Hop til indhold
Guest Per6sil

Siam Orchid Massage og Spa i Virum - Danmarks bedste thai klinik ?

Recommended Posts

LarssraL skrev, for 2 timer siden:

 

PS.: Der kommer sikkert en respons på dette skriv, hvilket er helt ok og det er ligeledes også helt ok at være uening.
     Jeg skriver kun denne ene tekst.

Det her er et forum for forbrugeroplysning. Sandfærdig information om både det sure og det søde er det som disse spalter er beregnet på, da det er det som giver værdi for os alle.

At den livsfilosofi du så i øvrigt udtrykker, kan være ganske fornuftig er så noget andet... helt andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
LarssraL skrev, den 1.4.2019 at 09:10:

Jeg fandt dette forum da jeg søgte på Siam Orchid Massage & Spa.

 
Mit indtryk at Siam Orchid Massage & Spa er udelukkende posetivt.
Jeg har besøgt stedet 5 gange og haft 4 forskellige behandlere, der alle har haft en venlig, posetiv og professionel tilgang til besøget.
Alle massører sikrede løbende, at behandlingens intensitet matchede mit behov, så jeg fik det optimale ud af massagen.
Ømme muskler i nakke, skuldre, ryg mm. blev der taget hånd om og jeg vil bestemt besøge stedet igen.
 
At der bliver brugt så  megen energi på negativitet i denne "tråd", er mig ubegribeligt.
Brug tid på at dyrke det positive.
Når man fokusere mere og mere på det positive, er det sværere at finde noget negativt.
Og hvorfor hele tiden gå rundt og tænke på noget som gør dig sur eller trist ? Det er livet da for kort til !!!
Mange fortæller gerne deres livshistorie primært ud fra de dårlige ting de har oplevet.
Du er selv herre over dit liv og dermed er det også dig selv der sætter dagsordenen for hvor lykkelig du er – det er IKKE naboen.
Du har til enhver tid mulighed for at ændre dit liv uanset hvad.
 
Stof til eftertankte :
  • “Stop letting people who do so little for you control so much of your mind, feelings and emotions” – Will Smith
  • “Always think extra hard before crossing over to a bad side, if you were weak enough to cross over, you may not be strong enough to cross back!” ― Victoria Addino
  • “If you are positive, you’ll see opportunities instead of obstacles.” ― Widad Akrawi
  • “If you have good thoughts they’ll shine on your face like sun beams and you will always look lovely.” – Roald Dahl
  • “A positive attitude causes a chain reaction of positive thoughts, events and outcomes. It is a catalyst and it sparks extraordinary results.” —Wade Boggs
  • “A positive attitude can really make dreams come true—it did for me.” —David Bailey
  • “You cannot have a positive life and a negative mind.” —Joyce Meyer
 
En rigtig god dag til jer alle.
 
LarssraL
 
 
PS.: Der kommer sikkert en respons på dette skriv, hvilket er helt ok og det er ligeledes også helt ok at være uening.
     Jeg skriver kun denne ene tekst.

Super gode og brugbare citater. Det vil jeg helt sikkert tage med mig ind i spa'en.

Må jeg i øvrigt anbefale lommefilosofiforum.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jaaaa det lyder jo helt fantastisk...

Jeg ringede igår og bestilte tid til en gang JabKrasai massage idag, 1 time til kr. 500,00 det er en god pris :)

Jeg kom kl 14 som aftalt og blev mødt af en thai pige der ikke talte hverken dansk eller engelsk, og efter en hel del palaver kom der en anden thai pige der kunne snakke dansk og hun forklarede stolpe op og stolpe ned på thai hvad der skulle ske, og fortalte mig flere gange at "min" massør havde prøvet det før.

Lidt massage dvs 2-3 strøg på rygstykkerne, så mere olie på og jeg tænkte "fedt nu bliver der taget fat" men nej.... så nussede hun mine baller i 20 min,  og jeg mener nussede og ikke på nogen måde masserede, hvorefter min tålmodighed var ved at slippe op og nu var hun nødt til at indrømme at hun ikke havde prøvet det før...jeg var på kogepunktet jeg havde jo lavet en aftale dagen før.

Så mente hun at jeg skulle betale kr. 300 for massage - og her sagde jeg blankt nej - nu kom hende der snakkede dansk ind igen og jeg forklarede hende sagens sammenhæng men hun mente også at jeg skulle betale for den massage jeg ikke havde fået, og ringede til indehaveren som jeg sagde jeg gerne ville snakke med...men kom ikke til det :(

Det endte med at jeg bare gik min vej, vred og uden at betale.

 

SÅ NEJ.... DET ER PÅ INGEN MÅDE DANMARKS BEDSTE THAI KLINIK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer9 skrev, for 2 timer siden:

Jaaaa det lyder jo helt fantastisk...

Jeg ringede igår og bestilte tid til en gang JabKrasai massage idag, 1 time til kr. 500,00 det er en god pris :)

Jeg kom kl 14 som aftalt og blev mødt af en thai pige der ikke talte hverken dansk eller engelsk, og efter en hel del palaver kom der en anden thai pige der kunne snakke dansk og hun forklarede stolpe op og stolpe ned på thai hvad der skulle ske, og fortalte mig flere gange at "min" massør havde prøvet det før.

Lidt massage dvs 2-3 strøg på rygstykkerne, så mere olie på og jeg tænkte "fedt nu bliver der taget fat" men nej.... så nussede hun mine baller i 20 min,  og jeg mener nussede og ikke på nogen måde masserede, hvorefter min tålmodighed var ved at slippe op og nu var hun nødt til at indrømme at hun ikke havde prøvet det før...jeg var på kogepunktet jeg havde jo lavet en aftale dagen før.

