Hop til indhold

Perverteret kink

Featured Replies

Skrevet

... andre som også nyder den insisterende duft på krop og hænder post-sex ?

Der er intet mere uartigt end at dufte af sex og sperm og sved...

Længe leve sommeren,  som binder disse dufte til den varme hud - selv efter et bad...

Yeah !

• Svar 62
  • Visninger 10k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• underdog40
    underdog40

Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen. Det er det rene volapyk det vælter ud at dit tastatur. Er der nogen der har byttet om på bogstaverne på dit keyboard? Er drillenissen på spil alle årets

• Det er nemlig lige det det skal  Så hvis I ser én derude der kører rundt med en lyserød Wunderbaum hængende under næsen, så er det bare mig 

• Kørte hjem forleden med duften af hende den rigtig søde på mine arme, hænder og fingre   De burde lave en Wunderbaum med den duft   

Skrevet

Det skal jeg da huske næste gang hygiejne temaet dukker op. Ikke sikker på Katy Århus deler din begejstring:)

vh. Piraten

Skrevet

@Piraten - hahaha - jamen vi har heldigvis alle hver vores kink... - og hygiejne-temaet er vist ikke på bordet her.. (skriver, at selv efter bad dufter den varme hud jo... det sætter sig.. på den skønneste måde...)

Skrevet

Åh ja, sidder faktisk lige og læser endnu en tråd hvor Katy endnu engang kommenterer på hygiejne. Men du har ret, hver sin lyst, heldigvis. Jeg synes nu heller ikke at sved lugter grimt, hvis man i øvrigt er nyvasket. Mit kink; en velplejet krop, som man kan se er godt brugt, med ar, strækmærker, rynker, en lok hår der har undgået hårfarven, lidt for solbrændt. Hov, der løb det vist af med mig;)

vh. Piraten

Skrevet

Kan  dufte  mine egne  safter  på  mine  hænder  og  fra  mit skød,  blev  drivende  våd  i skoven i formiddags.. og  duften  af  pik  og  mit  spyt  i ansigtet.. Kan  nyde  nydelsen  lidt  længere. 

Skrevet

@Nemtøs - you are my kind of kinky girl ! Sådan !!! (Og enig !)

Skrevet

I er sgu nogle perverse tøser. I love it:D

Vh. Piraten

Skrevet
Piraten skrev, for 4 minutter siden:

I er sgu nogle perverse tøser. I love it:D

Vh. Piraten

Du  skulle  bare  vide  hvad  vi kan finde  på  :-)

Skrevet

@Nemtøs hahah, enig.. puha... ja, uartige os...(BIG time endda...)

Skrevet

Nydelige og  smukke  kvinder  på overfladen... men får  vi  lov  er  vi  maks nasty

Skrevet
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Nydelige og  smukke  kvinder  på overfladen... men får  vi  lov  er  vi  maks nasty

My kind of girls. Ihhh altså<3

vh. Piraten

Skrevet
Nemtøs skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er dog megalangt over de 55, så den går nok ikke :D

Skrevet
Nemtøs skrev, for 42 minutter siden:

Og det er vi vist mange, som er taknemmelige for. :razz:

Skrevet
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Jeg er dog megalangt over de 55, så den går nok ikke :D

Der  er  ikke  noget  så  dejligt  som  en  voksen  mand  <3.  En  mand  kan  ikke  blive  for  gammel,  kun  være  for  ung. 

Skrevet
Borende X skrev, for 51 minutter siden:

Nå, I kender altså hinanden?

Nope  men  jeg  har  læst  med @FrokostUartigs indlæg.  Hun  virker  fræk og  ligetil 

Skrevet
Nemtøs skrev, Lige nu:

Der  er  ikke  noget  så  dejligt  som  en  voksen  mand  <3.  En  mand  kan  ikke  blive  for  gammel,  kun  være  for  ung. 

Tak for de smukke ord. Jeg er helt enig i substansen og kan tidsmæssigt ikke klare mig med et statsligt frokostpausebesøg :D. Betalt eller ej.

Skrevet
FrokostUartig skrev, for 1 time siden:

@Piraten - hahaha - jamen vi har heldigvis alle hver vores kink... - og hygiejne-temaet er vist ikke på bordet her.. (skriver, at selv efter bad dufter den varme hud jo... det sætter sig.. på den skønneste måde...)

Hmmm, så tør jeg slet ikke tænke på dig, hvis du havde været med på sejlturen i min Larsen28 til Gotland for nogle år siden. Her var der ikke – udover oceanet – bademuligheder i hele sex døgn.

Skrevet

@Borende X - det bedste vand til rengøring er da havvand.. - jeg er tidligere sømand (ell noget lign.) - såååå..... har bestemt vasket mig selv i meget havvand igennem tiden....

Skrevet
FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden:

@Borende X - det bedste vand til rengøring er da havvand.. - jeg er tidligere sømand (ell noget lign.) - såååå..... har bestemt vasket mig selv i meget havvand igennem tiden....

Hæhæ, med dig ombord skulle jeg altså i det fri have spulet dæk og i kahytten have pulet ... Nårh nej, jeg er jo langt over de 55.

Skrevet

Der er altså noget frækt ved at hoppe direkte i tøjet efter heftig morgen sex og så gå til bageren efter rundstykker og basser :-)

Bare rolig : jeg tager altid bad efter morgen maden og skifter til rent tøj !

Skrevet
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Du er en særlig nydelig og smuk kvinde @Nemtøs<3

Skrevet
FrokostUartig skrev, for 5 timer siden:

... andre som også nyder den insisterende duft på krop og hænder post-sex ?

Der er intet mere uartigt end at dufte af sex og sperm og sved...

Længe leve sommeren,  som binder disse dufte til den varme hud - selv efter et bad...

Yeah !

Jeg bruger altid handsker, og kunne jeg møde Egon ved Vesterfængsel vil jeg heller dufte til planerne end cigaren. Men ok, hver sin lyst :-) 

Skrevet
Agetha skrev, for 3 minutter siden:

Jeg bruger altid handsker, og kunne jeg møde Egon ved Vesterfængsel vil jeg heller dufte til planerne end cigaren. Men ok, hver sin lyst :-) 

Du gør brug af handsker ved sex ???? (og du gør dig ikke udi i dominans vel ? for så gav det mening...)

Jamen jeg er glad for at være så tøjtet, at dufte og væsker står højt på min kink-liste... Dirty slutty and proud of it ! ;)

Skrevet
FrokostUartig skrev, for 5 minutter siden:

Du gør brug af handsker ved sex ???? (og du gør dig ikke udi i dominans vel ? for så gav det mening...)

Jamen jeg er glad for at være så tøjtet, at dufte og væsker står højt på min kink-liste... Dirty slutty and proud of it ! ;)

Jeg gør mig ikke i dominans det ville jeg aldrig kunne beherske, men tror faktisk jeg har har arvet et gen på det område. Med eller uden handsker.

Jeg elsker handsker, mest om vinteren når jeg fryser, du må nyde dine dufte mens min fantasi om Egon foran Vester ikke er ringere nydelse i duftsegmentet.

:-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.