Hop til indhold
Guest sugarshooter

smporten - super hemmelig?

Recommended Posts

Jd2018 skrev, for 5 minutter siden:

Der stod da i Lady Leslies annonce at eventet ville vare til kl 20, så helt udsolgt har der vel ikke været :)

 

Ja ja men KIKKASSEN starter jo også først kl 19. Så gik den sidste time jo også hvor Søde Kikikat kunne være her sammen med os :-) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligemeget hvor meget Mistress No 1/ Kikkicat prøver at bortforklare så virker det bare modsat. Alt den bortforklaring med ip adresser og selvhævdelse med fyldt event. 

Accepter nu bare at lige netop dette forum ejer du ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

@sugershoter jeg har skrevet flere gange at jeg ved man ikke skal diskutere med admin og det accepterer jeg.  

@ector.Alt dokumentation for en fræk kinky aften og mere til kan findes på min Twitter profil, så vil jeg lade de interesserede bedømme dette selv. Vi havde en lækker aften i hvert fald;)

Eiii hvor jeg sys i er unfair, det her er jo en stor pærevælling af lad os se hvor meget skidt vi kan tørre af på Mistress. Så der det ene og så der det andet, helt fra trusler, ipadr, fiksering, event, min partner, min forretning og sjovt nok fra de fleste er folk som aldrig har mødt mig. Nogen får ondt i numsen når det går andre godt. i kaster om jer med hvad i nu kan gribe ... Jeg smiler, sukker og trækker på skulderne. 

Igen dejlig weekend med stort smil på

 

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 21 timer siden:

 

Så jo jeg kan godt ligge 1+1 sammen, men jeg må indrømme at jeg begynder at tvivle på om i Kan!

 

 

Det er også helt fair, du har jo nok et andet motiv, end blot at redegøre for, hvorledes ip-adresser fungere i 99% af de private danske hjem. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...