Hop til indhold
Guest Enzo L'uri

Hygiejnekrav

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri

Jeg besluttede impulsivt i weekenden og besøge et af de større etablerede steder i København.Jeg ankommer som fortovsgæst uden forud aftale.

Bliver modtaget af sød teledame som oplyser at der er lidt ventetid.Takker ja til kaffe mens jeg beder om at låne badeværelset.

Jeg undre mig over at brusekabinen er knastør eftersom pigernes vagt har varet 5-6 timer på daværende tidspunkt.:rolleyes:

Da den første er ledig bliver jeg anvist bollerummet, med besked om at pigen er klar om få minutter. Jeg hilser på pigen som ser helt klar og frisk ud,dog uden at have benyttet badet.

Takker pænt nej tak og forlader stedet med et spørgsmål til teledame om brusekabinens funktionalitet.hun giver et blandet retursvar som bar præg af ligegyldighed.

Er jeg for sensibel i mine krav til pigernes hygiejne,når jeg gerne ser at de er frisk fra bruseren og ikke har benyttet vådservietter i varmestuen som erstatning?

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 18 minutter siden:

Jeg besluttede impulsivt i weekenden og besøge et af de større etablerede steder i København.Jeg ankommer som fortovsgæst uden forud aftale.

Bliver modtaget af sød teledame som oplyser at der er lidt ventetid.Takker ja til kaffe mens jeg beder om at låne badeværelset.

Jeg undre mig over at brusekabinen er knastør eftersom pigernes vagt har varet 5-6 timer på daværende tidspunkt.:rolleyes:

Da den første er ledig bliver jeg anvist bollerummet, med besked om at pigen er klar om få minutter. Jeg hilser på pigen som ser helt klar og frisk ud,dog uden at have benyttet badet.

Takker pænt nej tak og forlader stedet med et spørgsmål til teledame om brusekabinens funktionalitet.hun giver et blandet retursvar som bar præg af ligegyldighed.

Er jeg for sensibel i mine krav til pigernes hygiejne,når jeg gerne ser at de er frisk fra bruseren og ikke har benyttet vådservietter i varmestuen som erstatning?

Enzo

Du er ikke alene, når jeg besøger en pige, så vil jeg have hun smager af honning og ikke sur ost, og det gælder jo den anden vej også. Man møder selv op frisk nyvasket. Heldigvis er det kun meget få piger der skider på hygiejnen.  I hvert fald de faste piger jeg besøger, besøgte for nogle år siden en pige i Hvam, hun stank simpelthen af sur gammel fisk i tissekonen, jeg anmeldte mit besøg her, men hold da kæft jeg fik skæld ud fordi jeg skrev hun lugtede dernede. Måske jeg brugte de forkerte ord dengang. Jeg har nogle favoritter jeg besøger når de er i Nordjylland og de har alle honning misser <3 DinaG Trine Von Tease og Sweet Sophie, mums de er lækre.

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange piger der ikke engang bruger vådservietter eller børster tænder inden de går ind til gæsterne. Så jeg synes det er helt okay at være kritisk overfor hygiejnen. Det med at gå i bad efter hver gæst mener nogen, ikke er godt for huden og derfor bliver det skippet. 

Jeg synes det er ren respekt at være ren for den anden part og ligesom jeg forventer det den anden vej, bliver jeg også nødt til ikke at være dobbeltmoralsk og sørge for at hygiejnen er i top hver gang. 

Ring evt før besøg ned og anmod om at pigen har taget et bad før du ankommer, hvis du ved på forhånd hvilken pige du har udset dig ;)

Håber du får et godt besøg næste gang du får listet dig afsted :) god dag! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angelina Angel skrev, for 4 minutter siden:

Der er mange piger der ikke engang bruger vådservietter eller børster tænder inden de går ind til gæsterne. Så jeg synes det er helt okay at være kritisk overfor hygiejnen. Det med at gå i bad efter hver gæst mener nogen, ikke er godt for huden og derfor bliver det skippet. 

Jeg synes det er ren respekt at være ren for den anden part og ligesom jeg forventer det den anden vej, bliver jeg også nødt til ikke at være dobbeltmoralsk og sørge for at hygiejnen er i top hver gang. 

Ring evt før besøg ned og anmod om at pigen har taget et bad før du ankommer, hvis du ved på forhånd hvilken pige du har udset dig ;)

Håber du får et godt besøg næste gang du får listet dig afsted :) god dag! 

Jeg mener også at det skal gå den anden vej, ville nødig være en pige også der kommer en fyr ind med ost under forhuden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en dame ikke er villig til at gå i bad, mens jeg finder pengene frem, og ikke er villig til at lade mig tage et bad, mens hun går i køkkenet for at gamme pengene i kagedåsen, så er jeg den, som er skredet.

