Hop til indhold
Guest Sweex

Grunden til jeres nickname?

Recommended Posts

Guest Sweex

Lå og talte med en gp forleden og kiggede lidt på EG og hendes anmeldelser. Da jeg så viste hende mit nickname, spurgte hun hvad det betød. Det betyder ikke noget og der er kun en grund til at jeg har valgt det navn.

I sin tid da jeg oprettede mig som bruger, skulle jeg finde et navn jeg kunne huske og som ikke var brugt af mig på andre sociale medier. Jeg kunne ikke rigtig finde på noget jeg kunne huske, men så kom det sku til mig. Min computer mus var af mærket sweex og da den altid ligger der når man logger ind, så skulle det være til at huske...

Andre giver lidt sig selv: cumonface, anallover, osv. Og hvad egentlig med gp'erne, hvordan har i valgt jeres navn? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Iwantyoufor6

Tror det er lidt for ikke blande privat livet. som single har jeg endelig ikke noget at skjule, men vælger alligevel at gøre det. måske generet men tror nu det er klogt nok. anbefaler også folk som vælger at bruge deres eget navn f.eks. til mail og den slags at opret en fake mail/kald det forretnings mail. der er jo mange skøre mennesker som stalker, og den slags, men tror også det er værre for pigerne, men spam og latterlig opførelse osv. de sælger jo en vare som vi ønsker/drømmer om (eller ikke har), ville sgu ønske man var millionær nogen gang sikke en masse smukke piger der er derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Sweex skrev, for 56 minutter siden:

Andre giver lidt sig selv: cumonface, anallover, osv. 

Ikke at forglemme en af de mest oplagte der giver sig selv - Rejsenetværk :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 7 minutter siden:

Ikke at forglemme en af de mest oplagte der giver sig selv - Rejsenetværk :D

Selvom der efterhånden ikke er meget dækning for nicket :(

Jeg leverer jo intet længere, som understøtter mit gamle brand.

Men om alt gå vel, kommer der en comeback beretning fra en tur til Tyskland indenfor 4 - 8 uger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 2 minutter siden:

 

Ratata - fordi jeg er hund efter lækre GP'er... :wub:

Yeah!...... B)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et og andet skulle jeg jo hedde, mit nickname refererer for min del til, og sikkert mange andres, det som er med til at drive mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fordi, jeg er en del af en iscenesat virkelighed, i den tid jeg er sammen med mine gæster, den bedste og mindst uglede udgave af mig. 

Tidligere hed jeg Bly, fordi.. Bly Viol, jeg er i virkeligheden temmelig genert og da også ung. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, ud fra tesen om, at de bedste grin får man af sig selv, og krydret med lidt selvironi giver det jo en mening i sig selv. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Anilingus = røvslikning på latin

Nåh ja, fordi jeg er en hund efter det og fordi røvslikker virker så direkte og vulgært - selvom dette nickname også optræder herinde.:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

TVR: fordi jeg indtil for et par år siden havde en TVR Griffith. Jeg elskede den, og kaldte mig TVR. Så købte jeg en Maserati, og dannede faktisk en tråd om jeg skulle skifte nick. Det mente de fleste ikke jeg skulle. Af dem der kommenterede. Så jeg hedder stadig TVR. Og savner min lille blå bandit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Skal jo have et nick der passer til mit profilbillede, og så er det jo let at huske hvad man hedder. Havde jeg haft en eksotisk efternavn havde jeg nok valgt et andet nick. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes altid at hovedpersonen fra " Son of the beach" var så uhøjtidelig, og en fantastisk karakter, der gerne brugte det meste af tiden på at rage kastanjerne ud af ilden for sine kolleger / venner - krydret med hans humor, så måtte han være min Avatar :D

Og som Sweex skrev, det er et handle jeg ikke glemmer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja .... bor i den sydlige del af landet, kan li' vinden både i mit job og min fritid - og holder af Wagners flyvende hollænder - og lyttede til netop denne, da jeg oprette mig her i sin tid ...

- nogen gange gør vi jo allesammen mærkelige ting :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydvinden skrev, for 1 minut siden:

tja .... bor i den sydlige del af landet, kan li' vinden både i mit job og min fritid - og holder af Wagners flyvende hollænder - og lyttede til netop denne, da jeg oprette mig her i sin tid ...

- nogen gange gør vi jo allesammen mærkelige ting :-)

At lytte til Hollænderen...Ikke nogen dårlig ting :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det stammer fra mine 24 år i Colombia. Ikke at Visti eller Vistisen er spansk klingende, men mere fordi en af pigerne en gang spurgte om jeg kunne nævne et sjovt dansk navn. Visti var lige det navn jeg kunne komme i tanke om. Og hver gang denne pige så mig, sagde hun Visti og lå derefter flad af grin. Det hang ved.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...