Hop til indhold
HrLarsen84

Vil du fylde min mund?

Recommended Posts

ung&liderlig skrev, for 7 minutter siden:

Hov hov. Husk lige at nævn hvorfor det ikke blev til noget! Da vi skulle mødes blev jeg kaldt på arbejde. Det gjorde jeg dig opmærksom på i god tid og jeg undskyldte og skrev at jeg gerne ville lave en ny aftale. Du skriver at du vil vende tilbage, men det gør du aldrig. Så logger jeg på herinde og ser at du er med til at give mig dårlig omtale helt uden grund - og jeg kontakter dig så hvor du ikke står ved at du har kommenteret denne tråd og lægger røret på. Efterfulgt af en "jeg kan ikke tale nu" besked. Uforskammet....

Ingen grund til at være ond over for en som ikke har været end god over for dig. :) 
Se eventuelt de vedhæftede billeder.

Venlig hilsen pigen bag "vil du fylde min mund?" annoncen.
 

Han skriver da intetsteds dårligt om dig? Han gør bare opmærksom på at jeres aftale ikke blev til noget, intet om hvem der har skyld i dette. :) 

Derudover, så er det altså ikke særlig cool at ringe en eventuel gæst op på den måde, og spørge til om han snart kommer og besøger dig. 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ung&liderlig
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden:

Han skriver da intetsteds dårligt om dig? Han gør bare opmærksom på at jeres aftale ikke blev til noget, intet om hvem der har skyld i dette. :) 

Derudover, så er det altså ikke særlig cool at ringe en eventuel gæst op på den måde, og spørge til om han snart kommer og besøger dig. 

Jeg ser det som dårlig omtale, da han ikke begrunder hvorfor aftalen ikke blev til noget. Det får mig til at virke useriøs, og det har jeg ikke været. 

Jeg ringede ham ikke op og spurgte om han kom og besøgte mig. Jeg ringede ham op for at hører ham ad hvorfor han kommenterede at det ikke blev til noget men aldrig vendte tilbage til mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ung&liderlig skrev, Lige nu:

Jeg ser det som dårlig omtale, da han ikke begrunder hvorfor aftalen ikke blev til noget. Det får mig til at virke useriøs, og det har jeg ikke været. 

Jeg ringede ham ikke op og spurgte om han kom og besøgte mig. Jeg ringede ham op for at hører ham ad hvorfor han kommenterede at det ikke blev til noget men aldrig vendte tilbage til mig :) 

Men du skriver og spørge, om I snart skal ses. Hvad hvis en eventuel kone havde set de beskeder? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ung&liderlig

Det var hans ide at kontakten skulle foregå over SMS i stedet for mail eller herover. Så det tænker jeg at han tilbyder fordi det er ok og passer fint i hans privatliv. Desuden har vi haft længere private samtaler siden December måned, hvor vi blandt andet har skrevet om at mødes. Så det er ærligtalt ikke mit problem :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ung&liderlig
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Det er ikke et pænt træk af dig at du smider jeres  private beskeder op i det åbne forum.  Jeg skulle ikke nyde noget af at kontakte dig/møde dig, da du åbenbart udlevere oplysninger. Diskretion og fortrolighed tak fra begge partner.

 

Det kan godt ske at det ikke er pænt gjort, men der står absolut ingen oplysninger om ham. Intet navn, ingen adresse, ingen by, alder eller andet :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes altså også, at det er upassende at du viser jeres samtale herinde - havde det været en privat samtale herindefra, kunne det have resulteret i bortvisning - og han sagde altså slet ikke noget negativt om dig - blot at jeres aftale ikke var blevet til noget, hvilket jo ifølge dig selv er sandheden

ung&liderlig skrev, for 11 minutter siden:

Det kan godt ske at det ikke er pænt gjort, men der står absolut ingen oplysninger om ham. Intet navn, ingen adresse, ingen by, alder eller andet :) 

Måske ikke, men det er stadig en privat samtale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der må naturligvis gerne foregå en diskussion som i denne tråd. 

Men det er aldeles upassende, at offentliggøre privat sms korrespondance på lige fod med andre private ting.

God aften 

Bryan Mills

Redigeret af Bryan Mills
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...