Hop til indhold
Finn1101

Krise blandt landets glædespiger?

Findes der danske glædespiger i 2028  

154 medlemmer har stemt

This poll is closed to new votes
  1. 1. Tror du at det findes danske glædespiger om 10 år?

• Ja, de vil altid være der
      114
    • Ja, nogle få - men ikke mange og færre end i dag
      36
    • Nej - eller stort set ingen
      4

Recommended Posts

Det er rigtigt at der er mindre gæster end for 4 år siden. Og utvivlsomt fordi der er så mange udenlandske piger med lavere priser. De udenlandske piger viser også mere på deres billeder end de danske piger. Selvfølgelig fordi de har mindre risiko for at blive genkendt af familie og venner end de danske piger, hvor onkel Knud kunne falde over ens annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
McQueen skrev, for 1 time siden:

Trine du har været i gamet i mange år.... også privatudlejning i perioder .... ofte steder, der var “rockerinficerer”

Et simpelt opslag i tingbogen på arbejdsstedets adresse + lidt Google, kan oplyse ejerforholdet til lokaliteten - tippet er hermed givet videre...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, Lige nu:

Et simpelt opslag i tingbogen på arbejdsstedets adresse + lidt Google, kan oplyse ejerforholdet til lokaliteten - tippet er hermed givet videre...;)

Ja for der står helt sikkert noget om rockere i tingbogen :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Prinz skrev, Lige nu:

Ja for der står helt sikkert noget om rockere i tingbogen :lol:

Yep, jeg vil ikke fortælle dig specifikke adresser, men blot sige, at du har ganske ret...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 4 minutter siden:

Yep, jeg vil ikke fortælle dig specifikke adresser, men blot sige, at du har ganske ret...:)

Kræver nok en vis indsigt at lave den kobling ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Prinz skrev, Lige nu:

Kræver nok en vis indsigt at lave den kobling ;) 

Næ, det kan alle gøre - offentlige oplysninger og oven i købet helt gratis ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 29 minutter siden:

Næ, det kan alle gøre - offentlige oplysninger og oven i købet helt gratis ;) 

Og så står der Peter Hansen?

Og hvad så?

Han lejer så til Kim Jensen, der lejer videre til Ole Møller... hvis kæreste Bettina så går til hånde.... doh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki

Nu er det ikke fordi, at jeg ligefrem vil hylde rockerrelaterede bordeller/udlejningssteder - men hvis (og det ved jeg intet om) det ellers er et godt og trygt sted at være glædespige, er det så ikke bedre end nogle af de alternativer, der er på dette marked? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tzatiki skrev, for 28 minutter siden:

Nu er det ikke fordi, at jeg ligefrem vil hylde rockerrelaterede bordeller/udlejningssteder - men hvis (og det ved jeg intet om) det ellers er et godt og trygt sted at være glædespige, er det så ikke bedre end nogle af de alternativer, der er på dette marked? 

Det er jo ikke sådan, at de hjælper pigerne!

De forlanger bare sindssygt høje huslejer (måske også ekstra betaling på klinikkerne)! Dvs “skjult” rufferi.

Eller/og 50/50 betaling ... ægte rufferi.

Her tænkes også på udenlandske (også herboende) banditters aktiviteter i branchen.

Redigeret af McQueen
Tilføjet sidste sætning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Aros skrev, for 16 timer siden:

@Trinetease jeg har et sprøgsmål. 

Nogle piger bruger moteller, det er nok ikke så eksklusiv endda, men det fungerer fint synes jeg, jeg har også besøgt piger på hoteller, og det er eksklusivt nok, men der skal man imodsætning moteller gennem receptionen, og det var ikke sjovt at skulle lade som om man boede der, mens receptionisten fulgte en med øjnene.

Jeg ved at der i større byer, bl.a. i Århus og København, er udlejningslejligheder (ikke private der udlejer men udlejningsfirmaer), hvor man kan leje en lejlighed, også på meget kort basis, og det er pæne lejligheder, da jeg har besøgt et par piger under sådanne forhold.

Hvad synes du om de muligheder ? 

