Hop til indhold
Finn1101

Krise blandt landets glædespiger?

Findes der danske glædespiger i 2028  

154 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Tror du at det findes danske glædespiger om 10 år?

    • Ja, de vil altid være der
      114
    • Ja, nogle få - men ikke mange og færre end i dag
      36
    • Nej - eller stort set ingen
      4


Recommended Posts

Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Og jeg kan forsikre dig for at der er en meget meget stor forskel på at arbejde med sex og så at have et alm job. 

ja, det er jeg godt klar over, der skal en bestemt psyke til og meget stor lyst til sex med fremmede mænd, hvis man skal kunne holde til det ret længe.

men alligevel, er der mange der vælger det, frem for et alm. job, eller som dig der har lidt af hvert, det er måske også den mest idéelle løsning, så man ikke kører sur i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, den 29/3/2018 at 04:30:

... Derudover tænker jeg også at det er vigtigt at de danske piger opbygger et godt navn (brand) og klart skriver en god annonce med hvad der tilbydes. For eksempel kys ved kemi og fransk kun med gummi eller uden. En ærlig beskrivelse. Endelig også med mulighed for at tage kontakt på mail. Jeg ved det er en tidsrøver for jer piger - men i forhold til de udenlandske piger er det til jeres fordel, da kommunikation med kunden før et besøg ofte er vanskelig for dem ...

Jeps. Er der noget, der kan fange mig, så er det en intelligent udformet annonce, hvor man kan fornemme den styrende bevidsthed bag. Her taber de udenlandske på points, fordi det er svært at få disse ting frem på et fremmedsprog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Jeg arbejdede som kassedame ved siden af mit studie og ja, så fik jeg det her job som studiejob- men det har været svært at komme ud af. Ja, det er 'nemme' penge på nogle omr, men det er alligevel hårdere end et job som kassedame. Der er mange gribbe, som står klar til at flå i dig, så du skal kende dine grænser:) der er heldigvis også mange spændende oplevelser- så det er intenst og lærerigt på samme tid.

De sure anonyme mænd var ikke møntet på dig:) 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om der er danske GP'er om 10 år, jeg er overbevist om at der også er det om 100 år!

Jeg er sikker på at der er mange dejlige udenlandske GP'er som arbejder i Danmark som yder en service på højde med de danske, men må indrømme jeg ikke har været heldig at træffe dem.

Men i mange tilfælde har de udenlandske piger også en anden tilgang til det at være GP i Danmark.

- jeg er ikke sikker på at de udenlandske piger alle er her "frivilligt"

- de arbejder længere og alle dage i ugen. Så er det svært at holde begejstringen oppe

- jeg har hørt fra både piger som arbejder i Danmark, Polen og Tyskland at skandinaviske mænd generelt behandler pigerne med mere respekt. Derfor tror jeg at udenlandske piger som er vant til den mere respektløse omgang også bliver mere kolde og forretnings minded

- de er ofte kun kort og skal derfor ikke opbygge en blivende forretning.

- hos en udenlandsk piger får man det knald og den udløsning man kommer for og ikke mere. Hos de fleste danske GP'er er der lidt mere nærvær som for mig også er en stor del af besøget hos en GP.

så jeg giver gerne lidt mere hos en dansk GP, men må også indrømme, at der hvor jeg er fast gæst også forventer lidt mere, end hos dem jeg ikke har besøgt før eller besøger meget sjældent.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 12 timer siden:

- hos en udenlandsk piger får man det knald og den udløsning man kommer for og ikke mere. Hos de fleste danske GP'er er der lidt mere nærvær som for mig også er en stor del af besøget hos en GP.

 

 

 

Det er en skrønne. :) Men taler vi antal er det jo logisk nok, at når de udenlandske piger efterhånden udgør 80% eller måske mere, så vil antallet af piger der mere eller mindre har baseret forretningen på fake og almen plattenslageri, selvfølgelig antalmæssigt være større end hos den mindre gruppe danske piger der er tilbage i den klassiske del af prostitutionsmarkedet.

