Hop til indhold
Guest Per6sil

Siam Orchid Massage og Spa i Virum - Danmarks bedste thai klinik ?

Recommended Posts

Guest Per6sil

Jeg besøgte Siam Orchid Massage og Spa på Kongevejen 172 i Virum for første gang i torsdags. Og det bliver bestemt ikke sidste gang. Kommer man i bil, er det let at finde et sted at parkere, enten på Kongevejen eller på Bredesvinget. Klinikken ligger på et lille butikstorv mellem de 2 veje. Kommer man med S-toget til Virum er der ca. 10 minutters gang til klinikken, og endelig kører bus 180 næsten til døren.

Så et 10-tal for tilgang til klinikken.

 

Jeg havde bestilt en times olie/tantra massage hos Alice kl. 14 og ankom 5 minutter for tidligt. Ringede på og døren blev straks åbnet af en lille, meget flot kvinde – kvinde med stort ”K” - med det smukkeste ansigt og et helt fantastisk smil og strålende øjne med ægte thailandsk varme. Jeg skal love for, at jeg følte mig velkommen.

Så også et 10-tal for velkomsten og massøsen.

 

Lokalerne er flotte og virker meget rene. Og i selve massagerummet var det et vindue med en persienne, der tillod et behageligt lys at trænge ind. Dejligt i stedet for de meget skumle belysninger der findes i de fleste thai klinikker. På væggen var der et spejl, så man kunne følge lidt med i, hvad der foregik på bagsiden af kroppen. Og indimellem var der øjenkontakt i spejlet, og så blev man belønnet med et dejligt smil. Temperaturen i lokalet var perfekt.

Så lokalerne får sandelig også et 10-tal.

 

Og så det allervigtigste ….. behandlingen. Fantastisk, intet mindre. Op på briksen med åndehul til næse og mund. Først lidt trykken på ben, baller, ryg og skuldre – hele tiden med håndklæder om de områder, der ikke var under behandling. Skønt. Så kom der gang i olien og en lettere hård massage af nakke, skuldre og ryg. Der var mange myoser, som blev behandlet one-by-one, og jeg kunne simpelthen mærke en behagelig forbedring lidt efter lidt. Efter ryggen fik ballerne, benene og fødderne en tilsvarende behandling med samme effekt. Endelig blev forsiden masseret, og både ben, mave, bryst og arme fik en dejlig tur. Under hele behandlingen slap jeg for al den snak, der foregår på mange andre thai steder, så der var ro til bare at nyde og slappe af. Og så var tiden gået, eller rettere fløjet afsted. Jeg blev tilbudt Thailandsk the og/eller vand som afslutning på behandlingen. Et dejligt farvel og på snarlig gensyn.

Massagen scorede som minimum også et 10-tal. Den bedste massage jeg nogensinde har fået både her i Danmark og i det store udland. Jeg var slet ikke klar over, at min krop indeholder så mange nervespidser og zoner ..... tænk, at jeg skulle være over 60 år, før jeg fandt ud af det.

 

Og så vil jeg også lige rose hjemmesiden ”siamorchidmassage.com”. Flot og overskuelig. Den mangler dog at blive helt opdateret med oplysninger og spa og sauna. Men det er jeg sikker på, snart kommer på plads.

Så hjemmesiden fortjener et 9-tal.

 

Så alt i alt en klinik, der oser langt væk af klasse og kvalitet. Jeg glæder mig allerede til mit næste besøg, og mon ikke også jeg skal stifte bekendtskab med den anden massøse, Chinda, og måske endog en tur i spa og sauna.

 

Priserne er en anelse højere end hos en gennemsnitlig thai klinik, men kvalitet koster jo, og jeg skal i hvert tilfælde ikke andre steder, så længe Siam Orchid eksisterer med det nuværende personale. Det må være et af Danmarks bedste thai steder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så alt i alt en klinik, der oser langt væk af klasse og kvalitet ??????

Og din reklame oser også langt væk, godt forsøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Rider skrev, for 39 minutter siden:

Så alt i alt en klinik, der oser langt væk af klasse og kvalitet ??????

Og din reklame oser også langt væk, godt forsøg

Underligt svar at give til en god anmeldese. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Thailove23 skrev, 1 time siden:

Underligt svar at give til en god anmeldese. 

Måske, men Rideren har jo ret. Vent og se hvor mange indlæg TS kommer med....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok ikke flere , enten fordi han ikke gider høre på os eller også fordi han allerede har fundet det bedste sted i DK ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Rider skrev, for 4 timer siden:

Så alt i alt en klinik, der oser langt væk af klasse og kvalitet ??????

Og din reklame oser også langt væk, godt forsøg

Hmmm - der er vist et deja v’u her Rider : hvad er det lige i trådstarters indlæg der berettiger din kritik ?

Men ja - der er snart for mange smarte reklame indlæg her på siderne - vi rammes forskelligt : dette virker ikke som reklame på mig !

..... og hun ser sgu da sød og smilende ud på billederne :)

Jeg håber trådstarter gider beskrive sine oplevelser fortsat og undrer mig over at han blev over 60 før han debuterede !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Jeg synes ikke man  undgå at komme til at tænke på ordet “reklame” her. At komme ind fra højre og rose det hele til skyerne, uden at nævne et ord om tillægsydelser, det virker lidt underligt. 

