Hop til indhold
McLovin

Domina bedre end Yssa

Recommended Posts

Er der nogle aktive glædespiger som tilbyder dominans ala. Yssa i København / Amagerområdet? Hvis det kan gøres billigere og/eller bedre er jeg åben for henvisninger.

Apropos ala Yssa’ måde at gøre det på - i hvert fald hvad jeg har oplevet, så er det seksuelt underspillet. Jeg er ikke til at blive hængt op på et kors og udplugget i hovede og røv. Desværre har jeg oplevet at andre piger har det på menuen fordi dominans er efterspurgt, men derudover har de ikke virket særlig dominerende i deres adfærd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Yssa en enkelt gang , meget sød og extrem lille lækker sag,mht hendes dominans kunne jeg ikke pejle mig ind på hvor meget hun kan der, da jeg var der havde jeg bare en ubændig trang til at blive brugt med strap-on ,men hun ser fræk ud...så jeg er med på en lytter her også....

PS savner sgu Sara Domina der holdt til i Søborg , hun vidste hvordan man skulle bruges , men desværre er hun stoppet og taget hjem til Spanien.. :-(

 

Redigeret af pdrhan

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 7 minutter siden:

Har besøgt Yssa en enkelt gang , meget sød og extrem lille lækker sag,mht hendes dominans kunne jeg ikke pejle mig ind på hvor meget hun kan der, da jeg var der havde jeg bare en ubændig trang til at blive brugt med strap-on ,men hun ser fræk ud...så jeg er med på en lytter her også....

PS savner sgu Sara Domina der holdt til i Søborg , hun vidste hvordan man skulle bruges , men desværre er hun stoppet og taget hjem til Spanien.. :-(

 

Besøgte hende for år tilbage ved Øresundsvej på Amager. Der synes jeg at det har lidt for hardcore. Ellers var jeg bare ikke parat til det. Men tog chancen igen for lidt over en måned siden hvor hun var tilbage på Amager. Og her synes jeg at det var ret ophidsende at forgude hendes ben og fødder. Hvor hun derefter gav mig et footjob, hvor til hun begyndte at spytte på mig og tale ned til mig. Hvorefter hun selvfølgelig “tvang” mig til at slikke min egen sæd af hendes fødder. Ikke hver dags kost, men meget sjovt at spice med en gang i mellem. Dog trak det ned at hun ikke helt overholdte den time som aftalen lagde op til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 26 minutter siden:

Besøgte hende for år tilbage ved Øresundsvej på Amager. Der synes jeg at det har lidt for hardcore. Ellers var jeg bare ikke parat til det. Men tog chancen igen for lidt over en måned siden hvor hun var tilbage på Amager. Og her synes jeg at det var ret ophidsende at forgude hendes ben og fødder. Hvor hun derefter gav mig et footjob, hvor til hun begyndte at spytte på mig og tale ned til mig. Hvorefter hun selvfølgelig “tvang” mig til at slikke min egen sæd af hendes fødder. Ikke hver dags kost, men meget sjovt at spice med en gang i mellem. Dog trak det ned at hun ikke helt overholdte den time som aftalen lagde op til. 

Er Yssa på amager nu? Sidst jeg besøgte hende var det i Valby....

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 4 minutter siden:

Er Yssa på amager nu? Sidst jeg besøgte hende var det i Valby....

Nej nu er hun på Østerbro. Var i slutningen af marts / start april

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest naughtypatrick
McLovin skrev, den 8/5/2018 at 19:42:

Er der nogle aktive glædespiger som tilbyder dominans ala. Yssa i København / Amagerområdet? Hvis det kan gøres billigere og/eller bedre er jeg åben for henvisninger.

Apropos ala Yssa’ måde at gøre det på - i hvert fald hvad jeg har oplevet, så er det seksuelt underspillet. Jeg er ikke til at blive hængt op på et kors og udplugget i hovede og røv. Desværre har jeg oplevet at andre piger har det på menuen fordi dominans er efterspurgt, men derudover har de ikke virket særlig dominerende i deres adfærd.

Nu har Yssa ikke noget kors eller lignende, så hvor du har det fra ville jeg gerne vide :D hun har sine ting med som strapon, reb, håndjern og latex, men ellers hun hvad der er - samt hendes sexede lille krop. Jeg forguder også hendes fødder - hun er meget åben, du skal bare fortælle hvad du kan lide og ikke lide.

angående andre, så er der MANGE der skrive dominans, men ikke aner noget om det - så træd varsomt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...