Man er også nødt til at erkende, at der dukker flere og flere "stjerner" op med udenlandsk baggrund, hvor der både er indlevelse, god service osv.  Blandt disse er der også flere der som følge af deres polularitet har hævet prisen 

Uanset om vi kan lide det eller ej, er vi nok også nødt til at erkende, at de fleste ændringer i markedet bliver og vil blive drevet at de udenlandske piger. Det er ikke alt der ubetinget godt, men ændringer omkring f.eks

  • At vise ansigt
  • Tilbyde Blow uden
  • Tilbyde komplet ubeskytte sex
  • At smide video optagelser på annoncer
  • I det hele taget at tilbyde mange forskellige ydelser tilpasset efterspørgslen

Er nok primært initieret fra de udenlandske segment, som ligger i hård konkurrence indbyrdes.  Der vil dog altid stadig være danske piger, om ikke andet så vil der være plads til flere nieche segmenter. Det reelle problem for de danske piger er vel ikke kun prisniveauet, men at afstanden imellem service, indlevelse m.v.  bliver mindre for den del af det udenlandske segment der bevæger sig op af i hiarkiet.  Det er måske også lidt unfair at skrive "Det mest epokegørende i det danske segment har været indførelse af GFE og tungekys" hvis vi ser bort fra Sugar, men meget forenklet er der vel en del sandhed i det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 11/3/2018 at 18:52:

Du er så trættende....og nu er det jo ikke mine personlige priser vi taler om her vel ?

Du foretrækker østpiger....og er ligeglad med om de har en ruffer bag sig....som typisk stryger ca 50% af hvad hun tjener. Det gør dig jo til en super pris bevidst og ISkold forbruger. Tillykke med det!

Trinetease, marts er meget lang tid siden, men hvad er dybest set forskellen på en udlejer/mutter som tager 50 procent af bruttoindtægten fra en vagt og så en østeuropæisk ruffer som tager 50 procent af bruttoindtægten fra en vagt? Der er under alle omstændigheder tale om strafbart rufferi. Jeg har læst det meste af tråden og dine mange fine svar, men jeg fornemmer også, at der er ting om prostitutionsbranchen som ikke rigtig bliver forklaret for os udenforstående. Noget der bliver holdt tilbage. Hvem er disse muttere? Er de selv prostituerede eller er det kvinder som lever af at facilitere prostitution (men som selvfølgelig nødigt ser sig som ruffere, for så vanker der jo fængsel).  Hvorfor er østeuropæiske kvinder i stand til at arbejde ud fra lejligheder i almindelige boligområder gennem måneder og år, men danske kvinder skal arbejde fra erhvervsadresser? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 7 minutter siden:

Trinetease, marts er meget lang tid siden, men hvad er dybest set forskellen på en udlejer/mutter som tager 50 procent af bruttoindtægten fra en vagt og så en østeuropæisk ruffer som tager 50 procent af bruttoindtægten fra en vagt? Der er under alle omstændigheder tale om strafbart rufferi. Jeg har læst det meste af tråden og dine mange fine svar, men jeg fornemmer også, at der er ting om prostitutionsbranchen som ikke rigtig bliver forklaret for os udenforstående. Noget der bliver holdt tilbage. Hvem er disse muttere? Er de selv prostituerede eller er det kvinder som lever af at facilitere prostitution (men som selvfølgelig nødigt ser sig som ruffere, for så vanker der jo fængsel).  Hvorfor er østeuropæiske kvinder i stand til at arbejde ud fra lejligheder i almindelige boligområder gennem måneder og år, men danske kvinder skal arbejde fra erhvervsadresser? 

