Hop til indhold
Guest Sweex

Grunden til jeres nickname?

Recommended Posts

Uha, det er en lidt spøjs historie.

Før jeg blev registreret på EG, havde jeg fulgt en del med på sitet og bemærket at der var et medlem der hed Bly.   Hver gang jeg så hendes navn, tænkte jeg på bly viol. Så da jeg skulle registrere mig, skulle jeg lynhurtigt finde på et navn, og så valgte jeg Viol.

Først havde jeg en viol som profilbillede, men skiftede det senere til en violin - på grund af ordligheden. 

Med tiden blev jeg træt af navnet. Der var mange der troede jeg var en pige, og ordet har også lidt uheldige associationer for de franskkyndige.  Jeg valgte derfor nyt profilnavn og lod mig inspirere af mit eget profilbillede og tog navn efter violinvirtuosen Yehudi Menuhin. 

Det var den historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydhavsmand skrev, 1 time siden:

Mit er også taget lidt ud fra, hvor jeg kommer fra,  Så kan i selv gætte.   Det er jo påske.;)

Nemt nok, du kommer fra Påskeøen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til mit nickname er enlig rart let

Big fordi mit udstyr er stor

Living fordi jeg er i leve :P

Dildo fordi jeg elsker at gøre kvinderne glade, så din kan bare bruge mig som deres egen "dildo" :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...