Jeg sniger mig lige ind med mit lille input :) det med udlejningslejligheder lyder jo rigtig godt men ved i Århus er det rimeligt dyrt. Og jeg syntes moteller fungerer fint for mig og mine dejlige gæster. Go dag

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 11/3/2018 at 12:44:

@Røvslikker Taxa branchen flippede ud over Uber - Og der er ingen tvivl om at det kostede dem penge, at Uber var så meget billigere. De hylede højt nok til at Uber blev gjort ulovligt. 

Gjorde Uber ikke sig selv ulovlig, da man nægtede at opgive chaufførernes indtægt til SKAT? Det er jo klart at det kan gøres billigere, hvis man ikke skal betale skat af sin indtægt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 18 timer siden:

Hvis en pige har 1500 til sig selv efter en vagt hvor hun har tjent 3000 i alt så kan jeg love dig at det er 1500kr FØR skat og moms. 

Der er iøvrigt immervæk ret stor forskel på at sælge sex og være kassedame. Så din sammenligning holder ikke.

Men med de gældende priser har hun så også kun reelt arbejdet i 1½ time for at tjene dem, ikke?

Jeg kunne iøvrigt godt tænke mig at høre om hvad du mener når du skriver at "Der er iøvrigt immervæk ret stor forskel på at sælge sex og være kassedame"? Men det hører nok til i en ny tråd, hvis det skal debatteres. 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@Bear Som du jo sikkert allerede har læst - jeg har forladt denne her debat. Så du må finde en anden og diskutere Skatte forhold med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

@Bear Som du jo sikkert allerede har læst - jeg har forladt denne her debat. Så du må finde en anden og diskutere Skatte forhold med.

Jeg er først lige nået til enden af tråden ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bear skrev, for 23 minutter siden:

Gjorde Uber ikke sig selv ulovlig, da man nægtede at opgive chaufførernes indtægt til SKAT? Det er jo klart at det kan gøres billigere, hvis man ikke skal betale skat af sin indtægt. 

Tjoh, det gjorde de jo nok desværre. Ihvertfald delvis. Og det var nok den fejl de lavede. Der stod mange gribbe på lur, der kun ventede på den slags fejl. Men faktum var altså, at de havde mange kunder, folk kunne lide deres service, folk der normalt ikke har råd til taxi, havde råd til Uber, og det var egentlig ikke ret meget andet end det sædvanlige næsten-monopol-pis, som Danmark vel næsten har rekord i blandt "den frie verden". Har iøvrigt meget lidt med denne tråd at gøre-

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
McQueen skrev, for 15 timer siden:

Og så står der Peter Hansen?

Og hvad så?

Han lejer så til Kim Jensen, der lejer videre til Ole Møller... hvis kæreste Bettina så går til hånde.... doh

Ofte er det en højt oppe i organisationen der ejer lokalet, for det er jo ikke i sig selv ulovligt...

Er ejeren en sådan, tænker jeg næppe en videreudlejning eller flere gør aktiviteterne lovlige.

Så jo, et simpelt opslag kan give meget...

Del dette indlæg

Link til indlæg
karl47 skrev, den 3/10/2018 at 08:08:

om 10 år er det ulovligt

Nej, men om 10 år har vi en ny finanskrise, så må de danske piger til at tage øst-priser...

Del dette indlæg

Link til indlæg
McQueen skrev, for 8 timer siden:

Det er jo ikke sådan, at de hjælper pigerne!

Måske de muligvis kan assistere med hjælp mod voldelige overfald fra sindssyge eller voldsomme kunder. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Kinky Camilla skrev, for 5 timer siden:

Jeg sniger mig lige ind med mit lille input :) det med udlejningslejligheder lyder jo rigtig godt men ved i Århus er det rimeligt dyrt. Og jeg syntes moteller fungerer fint for mig og mine dejlige gæster. Go dag

Jeg ved ikke hvilke du har kigget på og om du har kigget på dem alle, men der hvor jeg har besøgt nogle piger, har prisen ikke været rimelig dyr, siger pigerne,  men sammenligner du med motel-priser er det nok dyrt, men omvendt har omgivelserne været bedre end motel.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spider skrev, 1 time siden:

Måske de muligvis kan assistere med hjælp mod voldelige overfald fra sindssyge eller voldsomme kunder. :)

