Hop til indhold
Guest Per6sil

Siam Orchid Massage og Spa i Virum - Danmarks bedste thai klinik ?

Recommended Posts

Per6sil skrev, for 48 minutter siden:

Blot for god ordens skyld vil jeg nævne, at jeg har været lykkeligt gift med samme - danske kvinde - i 35 år, men derfor kan man jo godt få lidt ekstra forkælelse andetsteds en gang imellem.

Jeg ville såmænd bare give stedet lidt god omtale som tak for en pragtfuld oplevelse. Men det bliver tilsyneladende ikke taget alt for positivt op blandt mange af debattørerne. Men dem om det. De har fået en fair beskrivelse af klinikken og de skønne kvinder, og så er det jo helt op til den enkelte, om man vil tjekke stedet ud. Det er jo værst for dem, hvis de ikke aflægger et besøg.

Og nej, jeg hedder ikke Knud, er ikke involveret i forretningen og har intet privat med kvinderne at gøre ...... jeg er bare en tilfreds kunde.

Du er med andre ord bare en sober kunde :)

Beklager, hvis jeg har fornærmet dig med alt det andet. Men derfor holder jeg nu alligevel fingre krydset for, at de holder skansen på Siam Orchid. Der er rigeligt med grå-zone-søle andre steder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Per6sil
Virgula skrev, for 13 minutter siden:

Du er med andre ord bare en sober kunde :)

Beklager, hvis jeg har fornærmet dig med alt det andet. Men derfor holder jeg nu alligevel fingre krydset for, at de holder skansen på Siam Orchid. Der er rigeligt med grå-zone-søle andre steder. 

 

 

Virgula skrev, for 13 minutter siden:

Du er med andre ord bare en sober kunde :)

Beklager, hvis jeg har fornærmet dig med alt det andet. Men derfor holder jeg nu alligevel fingre krydset for, at de holder skansen på Siam Orchid. Der er rigeligt med grå-zone-søle andre steder. 

 

Enig .... og no bad feelings ..".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 13 timer siden:

Jeg synes ikke, at dette kan være et udgangspunkt for kritik. Selv bryder jeg mig ikke at bruge vulgære udtryk i mine oplevelsesberetninger.

Spot On!!

Jeg deler deler din holdning, med dig BX:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Per6sil

Så har jeg været til massage endnu et par gange. Har prøvet både Chinda og Alice endnu engang. Og jeg kan stadigvæk kun anbefale klinikken: rent & pænt, flotte kvinder og rigtig, rigtig dejlig massage.

og nej, jeg har intet med stedet at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Per6sil skrev, den 20/4/2018 at 14:50:

Så har jeg været til massage endnu et par gange. Har prøvet både Chinda og Alice endnu engang. Og jeg kan stadigvæk kun anbefale klinikken: rent & pænt, flotte kvinder og rigtig, rigtig dejlig massage.

og nej, jeg har intet med stedet at gøre.

Ved du(eller en anden) hvad der er indeholdt i pakken "Orchid body spa/ 60 min ( massage 30min+ Jacuzzi 30min)" til 1200. Er det vitterligt bare massage og så jacuzzi? For så virker det en anelse pebret, synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som nævnt i en anden tråd har jeg været på klinikken i Virum et par gange og jeg er også meget begejstret - især for Alice som tidlige vist var ved dronningens Tværgade. Jeg er vild med hendes fortrin og hendes generelle attitude og service. Klinikken er også ren og tangerende til flot. Det med parkering mm går jeg ikke så meget op i (snupper bussen). Eneste lille minus er priserne som er en smule højere end visse andre steder. 

Prøv det!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Per6sil
puj skrev, den 21/4/2018 at 10:13:

Taler Alice dansk og/ eller engelsk??

Alice taler et rigtig godt dansk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Per6sil
atmos skrev, for 14 timer siden:

Som nævnt i en anden tråd har jeg været på klinikken i Virum et par gange og jeg er også meget begejstret - især for Alice som tidlige vist var ved dronningens Tværgade. Jeg er vild med hendes fortrin og hendes generelle attitude og service. Klinikken er også ren og tangerende til flot. Det med parkering mm går jeg ikke så meget op i (snupper bussen). Eneste lille minus er priserne som er en smule højere end visse andre steder. 

Prøv det!!

Hellere 500 for en god massage end 300 for en gang flytning af olie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thailove23 skrev, den ‎03‎-‎04‎-‎2018 at 12:24:

Underligt svar at give til en god anmeldese. 