Godt skrevet er helt enig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bighead skrev, for 16 minutter siden:

Trinetease, marts er meget lang tid siden, men hvad er dybest set forskellen på en udlejer/mutter som tager 50 procent af bruttoindtægten fra en vagt og så en østeuropæisk ruffer som tager 50 procent af bruttoindtægten fra en vagt? Der er under alle omstændigheder tale om strafbart rufferi. Jeg har læst det meste af tråden og dine mange fine svar, men jeg fornemmer også, at der er ting om prostitutionsbranchen som ikke rigtig bliver forklaret for os udenforstående. Noget der bliver holdt tilbage. Hvem er disse muttere? Er de selv prostituerede eller er det kvinder som lever af at facilitere prostitution (men som selvfølgelig nødigt ser sig som ruffere, for så vanker der jo fængsel).  Hvorfor er østeuropæiske kvinder i stand til at arbejde ud fra lejligheder i almindelige boligområder gennem måneder og år, men danske kvinder skal arbejde fra erhvervsadresser? 

Det er korrekt at rufferi er strafbart.  Den typiske forskel på de to segmenter er, at på danske klinikker betales et fast beløb pr. vagt. Dette beløb dækker brug af faciliteter og de services der tilbydes, hvorimod når vi talers alfonseri, så afleveres der en procent sats fra indtægterne. 

Jeg ved ikke om det ligefrem gælder alle "muttere", men en del af dem er tidligere prostituerede.   Med hensyn til at benytte lejligheder, benyttes disse også i en eller anden udstrækning også af danske piger. Det er så bare her man kalder segmentet privat/diskret (kun en pige).  Klinikker med flere danske piger på vagt samtidigt, har bare større krav omkring indretning, antal værelser m.v. hvorfor det typisk foregår fra en erhvervs adresse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 1/4/2018 at 21:37:

Jeps. Er der noget, der kan fange mig, så er det en intelligent udformet annonce, hvor man kan fornemme den styrende bevidsthed bag. Her taber de udenlandske på points, fordi det er svært at få disse ting frem på et fremmedsprog.

Hvorfor vidste jeg med det samme, at denne Grubbe vil sætte et surt fjæs op. Selv ved en positiv meddelelse? :D:D:D. Der må her være tale om en ideosynkrasi i middelsvær grad :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
bighead skrev, for 10 timer siden:

Trinetease, marts er meget lang tid siden, men hvad er dybest set forskellen på en udlejer/mutter som tager 50 procent af bruttoindtægten fra en vagt og så en østeuropæisk ruffer som tager 50 procent af bruttoindtægten fra en vagt? Der er under alle omstændigheder tale om strafbart rufferi. Jeg har læst det meste af tråden og dine mange fine svar, men jeg fornemmer også, at der er ting om prostitutionsbranchen som ikke rigtig bliver forklaret for os udenforstående. Noget der bliver holdt tilbage. Hvem er disse muttere? Er de selv prostituerede eller er det kvinder som lever af at facilitere prostitution (men som selvfølgelig nødigt ser sig som ruffere, for så vanker der jo fængsel).  Hvorfor er østeuropæiske kvinder i stand til at arbejde ud fra lejligheder i almindelige boligområder gennem måneder og år, men danske kvinder skal arbejde fra erhvervsadresser? 

Der findes vist ikke nogle bordeller med danske piger hvor vi betaler 50%. Vi betaler oftest en fast husleje. Men den er såmænd fair nok ( de fleste steder).

De mutre jeg arbejder hos er danske tidligere eller aktive GP’ere. 

Mener du at de danske mutre kan sidestilles med dem som hjælper de udenlandske piger her op - mod 50% af deres omtjening ? 

Østpigerne kan arbejde ud fra Private lejligheder fordi at skat og politi ikke gør en fis ved det. Det er for stort arbejde at opsøge dem og få registeret osv. Det er nemmere at komme på de Danske klinikker, fordi at vi er stationære og nemme at registere i politiets system. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JoeBiden
TheVoice skrev, for 10 timer siden:

Det er korrekt at rufferi er strafbart.  Den typiske forskel på de to segmenter er, at på danske klinikker betales et fast beløb pr. vagt. Dette beløb dækker brug af faciliteter og de services der tilbydes, hvorimod når vi talers alfonseri, så afleveres der en procent sats fra indtægterne. 