Omvendt fejler stedet ifølge andre anmeldere vist ikke noget  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Det er forresten meget underligt at bruge så meget energi på at fortælle om parkeringspladser, afstand fra S-tog samt lille 180. Eneste mangel er vel afstand fra nærmeste lufthavn.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Thai-fan72 skrev, Lige nu:

Det er forresten meget underligt at bruge så meget energi på at fortælle om parkeringspladser, afstand fra S-tog samt lille 180. Eneste mangel er vel afstand fra nærmeste lufthavn.

Og nærmeste fiskerihavn...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Just denna kliniken behöver troligen inte hjälp av ”fakes”, Alice är ju väl känd, eller?

Är Riders tvärsäkra utpekande av OP som ”fake” eller ”reklam” baserat på Riders egna erfarenheter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lillemand

Jeg har vist ikke skrevet noget sted at trådstarters indlæg er "fake"

Jeg har skrevet at det var reklame for det pågældende sted

Hele måden indlægget er skrevet på med rene 10 taller af både det ene og andet, hvordan du kommer der til, hvor du kan parkere,

Hvordan han blev modtaget, pigens udseende mv.

ikke én lille bitte negativ ting, undtaget at hjemmesiden ikke er færdig endnu så kun 9 der.

Det indlæg er ikke skrevet for at give os et indblik i massagen det pågældende sted men er i mine øjne skrevet for at reklamere for stedet.

Det er jo ikke forbudt og reklamere.

Jeg har aldrig været på stedet, og påstår jo heller ikke at trådstarter lyver.

Det må jo være begrundelse nok for mit indlæg, der kommer ikke mere fra mig da jeg ikke vil ødelægge tråden

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes ikke man  undgå at komme til at tænke på ordet “reklame” her. At komme ind fra højre og rose det hele til skyerne, uden at nævne et ord om tillægsydelser....

 

Ja, fordi hvorvidt man kan have en god oplevelse står og falder med tillægsydelserne... Suk. :( 

Kunne det tænkes at de som leverer god service og massage, har deres værdighed i behold, og ikke bare vil sælge sex/malke deres kunder for sæd og penge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Ebden_jj skrev, for 7 minutter siden:

Ja, fordi hvorvidt man kan have en god oplevelse står og falder med tillægsydelserne... Suk. :( 

Kunne det tænkes at de som leverer god service og massage, har deres værdighed i behold, og ikke bare vil sælge sex/malke deres kunder for sæd og penge?

Jeg tror ikke helt du forstod min pointe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt se at det er en temmelig rosenrød beskrivelse af stedet. Men det er også en af de mere velskrevne anmeldelser, og du har ingen beviser for dine anklager!

Så mit argument er, hvorfor skulle anmelder skrive om ekstraydelser hvis vedkommende havde en rigtig god oplevelse med standard menuen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Ebden_jj skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan godt se at det er en temmelig rosenrød beskrivelse af stedet. Men det er også en af de mere velskrevne anmeldelser, og du har ingen beviser for dine anklager!

Så mit argument er, hvorfor skulle anmelder skrive om ekstraydelser hvis vedkommende havde en rigtig god oplevelse med standard menuen? 

Rolig rolig. Min såkaldte “anklage” er mest en undren over at et nyt medlem skriver en så velskrevet anmeldelse (som du selv skriver) på Eroguide. Altså sitet, hvor man mest af alt, navnet taget i betragtning, skriver om “erotiske” oplevelser. 

Nyt medlem kender også til 10-tals karaktersystemet, hvilket er meget godt gået. 

Bevares, vedkommende kan jo have fulgt med på sidelinjen, men så kunne han omvendt have skrevet, at ekstraydelser ikke er et issue for ham, eller hvad der nu måtte ligge til grund for det. 

Jeg har fuld respekt for klinikker der ikke tilbyder ekstra ydelser, men skal vi ikke være så ærlige, at det nok hører til fåtallet, og at det er de færreste der skriver om det her, uden at gøre opmærksom på det i anmeldelsen. 

Der er masser af fine anmeldelser af stedet i forvejen, men måske havde de behov for at booste renommeet lidt, og fint med det, hvis det er reklame. Jeg vil i dette tilfælde ikke kalde det decideret falsk reklame, for hende på billederne oppe over er rigeligt trækplaster, tænker jeg... men jeg sætter spørgsmålstegn ved om den er ægte... 

God aften. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Han er ny bruger og har kun skrevet dette ene indlæg. Ja, det lugter langt væk af reklame.

Mon ikke den tilfredse kunde hedder Knud og er den reelle ejer af etablissementet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kvaliteten ved thai-klinik-oplevelsen har altid for mig været den gode massage med mulighed for lidt ekstra intimitet. Nogle gange bliver det bare ved god massage, og det er fint. Det skal også helst blive ved de små underspillede hentydninger. Det er charmen i det. Jeg er ofte gået fra et sted, uden at pikken har været involveret i legen, og haft den bedste fornemmelse i både krop og sind, fordi behandlingen bare har været tiptop.