Støtter lige The Rider her...SAMTLIGE Per5sil's indlæg er ros af Siam Orchid...så mon ikke det er skjule reklame ????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke bare at tage af sted ned til dem og se hvad de tilbyder, tænker hvis vi er så mange der ikke kender dem nok til at kunne be/afkræfte den sorber herrers indlæg? :)  Atmos "lyder" da også begejstret om ikke andet end for et par gode fortrin ;) 

Redigeret af Prostate massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Per6sil

Ja, hun ER lækker, og så har hun en utrolig ro og sødme .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Per6sil
Johnsonrocks skrev, den 25/4/2018 at 15:26:

Støtter lige The Rider her...SAMTLIGE Per5sil's indlæg er ros af Siam Orchid...så mon ikke det er skjule reklame ????

 

Johnsonrocks skrev, den 25/4/2018 at 15:26:

Støtter lige The Rider her...SAMTLIGE Per5sil's indlæg er ros af Siam Orchid...så mon ikke det er skjule reklame ????

Du har næsten ret: det er reklame, men den er ikke skjult. Jeg håber, der kommer flere kunder, så salonen ikke lukker. Flere kunder = større overskud = større sandsynlighed for at salonen har åbent mange år endnu. Jeg vil i hvert tilfælde gerne være gæst der mange år frem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til forskel fra flere andre, som stiller sig kritiske overfor @guest Per6sil, så har jeg været på stedet. Det forholder sig, som der beskrives i indlægget, så "reklamen" passer - stedet har disse faciliteter/forhold og Alice er bare en perle :wub:. Per6sil, måske overdriver du en smule, men jeg vælger at stole på, at du er en ordentlig mand af den gamle skole. ;-) 

Og i tilfælde af spørgsmålet stilles: nej, jeg ved ikke hvad specialtilbuddene indeholder på deres menu. Der må man selv kridte skoene og prøve det af. :P

God dag til alle! 

PS! Da jeg indtil videre kun har været der en enkelt gang, så kan jeg ikke kalde det "Danmarks bedste", men jeg har været hos så rigeligt hos andre til at sige følgende:

- jeg vender tilbage til Siam og Alice

- det gør jeg ikke til langt størsteparten af de andre

 

 

 

Redigeret af Fekser
grammatik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Per6sil skrev, den 3/4/2018 at 10:48:

Jeg besøgte Siam Orchid Massage og Spa på Kongevejen 172 i Virum for første gang i torsdags. Og det bliver bestemt ikke sidste gang. Kommer man i bil, er det let at finde et sted at parkere, enten på Kongevejen eller på Bredesvinget. Klinikken ligger på et lille butikstorv mellem de 2 veje. Kommer man med S-toget til Virum er der ca. 10 minutters gang til klinikken, og endelig kører bus 180 næsten til døren.

Så et 10-tal for tilgang til klinikken.

 

Jeg havde bestilt en times olie/tantra massage hos Alice kl. 14 og ankom 5 minutter for tidligt. Ringede på og døren blev straks åbnet af en lille, meget flot kvinde – kvinde med stort ”K” - med det smukkeste ansigt og et helt fantastisk smil og strålende øjne med ægte thailandsk varme. Jeg skal love for, at jeg følte mig velkommen.

Så også et 10-tal for velkomsten og massøsen.

 

Lokalerne er flotte og virker meget rene. Og i selve massagerummet var det et vindue med en persienne, der tillod et behageligt lys at trænge ind. Dejligt i stedet for de meget skumle belysninger der findes i de fleste thai klinikker. På væggen var der et spejl, så man kunne følge lidt med i, hvad der foregik på bagsiden af kroppen. Og indimellem var der øjenkontakt i spejlet, og så blev man belønnet med et dejligt smil. Temperaturen i lokalet var perfekt.

Så lokalerne får sandelig også et 10-tal.

 

Og så det allervigtigste ….. behandlingen. Fantastisk, intet mindre. Op på briksen med åndehul til næse og mund. Først lidt trykken på ben, baller, ryg og skuldre – hele tiden med håndklæder om de områder, der ikke var under behandling. Skønt. Så kom der gang i olien og en lettere hård massage af nakke, skuldre og ryg. Der var mange myoser, som blev behandlet one-by-one, og jeg kunne simpelthen mærke en behagelig forbedring lidt efter lidt. Efter ryggen fik ballerne, benene og fødderne en tilsvarende behandling med samme effekt. Endelig blev forsiden masseret, og både ben, mave, bryst og arme fik en dejlig tur. Under hele behandlingen slap jeg for al den snak, der foregår på mange andre thai steder, så der var ro til bare at nyde og slappe af. Og så var tiden gået, eller rettere fløjet afsted. Jeg blev tilbudt Thailandsk the og/eller vand som afslutning på behandlingen. Et dejligt farvel og på snarlig gensyn.