At hun går i bad mens man som kunde er der, er den eneste garanti man har får at hun er renlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe

Kan du ikke spørge om hun går i bad før?

jeg beder tit mine gæster om at tage et bad før vi går igang :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Angelina Angel skrev, for 20 minutter siden:

 

Ring evt før besøg ned og anmod om at pigen har taget et bad før du ankommer, hvis du ved på forhånd hvilken pige du har udset dig ;)

 

Det lyder som en god plan,dog kunne man måske skabe en dum og træls kemi inden mødet,ved at indikerer på forhånd at pigen er uhygiejnisk.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hygiene is very important. both before and after and to make sure that you better wash each other at the same time? that's basic and very important, there are very hairy men who even go to the bathroom alone, they do not know how to clean themselves well.
before going to see a girl. you have to brush your teeth. and together with the girl ask for the mouthwash, clean them and white possible .. because the white does not hide the dirty.
and above all, the nose, find out that there is nothing strange coming out there. since there is nothing more that cut the alibido.:cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Lolababe skrev, for 12 minutter siden:

Kan du ikke spørge om hun går i bad før?

jeg beder tit mine gæster om at tage et bad før vi går igang :) 

Jo det kunne jeg,men det burde da ikke være nødvendigt mellem ukendte mennesker,der skal være intime sammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lolababe
Enzo L'uri skrev, for 5 minutter siden:

Jo det kunne jeg,men det burde da ikke være nødvendigt mellem ukendte mennesker,der skal være intime sammen.

Nej det burde det ikke men derfor er det jo stadig en mulighed :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lolababe skrev, for 43 minutter siden:

Kan du ikke spørge om hun går i bad før?

 

Naturligvis kan jeg det. Når bare hendes bad finder sted mens jeg er der. Som sagt det er min eneste garanti. 

Ord så som "jamen jeg har lige været i bad" og deslige falder for døve ører. Der findes desværre (mange) damer i gamet, som vil sige hvad somhelst for ussel mammon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har egentligt aldrig tænkt specielt meget over dette emne, før jeg læste tråden.  Det skyldes vel, at jeg aldrig har besøgt en kvinde, der ikke fremstod lækker, velduftende, smagte godt osv.  Om disse piger måske i virkeligheden bare lige har frisket sig op, taget en hurtig skyller eller om de har taget et decideret grundigt bad ved jeg jo af gode grunde ikke. Men det er ihvertfald ikke noget der tidligere har forstyret mine tanker, og det vil det nok ej heller nu. 

For mit ejet vedkommende møder jeg altid nyvasket op i ført rent tøj, velduftende, ny barberet osv.  Typisk klippes negle, ne dagen før. Det samme omkring barbering af boller m.v. På dagen kan jeg så koncentrere mig om badet og hygiejnen, uden at skulle spekulere på om jeg kommer til at lave en lille rift på de intime dele.  Når jeg er fremme beder jeg altid lige om at låne toilettet, primært for at vaske hænder.  Det er jo fint nok at fremmøde ren, men på turen der hen har hænderne jo været i kontakt med rat, bildør osv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 2 timer siden:

Jeg besluttede impulsivt i weekenden og besøge et af de større etablerede steder i København.Jeg ankommer som fortovsgæst uden forud aftale.

Bliver modtaget af sød teledame som oplyser at der er lidt ventetid.Takker ja til kaffe mens jeg beder om at låne badeværelset.

Jeg undre mig over at brusekabinen er knastør eftersom pigernes vagt har varet 5-6 timer på daværende tidspunkt.:rolleyes:

Da den første er ledig bliver jeg anvist bollerummet, med besked om at pigen er klar om få minutter. Jeg hilser på pigen som ser helt klar og frisk ud,dog uden at have benyttet badet.

Takker pænt nej tak og forlader stedet med et spørgsmål til teledame om brusekabinens funktionalitet.hun giver et blandet retursvar som bar præg af ligegyldighed.

Er jeg for sensibel i mine krav til pigernes hygiejne,når jeg gerne ser at de er frisk fra bruseren og ikke har benyttet vådservietter i varmestuen som erstatning?

Enzo

Spurgte du om pigerne evt havde deres eget badeværelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Herhid

Selv går jeg altid i bad inden jeg kører hjemmefra, men hvis pigen spørger om man vil have et bad siger jeg altid ja tak for så ved pigen at man er ren, det skal så også siges at jeg ofte har langt at køre, så på en varm sommerdag er det også rart at blive frisket op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Bear skrev, for 14 minutter siden:

Spurgte du om pigerne evt havde deres eget badeværelse?

Nej det gjorde jeg ikke.

Men jeg spurgte teledamen direkte om badet var itu siden den mindede om en kabine til sandblæsning..Hun svarede undvigende.