De er der jo ikke! De henter bare dagens fortjeneste... og truer pigerne lidt, hvis de ikke levere ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil sige det er lidt svært, det er ikke fordi vi tjener styrtende, vi skal betale ca. 1700 Per gang med husleje, kondomer, lingerie, vådservietter, telepige, plus, den ene uge kommer der ingen, så du mister rigtig meget, næste uge vil alle have dig og du har ikke overskud til at tage dem alle. Det er meget som OP skriver. Det er ikke fordi vi tjener det vilde, i hvert fald ikke sådan en som mig der helst ikke vil gøre det her hele tiden :) i sidste ende kan det betale sig synes jeg, men hvis der ikke var alle de ellers obligatoriske udgifter ville det være meget godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
AnnaPigenKBH skrev, for 15 minutter siden:

vi skal betale ca. 1700 Per gang med husleje, kondomer, lingerie, vådservietter, telepige, plus, den ene uge kommer der ingen

Jamen....hvis det er tilfældet så vil jeg skynde mig at finde et andet koncept :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, den 10/3/2018 at 11:21:

.... men jeg tror de vil være nød til at tilpasse sig markedet. . . 

Måske arbejder flere privat for derved at kunne konkurere på pris (så skal de ikke betale for telefon og døråbner damer og de skal ikke betale til bagmænd og stedet).

Måske teamer de op i private lejligheder som mange af de udenlandske piger ....

Det tvivler jeg nu på.

Det er utroligt svært at finde et egnet p/d-sted, i hvert fald i Hovedstadsområdet. Det kan kun lade sig gøre ved at købe eller fremleje noget. Begge muligheder har dog begrænsninger:

Ved køb skal man lægge en ret god portion penge, sandsynligvis er der bopælspligt, og ejendommens vedtægtet (vi forudsætter her en ejer- eller andelslejlighed) forbyder ofte erhvervsmæssig udnyttelse af boligen.

Ved fremleje er man nødt til at alliere sig med ejeren, der skal være indforstået. Der skal nemlig være en folkeregistreret person på adressen, ellers kommer kommunen på banen, og hvis pigen, som det vel oftest er tilfældet, ikke vil arbejde fra sin privatbolig, er ejeren eller en anden fremlejer nødt til at stå som folkeregistreret på adressen. Hertil kommer, som ved køb, at det er de færreste lejligheder, der må benyttes til erhverv. En sådan trafik skal altså foregå så ubemærket, at det næsten bliver umuligt ved andet end stuelejligheder.

Så kan de "teame op", som du kalder de udenlandske pigers løsning på problemet. Når mange udenlandske vælger den løsning, er det rimeligvis fordi, danske bagmænd organiserer det for dem. Hvordan i alverden skulle piger, der hverken forstår dansk, danske boliglove  eller danske administrationsgange kunne ende i ofte attraktive lejligheder, når det er så svært for danske piger?

Jeg vil også vove den påstand, at danske piger, der har prøvet at "teame op", som du kalder det, for de flestes vedkommende ikke har oplevet samarbejdet som helt problemfrit. Der kan f.eks være gnidninger om vagter, forskellige opfattelser af rengøring, diskretionstærskel, rygning på stedet o.s.v. o.s.v.

Jeg tror, kort sagt, ikke, at de danske pigers situation/konkurrenceevne bedres markant, før rufferiparagraffen ophæves.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil også vove den påstand, at danske piger, der har prøvet at "teame op", som du kalder det, for de flestes vedkommende ikke har oplevet samarbejdet som helt problemfrit

hvor der er vilje er der vej....kender adskillige der bruger lige netop dette setup, og det fungerer aldeles fint uden problemer, som de siger "problemer er ikke noget man laver, det er noget man løser"...denne tråd bekræfter igen at viljen til forandringer ikke er til stede i branchen. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 33 minutter siden:

hvor der er vilje er der vej....kender adskillige der bruger lige netop dette setup, og det fungerer aldeles fint uden problemer, som de siger "problemer er ikke noget man laver, det er noget man løser"...denne tråd bekræfter igen at viljen til forandringer ikke er til stede i branchen. :)

Boligpriserne er efterhånden så høje i København, at mulighederne for “lette og billige” lejemål næsten er helt udtømte.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...