de skal jo ikke hænges op i bilruden men lægges i forruden med blæseren tændt He He

Skrevet

Ja.. bedst er nok at gemme dem i en lukket pose, som man kan sniffe til af og til ;-) 

Duften aftager jo med tiden...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.