Massagen scorede som minimum også et 10-tal. Den bedste massage jeg nogensinde har fået både her i Danmark og i det store udland. Jeg var slet ikke klar over, at min krop indeholder så mange nervespidser og zoner ..... tænk, at jeg skulle være over 60 år, før jeg fandt ud af det.

 

Og så vil jeg også lige rose hjemmesiden ”siamorchidmassage.com”. Flot og overskuelig. Den mangler dog at blive helt opdateret med oplysninger og spa og sauna. Men det er jeg sikker på, snart kommer på plads.

Så hjemmesiden fortjener et 9-tal.

 

Så alt i alt en klinik, der oser langt væk af klasse og kvalitet. Jeg glæder mig allerede til mit næste besøg, og mon ikke også jeg skal stifte bekendtskab med den anden massøse, Chinda, og måske endog en tur i spa og sauna.

 

Priserne er en anelse højere end hos en gennemsnitlig thai klinik, men kvalitet koster jo, og jeg skal i hvert tilfælde ikke andre steder, så længe Siam Orchid eksisterer med det nuværende personale. Det må være et af Danmarks bedste thai steder.

 

Bare to banale spørgsmål: hvad betalte du, - og - arbejder pigerne nøgne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
basekill skrev, den ‎30‎-‎04‎-‎2018 at 21:31:

Alt andet lige, Alice er virkelig virkelig lækker

Enig !!! Alice er piv hamrende lækker (og i den dyre ende) jeg havde den fedeste tur med hende for nyligt. De store - som i store - bryster blev kørt rundt i mit hoved og på min krop.....og alt kunne lade sig gøre :-) …. jeg skal derned igen meget snart.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Johnsonrocks skrev, for 1 time siden:

.....og alt kunne lade sig gøre :-) ….

Et diskret spørgsmål: Mener du alt som i ALT?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, Lige nu:

yes.....

MEN som hos alle andre thai piger er de meget selektive hvem det tilbyder det hele. - det drejer sig om kemi, hygiejne, stil og måske at man er kommet der nogle gange stille og roligt uden straks at forsøge at få fp…..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fandt dette forum da jeg søgte på Siam Orchid Massage & Spa.

 
Mit indtryk at Siam Orchid Massage & Spa er udelukkende posetivt.
Jeg har besøgt stedet 5 gange og haft 4 forskellige behandlere, der alle har haft en venlig, posetiv og professionel tilgang til besøget.
Alle massører sikrede løbende, at behandlingens intensitet matchede mit behov, så jeg fik det optimale ud af massagen.
Ømme muskler i nakke, skuldre, ryg mm. blev der taget hånd om og jeg vil bestemt besøge stedet igen.
 
At der bliver brugt så  megen energi på negativitet i denne "tråd", er mig ubegribeligt.
Brug tid på at dyrke det positive.
Når man fokusere mere og mere på det positive, er det sværere at finde noget negativt.
Og hvorfor hele tiden gå rundt og tænke på noget som gør dig sur eller trist ? Det er livet da for kort til !!!
Mange fortæller gerne deres livshistorie primært ud fra de dårlige ting de har oplevet.
Du er selv herre over dit liv og dermed er det også dig selv der sætter dagsordenen for hvor lykkelig du er – det er IKKE naboen.
Du har til enhver tid mulighed for at ændre dit liv uanset hvad.
 
Stof til eftertankte :
  • “Stop letting people who do so little for you control so much of your mind, feelings and emotions” – Will Smith
  • “Always think extra hard before crossing over to a bad side, if you were weak enough to cross over, you may not be strong enough to cross back!” ― Victoria Addino
  • “If you are positive, you’ll see opportunities instead of obstacles.” ― Widad Akrawi
  • “If you have good thoughts they’ll shine on your face like sun beams and you will always look lovely.” – Roald Dahl
  • “A positive attitude causes a chain reaction of positive thoughts, events and outcomes. It is a catalyst and it sparks extraordinary results.” —Wade Boggs
  • “A positive attitude can really make dreams come true—it did for me.” —David Bailey
  • “You cannot have a positive life and a negative mind.” —Joyce Meyer
 
En rigtig god dag til jer alle.
 
LarssraL
 
 
PS.: Der kommer sikkert en respons på dette skriv, hvilket er helt ok og det er ligeledes også helt ok at være uening.
     Jeg skriver kun denne ene tekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...