Hop til indhold
Guest sugarshooter

smporten - super hemmelig?

Recommended Posts

Er vi tilskuer til et ægte slave oprør ?  sorry kunne ikke lade være. :)

  • Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ector skrev, for 4 timer siden:

Er så enig med dig Brøndby

til oplysning fik jeg heller ikke nogen advarsel inden jeg blev smidt ud fra SM Porten

JØSES !!!!!

Jeg tror vist kun det er Mistress som kan se det skønne ved SMPorten. Men det er klart når hele det forum er en stor hyldest til hende.

Jeg har været medlem længe derinde og rigtig mange udtrykker stor utilfredshed med det(bag kulisserne). Og det er ikke første gang jeg hører om truende adfærd i privatebeskeder fra hende ;)

Men hun får altid ret derinde, når admin på porten er hendes personlige kæle dægge!

Men endnu engang skal hun blande sig og bedyre sin uskyld. Det går bare lidt nemmere på porten hvor hendes hær af slaver bakker hende op. Herinde er det som regel falske profiler som hun selv og hendes kollega opretter. Hun kommer selvfølgelig med den undskyldning at det er admin herinde fra der udøver hetz mod hende.

Men enig med @Brøndby om at det ville være skønt at have det her forum i fred uden hendes indblanding . 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen nævnes mit navn og så må jeg jo svare. Nu beskyldes jeg for at true nogen. Det jo det glade vanvid det her!  JA, jeg er super aktiv på smporten og ligeså er mine mange faste slaver men det er da vist også det eneste jeg er skyldig i. At jeg skulle have truet nogen som helst ?? Spis nu lige brød til, det jo en fuldstlændig langt ude påstand. Jeg har en forretning, så det ville da være pænt dumt at true folk (medmindre det er det de betaler for :D )

Nu var det slet ikke mig der var tale om ang vold og trusler men en anden Domina, som dog blev fuldstændig misforstået. 

Fortsat dejlig aften

MistressNo.1

 

  • Synes godt om 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom det som Domina vil være dumt at oprette falske profiler herinde for at fremhæve sig selv eller give sig selv gode anmeldelser?;) 

Stop nu bare og lad andre komme til! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
Mistress kikkicat skrev, for 1 time siden:

Igen nævnes mit navn og så må jeg jo svare. Nu beskyldes jeg for at true nogen. Det jo det glade vanvid det her!  JA, jeg er super aktiv på smporten og ligeså er mine mange faste slaver men det er da vist også det eneste jeg er skyldig i. At jeg skulle have truet nogen som helst ?? Spis nu lige brød til, det jo en fuldstlændig langt ude påstand. Jeg har en forretning, så det ville da være pænt dumt at true folk (medmindre det er det de betaler for :D )

Nu var det slet ikke mig der var tale om ang vold og trusler men en anden Domina, som dog blev fuldstændig misforstået. 

Fortsat dejlig aften

MistressNo.1

 

 

Men alligevel en Domina der hersker på samme adresse som dig selv , det synes jeg lige du "glemte" at nævne? 

Hvis du er utilfreds med hvad der bliver skrevet her, så skal jeg da bare på det venligste bede dig om at slette din profil. 

 

Jeg er ret overbevist om at der er mange herinde der vil klappe i hænderne hvis det sker . 

Jo mere du skriver her, jo mere gør du dig selv til grin, og det er bestemt ikke fremmende for din forretning, og når din kompagnon på stedet ikke udviser meget bedre opførsel ja så kan det kun være et spørgsmål om tid før der bliver meget stille i domicilet i Søborg . 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 1 time siden:

Igen nævnes mit navn og så må jeg jo svare. Nu beskyldes jeg for at true nogen. Det jo det glade vanvid det her!  JA, jeg er super aktiv på smporten og ligeså er mine mange faste slaver men det er da vist også det eneste jeg er skyldig i. At jeg skulle have truet nogen som helst ?? Spis nu lige brød til, det jo en fuldstlændig langt ude påstand. Jeg har en forretning, så det ville da være pænt dumt at true folk (medmindre det er det de betaler for :D )

Nu var det slet ikke mig der var tale om ang vold og trusler men en anden Domina, som dog blev fuldstændig misforstået. 

Fortsat dejlig aften

MistressNo.1

 

Uskyldigheden selv og alle kritikkerne tager fejl... 

