Hop til indhold
Finn1101

Krise blandt landets glædespiger?

Findes der danske glædespiger i 2028  

154 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Tror du at det findes danske glædespiger om 10 år?

    • Ja, de vil altid være der
      114
    • Ja, nogle få - men ikke mange og færre end i dag
      36
    • Nej - eller stort set ingen
      4


Recommended Posts

Guest Trinetease
mature man skrev, for 33 minutter siden:

Kære Trinetease – tilgiv dem – det er jo agurketid – de har nok ikke så meget andet at få tiden til at gå med :lol:

Jeg har dog et forslag til en ny og seriøs tråd hvis nogen har lyst til at starte den – overskriften kan fx. være noget i retningen af

De sidste to måneders tørke har betydet et markant forøget salg af glidecreme oplyser XXXX

I kan selv digte videre :D:D:D

Joooo altså jeg har testet ny Nuru - så deeeeet.... Agurke tid er godt for noget :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Men det er gentagelse på gentagelse i alle trådene. ……….. Shiiiiiitnisse - man får lange bryster :lol:

Ja og vi mænd får lange pikke - Det er så min grund til at deltage hver gang :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Men det er gentagelse på gentagelse i alle trådene. Det er den konstante jagt på billigere sex hos danske piger. Og den konstante ‘mutrene på dk bordeller’ er grådige. De udenlandske piger er ‘honest hookers’ Fordi de er billige og ikke grådige - som alle de danske piger. Shiiiiiitnisse - man får lange bryster :lol:

Altså...det her er jo en branche, hvor I er nogle der sælger en ydelse og så er vi nogle der køber den. Jeg tror det er interessant for rigtig mange kunder, at forstå branchen, forstå prisdannelsen og de forskellige mekanismer der gør sig gældende. Det unikke ved EG er jo, at det er muligt at få en dialog/diskussion mellem de to sider. I stort set alle andre sammenhænge er den form for debat mediestyret eller ikke-eksisterende. 

 

Men nu du bringer det op? Er danske mutre grådige? Og...kunne du ikke fortælle, hvad deres rolle er? Hvad tjener en mutter? Betaler hun skat? Er de vigtige for branchen? 

Jeg synes i øvrigt ikke prisforskellen er så stor blandt danske og udenlandske som du også selv er inde på. Den virkelige trussel mod den danske del af branchen er, hvis udenlandske aktører giver en bedre service. Personligt er jeg for nogle år siden helt stoppet med at besøge danske klinikker (10 år siden mindst). Jeg har dog stort set heller ikke besøgt udenlandske sexsælger, men finder nu sex via sugardating miljøet som efter min mening giver meget meget bedre sex og sjov (men klart nok også betydeligt bøvl og tidsforbrug). 

Så...jeg tror den gode gamle danske prostituerede er truet fra flere vinkler. Og måske ikke så meget pga. prisen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Joooo altså jeg har testet ny Nuru - så deeeeet.... Agurke tid er godt for noget :D

Jep, jeg har prøvet nuru sammen med Trine. Jeg var faktisk forsøgskaninen.

Jeg skal nok her undlade på mest selvpromoverende vis at henvise til min oplevelsesberetning om dette første besøg/forsøg – meeen jeg har dog aldrig oplevet, at hun brugte glidecreme. Hun er – om man må tilgive mig sprogbruget – helt selvsmørende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 timer siden:

......... hvis det findes så håber jeg pimpen bliver stenet.

Nej, han skal hænges op i nosserne i en lygtepæl og fires ned i langsomme ryk. Så har han nok lært det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...