Den der pik-centriske tilgang har jeg også haft i perioder, men jeg har erfaret at jeg bliver gladere og mere tilfreds ved at flytte fokus lidt væk fra skridtregionen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg giver anmeldelsen 10 point, mens jeg kigger ud gennem sprækken på min persienne, hælder thailandsk te ud over mig selv og mærker hvordan myoserne trænger sig på efter læsning af denne buffet af ros. Jeg afventer dog lige en second opinion før jeg hopper i spaen af begejstring  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Per6sil
Thai-fan72 skrev, for 15 timer siden:

Det er forresten meget underligt at bruge så meget energi på at fortælle om parkeringspladser, afstand fra S-tog samt lille 180. Eneste mangel er vel afstand fra nærmeste lufthavn.

 

Blot som bonusinfo: der er 31,4 km til Kastrup Lufthavn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med The Rider. Det lugter lidt af reklame for stedet pga der er for mange detaljer omkring, hvordan man finder stedet uanset transportmiddel. Mangler bare en beskrivelse, hvordan man finder stedet med fly og båd :-P 

Dermed sagt kan stedet sagtens være en udemærket thaiklinik. Jeg tager bare ikke til Virum for at mødes med en thai kvinde med stort “K” dvs. +40 år. Dem er der masser af i København.

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Per6sil skrev, den 3/4/2018 at 10:48:

Jeg besøgte Siam Orchid Massage og Spa .... og døren blev straks åbnet af en lille, meget flot kvinde – kvinde med stort ”K” - med det smukkeste ansigt og et helt fantastisk smil og strålende øjne med ægte thailandsk varme... Det må være et af Danmarks bedste thai steder.

 

Fraværet af sjofeltheder og vulgære udtryk i din anmeldelse er påfaldende, Per6sil. Det kunne selvfølgelig være fordi du bare er en ualmindelig sober kunde (og al ære og respekt for det - giv os endelig flere af dem). Mæææn....det kunne jo også godt lugte lidt af kæreste eller måske ligefrem ægtemand(?). Sådan en, der selvfølgelig ønsker sin skønne thaikvinde al mulig held og lykke med hendes business, men som samtidig af hele sit blødende elskerhjerte ville ønske, at det kunne ske uden, at hun samtidig blev trukket ned i det tilsyneladende uundgåelig thai-massage-gråzone-søle (der hvor flotte kvinder med stor K bliver til ludere).

Men ak, Per6sil, mod egen grådighed og kundernes liderlighed kæmper de fleste thaimassøser forgæves. Men lad os krydse fingre for, at de holder skansen på Siam Orchid Massage og Spa. 

Venligst

Redigeret af Virgula

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 3 minutter siden:

Fraværet af sjofeltheder og vulgære udtryk i din anmeldelse er påfaldende, Per6sil.

Jeg synes ikke, at dette kan være et udgangspunkt for kritik. Selv bryder jeg mig ikke at bruge vulgære udtryk i mine oplevelsesberetninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes ikke, at dette kan være et udgangspunkt for kritik. Selv bryder jeg mig ikke at bruge vulgære udtryk i mine oplevelsesberetninger.

Det var bestemt heller ikke ment som en kritik - faktisk det stik modsatte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Per6sil
Virgula skrev, for 26 minutter siden:

Fraværet af sjofeltheder og vulgære udtryk i din anmeldelse er påfaldende, Per6sil. Det kunne selvfølgelig være fordi du bare er en ualmindelig sober kunde (og al ære og respekt for det - giv os endelig flere af dem). Mæææn....det kunne jo også godt lugte lidt af kæreste eller måske ligefrem ægtemand(?). Sådan en, der selvfølgelig ønsker sin skønne thaikvinde al mulig held og lykke med hendes business, men som samtidig af hele sit blødende elskerhjerte ville ønske, at det kunne ske uden, at hun samtidig blev trukket ned i det tilsyneladende uundgåelig thai-massage-gråzone-søle (der hvor flotte kvinder med stor K bliver til ludere).

Men ak, Per6sil, mod egen grådighed og kundernes liderlighed kæmper de fleste thaimassøser forgæves. Men lad os krydse fingre for, at de holder skansen på Siam Orchid Massage og Spa. 

Venligst

Blot for god ordens skyld vil jeg nævne, at jeg har været lykkeligt gift med samme - danske kvinde - i 35 år, men derfor kan man jo godt få lidt ekstra forkælelse andetsteds en gang imellem.

Jeg ville såmænd bare give stedet lidt god omtale som tak for en pragtfuld oplevelse. Men det bliver tilsyneladende ikke taget alt for positivt op blandt mange af debattørerne. Men dem om det. De har fået en fair beskrivelse af klinikken og de skønne kvinder, og så er det jo helt op til den enkelte, om man vil tjekke stedet ud. Det er jo værst for dem, hvis de ikke aflægger et besøg.

Og nej, jeg hedder ikke Knud, er ikke involveret i forretningen og har intet privat med kvinderne at gøre ...... jeg er bare en tilfreds kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...