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej nej nej Drenge, det kan i glemme. Tager i og nævner mit navn så svare og forsvare jeg mig -  længere bliver den altså ikke. Tro mig jeg vil langt hellere lave noget positivt og produktivt end at bruge tiden her, men jeg vil da ikke se stille til mens jeg får den ene sviner efter den anden! Prøv lige at tænke over at hvis i ikke nævner mig, så kommenterer jeg intet. Men sjovt nok bliver i jo ved :D

@brøndby, uanset hvem den pågældende Domina er så synes jeg faktisk det er irrelevant ! Du nævnte mig (igen) i den omtalte tråd og så svarede jeg, at du ikke kunne lide svaret er ikke mit problem. Desuden havde jeg sagt min mening uanset hvem den pågældende Domina var!

@aalborgLook. med 10 år på bagen så kan det ikke undgås at alle ikke er helt vilde med mig og det er helt ok med mig, det behøver alle ikke at være. Hvis der folk jeg ikke har kemi med, så siger jeg det skam også og frabeder mig deres besøg, den samme ret har i jo!  Kritikere vil man altid have ;)

@slavenj. Jeg står ved at jeg på intet tidspunkt har skrevet en anmeldelse af mig selv! Men jeg kan sagtens se at det kan se sådan ud herinde og det må jeg så leve med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 3 timer siden:

 

@slavenj. Jeg står ved at jeg på intet tidspunkt har skrevet en anmeldelse af mig selv! Men jeg kan sagtens se at det kan se sådan ud herinde og det må jeg så leve med. 

 

Nu åbnede du jo selv for snakken om hvad der var godt og skidt for "din forretning". Derfor nævnte jeg det med de falske profiler og dertil hørende flatterende anmeldelser. Du kan jo ikke undsige dig at når din forretningspartner i dit domicil laver den slags, så smitter det af på dig. 

 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 9 timer siden:

@slavenj. Jeg står ved at jeg på intet tidspunkt har skrevet en anmeldelse af mig selv! Men jeg kan sagtens se at det kan se sådan ud herinde og det må jeg så leve med. 

 

 

Lige for at bekræfte Mistess ovenstående udsagn så kom jeg i tanke om Stabilisators skriv fra sidste år

——

@Thomas49 - som kun skriver rosende om primært Mistress Kikkicat  eller en pige der arbejder samme med Mistress Kikkicat og kun har bakket Mistress Kikkicat op - og det gjorde han også i slettede anmeldelse hvor Misress kikkicat også skrev selv

Men vi har konstateret at Mistress kikkicat er Thomas49, og dette misbrug slår vi også ned på med hård hånd og Thomas49s indlæg vil blive slettet snarest

nu håber vi snart at den gode opførsel indfinder sig på BDSM-forummet

——

Så nu håber jeg I fremover respekterer Mistress oprigtighed og ærlighed  

og skal vi så ikke stoppe den uendelige diskusion om Mistress KikkiCat for den fører ingen steder hen

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

@slavenj @sn57

Som jeg skrev så kan jeg sagtens forstå at det kan se sådan ud MEN jeg holder på at det ikke er sådan det forholder sig og at jeg aldrig har skrevet en anmeldelse af mig selv ! uanset hvad denne stabilazor måtte mene. Det så ærgeligt at få sådan noget plastret på sig men heldigvis så er rigtig mange af de nye slaver skeptiske over for forums og mine "gamle slaver" ved det ikke er tilfældet. Ligesom at ingen vil tro på at jeg skulle true folk. Egentig kan jeg jo bare henvise til denne tråd fra nu af , ved tvivl. Det helt tydeligt hvad jeres dagsorden er! Jeg kan godt se at i tror at jo mere i kan svine mig jo dårligere går det mig en anden skrev enda at vores Domicil snart måtte blive stille. Det er nu slet ikke tilfældet, så meget magt har i slet slet ikke.

Men jeg er helt enig i at det er ærgeligt at tråden blev til hetz på mig. Så for at forsøge at vende tilbage til topic. Mon trådststarter kom ind på smporten? . Kom til at tænke på om du @sugershooter havde tjekket din mappe med uønsket post/spam? 