Så mente hun at jeg skulle betale kr. 300 for massage - og her sagde jeg blankt nej - nu kom hende der snakkede dansk ind igen og jeg forklarede hende sagens sammenhæng men hun mente også at jeg skulle betale for den massage jeg ikke havde fået, og ringede til indehaveren som jeg sagde jeg gerne ville snakke med...men kom ikke til det :(

Det endte med at jeg bare gik min vej, vred og uden at betale.

 

SÅ NEJ.... DET ER PÅ INGEN MÅDE DANMARKS BEDSTE THAI KLINIK

 

Sur oplevelse, men hvor står der på menu kortet at man kan få  JabKrasai for det kan jeg ikke se, så er du sikker på det er det rigtige sted du anmelder ? :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 2 timer siden:

Sur oplevelse, men hvor står der på menu kortet at man kan få  JabKrasai for det kan jeg ikke se, så er du sikker på det er det rigtige sted du anmelder ? :unsure:

Når man ringer og spørger og de siger at det kan jeg sagtens få må man jo forvente at alt er ok....ikk'

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer9 skrev, den 24/4/2019 at 23:27:

Når man ringer og spørger og de siger at det kan jeg sagtens få må man jo forvente at alt er ok....ikk'

Men til den pris du nævner, burde du kunne sige dig selv, at der er tale om en misforståelse ! Come on...give the place some credit !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, den 3/4/2018 at 16:38:

Det er forresten meget underligt at bruge så meget energi på at fortælle om parkeringspladser, afstand fra S-tog samt lille 180. Eneste mangel er vel afstand fra nærmeste lufthavn.

 

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, den 8.5.2019 at 18:49:

Og?

lugter måske af en bruger der lige er oprettet for at skrive en positiv anmeldelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en praktisk info til dem, der har tænkt sig at tage bussen til stedet;

Linie 184 (og ikke 180) kører og stopper på Kongevejen ud for Bredesvinget :)

Læser gerne mere om erfaringer med Alice især fra dem, som har fået mere end blot massage, da hun i den grad frister ;) specielt bedømt ud fra billederne :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Benja

Lucky U. Alice er simpelthen dronningen af thai massage i Danmark .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Benja
frisk fyr nsj skrev, den 24/4/2019 at 20:01:

Sur oplevelse, men hvor står der på menu kortet at man kan få  JabKrasai for det kan jeg ikke se, så er du sikker på det er det rigtige sted du anmelder ? :unsure:

Det er helt klart det forkerte sted, du anmelder. Denne tråd omhandler Siam Orchid i Virum på Kongevejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trompeten skrev, den 1.6.2019 at 14:08:

Kommer lige fra et besøg hos Alice

Det var på alle måder en super oplevelse.

I den dyre ende men rigtig god.

:-)

Min nysgerrighed osv stiger ;) derfor kan jeg ikke dy mig fra at spørge, om du kan uddybe hvad; din super oplevelse med Alice bestod af?...hvad indeholdt menuen :rolleyes:

Samt hvad kostede din super oplevelse med hende? 

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forstår jeg, men synes omvendt ikke det fair at gengive ydelser eller priser der ikke fremgår af annoncen.

Vil dog tilføje at prisen blev noget over hvad jeg planlagt så hvis det bliver en gentagelse skal den aftales inden flagstangen er hejst :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trompeten skrev, den 2.6.2019 at 20:37:

Det forstår jeg, men synes omvendt ikke det fair at gengive ydelser eller priser der ikke fremgår af annoncen.

Vil dog tilføje at prisen blev noget over hvad jeg planlagt så hvis det bliver en gentagelse skal den aftales inden flagstangen er hejst :-)

 

Det er dét, de kan. Sælge, sælge, sælge. Og hvis du ikke køber mere, så falder servicen gevaldigt på det, du købte fra start.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En underlig indstilling !!
Hver gang der kommer en god anmeldelse, er der flere, som mener det er reklame ??
Det eneste i får ud af det, er at der ikke er nogle, som gider skrive anmeldelser mere !!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

@kette Moderator har på annan plats i Eroguide tagit upp detta med att beskylla varandra för att posta reklam (dvs fake) recensioner.  Man ser allt annat än positivt på sådana recensioner, men är också tydliga med att man vill ha misstankarna om ”fakes” sända till sig via ”rapporter” länken, eftersom man inte har tid att läsa alla inlägg i anslutning till när inläggen postas på forumet.  Man vill inte heller ha de medföljande flame-wars som oftast hör till dylika recensioner.

Jag kan själv inte ta ställning till inlägget eller salongen, för jag har aldrig besökt dem.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 21 timer siden:

@kette Moderator har på annan plats i Eroguide tagit upp detta med att beskylla varandra för att posta reklam (dvs fake) recensioner.  Man ser allt annat än positivt på sådana recensioner, men är också tydliga med att man vill ha misstankarna om ”fakes” sända till sig via ”rapporter” länken, eftersom man inte har tid att läsa alla inlägg i anslutning till när inläggen postas på forumet.  Man vill inte heller ha de medföljande flame-wars som oftast hör till dylika recensioner.

Jag kan själv inte ta ställning till inlägget eller salongen, för jag har aldrig besökt dem.  

Hvis du ikke har besøgt stedet, hvorfor så blande sig i debatten ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaime skrev, for 18 minutter siden:

Hvis du ikke har besøgt stedet, hvorfor så blande sig i debatten ?

Alle kan vel komme med sit besyv med, hvis man har lyst til at "blande sig",......... præcis som både du og jeg gør nu;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...