Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Perverteret kink

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

... andre som også nyder den insisterende duft på krop og hænder post-sex ?

Der er intet mere uartigt end at dufte af sex og sperm og sved...

Længe leve sommeren,  som binder disse dufte til den varme hud - selv efter et bad...

Yeah !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Det skal jeg da huske næste gang hygiejne temaet dukker op. Ikke sikker på Katy Århus deler din begejstring:)

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Piraten - hahaha - jamen vi har heldigvis alle hver vores kink... - og hygiejne-temaet er vist ikke på bordet her.. (skriver, at selv efter bad dufter den varme hud jo... det sætter sig.. på den skønneste måde...)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten

Åh ja, sidder faktisk lige og læser endnu en tråd hvor Katy endnu engang kommenterer på hygiejne. Men du har ret, hver sin lyst, heldigvis. Jeg synes nu heller ikke at sved lugter grimt, hvis man i øvrigt er nyvasket. Mit kink; en velplejet krop, som man kan se er godt brugt, med ar, strækmærker, rynker, en lok hår der har undgået hårfarven, lidt for solbrændt. Hov, der løb det vist af med mig;)

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Kan  dufte  mine egne  safter  på  mine  hænder  og  fra  mit skød,  blev  drivende  våd  i skoven i formiddags.. og  duften  af  pik  og  mit  spyt  i ansigtet.. Kan  nyde  nydelsen  lidt  længere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Piraten skrev, for 4 minutter siden:

I er sgu nogle perverse tøser. I love it:D

Vh. Piraten

Du  skulle  bare  vide  hvad  vi kan finde  på  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Nydelige og  smukke  kvinder  på overfladen... men får  vi  lov  er  vi  maks nasty

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
Nemtøs skrev, for 7 minutter siden:

Nydelige og  smukke  kvinder  på overfladen... men får  vi  lov  er  vi  maks nasty

My kind of girls. Ihhh altså<3

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er dog megalangt over de 55, så den går nok ikke :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
Nemtøs skrev, for 42 minutter siden:

Og det er vi vist mange, som er taknemmelige for. :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Jeg er dog megalangt over de 55, så den går nok ikke :D

Der  er  ikke  noget  så  dejligt  som  en  voksen  mand  <3.  En  mand  kan  ikke  blive  for  gammel,  kun  være  for  ung. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 51 minutter siden:

Nå, I kender altså hinanden?

Nope  men  jeg  har  læst  med @FrokostUartigs indlæg.  Hun  virker  fræk og  ligetil 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Der  er  ikke  noget  så  dejligt  som  en  voksen  mand  <3.  En  mand  kan  ikke  blive  for  gammel,  kun  være  for  ung. 

Tak for de smukke ord. Jeg er helt enig i substansen og kan tidsmæssigt ikke klare mig med et statsligt frokostpausebesøg :D. Betalt eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 time siden:

@Piraten - hahaha - jamen vi har heldigvis alle hver vores kink... - og hygiejne-temaet er vist ikke på bordet her.. (skriver, at selv efter bad dufter den varme hud jo... det sætter sig.. på den skønneste måde...)

Hmmm, så tør jeg slet ikke tænke på dig, hvis du havde været med på sejlturen i min Larsen28 til Gotland for nogle år siden. Her var der ikke – udover oceanet – bademuligheder i hele sex døgn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Borende X - det bedste vand til rengøring er da havvand.. - jeg er tidligere sømand (ell noget lign.) - såååå..... har bestemt vasket mig selv i meget havvand igennem tiden....

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden:

@Borende X - det bedste vand til rengøring er da havvand.. - jeg er tidligere sømand (ell noget lign.) - såååå..... har bestemt vasket mig selv i meget havvand igennem tiden....

Hæhæ, med dig ombord skulle jeg altså i det fri have spulet dæk og i kahytten have pulet ... Nårh nej, jeg er jo langt over de 55.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

Der er altså noget frækt ved at hoppe direkte i tøjet efter heftig morgen sex og så gå til bageren efter rundstykker og basser :-)

Bare rolig : jeg tager altid bad efter morgen maden og skifter til rent tøj !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tuareg
Nemtøs skrev, for 4 timer siden:

Du er en særlig nydelig og smuk kvinde @Nemtøs<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
FrokostUartig skrev, for 5 timer siden:

... andre som også nyder den insisterende duft på krop og hænder post-sex ?

Der er intet mere uartigt end at dufte af sex og sperm og sved...

Længe leve sommeren,  som binder disse dufte til den varme hud - selv efter et bad...

Yeah !

Jeg bruger altid handsker, og kunne jeg møde Egon ved Vesterfængsel vil jeg heller dufte til planerne end cigaren. Men ok, hver sin lyst :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Agetha skrev, for 3 minutter siden:

Jeg bruger altid handsker, og kunne jeg møde Egon ved Vesterfængsel vil jeg heller dufte til planerne end cigaren. Men ok, hver sin lyst :-) 

Du gør brug af handsker ved sex ???? (og du gør dig ikke udi i dominans vel ? for så gav det mening...)

Jamen jeg er glad for at være så tøjtet, at dufte og væsker står højt på min kink-liste... Dirty slutty and proud of it ! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
FrokostUartig skrev, for 5 minutter siden:

Du gør brug af handsker ved sex ???? (og du gør dig ikke udi i dominans vel ? for så gav det mening...)

Jamen jeg er glad for at være så tøjtet, at dufte og væsker står højt på min kink-liste... Dirty slutty and proud of it ! ;)

Jeg gør mig ikke i dominans det ville jeg aldrig kunne beherske, men tror faktisk jeg har har arvet et gen på det område. Med eller uden handsker.

Jeg elsker handsker, mest om vinteren når jeg fryser, du må nyde dine dufte mens min fantasi om Egon foran Vester ikke er ringere nydelse i duftsegmentet.

:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...