@aalborglook. Du velkommen

Dejlig weekend derude ;)

Redigeret af Mistress kikkicat
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 36 minutter siden:

@slavenj @sn57

Som jeg skrev så kan jeg sagtens forstå at det kan se sådan ud MEN jeg holder på at det ikke er sådan det forholder sig og at jeg aldrig har skrevet en anmeldelse af mig selv ! uanset hvad denne stabilazor måtte mene. Det så ærgeligt at få sådan noget plastret på sig men heldigvis så er rigtig mange af de nye slaver skeptiske over for forums og mine "gamle slaver" ved det ikke er tilfældet. Ligesom at ingen vil tro på at jeg skulle true folk. Egentig kan jeg jo bare henvise til denne tråd fra nu af , ved tvivl. Det helt tydeligt hvad jeres dagsorden er! Jeg kan godt se at i tror at jo mere i kan svine mig jo dårligere går det mig en anden skrev enda at vores Domicil snart måtte blive stille. Det er nu slet ikke tilfældet, så meget magt har i slet slet ikke.

Men jeg er helt enig i at det er ærgeligt at tråden blev til hetz på mig. Så for at forsøge at vende tilbage til topic. Mon trådststarter kom ind på smporten? . Kom til at tænke på om du @sugershooter havde tjekket din mappe med uønsket post/spam? 

@aalborglook. Du velkommen

Dejlig weekend derude ;)

Kære Kikkekat

Du vil altså mene at Stabilisator, en af de grønne moderatore, lyver?

  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cherie, aner ik hvem han er og om Han er grøn eller ej, men det ved du selvfølgelig ;)

Men det er nok nærmere en misforståelse eller for meget tillid til ipadresser. Selv du og jeg kan jo dele ip nu om dage. Det mine tanker om det i hvert fald, men jeg  kan ikke vide det.  Jeg ved bare med silkerhed at jeg kun har og skriver fra denne ene profil, nemlig min !!Jeg ved at det ikke kan betale sig at diskutere med admin i forums, hvorfor jeg blot har accepteret det

10 år på diverse boards og det har aldrig været noget af alt det her om mig før, det jo mere end man kan sige om dig Cherie. Dig går da da også de diverse rygter om, mht det gamle venusloge og forhenværende smboard, sådan er det jo når man er meget aktiv, det bør du af alle da vide og sætte dig ind i. 

Redigeret af Mistress kikkicat
..... ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 58 minutter siden:

Cherie, aner ik hvem han er og om Han er grøn eller ej, men det ved du selvfølgelig ;)

Men det er nok nærmere en misforståelse eller for meget tillid til ipadresser. Selv du og jeg kan jo dele ip nu om dage. Det mine tanker om det i hvert fald, men jeg  kan ikke vide det.  Jeg ved bare med silkerhed at jeg kun har og skriver fra denne ene profil, nemlig min !!Jeg ved at det ikke kan betale sig at diskutere med admin i forums, hvorfor jeg blot har accepteret det

10 år på diverse boards og det har aldrig været noget af alt det her om mig før, det jo mere end man kan sige om dig Cherie. Dig går da da også de diverse rygter om, mht det gamle venusloge og forhenværende smboard, sådan er det jo når man er meget aktiv, det bør du af alle da vide og sætte dig ind i. 

Nej man kan ikke dele ip adresse med mindre man sidder på samme computer , telefon, tablet eller er koblet på samme router. Så det med at alle lige pludselig kan have samme ip adresse er simpelthen ikke rigtigt!

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
slavenj skrev, for 6 minutter siden:

Nej man kan ikke dele ip adresse med mindre man sidder på samme computer , telefon, tablet eller er koblet på samme router. Så det med at alle lige pludselig kan have samme ip adresse er simpelthen ikke rigtigt!

Det er korrekt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altså ikke korrekt @TheVoice og @slavenj

Google evt “natting”.udover IP adressen anvendes et portnummer til at identificere brugere med. Der er 65535 porte til rådighed, og det vil sige, at 1 IP adresse kan deles af 65535 brugere. Dette er mit bedste bud på hvordan misforståelsen kan være sket for jeg ved med sikkerhed at jeg kun har og har haft en profil herinde og det er den her!

