Hop til indhold
Guest Enzo L'uri

Hygiejnekrav

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Nu inden vi går helt i selvsving omkring hygiejne, og ønsket/forventningen om, at pigerne tager et komplet og grundigt bad imellem hver gæst, kunne det være at man lige skulle læse nedenstående artikel

Hvad er optimalt for din krop

 

 

For eget vedkommende så har jeg ikke forventninger til komplet og grundig bad fra pigens side. Dog forventer jeg at hun skyller div. væsker fra hyggestunden af med en håndbruser,hvor hun selvfølgelig kan skåne lokkerne og sikkert også det meste af sminken:)det er ikke ´godt nok´ med de skide servietter. Vi ved godt at andre har været der før os,derfor behøver vi ikke slikke og kysse hans sved.

Mellem en glædespige’s ben skal der dufte af det der tænder os,nemlig fisse. Ikke sanex,ikke gummi,ikke spritten fra en vådserviette men bare fisse. De kan være meget forskellige,bare de bære præg af pleje;)

Hvad mon vores kvindelige elitesvømmere gør i det daglige?

Enzo

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 2 timer siden:

For eget vedkommende så har jeg ikke forventninger til komplet og grundig bad fra pigens side. Dog forventer jeg at hun skyller div. væsker fra hyggestunden af med en håndbruser,hvor hun selvfølgelig kan skåne lokkerne og sikkert også det meste af sminken:)det er ikke ´godt nok´ med de skide servietter. Vi ved godt at andre har været der før os,derfor behøver vi ikke slikke og kysse hans sved.

Mellem en glædespige’s ben skal der dufte af det der tænder os,nemlig fisse. Ikke sanex,ikke gummi,ikke spritten fra en vådserviette men bare fisse. De kan være meget forskellige,bare de bære præg af pleje;)

Hvad mon vores kvindelige elitesvømmere gør i det daglige?

Enzo

 

Nu var min hensigt jo ikke at opfordre til at vi fremadrettet dropper badet. :D Men bortset fra det handler badet jo tilsyneladende mere om, at vi skal fjerne dufte, og hvad man ellers har fået på kroppen af "griseri", og ikke så meget omkring sundhed, imumforsvar og den slags, hvilket mange sikkert tror. Så den vej rundt er artiklen jo egentlig ganske interessant.  

Med hensyn til de der spritservietter, så er de nok mere tiltænkt til at desinfektion af hænderne og alt muligt andet som eksempelvis dårhåndtag m.v.  Det er ihvertfald en rigtig dårlig ide, at vaske kønsorganer med spritservietter. Jeg har også læst at nogen piger bruger det på mandens pik, samt at en mand rent faktisk blev spontant angrebet af en ubehagelig svinen :) Så hvis man ikke er til en hurtig skylder, burde man bruge en god gammeldaws vaskeklud og lunkent vand og droppe spritservietterne

Svømmepigerne har noget andre problemer end duft af sved, nok snarere hvordan de slipper af med duften af klor, og hvordan de sikre at huden ikke tører ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker umiddelbart at stedet har haft et badeværelse til pigerne og et til gæsterne. På pigernes er der jo sikkert også diverse feminine sæber m.v. ting som ikke står på kundernes badeværelse, da tingene sikkert ville forsvinde ;) Og det er selvfølgelig ikke brugere herfra jeg tænker på, der kunne finde på at negle det :)

Er selv altid nyvasket (nybadet) når jeg møder en GP - og har aldrig oplevet en pige er ikke har duftet ren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 20/3/2018 at 17:51:

En tidligere bekendt, som var udøvende, fortalte mig om det ultimative skrækscenarie, hun havde været udsat for.

Kunden duftede (stank) af parfume, og hun gættede på forhånd på, at det var for at camouflere dårlig hygiejne, hvilket blev bekræftet, da han tog tøjet af.

Topmålet af råddenskab var, at da han rullede forhuden tilbage, faldt hovedet af.:huh:

Naturligvis sagt med et grin, men hun bad ham til hans store utilfredshed om at tage tøjet på og skride, samt gøre noget ved sin hygiejne, hvis han havde ambitioner om at troppe op en anden gang. ;) 

He He ... var der ikke en Tysklandsfarer, der berettede om andre besøgende i Erlebniswohnung der stank af l... ? 

Ikke sjovt i GB.... føj!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, den 3/20/2018 at 10:11:

Jeg besluttede impulsivt i weekenden og besøge et af de større etablerede steder i København.Jeg ankommer som fortovsgæst uden forud aftale.

Bliver modtaget af sød teledame som oplyser at der er lidt ventetid.Takker ja til kaffe mens jeg beder om at låne badeværelset.

Jeg undre mig over at brusekabinen er knastør eftersom pigernes vagt har varet 5-6 timer på daværende tidspunkt.:rolleyes:

Da den første er ledig bliver jeg anvist bollerummet, med besked om at pigen er klar om få minutter. Jeg hilser på pigen som ser helt klar og frisk ud,dog uden at have benyttet badet.

Takker pænt nej tak og forlader stedet med et spørgsmål til teledame om brusekabinens funktionalitet.hun giver et blandet retursvar som bar præg af ligegyldighed.

Er jeg for sensibel i mine krav til pigernes hygiejne,når jeg gerne ser at de er frisk fra bruseren og ikke har benyttet vådservietter i varmestuen som erstatning?

Enzo

Bestemt ikke.. Jeg går altid igen hvis pigen ikke har været i bad. En vådserviet er ikke nok for mig..

Nu er det blevet en vane for mig, så hvis jeg er i tvivl, så rør det mig ikke for at spørge hende. Hvis hun ikke har, eller bliver forvirret eller flov, så tilbyder jeg at gå med hende i bad, og slå halv skade med tiden jeg har betalt for.  Er hun ikke interesseret, så takker jeg pænt nej og går igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Div. overvågningskameraer viser i øjeblikket forskellige udgaver af telefondamer,som vander brusekabinen i takt med inhalering af de hjemmerullede:P

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...