Mon ikke hun havde fortalt om anden bruser hvis det var aktuelt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig er du ikke sensibel. Hvis ikke hygiejnen er i top, kan alt andet faktisk være ligemeget. Så er det bare ikke behageligt. Det er sagt uden at vide, hvordan det lige forholdt sig med de piger, som du var forbi. 

De gange jeg selv er stødt på både mænd og kvinder, der var sjuskede med deres personlige hygiejne, har jeg altid undret mig... Jeg ville dø...langsomt...indeni....af skam, hvis der nogensinde var noget at udsætte på min egen hygiejne, så jeg forstår slet ikke, at man kan få sig selv til at “tage chancer” på det punkt. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja der er jo forskellig ismer. 

Jeg besøgte nogle gange en meget populær og smuk pige, som var en fantastisk oplevelse at lege med. 

Hun havde næsten fugtig hud fra badet når jeg ankom, efter et par timers kørsel, men hun ville helst at jeg ikke tog et bad før vi ramte lagnet. Det var hendes tændsats, at der var lidt mandesved osv ind over :)  Og hun tændte helt eksplosivt, for jeg har en bil med sædevarme :mrgreen:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville aldrig ringe i forvejen og bede pigen om at tage et bad.  Det betragter jeg som en selvfølgelighed at hun har gjort. 

Hvis det ikke er tilfældet, så er eneste gyldige grund at hun vil tage et bad sammen med mig. Hvis ikke, så er jeg den der er skredet igen. 

Ankommer selv højglanspoleret fordi jeg bare ikke kan være intim med en kvinde uden at vide at alt bare spiller på hygiejne fronten. 

Mat vi så begge har brug for at skylle sved og diverse af os efterfølgende er selvfølgelig en helt anden sag ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen
Herhid skrev, for 3 timer siden:

Selv går jeg altid i bad inden jeg kører hjemmefra, men hvis pigen spørger om man vil have et bad siger jeg altid ja tak for så ved pigen at man er ren, det skal så også siges at jeg ofte har langt at køre, så på en varm sommerdag er det også rart at blive frisket op.

Jeg er helt enig. Bliver der budt på bad, så snupper jeg et bad, også selv om jeg er renskuret hjemmefra.

Jeg bestemt ikke noget imod en kvindes naturlige dufte, så længe de ikke er utryk for dårlig hygiejne.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 timer siden:

Selvfølgelig er du ikke sensibel. Hvis ikke hygiejnen er i top, kan alt andet faktisk være ligemeget. Så er det bare ikke behageligt. Det er sagt uden at vide, hvordan det lige forholdt sig med de piger, som du var forbi. 

De gange jeg selv er stødt på både mænd og kvinder, der var sjuskede med deres personlige hygiejne, har jeg altid undret mig... Jeg ville dø...langsomt...indeni....af skam, hvis der nogensinde var noget at udsætte på min egen hygiejne, så jeg forstår slet ikke, at man kan få sig selv til at “tage chancer” på det punkt. :huh:

Kvinder !!! Jamen Nikita var du overhovedet til kvinder ? Det tænker jeg da, at Trinetease bliver glad for at læse  :P Husker du afviste hendes invitation i din julekalender tråd :wub::D

Redigeret af Francis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
TheVoice skrev, for 35 minutter siden:

Nu inden vi går helt i selvsving omkring hygiejne, og ønsket/forventningen om, at pigerne tager et komplet og grundigt bad imellem hver gæst, kunne det være at man lige skulle læse nedenstående artikel

Hvad er optimalt for din krop

 

 

nu er sex med 10 forskellige mænd hver dag nok heller ikke optimalt for ens krop :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francis skrev, for 18 minutter siden:

Kvinder !!! Jamen Nikita var du overhovedet til kvinder ? Det tænker jeg da, at Trinetease bliver glad for at læse  :P Husker du afviste hendes invitation i din julekalender tråd :wub::D

Tøhø... Nu er “mødt” ikke helt automatisk lig med “knaldet med”.... :D;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg har nu aldrig oplevet sur fisse eller gammel svedlugt i forbindelse med købesex – måske har jeg bare været heldig – jeg bor osse i jylland ;):D

Anyway det gir’ stof til eftertanke at det sker på de etablerede steder og de tilsyneladende bare taler udenom :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En tidligere bekendt, som var udøvende, fortalte mig om det ultimative skrækscenarie, hun havde været udsat for.

Kunden duftede (stank) af parfume, og hun gættede på forhånd på, at det var for at camouflere dårlig hygiejne, hvilket blev bekræftet, da han tog tøjet af.

Topmålet af råddenskab var, at da han rullede forhuden tilbage, faldt hovedet af.:huh:

Naturligvis sagt med et grin, men hun bad ham til hans store utilfredshed om at tage tøjet på og skride, samt gøre noget ved sin hygiejne, hvis han havde ambitioner om at troppe op en anden gang. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...