Hop til indhold
HrLarsen84

Vil du fylde min mund?

Recommended Posts

/Disclaimermode: Der er en bruger i svaret under dette, der siger god for hende, så tag nedenstående advarsel som en generel advarsel vedr. annoncer uden telefonnummer. Der så IKKE gælder for denne specifikke GP. /Disclaimermode off

Ingen erfaringer, men en generel observation:

Rigtigt mange af de annoncer, der har været på det seneste, hvor der ikke har væet et telefonnummer, men kun en e-mailadresse har været falske. Man skriver en forventningsfuld mail og får et svar tilbage med et link til en eller anden tvivlsom betalingsside.

Jeg siger ikke at det gælder for denne annonce. Jeg siger blot: Forbered dig på evt. at blive skuffet.

Over and out fra havetraktoren :-)

Redigeret af Havemand
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende. Hun er en rigtig sød pige, med et af de smukkeste ansigter jeg har set i branchen. Hun er meget glad for at give bj og især at sluge. Hun bliver helt saglig :) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har mødt hende. Hun er en rigtig sød pige, med et af de smukkeste ansigter jeg har set i branchen. Hun er meget glad for at give bj og især at sluge. Hun bliver helt saglig :) 

Tak! - fristende... prisinditor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superblue skrev, for 1 minut siden:

Det var helt almindelig fair priser. Men du må hellere bare spørge hende selv.

Har for længst skrevet ;)

Tak for svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde
Superblue skrev, den 5/3/2018 at 20:07:

Jeg har mødt hende. Hun er en rigtig sød pige, med et af de smukkeste ansigter jeg har set i branchen. Hun er meget glad for at give bj og især at sluge. Hun bliver helt saglig :) 

Er stedet diskret? By eller land?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Pigen er meget ustabil til aftaler, hun annoncer hele tiden under forskellige profilnavne.

 

tjek ung&liderlig her og på sugardaters.dk

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 19 minutter siden:

Pigen er meget ustabil til aftaler, hun annoncer hele tiden under forskellige profilnavne.

 

tjek ung&liderlig her og på sugardaters.dk

 

 

 

Hun er ikke professionel. Tror heller ikke hun tager mange besøg- det virkede meget som om, det lige var når hun havde lyst. Det er vel også helt fair. Det kan selvfølgeligt betyde, at kontakten lige pludseligt dør ud, fordi hun har fundet den ene mand hun skulle bruge. Sådan er det, når det er en “amatør” pige man skriver med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Hun er helt sikkert amatør og gør det ikke så ofte, måske også derfor jeg ikke helt forstår at hun skifter "navn" så ofte som hun gør.

 

Jeg har været i kontakt med hende på sugardaters under 3 navne, på annoncelight med 3 navne hvoraf det ene var det samme som hun anvendte på sugardaters.

 

Jeg har skrevet med hende på sugardaters, på flere forskellige mails, på snap, på tlf. Jeg har lavet aftaler med hende hos hende og jeg har lavet aftaler hvor vi skulle mødes i Aalborg, kendetegnene for dem alle er at ca. 48 timer inden aftalen så  svarer hun ikke. Jeg er glad på vegne af dem det lykkedes for, jeg har dog opgivet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja kender ikke hendes grund til de forskellige mails. Den mail jeg har skrevet til hende på, den har fungeret i de sidste 3 måneder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes nu slet ikke hun virker så fjern. Har haft en god dialog med hende. Møde er booket også ser vi om det også lykkedes at gennemføre. I hører næmere

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet med hende - hun går lidt til og fra men får til

nu altid svaret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystenstiger skrev, for 2 timer siden:

Synes nu slet ikke hun virker så fjern. Har haft en god dialog med hende. Møde er booket også ser vi om det også lykkedes at gennemføre. I hører næmere

Har også dialog med hende, men ikke aftalt noget specifikt...

jeg glæder mig til at høre mere om din aftale, for at se om seriøstieten er der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HrLarsen84 skrev, for 2 minutter siden:

Har også dialog med hende, men ikke aftalt noget specifikt...

jeg glæder mig til at høre mere om din aftale, for at se om seriøstieten er der :)

Ja det er jo det. Kan se hun har fjernet sit opslag, så er spændt på om det stadig holder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
messi skrev, den 9/3/2018 at 00:37:

Det må være en speciel mail...

Det er nøjagtig den samme mail, som der stod i seneste annonce.

Nu har jeg modtaget adskillige personlige beskeder herinde, hvor folk vil høre mere om hende. Hvis det er på samme ucharmerende og skumle måde folk skriver til hende- ja så kan jeg dælme godt forstå, hun ikke svarer jer.... 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var særdeles overrasket over måden hun skrev til mig på. Hun påstod jeg var en, som hun åbenbart har haft dårlige erfaringer med, hvilket jeg til trods for billeder og endeløse begrundelser aldrig rigtig lykkedes at overbevise om min ærlighed. Så gik der nogle dage, jeg rykkede pænt for et svar, da der var gået en uge. Så sendte hun mig den største sviner jeg nogensinde har fået af en betalingspige. At jeg ikke værdsatte hende, osv. Helt målløs over angrebet da det var helt uden begrundelse.

Så der trak jeg altså følehornene til mig. Jeg ved om hende, at hun er ung og skulle bo for sig selv i vestjylland. Har spekuleret lidt på, om der måske er en social eller psykisk slagside, men eftersom jeg ikke finder hende attraktiv længere, har jeg ikke gidet bruge tid på at finde ud af mere.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystenstiger skrev, den 9/3/2018 at 17:25:

Ja det er jo det. Kan se hun har fjernet sit opslag, så er spændt på om det stadig holder.

Hvaså Lystenstiger, blev det aflyst? ;0)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
HrLarsen84 skrev, 1 time siden:

Hvaså Lystenstiger, blev det aflyst? ;0)

Ja jeg kunne også godt tænke mig om @Lystenstiger fik mødt pigen eller om hun også trak følehornene til sig i hans tilfælde ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ung&liderlig
Lystenstiger skrev, den 25/3/2018 at 17:42:

Jep blev ikke til noget :(

Hov hov. Husk lige at nævn hvorfor det ikke blev til noget! Da vi skulle mødes blev jeg kaldt på arbejde. Det gjorde jeg dig opmærksom på i god tid og jeg undskyldte og skrev at jeg gerne ville lave en ny aftale. Du skriver at du vil vende tilbage, men det gør du aldrig. Så logger jeg på herinde og ser at du er med til at give mig dårlig omtale helt uden grund - og jeg kontakter dig så hvor du ikke står ved at du har kommenteret denne tråd og lægger røret på. Efterfulgt af en "jeg kan ikke tale nu" besked. Uforskammet....

Ingen grund til at være ond over for en som ikke har været end god over for dig. :) 
Se eventuelt de vedhæftede billeder.

Venlig hilsen pigen bag "vil du fylde min mund?" annoncen.
 

 

Vi har valgt at fjerne offentliggørelsen af sms korrespondance!!!!!!!

Bryan Mills

Redigeret af ung&liderlig
Sms fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...