Redigeret af Mistress kikkicat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 7 minutter siden:

Det er altså ikke korrekt @TheVoice og @slavenj

Google evt “natting”.udover IP adressen anvendes et portnummer til at identificere brugere med. Der er 65535 porte til rådighed, og det vil sige, at 1 IP adresse kan deles af 65535 brugere. Dette er mit bedste bud på hvordan misforståelsen kan være sket for jeg ved med sikkerhed at jeg kun har og har haft en profil herinde og det er den her!

Som det fremgår af @slavenj  så kan man via en router dele ip-adresser. Men nu forholder det sig således at disse routere har en begrænset geografisk rækkevidde, så du og @Lady Cherie kan kun dele ip, såfremt i bor i samme opgang eller umiddelbart ved siden af hinanden.  Set i relation til falske anmeldelser er det næppe sandsynligt at en gæst bor ved siden af GP.  Det virker ej heller sandsyndligt at en gæst skriver sin anmeldelse i GP´en gemakker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, for 37 minutter siden:

Det er altså ikke korrekt @TheVoice og @slavenj

Google evt “natting”.udover IP adressen anvendes et portnummer til at identificere brugere med. Der er 65535 porte til rådighed, og det vil sige, at 1 IP adresse kan deles af 65535 brugere. Dette er mit bedste bud på hvordan misforståelsen kan være sket for jeg ved med sikkerhed at jeg kun har og har haft en profil herinde og det er den her!

Man kan godt mærke at Kikkicat har med slaver at gøre som ikke siger hende imod.
Hvis kikkicat siger 1+1 er 18, ja så er det altså 18!

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da jer som lever i oldtiden og ikke følger med! Prøv nu at Google natting for pokker.

Her er udtag af siden http://sikkerhed-faq.dk/ubrugelig.htm der kan i bla. Læse

"nu om dage er der ofte flere forskellige brugere bag samme IP adresse"

et andet eksempel er her vedhæftet. Billedet viser, at TDCMOBILE-NAT råder over 512 IP adresser. Det er jo ikke mange. Ganger man med antal porte giver det ca. 33,5 millioner - og det tal giver jo mere mening. Jeg ved jo ikke hvilket selskab der er tale om, så det er bare for at vise et eksempel ( tallene er ægte nok ) 

Så jo jeg kan godt ligge 1+1 sammen, men jeg må indrømme at jeg begynder at tvivle på om i Kan!

Nå men nu må i have mig undskyldt...jeg har et lækkert event at deltage i her kl 14 ;) fuldt hus ;)just Saying.

med ønsket om en dejlig weekend til alle

20180126_133419.jpg

Redigeret af Mistress kikkicat
...
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jd2018

Hvorfor har du, Mistress Kikkicat, så svært ved at modtage kritik - konstruktiv kritik?

Nogle gange - både her og på det andet board - virker dine "forsvar" ret agressive.

Nogle gange kan kritik være sundt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kikkicat du skriver

Nå men nu må i have mig undskyldt...jeg har et lækkert event at deltage i her kl 14 ;) fuldt hus ;)just Saying.

Enten  er det en mega kort Event du har haft i dag, eller har du gemt at logge af her????? Nej Nej naturligvis er du ret hurtig til at binde dine slaver så du igen kan KIKKE med her :D 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kritik er hvad det er.... men hetz er noget andet og det reagere jeg på.

@ector. Har bare glemt at logge af. Dokumentation 4 event kan findes på Twitter - lige blevet færdige ;)

Som før skrevet så kan jeg kun skrive at jeg kun har benyttet denne profil og jeg ville meget gerne have en dialog omkring det og få løst det, da jeg ved jeg ik har haft andre profiler. Men jeg aner jo ik hvad admin har af grundlag herfor og kan derfor ikke rigtigt modargumentere. Jeg ved også at det sjældent betaler sig at diskutere med admin og det accepterer jeg (som tidligere skrevet). Iøvrigt har jeg ikke et forum hvis admin tror Det!

Dejlig weekend til jer

Redigeret af Mistress kikkicat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt så Kikkicat

 Du har GLEMT at logge af søde Kikkicat  :shock:  ????

du binder dine slaver og så kan i sammen se KIKKASSEN og Ingrid og lillebror er så hyggeligt ìk!

Godt jeg ikke skal sidde bundet og se KIKKASSEN :lol:

Det er ikke det jeg forstår ved en Evendt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jd2018

Der stod da i Lady Leslies annonce at eventet ville vare til kl 20, så helt udsolgt har der vel ikke været :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...