Jeg ved ikke om det ligefrem gælder alle "muttere", men en del af dem er tidligere prostituerede.   Med hensyn til at benytte lejligheder, benyttes disse også i en eller anden udstrækning også af danske piger. Det er så bare her man kalder segmentet privat/diskret (kun en pige).  Klinikker med flere danske piger på vagt samtidigt, har bare større krav omkring indretning, antal værelser m.v. hvorfor det typisk foregår fra en erhvervs adresse.

 

De danske horehuse ligger dags lejen på 1200-1800 kr  (ca) + 50  kr (ca) pr pige / time  til tlf dame, plus evt bonus til tlf  (pigen tjener over et vist beløb)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
JoeBiden skrev, for 7 minutter siden:

De danske horehuse ligger dags lejen på 1200-1800 kr  (ca) + 50  kr (ca) pr pige / time  til tlf dame, plus evt bonus til tlf  (pigen tjener over et vist beløb)

Ja i Jylland hvor vagterne er dobbelt så lange i forhold til Kbh - i Kbh er det alt en del mindre. 

Og de allerfleste Jydske bordeller tager heller ikke de priser i leje længere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Der findes vist ikke nogle bordeller med danske piger hvor vi betaler 50%. Vi betaler oftest en fast husleje. Men den er såmænd fair nok ( de fleste steder).

De mutre jeg arbejder hos er danske tidligere eller aktive GP’ere. 

Mener du at de danske mutre kan sidestilles med dem som hjælper de udenlandske piger her op - mod 50% af deres omtjening ? 

Østpigerne kan arbejde ud fra Private lejligheder fordi at skat og politi ikke gør en fis ved det. Det er for stort arbejde at opsøge dem og få registeret osv. Det er nemmere at komme på de Danske klinikker, fordi at vi er stationære og nemme at registere i politiets system. 

Når jeg skrev 50 procent skyldes det, at det andet steds fremgik, at man efter en vagt med en omsætning på fx 3000, max kunne tage 1500 hjem før skat. Det er en overforenkling/forsimpling, at sige, at mutter tager disse penge. Men nogen tager dem vel. Om man så kalder det husleje (til 700 pr. vagt per dag, som der stod et sted) eller telefondame eller hvad ved jeg. 

Hvad er dybest set en mutter? Hvad laver hun? Hvad tjener hun? Hvorfor er der brug for en? Nej, jeg håber ikke, at mutre kan ligestilles med udenlandske bagmænd. Men jeg ved det faktisk ikke.

Jeg må erkende, at jeg i modsætning til dig intet kender til denne branche og slet ikke kan sammenligne forskellige typer kvinders vilkår. Der er uden tvivl udenlandske kvinder som er styret af bagmænd som tager 50 procent af deres indtægt (eller mere), men mon ikke der også er kvinder fra andre EU-lande som blot tilrejser Danmark og klarer tingene selv? Dvs. arbejder selvstændigt eller i mindre uformelle netværk? Jeg tvivler på, at de alle er styret af udenlandske bagmænd/alfonser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Der findes vist ikke nogle bordeller med danske piger hvor vi betaler 50%. Vi betaler oftest en fast husleje. Men den er såmænd fair nok ( de fleste steder).

De mutre jeg arbejder hos er danske tidligere eller aktive GP’ere. 

Mener du at de danske mutre kan sidestilles med dem som hjælper de udenlandske piger her op - mod 50% af deres omtjening ? 

Østpigerne kan arbejde ud fra Private lejligheder fordi at skat og politi ikke gør en fis ved det. Det er for stort arbejde at opsøge dem og få registeret osv. Det er nemmere at komme på de Danske klinikker, fordi at vi er stationære og nemme at registere i politiets system. 

Nu mener jeg på ingen måde at bordelejere er onde mennesker, heller ikke selvom de udlejer til udenlandske piger, og jeg forstår ikke at der skulle være forskel på om man udlejer til danske eller udenlandske piger.

Ud fra de beretninger som jeg har fået fra udenlandske arbejdende piger, som jeg har besøgt som kunde, så mener jeg ikke at der er belæg for at sige at det er normalt at de afleverer halvdelen af indtjeningen til stedet, og jeg mener heller ikke at der er bevis for at bagmænd med tilknytning til kriminelle grupper og miljøer udgør en større andel blandt steder med udenlandske piger, end de gør blandt steder udelukkende med danske piger.

 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 timer siden:

Der findes vist ikke nogle bordeller med danske piger hvor vi betaler 50%. Vi betaler oftest en fast husleje. Men den er såmænd fair nok ( de fleste steder).

De mutre jeg arbejder hos er danske tidligere eller aktive GP’ere. 

Mener du at de danske mutre kan sidestilles med dem som hjælper de udenlandske piger her op - mod 50% af deres omtjening ? 

Østpigerne kan arbejde ud fra Private lejligheder fordi at skat og politi ikke gør en fis ved det. Det er for stort arbejde at opsøge dem og få registeret osv. Det er nemmere at komme på de Danske klinikker, fordi at vi er stationære og nemme at registere i politiets system. 

Med alt respekt kan du jo ikke vide hvordan forholdene er for alle danske piger. 

Der er også danske piger som har en pimp hvor de skal aflevere 50%eller mere så det er ikke kun et udenlandsk fænomen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Dandey skrev, for 14 minutter siden:

Med alt respekt kan du jo ikke vide hvordan forholdene er for alle danske piger. 

Der er også danske piger som har en pimp hvor de skal aflevere 50%eller mere så det er ikke kun et udenlandsk fænomen. 

Jeg har aldrig ever nogensinde hørt om det. Og hvis det findes så håber jeg pimpen bliver stenet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Ud fra de beretninger som jeg har fået fra piger, på etablerede danske klinikker i Københavns rådet, som jeg har besøgt som kunde, har jeg så absolut aldrig (!) hørt om piger, der betaler en takst på 50% af deres indtjening. Nuvel eftersom de betaler en fast leje kunne det teoretisk set godt ske på en virkelig skidt vagt, meeeeeeen......... det lyder lidt som en historie...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Der er lavet 4 tråde som alle sammen køre over den samme holdning - at de danske piger er for dyre, og at vi skal sætte priserne ned. Der er sågar lavet afstemninger om vi er en uddøende race. 

Måske man som mand, bare skal glæde sig over at de billigere udenlandske piger er her, og så lade De danske piger have de priser de nu engang har.

Jeg personligt tager feks ingen tillæg for ekstra ting. Der går min grænse for hvad jeg syntes er fair. Priser på 2200kr for 1 time er også lidt for meget ( i mine øjne ). 

Jeg ville ikke kunne holde til fysisk eller psykisk til at arbejde 12 timer i døgnet, i 2-4 uger ad gangen som en udenlandsk pige gør det. Helt alvorligt... jeg ville ende som et knækket menneske. Jeg er glad for mine gæster, og jeg giver rigtigt meget af mig selv til dem. Men jeg ville få udsolgt af mig, hvis jeg skulle give ud af mig selv i så mange timer....hver dag.

Udenlandske piger, bor, spiser og lever, de steder de har deres gæster i de uger de er her. Det kan simpelthen ikke være sundt psykisk at leve/arbejde sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Egentlig er denne debat om danske piger er for dyre underlig. 

Det synes som om alle tråde om dette emne er startet af kunder der synes danske piger er for dyre, og derfor besøger de udenlandske. 

Jamen så gør da det, og vær glad for at muligheden foreligger!

Når emnet tages op igen og igen, må det være fordi kunderne i bund og grund helst vil besøge danske piger? Jamen så gør det, betal hvad det koster og nedsæt evt. besøgs frekvensen, hvis det kniber med kontanterne. 

Det synes også som om mange er yderst tilfredse med den service de får hos østpigerne. Jamen hvorfor så bruge krudt på at diskutere danske pigers pris? Det er pigernes egen butik, og de skal såmænd nok selv indrette den så den passer til deres temperament. 

Set i lyset af at prisen hos danske piger ikke er steget i mands minde, hvor den generelle indkomst er steget meget, er det sært debatten i det hele taget opstår. Medmindre det handler om at nærighed? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Aarhuselsker

I princippet har du ret i det, som du skriver, og så alligevel ikke.

For det første er det ikke rigtigt at priserne ikke er steget ”i mands minde.” Priserne hos de arbejdende piger er steget ligesom meget som alt andet, men de sidste 10 år har prisudviklingen jo generelt ikke været så stor (kun ca. 15 %).

Dernæst skal du være opmærksom på, at dette jo er et forum for åben debat om prostitution, og jeg mener ikke at du kan udlede at det at nogen påpeger at prisforskellen er stor, er det samme som at de i virkeligheden foretrækker de danske piger. 

Som dansker vil jeg da altid bakke op om andre danskere, og man kan da godt være bekymret for den generelle globalisering, men som kunde (og helt egoistisk) er jeg da ligeglad med, hvilken nationalitet pigen har, her lægger jeg vægt på om jeg er tiltrukket af hende, servicen og oplevelsen, og selvfølgelig af prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja nogen handler invalid og Lidl, andre handler i Irma, og Meny...varerne ligner hinanden, indkøbsoplevelsen er forskellig, nogen foretrækker en billig østpige med den oplevelse det nu er, andre foretrækker en dansk pige med den oplevelse det nu giver og kvalitet koster altid lidt mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Men 2-3 næsten enslydende tråde om det samme emne.... inden for de sidste 6 mdr. Det er jo ikke nødvendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 27 minutter siden:

Men 2-3 næsten enslydende tråde om det samme emne.... inden for de sidste 6 mdr. Det er jo ikke nødvendigt.

Man kan jo starte med at sige det pæne.  Disse tråde har både mange indlæg, mange forskellige vinkler og de har mange visninger.  Afhængigt af hvem man er, så er det jo lidt sørgeligt at 360 graders belysninger af diverse emner reelt ikke ændre noget.  

Det virkelige sjove er så, at man på basis af disse egentligt ganske oplysende tråde, stadig tror at hvis medierne skrev det der er virkeligheden i disse tråde,  så ville hr. og fru hakkebøf udbryde "prostitution er helt ok"  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Men 2-3 næsten enslydende tråde om det samme emne.... inden for de sidste 6 mdr. Det er jo ikke nødvendigt.

Kære Trinetease – tilgiv dem – det er jo agurketid – de har nok ikke så meget andet at få tiden til at gå med :lol:

Jeg har dog et forslag til en ny og seriøs tråd hvis nogen har lyst til at starte den – overskriften kan fx. være noget i retningen af

De sidste to måneders tørke har betydet et markant forøget salg af glidecreme oplyser XXXX

I kan selv digte videre :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Man kan jo starte med at sige det pæne.  Disse tråde har både mange indlæg, mange forskellige vinkler og de har mange visninger.  Afhængigt af hvem man er, så er det jo lidt sørgeligt at 360 graders belysninger af diverse emner reelt ikke ændre noget.  

Det virkelige sjove er så, at man på basis af disse egentligt ganske oplysende tråde, stadig tror at hvis medierne skrev det der er virkeligheden i disse tråde,  så ville hr. og fru hakkebøf udbryde "prostitution er helt ok"  

 

Men det er gentagelse på gentagelse i alle trådene. Det er den konstante jagt på billigere sex hos danske piger. Og den konstante ‘mutrene på dk bordeller’ er grådige. De udenlandske piger er ‘honest hookers’ Fordi de er billige og ikke grådige - som alle de danske piger. Shiiiiiitnisse - man får lange bryster :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...